Als je dit in een post zet dan moet je geen serieuze reactie verwachten, sorry.quote:Op maandag 20 april 2020 20:30 schreef luxerobots het volgende:
De meeste vinden het gewoon leuk om voor een klas te staan en de lakens uit te delen.
Waar ben ik zelf bij?quote:Op maandag 20 april 2020 20:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Echt hoor, je bent er ook zelf bij als je zelf niet besmet wilt worden koste wat het kost.
Gaat om de olieprijs van mei. Prijs van juni staat op 22.quote:Op maandag 20 april 2020 20:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Huh what the fuck is hier aan de hand?
Hoeveel werklozen intussen in de VS?quote:Op maandag 20 april 2020 20:38 schreef LXIV het volgende:
Olie onder de nul dollar per vat nu. Verder vallen de economische gevolgen wel mee.
Er is wekelijks een update, teller staat nu nog steeds op 22 miljoenquote:Op maandag 20 april 2020 20:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel werklozen intussen in de VS?
Docenten vinden het niet leuk om voor de klas te staan? En ze vinden het niet leuk om de baas te zijn? Dus er zitten mensen die het verschrikkelijk vinden om voor een groep te staan en niet de baas willen spelen? Tja, dan zul je overlopen worden en vanzelf verdwijnen uit het onderwijs.quote:Op maandag 20 april 2020 20:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je dit in een post zet dan moet je geen serieuze reactie verwachten, sorry.
Dat zijn twee hele verschillende dingen, maar dat had je zelf ook al bedacht.quote:Op maandag 20 april 2020 21:05 schreef luxerobots het volgende:
Docenten vinden het niet leuk om voor de klas te staan? En ze vinden het niet leuk om de baas te zijn?
Ja en?quote:Op maandag 20 april 2020 21:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zijn twee hele verschillende dingen, maar dat had je zelf ook al bedacht.
Het gaat er vooral om dat je anderen niet besmet.quote:Op maandag 20 april 2020 20:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Echt hoor, je bent er ook zelf bij als je zelf niet besmet wilt worden koste wat het kost.
Dat je risicogroepen niet besmet. Maar deze grap begrijpt niemand.quote:Op maandag 20 april 2020 21:12 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om dat je anderen niet besmet.
Zo komen we nooit op 60% immuniteit hè?quote:Op maandag 20 april 2020 21:12 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om dat je anderen niet besmet.
We weten inmiddels wel dat jij denkt dat alleen oudjes en kwetsbaren risico lopen op besmetting (en die kunnen we toch missen als kiespijn niet waar? Die voegen toch niets toe, lijkt jouw beredenering).quote:Op maandag 20 april 2020 21:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat je risicogroepen niet besmet. Maar deze grap begrijpt niemand.
Kopieer dan ook de restquote:Op maandag 20 april 2020 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We weten inmiddels wel dat jij denkt dat alleen oudjes en kwetsbaren risico lopen op besmetting (en die kunnen we toch missen als kiespijn niet waar? Die voegen toch niets toe, lijkt jouw beredenering).
Maar zie de site van de RIVM:
Meer dan de helft van de mensen die met een Corona besmetting in het ziekenhuis terecht komen zijn jonger dan 70.
en ik neem aan dat je ziekenhuisopnames ook zoveel mogelijk wilt beperken niet waar?
quote:.Volgens het RIVM is de helft van alle gemelde patiënten 65 jaar of ouder. Bij de overleden patiënten was de helft 81 jaar of ouder. De jongste overleden patiënt was in de leeftijdscategorie 35-39. Deze persoon had net als de meeste andere overledenen ernstige andere kwalen.
Niet ten koste van alles nee.quote:Op maandag 20 april 2020 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We weten inmiddels wel dat jij denkt dat alleen oudjes en kwetsbaren risico lopen op besmetting (en die kunnen we toch missen als kiespijn niet waar? Die voegen toch niets toe, lijkt jouw beredenering).
Maar zie de site van de RIVM:
Meer dan de helft van de mensen die met een Corona besmetting in het ziekenhuis terecht komen zijn jonger dan 70.
en ik neem aan dat je ziekenhuisopnames ook zoveel mogelijk wilt beperken niet waar?
Ja ik denk echt dat we knettergek zijn "ernstige andere kwalen"... en het hele land op slot.quote:
Wat we doen is schijnveiligheid bieden. En nu kunnen we niet terug. Want dan nemen we de "veiligheid" weer weg.quote:Op maandag 20 april 2020 21:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja ik denk echt dat we knettergek zijn "ernstige andere kwalen"... en het hele land op slot.
ISOLEER DIE MENSEN DAN GOED, nu gaan ze een maand later dood vanwege je maatregelen. I.p.v. dat je levens redt.
Kansloos dit.![]()
Ik denk er ook zo over maar waarom kan dat niet?quote:Op maandag 20 april 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat we doen is schijnveiligheid bieden. En nu kunnen we niet terug. Want dan nemen we de "veiligheid" weer weg.
Maar flatten the curve zou veel beter werken als we de zwakken echt goed isoleren en de gezonde jongeren juist helemaal loslaten met kleine regels.
Maar dat kan niet en gebeurd niet. Ook is dit een wereld wijd probleem. Dus accepteren is beter.
Maurice liet eigenlijk wel aardig zien dat er events waren vaak met mensen dicht op elkaar en de juiste omstandigheden waarom de vlam in de pan kwam.quote:Op maandag 20 april 2020 21:59 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik vraag me nog altijd af wat degenen, die zo hard tegen de "lockdown" (waarvan in Nederland overigens überhaupt geen sprake is) lopen te kwaken, denken te bereiken. De hele wereldeconomie staat op dit moment op pauze, het terugdraaien van de Corona maatregelen gaat dus alleen maar meer zieken en een hogere druk op de IC's opleveren...
Ja. Allemaal met het risico dat de ic's weer volstromen en de zorg overbelast raakt.quote:Op maandag 20 april 2020 21:59 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik vraag me nog altijd af wat degenen, die zo hard tegen de "lockdown" (waarvan in Nederland overigens überhaupt geen sprake is) lopen te kwaken, denken te bereiken. De hele wereldeconomie staat op dit moment op pauze, het terugdraaien van de Corona maatregelen gaat dus alleen maar meer zieken en een hogere druk op de IC's opleveren...
Kappers.quote:Op maandag 20 april 2020 22:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja. Allemaal met het risico dat de ic's weer volstromen en de zorg overbelast raakt.
Wat mij betreft doen ze wat kleine dingen wat losser. Basisscholen open en fysio's en tandartsen met goede mondkapjes.
Omdat o.a. die groepsimmuniteit nog helemaal niet vast staat, er bovendien nog amper bekend is welke schade in de longen veroorzaakt wordt door het virus en we gelukkig een regering hebben die er niet voor kiest medische experimenten op en met ons, de burgerbevolking, uit te voeren.quote:Op maandag 20 april 2020 22:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik denk er ook zo over maar waarom kan dat niet?
God, wat een simplisme continu.quote:Op maandag 20 april 2020 22:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Omdat we helemaal niet bezig zijn met de echte oplossing. En dingen gebeuren zoals ze gebeuren. We houden van theater en shows. En het virus laat zich toch niet tegenhouden.quote:Op maandag 20 april 2020 22:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Klopt, langzaam aan economische activiteiten toevoegen en vooral veel meer meten.quote:Op maandag 20 april 2020 22:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja. Allemaal met het risico dat de ic's weer volstromen en de zorg overbelast raakt.
Wat mij betreft doen ze wat kleine dingen wat losser. Basisscholen open en fysio's en tandartsen met goede mondkapjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |