Dus je hebt een hekel aan voetbal.quote:Op zondag 19 april 2020 13:04 schreef fetX het volgende:
Ik heb een pleurishekel aan aandachtshoeren.
Een sport vergelijken met een persoon.quote:Op zondag 19 april 2020 13:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus je hebt een hekel aan voetbal.
quote:Op zondag 19 april 2020 13:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Een sport vergelijken met een persoon.
NikonGod
Bedankt voor je like maat!!!quote:Op zondag 19 april 2020 13:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Braddie, Nikonlover, Elan.
Deze SC heeft zijn charme wel verloren.
Dan doe je toch waar je goed in bent en rot je gewoon weer op. Zal er geen traan om laten.quote:Op zondag 19 april 2020 13:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jammer, als ik je aan het janken kon krijgen had ik het nog overwogen.quote:Op zondag 19 april 2020 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan doe je toch waar je goed in bent en rot je gewoon weer op. Zal er geen traan om laten.
Uh, okéquote:Op zondag 19 april 2020 13:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jammer, als ik je aan het janken kon krijgen had ik het nog overwogen.
Stoere boi hoorquote:Op zondag 19 april 2020 13:44 schreef Elan het volgende:
KLB / Mensen in VBL doen onaardig tegen mij
@:nikonlover
Mietje
Heeft het ooit charme gehad dan?quote:Op zondag 19 april 2020 13:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2020 14:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mooi om te zien dat met wat subtiele steekjes Elan inmiddels volledig woest in het topic is wat hij hier vol trots linkte.
Ja ook bijzonder dat hij mensen die 100 kilo overgewicht hebben aanbidt en aanmoedigt deze levensstijl gewoon door te zetten en hij mensen als Stijn, die iets bereiken volledig afkraakt.quote:Op zondag 19 april 2020 14:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mooi om te zien dat met wat subtiele steekjes Elan inmiddels volledig woest in het topic is wat hij hier vol trots linkte.
Zijn maar wat kilootjes teveel. Niet overdrijven.quote:Op zondag 19 april 2020 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ook bijzonder dat hij mensen die 100 kilo overgewicht hebben aanbidt en aanmoedigt deze levensstijl gewoon door te zetten en hij mensen als Stijn, die iets bereiken volledig afkraakt.
Zegt wel iets over hemzelf.
100 kilo overgewichtquote:Op zondag 19 april 2020 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ook bijzonder dat hij mensen die 100 kilo overgewicht hebben aanbidt en aanmoedigt deze levensstijl gewoon door te zetten en hij mensen als Stijn, die iets bereiken volledig afkraakt.
Zegt wel iets over hemzelf.
Oftewel een elaantijgingquote:Op zondag 19 april 2020 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Het was dan ook een zwakzinnige aantijging.
quote:Op zondag 19 april 2020 14:32 schreef fetX het volgende:
Het voelt alsof ik in een computerlokaal met autistische kinderen zit en dat concierge @:GGMM elk moment op kan komen draven om het lokaal weer veilig te maken.
Het zit diep bij @Plompzakker (ofzo)quote:Op zondag 19 april 2020 14:32 schreef fetX het volgende:
Het voelt alsof ik in een computerlokaal met autistische kinderen zit en dat concierge @:GGMM elk moment op kan komen draven om het lokaal weer veilig te maken.
Ja.quote:Op zondag 19 april 2020 14:32 schreef fetX het volgende:
Hoiquote:Op zondag 19 april 2020 14:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het zit diep bij @:Plompzakker (ofzo)
Ja, lijkt alsof hij er erg mee zit inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2020 14:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het zit diep bij @:Plompzakker (ofzo)
Ik kom alleen een werkstuk maken. Doe maar alsof ik er niet benquote:Op zondag 19 april 2020 14:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oprotten uit ons computerlokaal coronadebiel
quote:Op zondag 19 april 2020 14:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oprotten uit ons computerlokaal coronadebiel
Met HSP auti-warriors gaat dat lastig plompquote:Op zondag 19 april 2020 15:01 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik kom alleen een werkstuk maken. Doe maar alsof ik er niet ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |