Dat kan wel als je dat wilquote:Op zondag 19 april 2020 19:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh maar dat gaat niet direct via je steam bibliotheek toch?
Sorry overheen gelezen zie ikquote:Op zondag 19 april 2020 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bevalt dat een beetje, ik heb er nog nooit een gehad?
quote:Op zondag 19 april 2020 20:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sorry overheen gelezen zie ik
Maar best wel, je kan alles casten erop, zelfs je laptop scherm als je filmpje wil checken
Yess, 100%. Ik heb beneden een Mibox met android tv en boven een tv met chromecast. Alles wat je normaal gezien wilt casten heeft op zo'n Mibox gewoon een app en de dingen die geen app hebben kan je alsnóg casten.quote:Op zondag 19 april 2020 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mi box is beter
@:ggmm
@:onlogisch
@:gutanoth
Had hiervoor nog een klein uurtje kracht gedaan.quote:Op zondag 19 april 2020 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik zeg 'uurtje gesport' bedoel ik altijd een uur.
quote:Op zondag 19 april 2020 20:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Yess, 100%. Ik heb beneden een Mibox met android tv en boven een tv met chromecast. Alles wat je normaal gezien wilt casten heeft op zo'n Mibox gewoon een app en de dingen die geen app hebben kan je alsnóg casten.
@:AFCNiels
Je krijgt gewoon een volledige Windows omgeving, dus uiteraard kan je alles spelen uit je Steam bibliotheek of welk ander iets je gebruikt.quote:Op zondag 19 april 2020 19:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh maar dat gaat niet direct via je steam bibliotheek toch?
Prima apparaat inderdaad!quote:Op zondag 19 april 2020 20:06 schreef Tjacka het volgende:
#Aliexpress ¤ 9,32 25%OFF | Ugreen Hdmi Splitter 4K Hdmi Switch Bi-Richting 1x 2/2X1 Adapter Hdmi Switcher 2 in 1 Out Voor PS4/3 Tv Box Hdmi Switch
https://a.aliexpress.com/_BO0hRt
@:doublepain
Godver. Sterkte maat. Hopelijk kom je er snel bovenopquote:Op zondag 19 april 2020 16:48 schreef PicoMMP het volgende:
Vrienden
Ik zit in een kleine depressie dus ik ben een tijdje afwezig. Ik wens mijn vrienden @:lenny_leonard @:maxi-mus @:tjacka @:ggmm @:onlogisch @:caland @:fetx @:jancees @:tarado en @:jr-style-93 het beste en hopelijk tot snel.
Je bent zelf een volledige Windows omgeving.quote:Op zondag 19 april 2020 20:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een volledige Windows omgeving, dus uiteraard kan je alles spelen uit je Steam bibliotheek of welk ander iets je gebruikt.
Hm. Volgens mij niet, maar ik zal het zo even controleren!quote:Op zondag 19 april 2020 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een volledige Windows omgeving.
Dat lijkt me verstandig ja.quote:Op zondag 19 april 2020 20:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hm. Volgens mij niet, maar ik zal het zo even controleren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |