SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Het is bij het bedrijf van Eriks ouders volgens mij niet zo dat het vastligt dat hij het gaat overnemen en dan volledig in zijn eentje draaiende houden..quote:Op zondag 19 april 2020 20:28 schreef Pisces29 het volgende: Ze heeft toch gelijk. Vroeg of laat moet er eentje zijn of haar bedrijf opgeven, dus waarom zou je het dan proberen.
![]()
‘Heeft ze je nog een keer teruggestuurd’
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
quote:Op zondag 19 april 2020 20:29 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ze kan niet lezen, ze wist het niet?![]()
![]()
![]()
"Heeft ze je nog een keer teruggestuurd?"
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Oh dus die natte plek was niet van haar tranenquote:Op zondag 19 april 2020 20:29 schreef matthijst het volgende:
Haha, efkes z'n pener tegen d'r been gewreven.![]()
![]()
wat een emoties ineens van deze robotsAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Erik gaat nu weer Lego treintjes in elkaar zetten en lolly's eten.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Haha, wat een dom kind is het ook.
Iemand om tegenaan te kruipen. Adopteer een Chinees ofzo.Haters everywhere but I don't really care.![]()
quote:Op zondag 19 april 2020 20:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Erik gaat nu weer Lego treintjes in elkaar zitten en lolly's eten.
And I am a weapon of massive consumption
En paardje rijden.quote:Op zondag 19 april 2020 20:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Erik gaat nu weer Lego treintjes in elkaar zetten en lolly's eten.![]()
Eten!Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Wat knippen ze dat ook mooi. Ze praat over moe zijn. Dan knippen ze het moment dat ze tegen iemand aan wil kruipen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
ze weet hoe het gaat
erik zou de meest geschiktste daarvoor zijn geweest (om tegen aan te kruipen)
zwaai zwaai
kopje thee![]()
Annemiek wil wel dat Yvon blijft
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Geert Jan weer lekker etenYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Klopt, dit wist ze ook immers.quote:Op zondag 19 april 2020 20:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Superslechte keuze om hem uit te nodigenAnd I am a weapon of massive consumption
Waarom geeft hij het dan niet op voor haar?
Loser
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Scharenquote:Op zondag 19 april 2020 20:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Annemiek wil wel dat Yvon blijft
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ach. Geef het ene paar jaar en dan zorgen de rammelende eierstokken wel ervoor dat ene of andere sul uit het dorp aan de haak geslagen wordt.![]()
Precies 😋quote:Op zondag 19 april 2020 20:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Annemiek wil wel dat Yvon blijft![]()
Dan zou hij zoiets kunnen zeggen of laten zien hoe hij dat ziet. Dat er ruimte is. Doet hij niet want (gokje) hij gaat het wel overnemen.quote:Op zondag 19 april 2020 20:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is bij het bedrijf van Eriks ouders volgens mij niet zo dat het vastligt dat hij het gaat overnemen en dan volledig in zijn eentje draaiende houden..
Ben benieuwd hoe hij hierover dacht toen hij de brief schreef.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
😂😂😂quote:Op zondag 19 april 2020 20:33 schreef Zak het volgende:
Ach. Geef het ene paar jaar en dan zorgen de rammelende eierstokken wel ervoor dat ene of andere sul uit het dorp aan de haak geslagen wordt.![]()
Jup. Als het zo'n duidelijk probleem is.quote:Op zondag 19 april 2020 20:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Superslechte keuze om hem uit te nodigen![]()
Klassiekertje in wording dit.quote:Op zondag 19 april 2020 20:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
‘Heeft ze je nog een keer teruggestuurd’Dit. Kro ziet de stedentrip in rook opgaanquote:Op zondag 19 april 2020 20:28 schreef Zak het volgende: "we moeten nog op een ongemakkelijke stedentrip van Yvonne"
mag het weten![]()
Ja hoor meid, je doet geen ene flikker.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Yvon gaat Annemiek nu groomen zodat de citytrip door kan gaan.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Precies, anders krijg je niet zo'n figuurquote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Bring back Steven!You can learn anything, the secret lies in discipline.
Och. Ligt nog een enorme berg brieven."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Een dag niet volgevreten is een dag niet geleefd.quote:Op zondag 19 april 2020 20:35 schreef Fascination het volgende:
Precies, anders krijg je niet zo'n figuur![]()
![]()
Annemiek gaat samen met haar autisme op citytrip.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik snap het ook niet helemaal hoor... Zo'n paardenfokkerij kun je toch relatief eenvoudig verkassen...quote:Op zondag 19 april 2020 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zou hij zoiets kunnen zeggen of laten zien hoe hij dat ziet. Dat er ruimte is. Doet hij niet want (gokje) hij gaat het wel overnemen.
Ben benieuwd hoe hij hierover dacht toen hij de brief schreef.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Misschien wil ze toch liever SlistiaanOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Kroketten
And I am a weapon of massive consumption
En het is niet alsof het onmogelijk is eerst een tijdje te latten.quote:Op zondag 19 april 2020 20:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal hoor... Zo'n paardenfokkerij kun je toch relatief eenvoudig verkassen...![]()
Vera gaat er met de zoon vandoorYou can learn anything, the secret lies in discipline.
![]()
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Nee he.![]()
![]()
![]()
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Waz met jouThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
![]()
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Hij heeft het ook gewoon liggen he.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Zuur.quote:Op zondag 19 april 2020 20:38 schreef ok01 het volgende:
Ik zou een man direct dumpen als die dit doetOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
GJ god
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
quote:Op zondag 19 april 2020 20:38 schreef ok01 het volgende:
Ik zou een man direct dumpen als die dit doet
je weet toch ook niet hoe iemand achter zijn beeldscherm zit
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Bastiaan zijn lach
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Das waarquote:Op zondag 19 april 2020 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
je weet toch ook niet hoe iemand achter zijn beeldscherm zit![]()
![]()
Pasta al dentalquote:Op zondag 19 april 2020 20:40 schreef matthijst het volgende:
Oh, lekker, pasta. Wilt u daar tandvlees bij?![]()
Elise is altijd jellymad.quote:
Heeft slis al een huisvrouw gekozenOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Zoek dan gewoon een huishoudster, is nog goedkoper ook.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als de mannen dat hier graag willen zienquote:
Qftquote:Op zondag 19 april 2020 20:40 schreef Paul het volgende:
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
MILOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
![]()
![]()
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Mag het ons onsje meer zijn?quote:Op zondag 19 april 2020 20:40 schreef matthijst het volgende:
Oh, lekker, pasta. Wilt u daar tandvlees bij?![]()
Elise slaapt met een kapmes onder haar kussen. Niet te vertrouwen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ze staat er ook altijd tussen.quote:Op zondag 19 april 2020 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Elise slaapt met een kapmes onder haar kussen. Niet te vertrouwen.![]()
Dat valse krengquote:Op zondag 19 april 2020 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Kleine jochies geilen allemaal op dat prinsesje van Bastiaan."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Die vraagt twee tientjes extra voor een bjquote:Op zondag 19 april 2020 20:41 schreef Pedroso het volgende:
Zoek dan gewoon een huishoudster, is nog goedkoper ook.Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Met je bord op schoot. Vreselijk.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2020 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Kleine jochies geilen allemaal op dat prinsesje van Bastiaan.And I am a weapon of massive consumption
Elise gaat nog even wat banden prikken met een mes.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Alsnog goedkoperquote:Op zondag 19 april 2020 20:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die vraagt twee tientjes extra voor een bjAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Milou wil eerst die langharige verslaan puur uit competitie.
Daarba bedenkt ze zich
The secret of getting ahead is getting started![]()
Wat 'n hork zit met z'n rug naar haar toequote:Op zondag 19 april 2020 20:42 schreef Em31 het volgende:
Elise heeft wel gelijk eigenlijk dat hij -in wat we zien- vooral naar Milou kijkt.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Kerel, doe niet zo lomp.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik snap die tranen wel. Zal niet makkelijk zijn. Ze zit naast de man die ze zo leuk vindt. En hij kijkt alleen naar de andere vrouw.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom stapt ze zelf niet op dan ? Lijkt me wel duidelijk hoe het zit met die boer.
Eens een boer altijd een boer.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hork 1e klas.quote:Op zondag 19 april 2020 20:43 schreef matthijst het volgende:
Wat een raar ventje, met z'n rug naar Elise zitten.![]()
Echt, wat een schurfthekel heb ik aan Bastiaan.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Elise > MilouJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
A shoulder to cry on is a dick to ride on.quote:Op zondag 19 april 2020 20:43 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ik wil haar wel troosten hoor![]()
quote:Op zondag 19 april 2020 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap die tranen wel. Zal niet makkelijk zijn. Ze zit naast de man die ze zo leuk vindt. En hij kijkt alleen naar de andere vrouw.And I am a weapon of massive consumption
Misschien kan Elise hun werkster worden? Kan ze zijn schaamhaar uit het doucheputje plukken. Dichterbij dan dat komt ze toch niet.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die slis is echt een nachtmerrie als manOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
quote:Op zondag 19 april 2020 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Braddie zit gewoon achter zijn bureau. @:elanHeeft hij nog een kanaal ergens?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Lekker het bord laten schoon likken; scheelt weer afwassen.quote:Op zondag 19 april 2020 20:43 schreef Waterdrinker het volgende:
De hond uit je bord laten vreten, gadverdamme wat tokkie.![]()
![]()
Die kinderen van Geert lijken wel op elkaar zeg, vooral de ogen"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Backfire voor Vera
Dat ging niet gebeuren? Wat een acteur deze man
Van mijn kant ook niet, ik ben gewoon een geile manGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Hij is ook wel zo’n God ja.quote:Op zondag 19 april 2020 20:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Misschien kan Elise hun werkster worden? Kan ze zijn schaamhaar uit het doucheputje plukken. Dichterbij dan dat komt ze toch niet.![]()
Doen wij ook. Niks mis mee.quote:Op zondag 19 april 2020 20:43 schreef Waterdrinker het volgende:
De hond uit je bord laten vreten, gadverdamme wat tokkie.![]()
Hahahaha die Geert....wat een player!!!!
Dan zeggen dat het van zijn kant ook niet zo is![]()
![]()
Geloof er geen reet van Geert.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Jaquote:Op zondag 19 april 2020 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Dat ging niet gebeuren? Wat een acteur deze man![]()
![]()
Vera past ook totaal niet bij hem, snap ook niet dat ze er sowieso zit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
JAquote:#TEAMELISE
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Ja, lijkt me vernederend.quote:Op zondag 19 april 2020 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap die tranen wel. Zal niet makkelijk zijn. Ze zit naast de man die ze zo leuk vindt. En hij kijkt alleen naar de andere vrouw.![]()
Liep al de hele week met een stijgerende erectie over het erf.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Geert weet altijd alles al. Maar dat vertelt ie altijd achteraf.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Wel een mooie backfire voor VeraOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Yep, daar is ie nu wel te laat mee. Kans gemist in eerder dagen.quote:Op zondag 19 april 2020 20:46 schreef Bluedisplay het volgende:
Geert had er nog wel even overheen gewild voordat hij voor die ander zou kiezenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vera was echt zijn vrouw, dit had ik niet van hem verwacht. Doen alsof het het niet was.
Of hij zag haar echt gewoon als lekker mokkel.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die zoon van Geert.
A wild Yvon appeared!The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wat een zeverzakBoxtel is niet ver van Oeffeltquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Zijn boner vorige week met Vera op de bank zegt heel wat anders dan wat Geert nu zegt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die blonde is er nu achter dat ze alleen met Geert achter blijft.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Nee zelfde programma op tvquote:Op zondag 19 april 2020 20:48 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Maar er kan toch alsnog wel 3 uur tussen zitten?![]()
Die zoon van hem mag er ook overheenquote:Op zondag 19 april 2020 20:49 schreef matthijst het volgende:
Die blonde is er nu achter dat ze alleen met Geert achter blijft.![]()
Vera moet aan der figuur denken.
Daarom naait ze 'm eruit voor de friet.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
quote:Op zondag 19 april 2020 20:46 schreef Keukendrol het volgende:
Geert weet altijd alles al. Maar dat vertelt ie altijd achteraf.
Al is sex iets anders dan een serieuze relatie.quote:Op zondag 19 april 2020 20:48 schreef Pedroso het volgende:
Zijn boner vorige week met Vera op de bank zegt heel wat anders dan wat Geert nu zegt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die hebben ze al achter de kiezen hoorquote:Op zondag 19 april 2020 20:49 schreef Keukendrol het volgende:
Vera moet aan der figuur denken.
Daarom naait ze 'm eruit voor de friet.![]()
Die kont nog maar een keer goed vastpakken!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Lekker op de kont tikken."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Vera bedacht tijdens het douchen dat ze Geerts zoon knapper vondOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Z'n laatste kans dus die pakt ie maar.quote:Op zondag 19 april 2020 20:50 schreef Bluedisplay het volgende:
Weer op die kont
Onder het oog van de andere dameAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoe oud is dit kindje?
Pics van Beau!"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Een nieuwe papa!Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Acteur deze man
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: