Die bestaan er genoeg hoor, hebben snelle stofwisseling etc. Ken er zat.quote:Op maandag 20 april 2020 18:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoeveel magere vuilnisbakken ken jij?Bestaan die dan?
Dat is niet heel dik, dat valt welquote:Op maandag 20 april 2020 18:39 schreef 01100101 het volgende:
Met gezet heb ik het meer over de lichaamsbouw. Er zijn mensen die van nature gezet en dan heb ik het niet over gevallen die alleen nog maar een zak om hun lijf kunnen dragen omdat het er anders minder fraai uitziet.
Zoals deze man bijvoorbeeld.:
[ afbeelding ]
En vergelijk dat eens tegen deze:
[ afbeelding ]
Dat zou ik denk ik beter kunnen handelen. Werkt ook zo op straat. Als ik een dik persoon een patatje zie wegwerken valt mij dat meer op dan dat een normaal persoon dat zou doen. Mogen mensen oppervlakkig vinden, maar dat gevoel wekt het bij mij op.quote:Op maandag 20 april 2020 16:31 schreef Cockwhale het volgende:
Maar dat zou je toch ook storen als het een slank persoon is? Een magere vuilnisbak die elke vorm van sport afwijst is dan ook niet je ding.
Oh jeetje, een keyboardwarrior omdat ik mijn mening niet netjes als een mening verpak. Laat ik het anders verwoorden: 'Ik denk dat zij een fijner en gezonder leven zou hebben als ze 15 kg lichter zou zijn. Ik vind haar te dik en niet aantrekkelijk. Daarnaast heeft haar overgewicht en dat van vele andere mensen in de wereld economische gevolgen.'quote:Op maandag 20 april 2020 16:31 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Zij moet helemaal niks. Dat is het irritante aan figuren als jij. Dat je het niet aantrekkelijk vindt, oké, maar waarom jouw mening opdringen? Ik train ook veel, maar wat kan mij het verder verrotten als iemand anders te dik is.
Hey dat was mijn bericht, niet die van Cockwhale.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:51 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat zou ik denk ik beter kunnen handelen. Werkt ook zo op straat. Als ik een dik persoon een patatje zie wegwerken valt mij dat meer op dan dat een normaal persoon dat zou doen. Mogen mensen oppervlakkig vinden, maar dat gevoel wekt het bij mij op.
Ja, er ging iets mis.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Hey dat was mijn bericht, niet die van Cockwhale.
Volgens mij bedoel je DadBod toch?quote:Op zondag 19 april 2020 17:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als iemand moddervet is zegt dat ook een hoop over het innerlijk
Manbod is 👌🏼
De man op het tweede plaatje schat ik zo tegen de 100 kilo. Dan wordt het natuurlijk een ander verhaal en kun je niet meer van 'zware botten' spreken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 01:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Dat is niet heel dik, dat valt wel
Mee. Vooral de eerste ja. Ik had een collega zoals dat en hij was best aantrekkelijk. Maar goed ik vond bijna alle collega's wel aantrekkelijk zonder dat ik verliefd op ze was dus tja.
Ja en wat ook meespeelt isquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:50 schreef 01100101 het volgende:
De man op het tweede plaatje schat ik zo tegen de 100 kilo. Dan wordt het natuurlijk een ander verhaal en kun je niet meer van 'zware botten' spreken.
Ik zal wel hiermee de knuppel in het hoenderhok gooien, maar zelfs bij gezondheidsproblemen hoeft het niet zodanig de spuitgaten uit te lopen dat je de 100 kilo aantikt. Ik ken een aantal mensen die vanwege gezondheidsreden makkelijk aankomen en het eetpatroon maakt zelfs bij hen een enorm verschil. Ik zou zelfs zeggen een nog groter verschil dan bij mensen die geen stofwisselings- of hormonale stoornissen hebben, omdat een ongezond eetpatroon het gewicht bij deze mensen exponentieel laat toenemen. De 100 kilo aantikken is dan ook bijna altijd te wijten aan eetissues. Alles eronder kan met de bouw of gezondheidsproblemen te maken hebben, maar daarboven moet je een twee-meter grote hulk zijn wil het gewicht niet te wijten zijn aan eetproblemen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja en wat ook meespeelt is
- in hoeverre ze er zelf iets aan (kunnen) doen. Je hebt zware botten maar je hebt ook aangeboren stofwisselings afwijkingen/verschillen, medicijnen met als bijwerking overgewicht enzovoort
- of ze dik zijn vanwege seksisme "mannen hoeven niet aan hun uiterlijk te werken, die moeten wel op hun innerlijk beoordeeld worden maar vrouwen niet"
Keyboardwarrior...quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:54 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Oh jeetje, een keyboardwarrior omdat ik mijn mening niet netjes als een mening verpak. Laat ik het anders verwoorden: 'Ik denk dat zij een fijner en gezonder leven zou hebben als ze 15 kg lichter zou zijn. Ik vind haar te dik en niet aantrekkelijk. Daarnaast heeft haar overgewicht en dat van vele andere mensen in de wereld economische gevolgen.'
Ik vind het sowieso wel bizar dat het jou het uberhaupt opvalt of een dik of dun iemand een patatje eet. En dat je daar dan een 'gevoel' bij hebt. Echt, waar let je op hahaha. Zegt meer over jou dan over die dikkerd die dat patatje eet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:51 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat zou ik denk ik beter kunnen handelen. Werkt ook zo op straat. Als ik een dik persoon een patatje zie wegwerken valt mij dat meer op dan dat een normaal persoon dat zou doen. Mogen mensen oppervlakkig vinden, maar dat gevoel wekt het bij mij op.
Waar stop jij je ogen dan als je door de stad loopt? Kijk je alleen naar de grond ofzo?quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:55 schreef Paskwal het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel bizar dat het jou het uberhaupt opvalt of een dik of dun iemand een patatje eet. En dat je daar dan een 'gevoel' bij hebt. Echt, waar let je op hahaha. Zegt meer over jou dan over die dikkerd die dat patatje eet.
Nou, ik vind het ook bizar. Ik denk zelf altijd: goed voor die persoon dat diegene van het leven geniet ipv 1 of ander zanikdieet te volgen waarvan voedingswetenschappers er zelf ook nog niet eens helemaal uit zijn of het nou wel of niet daadwerkelijk bijdraagt aan het voorkomen van ziektes/de vitaliteit/het geestelijk welzijn omdat er ieder decennium wel weer iets anders als demonisch wordt beschouwd blabla.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:18 schreef 00wildchild het volgende:
Waar stop jij je ogen dan als je door de stad loopt? Kijk je alleen naar de grond ofzo?
Wat een dooddoener deze reactie. Als ik ergens loop heb ik wel betere dingen te doen dan me druk te maken over wat andere mensen zijn of doen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waar stop jij je ogen dan als je door de stad loopt? Kijk je alleen naar de grond ofzo?
De buik is de juiste plek?quote:Op maandag 20 april 2020 14:00 schreef Hexagon het volgende:
Los van haar totale kutkarakter vind ik Annabel Nanninga wel een voorbeeldje van een onweerstaanbaar lekkere dikkerd. Vol heerlijke kussentjes op de juiste plekken. Ik zou dr wel pap van lusten.
Nou, even voor mijzelf sprekend. Mijn brein registreert dingen gewoon wanneer ik ergens rondloop. Ben zowel visueel als analytisch ingesteld. Ik ken ergens niet de weg volgens maps, maar doordat ik weet dat ik na een bepaald huis (met bijvoorbeeld witte vitrages, een rode plantenbak en een groene deur) rechtsaf moet. Of ik ben ergens onbekend en denk dan van hmmmmm ben hier eerder geweest. En dat klopt dan ook (een of ander kamp in groep acht ofzo of gewoon een keer doorheen gereden op weg ergens naartoe).quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:36 schreef Paskwal het volgende:
[..]
Wat een dooddoener deze reactie. Als ik ergens loop heb ik wel betere dingen te doen dan me druk te maken over wat andere mensen zijn of doen.
Mensen die alleen maar bezig zijn met anderen zijn vaak vooral onzeker, anders zou de wereld om hen heen ze niet op die onzinnige negatieve manier beïnvloeden. Zodra ze afgeven op andere voelen ze zich weer wat beter over over zichzelf.
En dan defensief worden zodra er geen gedeelde mening is want dan komt die onzekerheid al helemaal naar boven. Daar prik je toch zo doorheen.
Het registreren van je omgeving en een oordeel over een (onbekend) iemand geven zijn 2 hele verschillende dingen. Of het nou bewust of onbewust is. Dat ligt dan gewoon in je persoonlijkheid en hoe jij op dat moment over jezelf en anderen denkt.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou, even voor mijzelf sprekend. Mijn brein registreert dingen gewoon wanneer ik ergens rondloop. Ben zowel visueel als analytisch ingesteld. Ik ken ergens niet de weg volgens maps, maar doordat ik weet dat ik na een bepaald huis (met bijvoorbeeld witte vitrages, een rode plantenbak en een groene deur) rechtsaf moet. Of ik ben ergens onbekend en denk dan van hmmmmm ben hier eerder geweest. En dat klopt dan ook (een of ander kamp in groep acht ofzo of gewoon een keer doorheen gereden op weg ergens naartoe).
Dat heeft niets te maken met letten op mensen, maar gewoon het registreren van je omgeving. Niet dat dat altijd bewust gaat, het gebeurt gewoon. Kan toch.![]()
Maar ja begrijp ook wat jij zegt, ‘waar let je op’ En dat is dan op de dikke persoon die patat eet gebaseerd en daarbij een mening vormend. Dat gaat lang niet altijd bewust. Je ziet het gewoon omdat je ogen erlangs gaan en je brein vormt daar (automatisch danwel instinctief) een oordeel bij gebaseerd op de gegevens die het binnenkrijgt.
Vind jouw “waar let jij op” dus evengoed een dooddoener.
zEgT meEer over JOuw daN oveR DiE diKkeRdquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:55 schreef Paskwal het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel bizar dat het jou het uberhaupt opvalt of een dik of dun iemand een patatje eet. En dat je daar dan een 'gevoel' bij hebt. Echt, waar let je op hahaha. Zegt meer over jou dan over die dikkerd die dat patatje eet.
Nou kijk, ik vind dat dus echt totale bullshit. Ik zie niet in waarom een dik persoon die patat eet meer van het leven geniet dan een slank persoon die op zijn voeding let.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het ook bizar. Ik denk zelf altijd: goed voor die persoon dat diegene van het leven geniet ipv 1 of ander zanikdieet te volgen waarvan voedingswetenschappers er zelf ook nog niet eens helemaal uit zijn of het nou wel of niet daadwerkelijk bijdraagt aan het voorkomen van ziektes/de vitaliteit/het geestelijk welzijn omdat er ieder decennium wel weer iets anders als demonisch wordt beschouwd blabla.
Nou ja, gezond eten draagt bij aan je vitaliteit en psyche. Maar het is inderdaad niet zo dat je psychische problemen verdwijnen zodra je een kiwi eet.quote:Want eerst was ik ook geobsedeerd met gezond eten omdat ik in de waan leefde dat het vermoeidheid en alle psychologische problemen op kon lossen wat bij mij niet zo was maar toen drong ik het aan anderen op. Ik begreep eerst niet waarom ze daar zo chagrijnig van werden maar nu wel.
'Druk maken', 'alleen maar bezig zijn met anderen'. Het is geen dagtaak hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:36 schreef Paskwal het volgende:
[..]
Wat een dooddoener deze reactie. Als ik ergens loop heb ik wel betere dingen te doen dan me druk te maken over wat andere mensen zijn of doen.
Mensen die alleen maar bezig zijn met anderen zijn vaak vooral onzeker, anders zou de wereld om hen heen ze niet op die onzinnige negatieve manier beïnvloeden. Zodra ze afgeven op andere voelen ze zich weer wat beter over over zichzelf.
En dan defensief worden zodra er geen gedeelde mening is want dan komt die onzekerheid al helemaal naar boven. Daar prik je toch zo doorheen.
Dit is gewoon vies vadsigquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De buik is de juiste plek?
Maar goed, dan krijg jij deze blije kerel erbij:
[ afbeelding ]
Dat jij daar een mening over hebt is jouw zaak. Ik vraag me alleen af waarom? Hoe heb jij direct last van deze persoon?quote:Op woensdag 22 april 2020 10:26 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
zEgT meEer over JOuw daN oveR DiE diKkeRd
Want het is raar om mensen te observeren en daar een mening over te hebben.
[..]
Nou kijk, ik vind dat dus echt totale bullshit. Ik zie niet in waarom een dik persoon die patat eet meer van het leven geniet dan een slank persoon die op zijn voeding let.Echt de definitie van een levensgenieter joh, iemand die zich volstouwt met verzadigde vetten en zout waar zijn of haar aders van dichtslibben. En ja, het is tegenwoordig echt onduidelijk welk eten gezond is of niet.
[..]
Nou ja, gezond eten draagt bij aan je vitaliteit en psyche. Maar het is inderdaad niet zo dat je psychische problemen verdwijnen zodra je een kiwi eet.
[..]
'Druk maken', 'alleen maar bezig zijn met anderen'. Het is geen dagtaak hoor.Ik loop door de stad, zie een dik persoon met een frietje en heb daar een mening over.
Bij de vrouwen vind ik 2 t/m 5 prima, mits strak.quote:
Ik ben Nr. 5...daten?quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:36 schreef ZarB het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenste rij is niks
Nr 4 en 5 prima. 6, mwah.
Onderste rij is niks.
Bij de mannen dan.
Bij vrouwen 4 en 5 oke. De rest niks.
3 en 4 mogen wel langskomen links en rechts 3, 4 en 5 ook wel.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:36 schreef ZarB het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenste rij is niks
Onderste rij is niks.
Bij de mannen dan.
Haha. En dat ze dan met een geil stemmetje FvD stokpaardjes in je oor fluistert? Ouwe vieze D69-er die je bent.quote:Op maandag 20 april 2020 14:00 schreef Hexagon het volgende:
Los van haar totale kutkarakter vind ik Annabel Nanninga wel een voorbeeldje van een onweerstaanbaar lekkere dikkerd. Vol heerlijke kussentjes op de juiste plekken. Ik zou dr wel pap van lusten.
Thierry die in een donker hoekje van de kamer in een fauteuil toe zit te kijken terwijl hij af en toe aan een lavendelplantje ruikt? Kinky hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De buik is de juiste plek?
Maar goed, dan krijg jij deze blije kerel erbij:
[ afbeelding ]
Bij standje 69 wordt het lastig in mijn oor fluisteren. Dus dat klopt niet.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:51 schreef probeer het volgende:
[..]
Haha. En dat ze dan met een geil stemmetje FvD stokpaardjes in je oor fluistert? Ouwe vieze D69-er die je bent.
[..]
Thierry die in een donker hoekje van de kamer in een fauteuil toe zit te kijken terwijl hij af en toe aan een lavendelplantje ruikt? Kinky hoor.
Moet je last van iemand hebben om een mening te hebben?quote:Op woensdag 22 april 2020 12:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat jij daar een mening over hebt is jouw zaak. Ik vraag me alleen af waarom? Hoe heb jij direct last van deze persoon?
Blijkbaar wel in jouw geval, want als het je niet zou interesseren zou je er ook geen mening over hebben.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:36 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Moet je last van iemand hebben om een mening te hebben?
Oh, maar ik vind het wel interessant, dikke mensen die zich volvreten. Heb er ook een mening over. Heb ik er last van: nee.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:23 schreef Paskwal het volgende:
[..]
Blijkbaar wel in jouw geval, want als het je niet zou interesseren zou je er ook geen mening over hebben.
quote:Op zondag 19 april 2020 17:56 schreef osodevo het volgende:
Als vrouw kom je daar gemakkelijker mee weg, altijd mannen te vinden die een relatie zoeken. Andersom zie ik mannen met overgewicht het een stuk moeilijker hebben op de relatiemarkt.
Pics om te beoordelen of ik het eens ben met je bericht.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:03 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]!
Even heel hard gezegd hier, maar dit is gewoon mijn eigen ervaring. Ik ben best redelijk uitziend, goed opgeleid, heb ook inhoud/humor en kan het met de meeste mannen goed vinden.
Toch vinden veel mannen mij geen relatiemateriaal maar wel neukmateriaal.
[Dan kan je beargumenteren dat dit aan mijn eigen 'houding' ligt en ik zal vanwege deze reactie icm andere topics ook wel weer een hoop bagger kunnen verwachten], maar ik had soms het gevoel dat ik door mijn 'dikte' wel gezien werd als lekker neukobject maar niet als iemand die ze serieus genoeg zouden nemen voor een relatie. Waarom? Geen idee. Misschien omdat als je dikker bent, mensen denken dat je jezelf voor een gedeelte verwaarloosd en ze je daarom minder serieus nemen omdat ze denken dat je jezelf ook niet serieus neemt. Of omdat ze wel met een thic/fatty in bed willen, maar niet op straat gezien ermee willen worden.
En mind you ben niet eens obese, maar gewoon 'thick' volgens huidige schoonheidsideaal. En alsnog heb ik soms zelf het idee (kan ook aan mij liggen hoor) dat dat wel meespeelt bij overwegingen van meeste mannen.
Dit klopt wel. Veel mannen zijn bang voor hun aanzien als ze een vriendin hebben die dik is dus durven er geen relatie mee te hebben. Maar willen als niemand het ziet er wel seks mee.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:03 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Of omdat ze wel met een thic/fatty in bed willen, maar niet op straat gezien ermee willen worden.
Ik ga geen pics van mezelf hier postenquote:Op woensdag 22 april 2020 16:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Pics om te beoordelen of ik het eens ben met je bericht.
Haaaaaaa kijk!quote:Op woensdag 22 april 2020 16:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Veel mannen zijn bang voor hun aanzien als ze een vriendin hebben die dik is dus durven er geen relatie mee te hebben. Maar willen als niemand het ziet er wel seks mee.
kom maar langs.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:29 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik ga geen pics van mezelf hier posten
Maar ik kan wel een voorbeeld geven om een beeld te geven van hoe 'dik' ik bedoel.
[ afbeelding ]
Als je dus kijkt naar 'curvy' en 'thick' zit ik daar tussenin, 'fat' kom ik bij lange na niet in de buurt (maar dat is ook wel moeilijk lijkt me sorry), je zou het ook goed kunnen omschrijven als 'curvy' en dan met een extra klein pensje erbij zegmaar (rol). Die 'thick' is namelijk niet helemaal mijn lichaamsbouw en die 'curvy' wel meer (helaas want ik vind die 'thick' wel een mooiere bouw hebben).
Heb wel een paar dikke vrouwen gedate. Dat verhaal hoor je wel vaker. Wel een beetje treurig eigenlijk.quote:
Tussen de 35% en 45% is perfect.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:36 schreef ZarB het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenste rij is niks
Onderste rij is niks.
Bij de mannen dan.
Curvy en wat er tussenin zit is prima. Zou ik mee gezien willen worden. Je date gewoon idioten.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:29 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik ga geen pics van mezelf hier posten
Maar ik kan wel een voorbeeld geven om een beeld te geven van hoe 'dik' ik bedoel.
[ afbeelding ]
Als je dus kijkt naar 'curvy' en 'thick' zit ik daar tussenin, 'fat' kom ik bij lange na niet in de buurt (maar dat is ook wel moeilijk lijkt me sorry), je zou het ook goed kunnen omschrijven als 'curvy' en dan met een extra klein pensje erbij zegmaar (rol). Die 'thick' is namelijk niet helemaal mijn lichaamsbouw en die 'curvy' wel meer (helaas want ik vind die 'thick' wel een mooiere bouw hebben).
Niks oppervlakkigs aan. Dikker/zwaarder is gewoon ontzettend onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:04 schreef vipergts het volgende:
Nee, heel oppervlakkig van me maar ik ben van de 60 kilo regel wat vrouwen betreft.
Maar dan moet ze toch ook redelijk klein zijn?quote:Op woensdag 22 april 2020 23:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niks oppervlakkigs aan. Dikker/zwaarder is gewoon ontzettend onaantrekkelijk.
Het gaat wel om de verhoudingen natuurlijk. Vooral de snoeptafel verhoudingen moeten kloppen.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar dan moet ze toch ook redelijk klein zijn?
Ik ben 1.82.. Als ik max 60 kg zou mogen wegen dan was ik gewoon echt mager!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |