SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Geen budget hè.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:31 schreef DJ11 het volgende:
Sorry, maar dit klinkt niet als regen, maar als een zeikstraal.
Volgens mij moet jij naar de wcquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:31 schreef DJ11 het volgende:
Sorry, maar dit klinkt niet als regen, maar als een zeikstraal.
quote:
Er zit nu een nog grotere clown dan Mr. Bean in 10 Downing street.quote:
Het Witte Huis, bedoel je?quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er zit nu een nog grotere clown dan Mr. Bean in 10 Downing street.
Dat ook, maar ik reageerde op de foto.quote:
Boris Johnson woont toch echt op Downing street 10quote:
Dat is een schaduw van die pipo in de USA...quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Boris Johnson woont toch echt op Downing street 10
Heb ik met dat nummer ook. Het is allemaal groots en zwaar aangezet, maar tegelijk ook vrij generiek. Bepaalde andere nummers van haar vind ik wél sterk.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:40 schreef Bos81 het volgende:
Ze heeft een erg goede stem. maar toch raakt het me niet..
Ik ben geen fan van haar, maar ik vind het nog steeds knap dat ze skyfall in een take heeft opgenomen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb ik met dat nummer ook. Het is allemaal groots en zwaar aangezet, maar tegelijk ook vrij generiek. Bepaalde andere nummers van haar vind ik wél sterk.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik had ooit een Amerikaanse collega die Randee heette. Op haar "Hi, I'm Randee!" kreeg ze erg vaak het antwoord: "Oh, are you now? *winkwinknudgenudge*".
En op een dag vloog ze wegquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik had ooit een Amerikaanse collega die Randee heette. Op haar "Hi, I'm Randee!" kreeg ze erg vaak het antwoord: "Oh, are you now? *winkwinknudgenudge*".
Is dat de zoon van Eddie Merckx en Freddy Breck?quote:
Een paar letters kloppen wel, maar niet altijd op de juiste plek.quote:
Nee, daar klopt minder vanquote:
hij zal wel taai zijn ondertussenquote:
Ja, die 1,5 meter maatschappij kent nog wat specifieke uitdagingen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Come closer ... maar wel op anderhalve meter afstand.
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Journey - I Dont Wanna Live Without You
Als je dat laatste ook bij je gok Yvonne ellieman had gezegd, hadden we het goedgekeurd.quote:
Ik zou hebben gezegd: "kwien", maar dan goed gespeld.quote:
Het is ook wel een jank-nummerquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:52 schreef DJ11 het volgende:
Jank-akkoord present. De mineur 7, met verminderde 5.
/music-nerd-taal
Dit ook.quote:
Precies. Nooit toegeven dat je het fout had. Werkt voor mij ook goed.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zou hebben gezegd: "kwien", maar dan goed gespeld.
En dan na het goede antwoord heel driftig volhouden dat je Foreigner bedoelde.
Dat specifieke akkoord triggert altijd iets. Het roept echt altijd emotie op (merk ik in elk geval bij mezelf). In bijzonder veel goede muziek komt dit akkoord voor.quote:
Dat doen we op 31 december met Bohemian Rhapsody.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:00 schreef livelink het volgende:
We moeten helaas eerst 2020 nog uitzingen.
Ik kan niet wachten...quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat doen we op 31 december met Bohemian Rhapsody.
Ik vind dat Rutte dat ook moet verbieden...quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Grote kans dat dit jaar YOu'll never Walk Alone nummer 1 wordt...quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik eraan denk en ik heb tijd, dan Si!quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:01 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt weer Melting![]()
En welterusten!
Ik hoop jullie maandag te mogen begroeten bij het 2e deel van de Italië-show, aanvang 18:45 uur.
Was de muziek zo slecht?quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:01 schreef livelink het volgende:
Goodnight guests en bedankt Melting. Ik heb het toch maar bij dat ene biertje gelaten. Maar het kostte me moeite.
Sorry, maar dat is iets te vroeg.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:01 schreef DJ11 het volgende:
En welterusten!
Ik hoop jullie maandag te mogen begroeten bij het 2e deel van de Italië-show, aanvang 18:45 uur.
Ik vind dat het deze over Social Distancing moet worden:quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Siquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:01 schreef DJ11 het volgende:
En welterusten!
Snap ikquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is iets te vroeg.
Ik probeer later wel aan te haken...
Leuk liedjequote:Op zaterdag 18 april 2020 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind dat het deze over Social Distancing moet worden:
lekker zonnetje vandaag dus genieten maarquote:
quote:Op zondag 19 april 2020 08:01 schreef just me het volgende:
[..]
lekker zonnetje vandaag dus genieten maar
Ik zal de zon snel doorsturenquote:Op zondag 19 april 2020 08:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon nog niet. Dus ik wacht nog even met het openen van de balkondeuren.
Het schiet nog niet echt op met die zon hier.quote:
quote:
Gaat gelukkig allemaal wel zo z'n gangetje.quote:Op zondag 19 april 2020 11:30 schreef just me het volgende:
[..]ruim op tijd om nog goedemorgen te zeggen!
Alles goed ?
Het begint saai te worden... net mijn vriezer ontdooid en schoongemaaktquote:Op zondag 19 april 2020 11:53 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Gaat gelukkig allemaal wel zo z'n gangetje.
Niet veel bijzonders te melden, maar daar is ook niet erg gelukkig.
Als je je verveeld, dan mag je mijn vriezer ook wel komen ontdooien en schoonmaken.quote:Op zondag 19 april 2020 13:01 schreef just me het volgende:
[..]
Het begint saai te worden... net mijn vriezer ontdooid en schoongemaakt
![]()
Dank voor het aanbod maar ik ga eerst even verder met een kabouterjurkjequote:Op zondag 19 april 2020 13:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je je verveeld, dan mag je mijn vriezer ook wel komen ontdooien en schoonmaken.
Nou vooruit dan maar.quote:Op zondag 19 april 2020 13:11 schreef just me het volgende:
[..]
Dank voor het aanbod maar ik ga eerst even verder met een kabouterjurkje
Ga je dan in een kabouterjurkje Melting's vriezer ontdooien en schoonmaken?quote:
Nu verklap je hetquote:Op zondag 19 april 2020 13:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ga je dan in een kabouterjurkje Melting's vriezer ontdooien en schoonmaken?
Mwoah.... het gaat.quote:
Hetzelfde. Ben de situatie inmiddels wel beu, maar ik zal niet de enige zijn.quote:Op zondag 19 april 2020 16:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Mwoah.... het gaat.
En hoe is het daar?
Ik snap wel dat ze je internet afsluiten als je "ik wordt" schrijftquote:Op zondag 19 april 2020 16:56 schreef Rafeiro het volgende:
Mien internet was dood
Doet het gelukkig weer, maar dat mag nu echt niet in deze tijd.
Ik wordt echt helemaal gek sowieso zonder internet, maar nu nog wel ietsjes meer.
Zie je hoe gek ik werdtquote:Op zondag 19 april 2020 16:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze je internet afsluiten als je "ik wordt" schrijft![]()
![]()
Maar vooral nu is internet wel belangrijk ja.
Ik wilt ook gewoon internet, dus ik snapt jij wel!quote:
Ja, daar word je niet vrolijk van. Ik ben er voor m'n werk ook van afhankelijk.quote:Op zondag 19 april 2020 16:56 schreef Rafeiro het volgende:
Mien internet was dood
Doet het gelukkig weer, maar dat mag nu echt niet in deze tijd.
Ik wordt echt helemaal gek sowieso zonder internet, maar nu nog wel ietsjes meer.
Even uitwaaien is ook niet verkeerdquote:Op zondag 19 april 2020 17:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb vanmiddag nog een uur of 2enhalf buiten gewandeld en gezeten. In de zon en uit de wind was het heerlijk. In de wind niet zo.
Dat heb ik tijdens het wandelen gedaan. Ergens in de wind zitten is wel koud hoor.quote:
Gecondoleerd, dat is nog een stukje erger.quote:Op zondag 19 april 2020 17:14 schreef MadMaster het volgende:
Sinds 11 maart jl. heb ik 4.154 tracks (geheel of deels) gedraaid, heb ik 8 mixen van een uur of langer in elkaar gedraaid en ben ik zelf gelukkig nog niet doorgedraaid...
Gisteren is wel de vader van een vriend overleden met 'Corona' als oorzaak. Hij was 83 jaar en al zwak, maar door/onder deze omstandigheden sterven is waardeloos. Een normale uitvaart kan niet en bij elke terugblik op deze tijd wordt je er weer mee geconfronteerd...
No worries, ik kende de man zelf niet.quote:Op zondag 19 april 2020 17:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gecondoleerd, dat is nog een stukje erger.
Hij lag niet in het ziekenhuis, hij verbleef al wat jaren in een verzorgingstehuis.quote:Op zondag 19 april 2020 17:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat zuigt, MM.![]()
Mensen kunnen geen afscheid nemen en je weet dat de laatste dagen/weken van zo iemand niet heel rustig verloren zijn, zeg maar. Lijkt me echt heel moeilijk.
Sterkte.
Dat is zeker goed waardeloos.quote:Op zondag 19 april 2020 17:14 schreef MadMaster het volgende:
Sinds 11 maart jl. heb ik 4.154 tracks (geheel of deels) gedraaid, heb ik 8 mixen van een uur of langer in elkaar gedraaid en ben ik zelf gelukkig nog niet doorgedraaid...
Gisteren is wel de vader van een vriend overleden met 'Corona' als oorzaak. Hij was 83 jaar en al zwak, maar door/onder deze omstandigheden sterven is waardeloos. Een normale uitvaart kan niet en bij elke terugblik op deze tijd word je er weer mee geconfronteerd...
triest dat dit dan de aanleiding wasquote:Op zondag 19 april 2020 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij lag niet in het ziekenhuis, hij verbleef al wat jaren in een verzorgingstehuis.
We hebben het eigenlijk nog nooit over z'n vader gehad, tot vanmorgen...
Dat is minder.quote:Op zondag 19 april 2020 17:14 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren is wel de vader van een vriend overleden met 'Corona' als oorzaak. Hij was 83 jaar en al zwak, maar door/onder deze omstandigheden sterven is waardeloos. Een normale uitvaart kan niet en bij elke terugblik op deze tijd word je er weer mee geconfronteerd...
Goedemorgen.quote:
Vervelend. Weet je ook hoe het komt? Ik heb niet slecht, maar wel erg kort geslapen.quote:Op maandag 20 april 2020 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wat heb ik slecht geslapen zeg.
Waarom ga je dan pas zo laat naar bed.quote:Op maandag 20 april 2020 06:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Vervelend. Weet je ook hoe het komt? Ik heb niet slecht, maar wel erg kort geslapen.
Ik ging pas om 01.00 naar bed.
Het ging niet zo goed met mijn zoon gisteren. Het was een zware dag/avond. En dan heb ik behoefte om wat extra te ontspannen.quote:Op maandag 20 april 2020 06:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom ga je dan pas zo laat naar bed.
Ik heb geen idee hoe het komt.
Oh, dat is minder.quote:Op maandag 20 april 2020 06:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Het ging niet zo goed met mijn zoon gisteren. Het was een zware dag/avond. En dan heb ik behoefte om wat extra te ontspannen.
En ik zag op tegen een nieuwe werk/schoolweek. En dan doe ik wat ik als kind al deed; gewoon het weekend verlengen. Dat werkt niet, maar toch...
Het komt er op neer dat hij weigert nog iets aan school te doen. Hij heeft besloten dat hij niet thuis hoort op het reguliere onderwijs en wil terug naar het speciaal onderwijs en dan 4 havo overdoen. Hij heeft nog een aantal groepsopdrachten die hij af wil maken omdat hij zijn groepje niet wil laten vallen, maar al het andere wil hij niet meer doen.quote:Op maandag 20 april 2020 06:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh, dat is minder.
Ik snap wel dat je dan wat extra behoefte hebt om te ontspannen.
Ik hoop voor je dat de week dan toch mee zal vallen.
Je zoon is ook al op nu?
quote:Op maandag 20 april 2020 07:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat hij weigert nog iets aan school te doen. Hij heeft besloten dat hij niet thuis hoort op het reguliere onderwijs en wil terug naar het speciaal onderwijs en dan 4 havo overdoen. Hij heeft nog een aantal groepsopdrachten die hij af wil maken omdat hij zijn groepje niet wil laten vallen, maar al het andere wil hij niet meer doen.
Het gaat eigenlijk al slecht sinds de laatste persconferentie van Rutte. Dat was zo pessimistisch en zonder enige hoop dat hij het ook heeft opgegeven.
Dank je. Laten we maar kijken hoe het vandaag loopt.quote:Op maandag 20 april 2020 07:07 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat vervelend zeg.
Laten we hopen dat de persconferentie van morgen dat iets positiever is, misschien dat dat weer wat helpt voor hem dan?
Wel netjes dat hij zijn groepje niet wil laten vallen.
Maar je zit wel in een vervelende situatie nu..... sterkte ermee, zou willen dat ik iets voor je kon doen.
Goedemorgen.quote:Op maandag 20 april 2020 08:57 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
livelink, wat zwaar voor jullie
quote:
Dat is wel lang.quote:Op maandag 20 april 2020 09:03 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
en wat jij zei, hopen op beter nieuws morgen!
8 maart heb ik Merel en de kabouters voor het laatst gezien dat is echt lang geleden
Echt wel!! Maar gelukkig zitten Merel en ik op 1 lijn, ik ga de kabouters pas zien als ik ze mag knuffelen, dus even zwaaien vanachter een raam gaan we niet doen.quote:
Ik hoop morgen ook op goed nieuws.quote:Op maandag 20 april 2020 09:11 schreef just me het volgende:
[..]
Echt wel!! Maar gelukkig zitten Merel en ik op 1 lijn, ik ga de kabouters pas zien als ik ze mag knuffelen, dus even zwaaien vanachter een raam gaan we niet doen.
op naar morgen
Goed bezigquote:Op maandag 20 april 2020 14:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is echt weer voor Italiaanse muziek. En geheel in thema eten we vanavond risotto
#me tooquote:Op maandag 20 april 2020 14:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed bezigMisschien moet ik zelf ook maar Italiaans eten dan.
Gazpacho heb ik ook in huis!quote:Op maandag 20 april 2020 17:52 schreef MadMaster het volgende:
Euh... ik ga straks gazpacho en tortilla eten...
Bijna doodquote:Op maandag 20 april 2020 17:53 schreef zorro28 het volgende:
Goedenavond van iemand die bijna dood was
[..]
Gazpacho heb ik ook in huis!
Je moet ze ook terugzetten in het krat en niet zomaar over je schouder gooien...quote:Op maandag 20 april 2020 17:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er valt hier zojuist op 10cm achter mij een bierflesje kapot
Het bier sloeg dood.quote:Op maandag 20 april 2020 17:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er valt hier zojuist op 10cm achter mij een bierflesje kapot
Is het te laat voor een verzoekje?quote:Op maandag 20 april 2020 18:34 schreef DJ11 het volgende:
Wie z'n verbinding wil testen, kan dat alvast doenHet voorprogramma is gaande, terwijl ik nog gauw wat pasta weglepel.
Ik zit eerlijk gezegd tjokvolquote:Op maandag 20 april 2020 18:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is het te laat voor een verzoekje?
Rooie Rinus en Pé Daalemmer - Italianen
Ja, vorige show heb ik vooraf heel sneaky Paninaro 95 gedraaid, deze keer het origineel uit 1986. En dat alleen omdat Paninaro een Italiaanse kledingstijl is.quote:
Gelukkig geen 11quote:Op maandag 20 april 2020 18:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb me een minuut verrekend, maar ach....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme buren, ik houd er wel van (en nu zonder "t")quote:Op maandag 20 april 2020 18:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
ZekerEn er komt meer van dat voorbij vanavond.
quote:Op maandag 20 april 2020 18:44 schreef DJ11 het volgende:
We gaan bijna echt van start.
Ik kan alvast melden dat deze show, in tegenstelling tot de vorige, niet begint met Cappella.
quote:Op maandag 20 april 2020 18:48 schreef DJ11 het volgende:
Anticappella feat. MC Fixx It - Move Your Body
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik had eigenlijk eerst een heel andere openingstrack in gedachten, toen het nog één show was. Die track komt kort na 19:00 uur voorbij vanavond.quote:
Zag ik deze week ook ergens voorbij komenquote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Ingetuned.
Ik zag net op het Sportjournaal dat Dylan Groenewegen (wielrenner in het Jumbo-Visma-team, red.) boodschappen (van de Jumbo uiteraard) rondbrengt
En een Ajacied fietste ze eruitquote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Ingetuned.
Ik zag net op het Sportjournaal dat Dylan Groenewegen (wielrenner in het Jumbo-Visma-team, red.) boodschappen (van de Jumbo uiteraard) rondbrengt
Is die fiets iig geen kapitaalverspilling geweest.quote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Ingetuned.
Het wordt een beetje decadent als ik de Jumbo bij mij boodschappen laat bezorgen.quote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Ingetuned.
Er komt nog veel, veel meer moois. In allerlei stijlen. Eurodance-knallers, klassiekers, muziek uit de jaren 10, tijdloze 80s-tracks, noem maar op....quote:
quote:Op maandag 20 april 2020 18:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het wordt een beetje decadent als ik de Jumbo bij mij boodschappen laat bezorgen.Dan bestel je het toch bij een Jumbo die iets verderop zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2020 18:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het wordt een beetje decadent als ik de Jumbo bij mij boodschappen laat bezorgen.Ik heb het 1x gedaan bij de Appie, hier 500 meter vandaan. Maar een van de zeldzame verjaardagen dat er bezoek kwam. Meestal is iedereen op vakantie en ik heb geen autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Dat is een idee.quote:Op maandag 20 april 2020 18:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan bestel je het toch bij een Jumbo die iets verderop zit?
Maken of koken?quote:
ook italo-house?quote:Op maandag 20 april 2020 19:00 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb dit trouwens uitgekozen omdat het echt dat Italiaanse gevoel heeft. Vind ik dan.
Hierna: de track die eigenlijk de openingstrack van de Italië-shows had moeten worden. Totdat Melting mij twee dagen van tevoren het gras voor de voeten wegmaaide.
Was ook mooiquote:Op maandag 20 april 2020 19:00 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb dit trouwens uitgekozen omdat het echt dat Italiaanse gevoel heeft. Vind ik dan.
Hierna: de track die eigenlijk de openingstrack van de Italië-shows had moeten worden. Totdat Melting mij twee dagen van tevoren het gras voor de voeten wegmaaide.
DJ Professor 7-inch had zeker een minderwaardigheidscomplex.quote:Op maandag 20 april 2020 19:02 schreef DJ11 het volgende:
Dit is echt een typische openingstrack van een show, vind ik.Jovanotti - Libera L'Anima (DJ Professor 7-inch remix)
7-inch slaat ehh.. niet op de inhoud van z'n onderbroek, maar op het formaat van singlesquote:Op maandag 20 april 2020 19:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
DJ Professor 7-inch had zeker een minderwaardigheidscomplex.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 20 april 2020 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
7-inch slaat ehh.. niet op de inhoud van z'n onderbroek
professor slaat er ook niet op, want wie luisterde er nog naar 7 inches in de 90's?quote:Op maandag 20 april 2020 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
7-inch slaat ehh.. niet op de inhoud van z'n onderbroek, maar op het formaat van singles
DJ Professor is DJ11's alter-ego.quote:
Jij luisterde er net ook naar...quote:Op maandag 20 april 2020 19:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
professor slaat er ook niet op, want wie luisterde er nog naar 7 inches in de 90's?
Da's wel een flinke danquote:Op maandag 20 april 2020 19:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
DJ Professor is DJ11's alter-ego.
Ik heb een hele stapel in de kast liggen. Rond 1990 / 1991 kocht ik ze zelfs nog nieuw.quote:Op maandag 20 april 2020 19:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
professor slaat er ook niet op, want wie luisterde er nog naar 7 inches in de 90's?
Ik ben dan ook geen professor.quote:Op maandag 20 april 2020 19:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij luisterde er net ook naar...
Dit had best in de vergetelheid mogen blijvenquote:Op maandag 20 april 2020 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Italodisco uit de eerste helft van de 80s:Kano - Another Life (radio version)
Slechte date?quote:Op maandag 20 april 2020 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit had best in de vergetelheid mogen blijven
quote:Op maandag 20 april 2020 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit had best in de vergetelheid mogen blijven
Frans Bauer die Italiaans zingt?quote:Op maandag 20 april 2020 19:12 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een Franstalig liedje, maar het is toch echt hartstikke Italiaans...
Brrrr... nee. Maar dit liedje is ook in Nederland een hit geweest:quote:
Die man kan amper Nederlands zingen, laat staan Italiaans.quote:
TMIquote:
Maar kan hij wel Italiaans zingen in het Nederlands?quote:Op maandag 20 april 2020 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die man kan amper Nederlands zingen, laat staan Italiaans.
Die is mijn beste weten hartstikke Frans. Ook een leuk land voor een themashow, maar ik heb inmiddels alweer een ander land op het oog. En het mapje met ideeën vulde zich gisteren verontrustend snel.quote:
Geen idee of er Belgische producers aan hebben gewerkt. Zangeres is Italiaans.quote:Op maandag 20 april 2020 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik dacht dat dit uit België kwam</muziekkenner-modus>
Oeh, toch Congo, zoals ik voorstelde?quote:Op maandag 20 april 2020 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die is mijn beste weten hartstikke Frans. Ook een leuk land voor een themashow, maar ik heb inmiddels alweer een ander land op het oog. En het mapje met ideeën vulde zich gisteren verontrustend snel.
Zweden?quote:Op maandag 20 april 2020 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die is mijn beste weten hartstikke Frans. Ook een leuk land voor een themashow, maar ik heb inmiddels alweer een ander land op het oog. En het mapje met ideeën vulde zich gisteren verontrustend snel.
Zou zomaar kunnen. Ik kan 'm sowieso niet verstaanquote:Op maandag 20 april 2020 19:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar kan hij wel Italiaans zingen in het Nederlands?
Ik zag dat je allemaal blonde dames op je computer had staan, dus dan is 1 en 1 al snel 2.quote:
Bram Krikke (ofzo) moet een tatoo laten zetten met een mapje en porno. Burn sukkel, burn. Dat krijg je als je te popi jopie doet op instant media.quote:Op maandag 20 april 2020 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jullie hebben een fileshare?quote:Op maandag 20 april 2020 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag dat je allemaal blote dames op je computer had staan, dus dan is 1 en 1 al snel 2.
blond of geblondeerd? In het eerste geval kunnen het net zo goed zweedse dames zijn.quote:Op maandag 20 april 2020 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag dat je allemaal blonde dames op je computer had staan, dus dan is 1 en 1 al snel 2.
Nee, dat waas toen ik van zijn computer gehakt had gemaakt.quote:
Daar hebben we het ook over.quote:Op maandag 20 april 2020 19:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
blond of geblondeerd? In het eerste geval kunnen het netzo goed zweedse dames zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |