Komen vaak daar vandaan jaquote:Op zondag 19 april 2020 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen je junkieleef welNergens goed voor die uitgestorven gehuchten waar je geen kant op kan dan jezelf te verdoven
Oude Pekela?quote:Op zondag 19 april 2020 16:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Komen vaak daar vandaan ja
Petje Nikes kratje bier met z’n allen onder een afdakje. Althans zo ging dat hier.
Ok mevrouw tokkiejunkquote:Op zondag 19 april 2020 16:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Komen vaak daar vandaan ja
Petje Nikes kratje bier met z’n allen onder een afdakje. Althans zo ging dat hier.
Ama zie ik niet snel coke van solo zijn pik snuiven.quote:
Heb iets anders gelezen hierquote:Op zondag 19 april 2020 17:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ama zie ik niet snel coke van solo zijn pik snuiven.
Solo is net zo druk als wild en ama leeft al jaren in coma.
Dit denk ik altijd als ik het drinkquote:
Ok Billy Clintonquote:Op zondag 19 april 2020 17:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb iets anders gelezen hier
Waarom drink je het?quote:Op zondag 19 april 2020 17:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit denk ik altijd als ik het drink
Ik zag het eens staan en dacht hm ok proberen en ik weet niet waarom maar zo nu en dan koop ik hetquote:
Waar smaakt dat naar?quote:Op zondag 19 april 2020 17:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zag het eens staan en dacht hm ok proberen en ik weet niet waarom maar zo nu en dan koop ik het
Ja dat vraag ik mezelf ook af bij elke slokquote:
Het is heel zuur toch?quote:Op zondag 19 april 2020 18:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mezelf ook af bij elke slok![]()
Dus dan neem ik nog maar een slok
En mijn mooie gedicht is ook gewijzigd naar 2 seksbeluste hondenquote:
Dit soort berichten zorgen denk ik bij een hoop incels voor een nog grotere vrouwenhaatquote:Op zondag 19 april 2020 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon een miljoen dollar krijgen omdat men je lekker vindt.
Man zijn is het leven op moeilijk spelen.
[ afbeelding ]
incels neem ik niet serieus.quote:Op zondag 19 april 2020 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit soort berichten zorgen denk ik bij een hoop incels voor een nog grotere vrouwenhaat
Na de oude boeken, munten en ansichten is dit de nieuwe hobby van ettoquote:Op zondag 19 april 2020 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon een miljoen dollar krijgen omdat men je lekker vindt.
Man zijn is het leven op moeilijk spelen.
[ afbeelding ]
Zichzelf prostitueren op internet, of geld overmaken naar jonge meisjes?quote:Op zondag 19 april 2020 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Na de oude boeken, munten en ansichten is dit de nieuwe hobby van etto
Dat laatste. Hij houdt van geldverspillingquote:Op zondag 19 april 2020 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zichzelf prostitueren op internet, of geld overmaken naar jonge meisjes?
Dat geloof ik niet. Ik denk dat Etto zichzelf al geselt als hij naar een ander meisje kijkt op straatquote:Op zondag 19 april 2020 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat laatste. Hij houdt van geldverspilling
Die verafgoding van zijn engel past hier wel bijquote:Op zondag 19 april 2020 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Ik denk dat Etto zichzelf al geselt als hij naar een ander meisje kijkt op straat
quote:Op zondag 19 april 2020 20:30 schreef Fok-it het volgende:
Goed youtubekanaal ook voor jou trouwens @:Kaneelstokje
Zou best kunnen, ik keek net filmpje van hem waar hij ook het woord angst benoemde, en wat `The Dutch' ook gebruikenquote:Op zondag 19 april 2020 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gozer klinkt als een Nederlander trouwens.
Opzich wel goeie argumenten ja. Beetje jammer dat hij de namen Chad en Stacey gebruikt gezien dat typische incel-slang is voor hetgeen wat ze haten.quote:
Klopt.quote:Op zondag 19 april 2020 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Ik denk dat Etto zichzelf al geselt als hij naar een ander meisje kijkt op straat
Zie vooral veel filmpjes over negatieve dingen.quote:Op zondag 19 april 2020 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik keek net filmpje van hem waar hij ook het woord angst benoemde, en wat `The Dutch' ook gebruiken
En nuquote:Op zondag 19 april 2020 20:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goede TT. Heb toevallig net een Spaanse tindermatch.
Nee, zijn filmpjes zijn juist bedoeld om een positieve blik te kwekenquote:Op zondag 19 april 2020 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie vooral veel filmpjes over negatieve dingen.
Probeer die toch wel een beetje te mijden.
Nou ik ga eerst maar even het gesprek met haar aan.quote:
Por favor is alsjeblieft en gracias dankjewelquote:Op zondag 19 april 2020 20:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ik ga eerst maar even het gesprek met haar aan.
Llorar dat is huilen, reyr dat is een lach.quote:Op zondag 19 april 2020 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
Por favor is alsjeblieft en gracias dankjewel
Vooral dat por favor moet ik dan maar even oefenenquote:Op zondag 19 april 2020 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Por favor is alsjeblieft en gracias dankjewel
Denk het ookquote:Op zondag 19 april 2020 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vooral dat por favor moet ik dan maar even oefenen
Leuk dat je dat wil vertellen aan mijn zoon, collegaquote:
De mogelijkheden zijn eindeloosquote:Op zondag 19 april 2020 20:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk dat je dat wil vertellen aan mijn zoon, collega
Blij dat dat ding je bevalt.
Mocht wel wat goedkoper ja mjaquote:
Heb gister chipjes op voor het eerst in maanden.quote:
Klopt vriendin, heb net een tindermatch met een spaanse chick, dus ik ben voorlopig even bezet.quote:
Mietje.quote:Op zondag 19 april 2020 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gister chipjes op voor het eerst in maanden.
Gelijk misselijk tot 9 uur vanmorgen
Alweer?quote:
Get her tiger.quote:Op zondag 19 april 2020 22:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt vriendin, heb net een tindermatch met een spaanse chick, dus ik ben voorlopig even bezet.
Je moet ook niet gelijk de hele zak opeten.quote:Op zondag 19 april 2020 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gister chipjes op voor het eerst in maanden.
Gelijk misselijk tot 9 uur vanmorgen
Tuurlijk wel. Beter 1 keer flink zondigen dan een paar keer wat minderquote:Op zondag 19 april 2020 23:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je moet ook niet gelijk de hele zak opeten.
Precies. Hoef je ook minder vaak te biechten.quote:Op zondag 19 april 2020 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Beter 1 keer flink zondigen dan een paar keer wat minder
Gewoon biechten terwijl je die zak doritos nog aan het destroyen bent. En dan het biechtstoeltje helemaal onderkotsen gewoon van de misselijkheidquote:Op zondag 19 april 2020 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies. Hoef je ook minder vaak te biechten.
quote:Op zondag 19 april 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon biechten terwijl je die zak doritos nog aan het destroyen bent. En dan het biechtstoeltje helemaal onderkotsen gewoon van de misselijkheid
Beste chips.quote:
Jeetjequote:Op zondag 19 april 2020 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zijn nu in een gesprek van Paxcon en Amarantha gekomen.
Ik las tijdje terug dat ze anorexia heeft gehad.quote:Op zondag 19 april 2020 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze deed me altijd aan een dolfijn denken.
Moet zij weten.quote:Op zondag 19 april 2020 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las tijdje terug dat ze anorexia heeft gehad.
Beetje rip-off van Johan Derksen inderdaadquote:
Niets mis meequote:Op zondag 19 april 2020 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las tijdje terug dat ze anorexia heeft gehad.
Misschien gewoon eens op pro ana site je aanmelden voor dating-materiaalquote:
Ik geloof niet in dat soort speciale sites.quote:Op zondag 19 april 2020 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien gewoon eens op pro ana site je aanmelden voor dating-materiaal
Waar geloof je precies niet in?quote:Op zondag 19 april 2020 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof niet in dat soort speciale sites.
Ivo Niehe is wel een god hoor wat betreft het maken van reportagesquote:Op maandag 20 april 2020 00:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vermaak met met een programma van Ivo Niehe, het moet niet gekker worden
De Tv Show kan ik niet aanzien, maar dat wat nu op NPO1 te zien is, is wel dikke prima hoorquote:Op maandag 20 april 2020 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ivo Niehe is wel een god hoor wat betreft het maken van reportages
Overkempe is een woon- en werkgemeenschap in het Overijsselse Boskamp. Zo'n 135 jongeren en volwassenen met een verstandelijke, fysieke of meervoudige beperking proberen daar onder professionele begeleiding alles uit het leven te halen wat erin zit. Ivo Niehe vroeg zich af: hoe gaat het er nu eigenlijk echt aan toe in zo'n gemeenschap? Wie zijn de mensen die er wonen? En wat is de impact van alle bezuinigingen in de zorg? Overkempe opende de deuren voor Ivo Niehe, hij kreeg toestemming om er een jaar lang te filmen.quote:Op maandag 20 april 2020 00:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De Tv Show kan ik niet aanzien, maar dat wat nu op NPO1 te zien is, is wel dikke prima hoor
quote:Op maandag 20 april 2020 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overkempe is een woon- en werkgemeenschap in het Overijsselse Boskamp. Zo'n 135 jongeren en volwassenen met een verstandelijke, fysieke of meervoudige beperking proberen daar onder professionele begeleiding alles uit het leven te halen wat erin zit. Ivo Niehe vroeg zich af: hoe gaat het er nu eigenlijk echt aan toe in zo'n gemeenschap? Wie zijn de mensen die er wonen? En wat is de impact van alle bezuinigingen in de zorg? Overkempe opende de deuren voor Ivo Niehe, hij kreeg toestemming om er een jaar lang te filmen.
Waarom had Ivo niet gewoon een FOK!-account aangemaakt?
Oh nee, maar je wordt op die sites al geband als je anderen aanmoedigt om wat meer te eten. Dat is echt ziekquote:Op maandag 20 april 2020 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat niet iedereen een oplichter is daar.
Iets voor Braddie zie ikquote:Op maandag 20 april 2020 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, maar je wordt op die sites al geband als je anderen aanmoedigt om wat meer te eten. Dat is echt ziek
Moeten ze hier ook iets vaker doenquote:Op maandag 20 april 2020 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, maar je wordt op die sites al geband als je anderen aanmoedigt om wat meer te eten. Dat is echt ziek
Ik zou ook niet gaan voor dat soort sites, eerder juist de variant met de chubby dames.quote:Op maandag 20 april 2020 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
quote:
Jij moet gewoon een account op Fetlife maken en dan een wat stevigere dominatrix zoekenquote:Op maandag 20 april 2020 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet gaan voor dat soort sites, eerder juist de variant met de chubby dames.
Wel gentlefemdom dan.quote:Op maandag 20 april 2020 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een account op Fetlife maken en dan een wat stevigere dominatrix zoeken
Nou je kan zeggen wat je wilt maar die zijn wel gedisciplineerd jaquote:Op maandag 20 april 2020 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Braddie zou echt wel iets van die meisjes kunnen leren
Maar lijkt je dat wat ja? Zijn genoeg mannen die daar op kicken hoor om gedomineerd te worden, zowel in als buiten bedquote:Op maandag 20 april 2020 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel gentlefemdom dan.
Ik hoef niet gemarteld te worden.
Nu denk ik wel, geen idee hoe dat in de praktijk is.quote:Op maandag 20 april 2020 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar lijkt je dat wat ja? Zijn genoeg mannen die daar op kicken hoor om gedomineerd te worden, zowel in als buiten bed
Wie weet kom je het nog eens te wetenquote:Op maandag 20 april 2020 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu denk ik wel, geen idee hoe dat in de praktijk is.
In een relatie bescherm je elkaar toch?quote:Op maandag 20 april 2020 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie weet kom je het nog eens te weten![]()
Mij zou dat persoonlijk niks lijken, omdat ik in vorige relaties ook al snel een beschermende rol op me nam
Overalquote:Op maandag 20 april 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar denk niet dat het er ooit van komt, waar moet je zo'n vrouw vinden die geschikt is joh.
Wat? Het is nou niet dat het iets zo specifieks is dat er nauwelijks mensen zijn die dat ook zoekenquote:
Je doet er te makkelijk over.quote:Op maandag 20 april 2020 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat? Het is nou niet dat het iets zo specifieks is dat er nauwelijks mensen zijn die dat ook zoeken
Nou lieve schat. Als ik dacht dat te makkelijk was dan was ik niet al een jaar of 7 singlequote:Op maandag 20 april 2020 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je doet er te makkelijk over.
Dat is het niet.
Waarom zeg je het dan op zo'n toon.quote:Op maandag 20 april 2020 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou lieve schat. Als ik dacht dat te makkelijk was dan was ik niet al een jaar of 7 single
Nou gewoon dat je soms zelf het idee hebt dat hetgeen wat je zoekt door niemand anders ook gezocht wordt maar dat dat niet zo is.quote:Op maandag 20 april 2020 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zeg je het dan op zo'n toon.
Het is ook niet iets wat mensen met een ster op de borst aangeven.quote:Op maandag 20 april 2020 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou gewoon dat je soms zelf het idee hebt dat hetgeen wat je zoekt door niemand anders ook gezocht wordt maar dat dat niet zo is.
Heb ik zelf overigens ook vaak hoor
Als je echt vertrouwen hebt probeer je het ook niet te vinden maar het op je pad te laten komenquote:Op maandag 20 april 2020 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook niet iets wat mensen met een ster op de borst aangeven.
Dus niet zo makkelijk te vinden.
Die tactiek probeer ik al jaren.quote:Op maandag 20 april 2020 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je echt vertrouwen hebt probeer je het ook niet te vinden maar het op je pad te laten komen
Maar ja, probeer dat maar eens
Denk dat het bij jou wel wat gaat lopen als je uit huis gaat eigenlijkquote:Op maandag 20 april 2020 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die tactiek probeer ik al jaren.
Grandioos succes hoor!
Dat gaat nog wel even duren ben ik bang.quote:Op maandag 20 april 2020 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat het bij jou wel wat gaat lopen als je uit huis gaat eigenlijk
Zorgt er wel voor dat de koophuizen wat goedkoper worden. Denk alleen niet dat je daarmee geholpen bent.quote:Op maandag 20 april 2020 09:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel even duren ben ik bang.
Zeker nu er een fikse crisis aankomt.
Dat zie ik niet gebeuren. Zal straks minder gebouwd gaan worden en de immigratie gaat doorquote:Op maandag 20 april 2020 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zorgt er wel voor dat de koophuizen wat goedkoper worden. Denk alleen niet dat je daarmee geholpen bent.
Dat hoef ik sowieso nog niet.quote:Op maandag 20 april 2020 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zorgt er wel voor dat de koophuizen wat goedkoper worden. Denk alleen niet dat je daarmee geholpen bent.
Ben je op zoek naar werk momenteel?quote:Op maandag 20 april 2020 09:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel even duren ben ik bang.
Zeker nu er een fikse crisis aankomt.
Op fd stond een artikel waar ook gezegd werd dat het wellicht zelfs moeilijker wordt voor starters om huis te kopen door coronacrisisquote:Op maandag 20 april 2020 09:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren. Zal straks minder gebouwd gaan worden en de immigratie gaat door
Jij bent er wel precies net op tijd bij geweest denk ik jaquote:Op maandag 20 april 2020 10:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op fd stond een artikel waar ook gezegd werd dat het wellicht zelfs moeilijker wordt voor starters om huis te kopen door coronacrisis
Hij had als argument dat mensen die eruit vliegen door coronacrisis vaak jonge mensen zijn met tijdelijke contractenquote:Op maandag 20 april 2020 10:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent er wel precies net op tijd bij geweest denk ik ja
Nja zolang je geen concrete inschatting kan maken hoelang het nog gaat duren is het lastig daar voorspellingen over te doen. Hopen op een snel vaccin en een virus wat zich niet muteert.quote:Op maandag 20 april 2020 10:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij had als argument dat mensen die eruit vliegen door coronacrisis vaak jonge mensen zijn met tijdelijke contracten
Was artikel van 5 april dus sowieso al wat verouderd nuquote:Op maandag 20 april 2020 10:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja zolang je geen concrete inschatting kan maken hoelang het nog gaat duren is het lastig daar voorspellingen over te doen. Hopen op een snel vaccin en een virus wat zich niet muteert.
Heb jij al een huis gekocht joh?quote:Op maandag 20 april 2020 10:45 schreef JanCees het volgende:
als de prijzen wel serieus gaan zakken is het vooral zonde van mn spaargeld maar verder ook niet
Waar zoek je naar? Wel nog grafische kant enzo?quote:
Denk het wel, voor het meeste andere werk ben ik totaal incompetent (lol)quote:Op maandag 20 april 2020 10:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar zoek je naar? Wel nog grafische kant enzo?
jaquote:Op maandag 20 april 2020 10:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij al een huis gekocht joh?
Beetje energiecontracten aan de deur verkopenquote:Op maandag 20 april 2020 10:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het wel, voor het meeste andere werk ben ik totaal incompetent (lol)
Vreselijk.quote:Op maandag 20 april 2020 10:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje energiecontracten aan de deur verkopen
Ja dat lijkt me ook echt drie keer niks inderdaad.quote:
Ik heb geen baarmoederquote:Op maandag 20 april 2020 11:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer ga je aan kinderen beginnen?
Sowieso mensen allemaal troep aansmerenquote:Op maandag 20 april 2020 10:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook echt drie keer niks inderdaad.
Als je een huis hebt en een stabiel inkomen komen de kletterende eierstokjes vanzelf wel bij je binnen.quote:
Beetje oudjes oplichten en als ze niks willen onopgemerkt op ze haten en kankeren en zo op dumpert terecht komen en ontslagen wordenquote:Op maandag 20 april 2020 11:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso mensen allemaal troep aansmeren
Kinderenquote:Op maandag 20 april 2020 11:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer ga je aan kinderen beginnen?
Zou leuk zijnquote:Op maandag 20 april 2020 11:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een huis hebt en een stabiel inkomen komen de kletterende eierstokjes vanzelf wel bij je binnen.
Genotquote:Op maandag 20 april 2020 11:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje oudjes oplichten en als ze niks willen onopgemerkt op ze haten en kankeren en zo op dumpert terecht komen en ontslagen worden
Lijkt meer op de autopsie van iemand die in zijn leven teveel suikerspinnen heeft gegetenquote:
quote:Op maandag 20 april 2020 11:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt meer op de autopsie van iemand die in zijn leven teveel suikerspinnen heeft gegeten
Werken voor je geld, schavuit.quote:Op maandag 20 april 2020 11:19 schreef Fok-it het volgende:
wejoh wat gaat het opeens druk worden met werkenLaat me fokken
En een labradorquote:Op maandag 20 april 2020 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werken voor je geld, schavuit.
Werk, zodat je een huis kunt kopen en een vrouw kunt krijgen en je voort kunt planten.
Jammer dat tweeverdieners de norm zijn geworden. Nu zit een huisje er niet in voor veel mensen.quote:
Ik kan me er echt geen voorstelling van maken dat ik hier straks op m'n 50ste nog zitquote:Op maandag 20 april 2020 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat tweeverdieners de norm zijn geworden. Nu zit een huisje er niet in voor veel mensen.
Dan maar de loterij winnen
Dat zal toch niet?quote:Op maandag 20 april 2020 11:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me er echt geen voorstelling van maken dat ik hier straks op m'n 50ste nog zitWat een dystopische gedachte
Nee, maar ik had ook niet gedacht dat ik er al 5 jaar zit. Het kan zomaarquote:
Je hebt nu toch werk? Kan je toch wel een grotere woning krijgen nu?quote:Op maandag 20 april 2020 11:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar ik had ook niet gedacht dat ik er al 5 jaar zit. Het kan zomaar
Kraker worden.quote:Op maandag 20 april 2020 11:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me er echt geen voorstelling van maken dat ik hier straks op m'n 50ste nog zitWat een dystopische gedachte
Mijn inkomsten zijn niet bijzonder veel omhoog gegaan verder. En mijn huur is nu al teringhoogquote:Op maandag 20 april 2020 11:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt nu toch werk? Kan je toch wel een grotere woning krijgen nu?
Je hebt wel je eigen keuken en badkamer toch?quote:Op maandag 20 april 2020 11:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn inkomsten zijn niet bijzonder veel omhoog gegaan verder. En mijn huur is nu al teringhoog
Ik wil het niet zo noemen, maar ja. in theorie welquote:Op maandag 20 april 2020 11:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt wel je eigen keuken en badkamer toch?
Beter dan het te moeten delen met wildvreemden.quote:Op maandag 20 april 2020 11:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil het niet zo noemen, maar ja. in theorie wel
Qua comfort totaal niet. Qua privacy is het alleen een pluspuntquote:Op maandag 20 april 2020 11:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter dan het te moeten delen met wildvreemden.
Nou ja, het klinkt heel cru maar dat is bij mij wel een uitweg jaquote:Op maandag 20 april 2020 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon wachten tot ouders dood gaan en dan hun huis erven
Privacy en comfort gaan heel erg samen.quote:Op maandag 20 april 2020 11:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua comfort totaal niet. Qua privacy is het alleen een pluspunt
Ik erf als het goed is ook op een dag een huis maar niet van mijn ouders.quote:Op maandag 20 april 2020 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het klinkt heel cru maar dat is bij mij wel een uitweg ja
Opa of oma?quote:Op maandag 20 april 2020 11:49 schreef Amarantha het volgende:
En denk dat dat nog wel eens binnen paar jaar kan gebeuren.
Misschien teruggaan naar je ouders om voor ze te zorgen.quote:Op maandag 20 april 2020 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het klinkt heel cru maar dat is bij mij wel een uitweg ja
Ja, wel eensquote:Op maandag 20 april 2020 11:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Privacy en comfort gaan heel erg samen.
Vriendje van mijn overleden moeder, spreek en zie die man nog amper maar hij gaat het niet veranderen zegt die. Eerst was het ik en mijn moeder maar aangezien mijn moeder helaas niet meer leeft krijg ik alles van hem.quote:
Ja maar niet als je dan telkens moet wachten tot iemand anders klaar is met douchen of iemand de keuken bezet heeft, dan is je vrijheid toch ook gewoon helemaal wegquote:Op maandag 20 april 2020 11:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, wel eensMaar toch is het wel iets om over na te denken.
Soms zou ik het best chill vinden om g ewoon fatsoenlijk te kunnen douchen en koken en dan maar huisgenoten hebben
Dat is financieel niet ongunstig. Zeker als je tegen die tijd gewoon een eigen huis hebtquote:Op maandag 20 april 2020 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vriendje van mijn overleden moeder, spreek en zie die man nog amper maar hij gaat het niet veranderen zegt die. Eerst was het ik en mijn moeder maar aangezien mijn moeder helaas niet meer leeft krijg ik alles van hem.
Dat laatste denk ik dus niet.quote:Op maandag 20 april 2020 11:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is financieel niet ongunstig. Zeker als je tegen die tijd gewoon een eigen huis hebt
Misschien even onderhoesten met corona nu.quote:Op maandag 20 april 2020 11:54 schreef Amarantha het volgende:
Maar hij is 65 en slechte gezondheid en naja denk niet dat hij 80 gaat worden ofzo tbh.
Gvdquote:Op maandag 20 april 2020 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien even onderhoesten met corona nu.
Welke van de velenquote:Op maandag 20 april 2020 11:55 schreef Amarantha het volgende:
Maar wil niet in die pauperwijk wonen.
Ja dat is wel echt pauper 2.0 inderdaadquote:
Ja vooral waar hij woont.. Ik zou echt zo gestoord worden van al die paupers om mij heen daar.quote:Op maandag 20 april 2020 11:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt pauper 2.0 inderdaad
Aan de andere kant ook wel gezellig. Als je leuke huisgenoten hebt kan je ook gewoon soms samen eten enzo. Elke dag alleen eten wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op maandag 20 april 2020 11:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar niet als je dan telkens moet wachten tot iemand anders klaar is met douchen of iemand de keuken bezet heeft, dan is je vrijheid toch ook gewoon helemaal wegzou me dan kapot ergeren.
Maar goed op een klein claustrofobisch kamertje zitten is ook niks natuurlijk. Kutleef allemaal.
Ze zal er wel levend vanaf komen ja. Kan ze weer overstappen op zelfmoordpogingenquote:
Wel sneu allemaal.quote:Op maandag 20 april 2020 12:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zal er wel levend vanaf komen ja. Kan ze weer overstappen op zelfmoordpogingen
Ligt eraan wat er gebeurd is. Als ze bij iemand in is gestapt die lam was wordt het weleens tijd dat Darwin zijn werk gaat doenquote:
Komen we vast niet te weten.quote:Op maandag 20 april 2020 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er gebeurd is. Als ze bij iemand in is gestapt die lam was wordt het weleens tijd dat Darwin zijn werk gaat doen
Tegenvaller, ik ook niet.quote:Op maandag 20 april 2020 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk. Heb alleen geen 3 ton in mijn achterzak zitten.
Zal wel omslag zijn naar een grefo-schoolquote:Op maandag 20 april 2020 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
En werk krijgen in de rimboe daar is ook nog wel een punt.
Kan ik in ieder geval eens de namen uitspreken.quote:Op maandag 20 april 2020 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal wel omslag zijn naar een grefo-school
quote:Op maandag 20 april 2020 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik in ieder geval eens de namen uitspreken.
En Nederlands praten tegen de ouders.
Is lastig hoor, ouderavonden met ouders die geen woord Nederlands spreken.quote:
Ja sneu dat je niet iemand hebt die je daarin kan bijstaan inderdaadquote:Op maandag 20 april 2020 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is lastig hoor, ouderavonden met ouders die geen woord Nederlands spreken.
En dan moeten die kinderen zelf eigenlijk alles regelen qua overgang, en keuzes maken. Pffft.
Samen eten vind ik echt heel erg kut.quote:Op maandag 20 april 2020 11:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook wel gezellig. Als je leuke huisgenoten hebt kan je ook gewoon soms samen eten enzo. Elke dag alleen eten wordt je ook niet vrolijk van
Barbie zal zelf ook wel een kind zijn van zo'n soort moeder.quote:Op maandag 20 april 2020 12:24 schreef Fok-it het volgende:
Maargoed, vooral triest voor die kinderen om zo'n moeder te hebben
Die kans is altijd aanwezig jaquote:Op maandag 20 april 2020 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Barbie zal zelf ook wel een kind zijn van zo'n soort moeder.
The circle of life.
Er zijn er wel een paar, maar lang niet genoeg.quote:Op maandag 20 april 2020 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sneu dat je niet iemand hebt die je daarin kan bijstaan inderdaad
Vooral al die kinderen die met school nu een veilige plek verloren zien gaan is echt vreselijk ja.quote:Op maandag 20 april 2020 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn er wel een paar, maar lang niet genoeg.
Heb soms wel te maken met dat soort instanties. Mensen die vluchtelingen begeleiden, of coaches van moeilijk opvoedbare kinderen, Veilig Thuis, dat soort dingen.
Over het algemeen word je daar niet vrolijk van.
Heb er in iedere klas wel 1. Krijg dan van de mentor te horen op wat voor manier ik zo'n kind goed kan benaderen na de lessen etc. Op school geef je zo'n ventje dan even een aai over de bol en maak je even een grap over hoe slecht Feyenoord was. Nu is dat wat lastiger.quote:Op maandag 20 april 2020 13:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral al die kinderen die met school nu een veilige plek verloren zien gaan is echt vreselijk ja.
Lijkt me ook ja. Dacht trouwens wel dat ze probeerden kinderen in probleemgezinnen opvang te geven of les te laten krijgen met kinderen die ouders met vitale beroepen hebben.quote:Op maandag 20 april 2020 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er in iedere klas wel 1. Krijg dan van de mentor te horen op wat voor manier ik zo'n kind goed kan benaderen na de lessen etc. Op school geef je zo'n ventje dan even een aai over de bol en maak je even een grap over hoe slecht Feyenoord was. Nu is dat wat lastiger.
Je hoort het ook als ze inloggen. Allemaal huilende kinderen op de achtergrond. Herrie overal.quote:Op maandag 20 april 2020 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja. Dacht trouwens wel dat ze probeerden kinderen in probleemgezinnen opvang te geven of les te laten krijgen met kinderen die ouders met vitale beroepen hebben.
Waarom maak je grappen over zijn mishandeling?quote:Op maandag 20 april 2020 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er in iedere klas wel 1. Krijg dan van de mentor te horen op wat voor manier ik zo'n kind goed kan benaderen na de lessen etc. Op school geef je zo'n ventje dan even een aai over de bol en maak je even een grap over hoe slecht Feyenoord was. Nu is dat wat lastiger.
Hoe doen jullie dat nu dan? Gewoon met zo'n zoom-app iedereen webcam aan. En jij doceert gewoon op dezelfde manier?quote:Op maandag 20 april 2020 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoort het ook als ze inloggen. Allemaal huilende kinderen op de achtergrond. Herrie overal.
Geen eigen plekje. Geen controle. Staan er zo goed als alleen voor.
Probeer dan maar eens zo'n niet Nederlands spreken ouder ervan te overtuigen dat het kind zo echt niet tot werk kan komen.
Of meerdere kinderen in huis met alleenstaande ouder die geen geld heeft voor 3 laptops om de lessen te volgen.
Wat dat betreft zijn veel van die kinderen echt al ver, sociaal emotioneel gezien, en qua communicatie. Gewoon naar je docent stappen om te praten over hoe de medicatie je laat voelen. Knap.
Ja, er werd over gepraat. Ik heb er verder niks van meegekregen. Geen aanvraag voor gehad.
Sonostovskiquote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef Solotovski het volgende:
Genietend op de bank van mn sonos
Sonos
Sonos
Sonos
Sonos
Hij is Ajacied.quote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom maak je grappen over zijn mishandeling?
Microsoft Teams.quote:Op maandag 20 april 2020 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat nu dan? Gewoon met zo'n zoom-app iedereen webcam aan. En jij doceert gewoon op dezelfde manier?
Ik ga voor de Harry Potter and the Goblet of Fire coup.quote:Op maandag 20 april 2020 13:33 schreef Solotovski het volgende:
Kappertje komt langs bij ome solo hoor
Ventje heeft het thuis zwaar, dus toen hij hoorde dat ik voor Ajax was, wilde hij iedere dag over Ajax spreken. Iedere keer dat ik hem tegen kwam. Wel schattig.quote:
Hoe oud?quote:Op maandag 20 april 2020 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ventje heeft het thuis zwaar, dus toen hij hoorde dat ik voor Ajax was, wilde hij iedere dag over Ajax spreken. Iedere keer dat ik hem tegen kwam. Wel schattig.
Oh wel leuk hoor.quote:
Ik kijk alleen met het WKquote:Op maandag 20 april 2020 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh wel leuk hoor.
Ik probeerde dat soms ook met leraren maar ze hadden vaak teveel een dagjesvolk-mening waar ik dan niks mee kon.
Oh het WK toen kijken op school in de aulaquote:Op maandag 20 april 2020 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kijk alleen met het WK![]()
![]()
Ik ben voor de beste!
Beter livetopic van FOK! danquote:Op maandag 20 april 2020 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh het WK toen kijken op school in de aulaben ik in de eerste helft naar huis gefietst want dat was niet te doen. Allemaal geschreeuw en drukte
Ik kan mij hier geen voorstelling van makenquote:Op maandag 20 april 2020 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga voor de Harry Potter and the Goblet of Fire coup.
quote:Op maandag 20 april 2020 13:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik kan mij hier geen voorstelling van maken
Flinke wind wel hier.quote:Op maandag 20 april 2020 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker weertje weer vandaag man.
Ik ga denk ik even lekker in het parkje zitten, boekje lezen.
Wat moet dat kosten?quote:Op maandag 20 april 2020 13:51 schreef Fok-it het volgende:
Ik zit er aan te denken om een Swapfiets aan te schaffen
@:Naatje_1
@:JanCees
@:Tjacka
15 of 20 euro per maand. Ligt eraan welke fiets je wiltquote:
Kun je dan niet beter een fiets kopen? 6 maanden heb je het er uit.quote:Op maandag 20 april 2020 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15 of 20 euro per maand. Ligt eraan welke fiets je wilt
Ja, maar gezien mijn verleden met gestolen fietsen + het aantal reparaties lijkt me dit een betere optie. Krijg je gewoon nieuwe als die kapot is.quote:Op maandag 20 april 2020 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter een fiets kopen? 6 maanden heb je het er uit.
Geen spaarpotje? Je kan voorlopig toch niet op vakantie.quote:Op maandag 20 april 2020 13:58 schreef Fok-it het volgende:
Wil eigenlijk een echt goede tourfiets maar daar ben je honderden euros aan kwijt die ik niet heb. En nu heb ik helemaal geen fiets, dus tijdelijke tussenweg
Houdt hij je zolang vast in de kelder?quote:Op maandag 20 april 2020 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je naar fietsenmaker gaat voor een beurt ben je zo 2 maanden kwijt
quote:Op maandag 20 april 2020 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Houdt hij je zolang vast in de kelder?
Mja, mja.quote:Op maandag 20 april 2020 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar gezien mijn verleden met gestolen fietsen + het aantal reparaties lijkt me dit een betere optie. Krijg je gewoon nieuwe als die kapot is.
Als je naar fietsenmaker gaat voor een beurt ben je zo 2 maanden kwijt
https://www.reddit.com/r/(...)i_didnt_notice_this/quote:Op maandag 20 april 2020 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben in een flauwe bui.
Maar hopelijk buffertje met vakantiegeld volgende maand. Moet ik even kijkenquote:Op maandag 20 april 2020 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben in een flauwe bui.
Ook leuk met een Wheel of Time personage.quote:Op maandag 20 april 2020 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)i_didnt_notice_this/
It is so obviously a nod to real world mythology that Beric Dondarrion is accompanied by Thoros of Myr.
Let me rephrase that: Beric Dondarrion, the lightning lord, is accompanied by Thoros of Myr. I cannot believe I missed it.
Kan je hem wel veilig parkeren daar bij je woning?quote:Op maandag 20 april 2020 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hopelijk buffertje met vakantiegeld volgende maand. Moet ik even kijken
Opzich wel. En anders gaat hij naar binnen. Die tourfiets zou ik sowieso buiten laten staan.quote:Op maandag 20 april 2020 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook leuk met een Wheel of Time personage.
[..]
Kan je hem wel veilig parkeren daar bij je woning?
Goede band wel met hem dan.quote:Op maandag 20 april 2020 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel. En anders gaat hij naar binnen. Die tourfiets zou ik sowieso buiten laten staan.
Al staan er gewoon camera's verder, maar vertrouw mn verhuurder niet
Huisjesmelker. Scum of the earthquote:
Niet doen manquote:Op maandag 20 april 2020 13:51 schreef Fok-it het volgende:
Is met een groepje hier die allemaal problemen hebben met hem. Achterstallig onderhoud, al jaren geen verrekening gezien van servicekosten.quote:
Vind zonde om voor paar honderd euro een fiets te kopen waar je zelf achteraan moet en moet dokken om te repareren. is maar voor paar maandjesquote:
voor tijdelijk kan het welquote:Op maandag 20 april 2020 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind zonde om voor paar honderd euro een fiets te kopen waar je zelf achteraan moet en moet dokken om te repareren. is maar voor paar maandjes
Ah, terecht wel.quote:Op maandag 20 april 2020 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is met een groepje hier die allemaal problemen hebben met hem. Achterstallig onderhoud, al jaren geen verrekening gezien van servicekosten.
Sowieso voor zomermaanden vind ik het wel lekker straks. Zeker als je nog thuis zit danquote:
Hier doet het Leger des Heils trouwens ook zulke dingen, bedenk ik me net.quote:Op maandag 20 april 2020 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind zonde om voor paar honderd euro een fiets te kopen waar je zelf achteraan moet en moet dokken om te repareren. is maar voor paar maandjes
Netjesquote:Op maandag 20 april 2020 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier doet het Leger des Heils trouwens ook zulke dingen, bedenk ik me net.
Heb mijn reserve fiets aan ze gegeven zodat ze iemand konden helpen.
Boekenzolder zal nu ook wel lastig zijn zaakjes op orde kunnen houden ofniet?quote:Op maandag 20 april 2020 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier doet het Leger des Heils trouwens ook zulke dingen, bedenk ik me net.
Heb mijn reserve fiets aan ze gegeven zodat ze iemand konden helpen.
Kan niet luisteren maat. Wordt de hele dag gebeldquote:
Geen idee eerlijk gezegd. Op website staat dat ze iig tot de 30ste gesloten zijn.quote:Op maandag 20 april 2020 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boekenzolder zal nu ook wel lastig zijn zaakjes op orde kunnen houden ofniet?
h excuus maatjequote:Op maandag 20 april 2020 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan niet luisteren maat. Wordt de hele dag gebeld
Hier komen gewoon altijd blanke mannen van middelbare leeftijd om die zooi te bezorgen hoor.quote:Op maandag 20 april 2020 14:27 schreef JanCees het volgende:
waarom zijn pakketbezorgers altijd allochtoon
Schrijf je dat bij de opmerkingen?quote:Op maandag 20 april 2020 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier komen gewoon altijd blanke mannen van middelbare leeftijd om die zooi te bezorgen hoor.
ohquote:Op maandag 20 april 2020 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier komen gewoon altijd blanke mannen van middelbare leeftijd om die zooi te bezorgen hoor.
Zoek een psychiaterquote:Op maandag 20 april 2020 13:51 schreef Fok-it het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |