5 feet danquote:Op zondag 19 april 2020 12:17 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
komt omdat ze daar niet met meters rekenen.
Jammer dat dit mongolenvolk ook helpt om anderen uit te roeien.quote:
It took errr jubss!quote:Op zondag 19 april 2020 12:58 schreef DrMabuse het volgende:
"WE PIKKEN DIT VIRUS EN DEZE PANDEMIE NIET!"
Jep. Lockdown is uberhaud niet echt mogelijk als je de grondwet zou respecteren daar. Nu nog politici vinden die de wet respecteren/naleven.quote:Op zondag 19 april 2020 12:13 schreef Rockefellow het volgende:
22 miljoen werklozen in 4 weken. Dan is nog niet een iedereen meegeteld.
Dan heb je geen keuze anders dan de poorten snel weer open te gooien.
We can only hope...quote:Op zondag 19 april 2020 12:11 schreef kwiwi het volgende:
Vooral oude en dikke mensen ookNet de groep waar de lockdown voor is.
quote:Did you like that? USA...Ulcered Sphincter of Ass-erica, I mean what else can you say? Here was a country that had everything, absolutely everything. And now, 200 years later, is what? The world's biggest Corona colony. Why? Godlessness. Let me say that again...Godlessness. It wasn't the war they started. It wasn't the plague they created. It was Judgement. No one escapes their past. No one escapes Judgement.
Zo vermoeiend die religekkies.quote:
V for Vendetta.quote:
Uberhoutquote:Op zondag 19 april 2020 13:46 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Jep. Lockdown is uberhaud niet echt mogelijk als je de grondwet zou respecteren daar. Nu nog politici vinden die de wet respecteren/naleven.
Nou nee. Jij denkt dat iedereen per direct dood omvalt omdat ze buiten lopen.quote:Op zondag 19 april 2020 12:50 schreef Captain_Ghost het volgende:
Eigenlijk is dat een prachtig voor Democraten. Want Trump stemmers plegen op dit manier namelijk een zelfmoord.
Straks zijn er minder Trump stemmers.
Dat was de grote tegenstrever van Frank Underwood.quote:
Niet meteen hoor. De kans is aanwezig. aangezien meeste Amerikanen overgewicht heeft.quote:Op zondag 19 april 2020 15:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou nee. Jij denkt dat iedereen per direct dood omvalt omdat ze buiten lopen.
Een hoop van die vetkleppen zullen toch wel een probleem hebben als ze de ziekte krijgenquote:Op zondag 19 april 2020 15:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou nee. Jij denkt dat iedereen per direct dood omvalt omdat ze buiten lopen.
twitter:Breaking911 twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 20:11:46Los Angeles fills Venice Skate Park with sand amid #CoronavirusOutbreak
https://t.co/DSWyRGpx5k reageer retweet
1 in 1000 New York City residents have now died from Coronavirusquote:Op zondag 19 april 2020 16:28 schreef Bocaj het volgende:
Ik zal wel veel kritiek krijgen maar het Corona virus is niets meer of minder dan een griepvirus.
(Nu niet aankomen met ja maar die ic bedden... die schijnen ze genoeg te hebben daar!)
De meeste mensen gaan er niet aan dood, alleen de 65+ met problemen moeten vreselijk oppassen...
Dus ik begrijp het wel... De oplossing moet niet zwaarder zijn dan het probleem!
God Bless America!
Moge het voor ons na 28/4 ook veranderen!
Waarom niet de horeca voor zeg minimaal 1 maand opengooien en dat goed monitoren en kijken wat er gebeurt!
Het is ongeveer drie keer besmettelijker en vier keer dodelijker. Plus dat er vrijwel geen immuniteit voor is.quote:Op zondag 19 april 2020 16:28 schreef Bocaj het volgende:
Ik zal wel veel kritiek krijgen maar het Corona virus is niets meer of minder dan een griepvirus.
Dat is iets te kort door de bocht. De mensen die in het ziekenhuis komen maken minder kans als ze onderliggende problemen hebben wat bij ouderen vaak het geval is. Echter is obesitas ook een probleem en daar heeft de usa nogal wat voorbeelden van. Als echter het aantal zieken zo veel is dat er domweg geen plaats is in het ziekenhuis dan sterven dus ook heel veel mensen zonder andere klachten omdat er geen behandeling voorhanden is.quote:Op zondag 19 april 2020 16:28 schreef Bocaj het volgende:
De meeste mensen gaan er niet aan dood, alleen de 65+ met problemen moeten vreselijk oppassen...
Ja, want als je binnen een straal van 1,5 m van iemand komt ga je meteen dood.quote:
Binnen 1.5 m komen is gelijk aan zelfmoord!quote:Op zondag 19 april 2020 12:50 schreef Captain_Ghost het volgende:
Eigenlijk is dat een prachtig voor Democraten. Want Trump stemmers plegen op dit manier namelijk een zelfmoord.
Ja die Chinezen houden er echt vreemde gebruiken op na met hun vleermuizensoep.quote:Op zondag 19 april 2020 12:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat dit mongolenvolk ook helpt om anderen uit te roeien.
Is de mortality van dit virus> 50% dan?quote:Op zondag 19 april 2020 12:50 schreef Captain_Ghost het volgende:
Gewoon een AR-15 er op leeg schieten. En als dat niet werkt, let's nuke that pandemic out of existence!quote:Op zondag 19 april 2020 12:58 schreef DrMabuse het volgende:
"WE PIKKEN DIT VIRUS EN DEZE PANDEMIE NIET!"
Dat is overal zo, om triviale redenen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:12 schreef SpaceOddity het volgende:
Ze doen maar.
Hopen dat de meeste doden onder dom volk valt.
Probleem is dan ook vooral dat het virus een zware wissel trekt op de ziekenhuiscapaciteit. In Nederland is wekenlang gestreden om ervoor te zorgen dat de maximale ic-capaciteit niet wordt overschreden. Want als dat gebeurt, ben je verder van huis. Dan sterven coronapatiënten bij bosjes en worden ook andere kwalen plots dodelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:30 schreef Scarface88 het volgende:
Ik zag ze ook zaterdag op weg naar de supermarkt. Ik sta volledig achter ze. Veel reacties hier van mensen die het bagatelliseren. Maar ik zie hier direct de gevolgen van mensen die dit echt niet nog maanden lang volhouden. Bedrijven failliet. Baan kwijt, relaties kapot enz. Hele families gaan hierdoor uit elkaar vallen. Mensen zullen dakloos raken, zelfmoord plegen enz. Voor wat? Voor een ziekte waarvan het sterftecijfer super laag ligt. Dont make the cure worse than the dissease. Om mijn president maar even te quoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |