Ah ja, waar ik naartoe ga verhuizen (westland) vind je die super veel met paprika's en tomaten. Vorige keer dat we er waren eens geprobeerd met van die snoeptomaatjes, die zijn godverdomme écht veel lekkerder dan uit de supermarktquote:Op zondag 19 april 2020 21:42 schreef Caland het volgende:
Sinds kort is er hier een concept met een trekmuur maar dan met dagverse producten van de boerderij (eieren, sappen, kaas etc)
Echt ideaal, goedkoop en lekker
Goed bezig GGMMquote:Op zondag 19 april 2020 21:52 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje
@Littlerabbitquote:Op zondag 19 april 2020 21:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah ja, waar ik naartoe ga verhuizen (westland) vind je die super veel met paprika's en tomaten. Vorige keer dat we er waren eens geprobeerd met van die snoeptomaatjes, die zijn godverdomme écht veel lekkerder dan uit de supermarkt
Veel sterkte als je er niet vandaan komtquote:Op zondag 19 april 2020 21:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah ja, waar ik naartoe ga verhuizen (westland) vind je die super veel met paprika's en tomaten. Vorige keer dat we er waren eens geprobeerd met van die snoeptomaatjes, die zijn godverdomme écht veel lekkerder dan uit de supermarkt
Netjes maat.quote:Op zondag 19 april 2020 21:52 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
Royal flushquote:Op zondag 19 april 2020 17:13 schreef Zipportal het volgende:
DSIGoden@:onlogischtwitter:Politie_Rdam twitterde op zondag 19-04-2020 om 16:35:5427 mensen dachten gister dat ze ongestoord konden gokken in een pand aan de #Innsbruckweg #Rotterdam. Verkeerd gegokt. Ze zijn allemaal aangehouden. Ruim 10.000 euro, 2 auto’s en 2 gokautomaten in beslag genomen. Allen kregen een bekeuring van 390,00 euro. https://t.co/pd2XfM68qE https://t.co/WxKJ9a7bzJ reageer retweet
@:wereldgozer
Ja, als hij het 10x zo lang vol zou kunnen houden, dan zou hij maar 8 uur doen over een marathon!quote:Op zondag 19 april 2020 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rond de 5/km is een prima lage tempo
lekker bezig, had je wel even nodig jaquote:Op zondag 19 april 2020 21:52 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
Wow echt nieuwquote:Op zondag 19 april 2020 21:42 schreef Caland het volgende:
Sinds kort is er hier een concept met een trekmuur maar dan met dagverse producten van de boerderij (eieren, sappen, kaas etc)
Echt ideaal, goedkoop en lekker
Sterkte ermeequote:Op zondag 19 april 2020 16:48 schreef PicoMMP het volgende:
Vrienden
Ik zit in een kleine depressie dus ik ben een tijdje afwezig. Ik wens mijn vrienden @:lenny_leonard @:maxi-mus @:tjacka @:ggmm @:onlogisch @:caland @:fetx @:jancees @:tarado en @:jr-style-93 het beste en hopelijk tot snel.
Als je echt goeie shit wil:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |