Komen vaak daar vandaan jaquote:Op zondag 19 april 2020 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen je junkieleef welNergens goed voor die uitgestorven gehuchten waar je geen kant op kan dan jezelf te verdoven
Oude Pekela?quote:Op zondag 19 april 2020 16:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Komen vaak daar vandaan ja
Petje Nikes kratje bier met z’n allen onder een afdakje. Althans zo ging dat hier.
Ok mevrouw tokkiejunkquote:Op zondag 19 april 2020 16:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Komen vaak daar vandaan ja
Petje Nikes kratje bier met z’n allen onder een afdakje. Althans zo ging dat hier.
Ama zie ik niet snel coke van solo zijn pik snuiven.quote:
Heb iets anders gelezen hierquote:Op zondag 19 april 2020 17:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ama zie ik niet snel coke van solo zijn pik snuiven.
Solo is net zo druk als wild en ama leeft al jaren in coma.
Dit denk ik altijd als ik het drinkquote:
Ok Billy Clintonquote:Op zondag 19 april 2020 17:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb iets anders gelezen hier
Waarom drink je het?quote:Op zondag 19 april 2020 17:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit denk ik altijd als ik het drink
Ik zag het eens staan en dacht hm ok proberen en ik weet niet waarom maar zo nu en dan koop ik hetquote:
Waar smaakt dat naar?quote:Op zondag 19 april 2020 17:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zag het eens staan en dacht hm ok proberen en ik weet niet waarom maar zo nu en dan koop ik het
Ja dat vraag ik mezelf ook af bij elke slokquote:
Het is heel zuur toch?quote:Op zondag 19 april 2020 18:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mezelf ook af bij elke slok![]()
Dus dan neem ik nog maar een slok
En mijn mooie gedicht is ook gewijzigd naar 2 seksbeluste hondenquote:
Dit soort berichten zorgen denk ik bij een hoop incels voor een nog grotere vrouwenhaatquote:Op zondag 19 april 2020 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon een miljoen dollar krijgen omdat men je lekker vindt.
Man zijn is het leven op moeilijk spelen.
[ afbeelding ]
incels neem ik niet serieus.quote:Op zondag 19 april 2020 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit soort berichten zorgen denk ik bij een hoop incels voor een nog grotere vrouwenhaat
Na de oude boeken, munten en ansichten is dit de nieuwe hobby van ettoquote:Op zondag 19 april 2020 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon een miljoen dollar krijgen omdat men je lekker vindt.
Man zijn is het leven op moeilijk spelen.
[ afbeelding ]
Zichzelf prostitueren op internet, of geld overmaken naar jonge meisjes?quote:Op zondag 19 april 2020 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Na de oude boeken, munten en ansichten is dit de nieuwe hobby van etto
Dat laatste. Hij houdt van geldverspillingquote:Op zondag 19 april 2020 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zichzelf prostitueren op internet, of geld overmaken naar jonge meisjes?
Dat geloof ik niet. Ik denk dat Etto zichzelf al geselt als hij naar een ander meisje kijkt op straatquote:Op zondag 19 april 2020 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat laatste. Hij houdt van geldverspilling
Die verafgoding van zijn engel past hier wel bijquote:Op zondag 19 april 2020 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Ik denk dat Etto zichzelf al geselt als hij naar een ander meisje kijkt op straat
quote:Op zondag 19 april 2020 20:30 schreef Fok-it het volgende:
Goed youtubekanaal ook voor jou trouwens @:Kaneelstokje
Zou best kunnen, ik keek net filmpje van hem waar hij ook het woord angst benoemde, en wat `The Dutch' ook gebruikenquote:Op zondag 19 april 2020 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gozer klinkt als een Nederlander trouwens.
Opzich wel goeie argumenten ja. Beetje jammer dat hij de namen Chad en Stacey gebruikt gezien dat typische incel-slang is voor hetgeen wat ze haten.quote:
Klopt.quote:Op zondag 19 april 2020 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Ik denk dat Etto zichzelf al geselt als hij naar een ander meisje kijkt op straat
Zie vooral veel filmpjes over negatieve dingen.quote:Op zondag 19 april 2020 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik keek net filmpje van hem waar hij ook het woord angst benoemde, en wat `The Dutch' ook gebruiken
En nuquote:Op zondag 19 april 2020 20:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goede TT. Heb toevallig net een Spaanse tindermatch.
Nee, zijn filmpjes zijn juist bedoeld om een positieve blik te kwekenquote:Op zondag 19 april 2020 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie vooral veel filmpjes over negatieve dingen.
Probeer die toch wel een beetje te mijden.
Nou ik ga eerst maar even het gesprek met haar aan.quote:
Por favor is alsjeblieft en gracias dankjewelquote:Op zondag 19 april 2020 20:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ik ga eerst maar even het gesprek met haar aan.
Llorar dat is huilen, reyr dat is een lach.quote:Op zondag 19 april 2020 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
Por favor is alsjeblieft en gracias dankjewel
Vooral dat por favor moet ik dan maar even oefenenquote:Op zondag 19 april 2020 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Por favor is alsjeblieft en gracias dankjewel
Denk het ookquote:Op zondag 19 april 2020 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vooral dat por favor moet ik dan maar even oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |