Ai dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Gwn half jaar kei intensmaar hij zei iets waar ik triggered op was en ipv redelijk reageren of boos worden heb ik hem maar gewoon geblockt want geen zin in toxic.
En na zo’n uitspraak kan ik je ook niet meer serieus nemen of moeite voor je doen dus ja dan maar zo.
Ja vind ik ook. Mja, er was een reden dat ik de hele tijd zei wil geen relatie en die is nu uit de mouw gekomen.quote:
Ik heb zin in een festival en dan naar de klote te gaanquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:21 schreef 00wildchild het volgende:
Zin om gewoon darktech fitje aan te trekken en in m’n eentje te gaan dansen hier op een stream. Beter dan dat eindeloze zitten/ liggen/ niksen/ schoonmaken/ eten maken/ ugh.
Dit klinkt wel apart haha.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:25 schreef 00wildchild het volgende:
Heb er precies uit gehaald wat ik aanvankelijk van hem wilde.
Ik ook. Hou op met mij. Had alles ready om naar Unpolished te gaan maar we zijn niet gegaan want het was te gezellig.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb zin in een festival en dan naar de klote te gaan
Ik ook wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb zin in een festival en dan naar de klote te gaan
Avontuur. En dat was het.quote:
Mijn eerste festival staat op 3 juno. Ik vrees dat het niet doorgaatquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ook. Hou op met mij. Had alles ready om naar Unpolished te gaan maar we zijn niet gegaan want het was te gezellig.
Daar ga ik nog lang spijt van hebben.
Dat weet k wel zeker. Maar waar gaat de fantasie naartoe?quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijn eerste festival staat op 3 juno. Ik vrees dat het niet doorgaat
Is in Den Haag ken je nietquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat weet k wel zeker. Maar waar gaat de fantasie naartoe?
The crave?quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Woon niet zo ver van Den Haag af hoor.
Op naar het volgende avontuur haha.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Avontuur. En dat was het.Heb gewoon op tijd de stekker eruit getrokken want meer dan wat hij gekregen heeft verdient ‘ie niet.
Oh nee ken ik idd niet. Genre?quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
The crave?
Niemand kent ooit iets wat in Den Haag gebeurt
Niemand komt ooit in de buurt van wat hij was, en ik was, en wij waren.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op naar het volgende avontuur haha.
Aaahquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niemand komt ooit in de buurt van wat hij was, en ik was, en wij waren.
Maar echt he.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou gatverdamme zeg om te kotsen.
Ja lekker.quote:
Is maar goed ook denk ik.quote:
Nee pittige kaasquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ja lekker.
Oude brokkelkaas
Ook lekker, als het ook nog eens hartig isquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Is maar goed ook denk ik.
Het beste bij elkaar naar boven halen (ben oprecht veel minder gaan stappen en heb hem ook aardig tegen kunnen houden in dingen) maar ook impulsief af beiden en dan totale totale escalatie waar iedereen z’n moeder een hartaanval van zou krijgen als ze eens wisten.
Ja heerlijk! Met mosterdzaadjes en pepertjesquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:44 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ook lekker, als het ook nog eens hartig is
Ja lekker toxic.quote:
Zullen we hem volproppen inclusief Hollandse vlagprikkertjesquote:
Ik wil eerst kaas eten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:46 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zullen we hem volproppen inclusief Hollandse vlagprikkertjes
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:46 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zullen we hem volproppen inclusief Hollandse vlagprikkertjes
Met mosterd en chilisaus als dipjequote:Op zaterdag 18 april 2020 21:46 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Met mosterdzaadjes en pepertjes
Bewaar de vlaggetjes voor Ettoquote:
Is goed.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Bewaar de vlaggetjes voor Etto
In een oude huid moet je wel erg hard duwen tho voor het een beetje blijft zitten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Bewaar de vlaggetjes voor Etto
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
In een oude huid moet je wel erg hard duwen tho voor het een beetje blijft zitten.
Ja maar Coronaquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op naar het volgende avontuur haha.
Even doordrukkenquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
In een oude huid moet je wel erg hard duwen tho voor het een beetje blijft zitten.
Twee uurtjes?quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb opgezocht. Wel chill twee uurtjes.
Ja hooguit daarna ben ik dat zat.quote:
En na 6 minuten weer voorbijquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja hooguit daarna ben ik dat zat.
Dit is meer waar ik goed op ga.Vooral vanaf 3 minuten goddddddddomme jantje lekker zeg.
Daarna moet ik altijd even kwartiertje bijkomen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh denk je kunt maar drie minuten hard gaan
Never. Ben degene die alle afters al heeft uitgestippeld.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh denk je kunt maar drie minuten hard gaan
Ik ook, maar niet te veel aan denkenquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:19 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ook goed hoor.
Ben alleen een beetje verdrietig over de zomer
Thanks voor de mentionquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, ik volg eigenlijk alleen BTS in het K-pop genre. Zouden ze dan meekomen als voorprogramma of gewoon apart?
@:Kingroland kent Gidle misschien wel.
Jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:59 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Gidle zou ook komen.
Ken je die?
Lekker manquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
Vandaag wel BBQ gehad in de tuin
Dat mag en huh was er geen regen bij jouquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
Even de kliklijn bellenquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik nietquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
Nee, wel bewolkt maar was lekker buitenquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat mag en huh was er geen regen bij jou
Regen? ik heb alleen maar zon gezien vandaagquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat mag en huh was er geen regen bij jou
Ik ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Regen? ik heb alleen maar zon gezien vandaag
Hang maar weer op, had maar 2 gasten.quote:
Ben al bijna zomerbruin, en dat in aprilquote:
Valt me op dat vooral rond stations nu echt hele groepen samenkomen omdat daar toch amper meer gehandhaafd wordtquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hang maar weer op, had maar 2 gasten.
Het station hier is leeg en uitgestorven.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt me op dat vooral rond stations nu echt hele groepen samenkomen omdat daar toch amper meer gehandhaafd wordtGewoon hele groepen van 10+ man vaak hier
Oh. Wel nice. En de periode daarvoor?quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Regen? ik heb alleen maar zon gezien vandaag
Maat zelfs Utrecht Centraal is uitgestorven.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het station hier is leeg en uitgestorven.
Normaal zit het vol toeristen die naar de Zaanse Schans willen
Het is op 2 dagen na al 2 weken hetzelfdequote:Op zaterdag 18 april 2020 22:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh. Wel nice. En de periode daarvoor?
Nicequote:Op zaterdag 18 april 2020 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is op 2 dagen na al 2 weken hetzelfde
Maar het station bij Fok-it dus nietquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Maat zelfs Utrecht Centraal is uitgestorven.
Braddie is that you?quote:
Ja, niet dus. Laatste weken echt niet meer hoorquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Maat zelfs Utrecht Centraal is uitgestorven.
quote:
Dat gaat wel erg snel danquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weer iemand erbij op mijn vijanden lijstje.
Was er gistermiddag en eergisteren en daarvoor ook 2 keer en kwam er dagelijks. Het is echt uitgestorven vergeleken met voor Corona.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, niet dus. Laatste weken echt niet meer hoor
OK Nixonquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neejoh.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hehequote:Op zaterdag 18 april 2020 22:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het is echt uitgestorven vergeleken met voor Corona.
Hmm hema hotdogs.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:43 schreef Fok-it het volgende:
Kan iedereen lekker met zijn corona-besmette vingers hotdogs vreten
Ja wat je open noemt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heheAlles is uitgestorven vergeleken met voor corona. Maar paar weken geleden was het ook echt echt uitgestorven. Nu merk je toch wel dat het langzaam weer op gang komt. Hema ook weer open
Maar vind je dat niet veel dan voor deze periode?quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja wat je open noemt.
Het was vrijdagmiddag 5 uur en heb in totaal hooguit 100 mensen gezien.
Voor Uutje?quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar vind je dat niet veel dan voor deze periode?
Heb er ook eentje op hoorquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik kan rollend naar mijn koelkast.
Wekelijks. Maar tuurlijk is dat niet veel. Het is het drukst bezochte station van Nederlandquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Voor Uutje?![]()
Hoe lang kom jij daar dagelijks?
Voor het aantal sporen en de spoorbezetting/ reisschema en het aantal m2 is het bizar weinig. Zelfs met vitale beroepen is 100 hooguit over een tijdsbestek van 17 minuten op Utrecht Centraal na 16:00 in de middag echt bizar weinig.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wekelijks. Maar tuurlijk is dat niet veel. Het is het drukst bezochte station van NederlandMaar ik bedoel nu in corona tijd is 100 mensen veel gezien het feit dat de NS continu hamert op alleen mensen met vitale beroepen
Gelukkig is mijn vriendin er altijdquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt altijd 's nachts zin in dingen die ik niet in huis heb. #kutleven
Die 3 procent moet wel wat omhoog jaquote:
Kunnen geen jaren in deze impasse blijvenquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die 3 procent moet wel wat omhoog ja
Beetje schuiven met de meubels en het is plots ruimtelijkerquote:
Ja maar ik ga die ene tafel niet gebruiken en staat ook ingepakt enz.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Beetje schuiven met de meubels en het is plots ruimtelijker
Heb je wel geld terug gekregen? Of gwn nieuwe tafel.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:50 schreef Amarantha het volgende:
Zo irritant trouwens.. Ik heb nu dus 2x die tafel hier staan want de eerste tafel halen ze maar niet op.Steeds zeggen ze ja we komen dan wel en dan vervolgens hoor ik niks meer. Pff
Ik heb een andere tafel inmiddels (had foto naar je gestuurd ja) maar die andere staat er dus nog.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb je wel geld terug gekregen? Of gwn nieuwe tafel.
Stuur gewoon van als jullie hem niet dan en dan hebben opgehaald, dan geef ik hem aan myrr.
gewoon paneren en opetenquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een andere tafel inmiddels (had foto naar je gestuurd ja) maar die andere staat er dus nog.
Ja weet ik maar is dezelfde toch?quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een andere tafel inmiddels (had foto naar je gestuurd ja) maar die andere staat er dus nog.
Zekerquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja weet ik maar is dezelfde toch?
Dus je hebt een gratis tafelquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gisteren zei iemand dat ze tot 20 jaar die tafel mogen terug claimen bij me ofzo.quote:
En haal je hem helemaal op uit Emmen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:09 schreef 00wildchild het volgende:
Ik koop hem wel over voor een barkie.
Ik regel wel watquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En haal je hem helemaal op uit Emmen?
Pootje staat krom maar is vast te fixen. Maar hey eerst maar eens kijken of ze dat ding eens ophalen haha.quote:
Ja true.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pootje staat krom maar is vast te fixen. Maar hey eerst maar eens kijken of ze dat ding eens ophalen haha.
www.ikea.nlquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jawel maar voor erbij.. voor al mijn spulletjes
quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:28 schreef 00wildchild het volgende:
Enige opdrachten die ik krijg zijn ‘koffie’ ‘mama wil je drinken pakken’ ‘wat eten we’ ‘waar is die ene broek’.
Dan mijnheer, heb je gewoon nog een mooie vitrinekast nodig al dan niet in gepolijst messing met glazen plateaus.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jawel maar voor erbij.. voor al mijn spulletjes
Ik zou met je ruilenquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:28 schreef 00wildchild het volgende:
Enige opdrachten die ik krijg zijn ‘koffie’ ‘mama wil je drinken pakken’ ‘wat eten we’ ‘waar is die ene broek’.
Ja en een man.quote:
Dit klinkt erg tegenstrijdig ofzo haha.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja en een man.
Ben zo klaar met met een man wonenhij doet echt super veel tho in huis. Veel meer dan de meeste. Beetje jammer van hoe het ging.
Kunnen wel samen :$quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:25 schreef 00wildchild het volgende:
Verveel me. God zou bijna echt gaan tinychatten ook nog alleen maar om te praten (met andere mensen dan normaal want gezin/ vriendinnen) ipv typen.
Als er ergens deze week een oma bij een stoplicht of ergens een gesprek met mij aangaat. Boh. Ga ongewenst oren van haar kop lullen.Karma.
SOWquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dan mijnheer, heb je gewoon nog een mooie vitrinekast nodig al dan niet in gepolijst messing met glazen plateaus.
Omegle een optie?quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:25 schreef 00wildchild het volgende:
Verveel me. God zou bijna echt gaan tinychatten ook nog alleen maar om te praten (met andere mensen dan normaal want gezin/ vriendinnen) ipv typen.
Als er ergens deze week een oma bij een stoplicht of ergens een gesprek met mij aangaat. Boh. Ga ongewenst oren van haar kop lullen.Karma.
Het is Zweedsquote:
Ja en ook nog lekker en goed in bed maar als je het niet eens op kunt brengen om netjes met me om te gaan dan laat maarquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit klinkt erg tegenstrijdig ofzo haha.Een vent die veel doet in het huishouden lijkt me wel echt een geschenk uit de hemel tbh.
Het heeft iets te veel ellende voortgebracht, zoals een lockdown negeren, linkse politiek, IKEA, Greta Thunberg en het begon met ABBAquote:
linkse politiekquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het heeft iets te veel ellende voortgebracht, zoals een lockdown negeren, linkse politiek, IKEA, Greta Thunberg en het begon met ABBA
Hmm ja snap ik.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja en ook nog lekker en goed in bed maar als je het niet eens op kunt brengen om netjes met me om te gaan dan laat maar
Ik ben lelijk, slecht in bed, kan niet strijken maar wel trouw. Marry mequote:Op zaterdag 18 april 2020 23:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja en ook nog lekker en goed in bed maar als je het niet eens op kunt brengen om netjes met me om te gaan dan laat maar
Nee, MaovanChina.quote:
Ja daarom, tijd voor wat links erin onderhandquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:45 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Nee, MaovanChina.
Balans moet er zijn
Oke RitaVerdonkquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:45 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Nee, MaovanChina.
Balans moet er zijn
Slecht is bed is geen optiequote:Op zaterdag 18 april 2020 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben lelijk, slecht in bed, kan niet strijken maar wel trouw. Marry me
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:44 schreef FernandoMartinez het volgende:
Stiekem toegeven dat ik sommige nummers van ABBA leuk vind
Dan wel SP links, geen geitenwollen sokken van GLquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja daarom, tijd voor wat links erin onderhand
Ja natuurlijk SP... wat denk je wel nietquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dan wel SP links, geen geitenwollen sokken van GL
Ik overweeg zelfs om er op te stemmen, van de PvdA moet je het net niet hebbenquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk SP... wat denk je wel niet
SP is antisemitischquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk SP... wat denk je wel niet
quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:49 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik overweeg zelfs om er op te stemmen
Huhhhquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het heeft iets te veel ellende voortgebracht, linkse politiek,
Ik vind het vooral leuk hoe BN’ers, celebrities, en al die onboeiende meuk en voetbal enzo eindelijk onbelangrijk zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo mooi om te zien dat die BNW'ers steeds weer gepwned worden.
GENOT.
Ik denk dat Etto iets anders bedoeldquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk hoe BN’ers, celebrities, en al die onboeiende meuk en voetbal enzo eindelijk onbelangrijk zijn.
Ja ik bedoel die sneuneuzen in BNW.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Etto iets anders bedoeld
Jezus wat slecht dit.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op wat? Op toernee?
Ahahahahaha
Da's Zweden, niet SP.quote:
Oh haha jammer zat net met die van mij eropquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Neeals ik piemels wil zien ga ik wel rechts swipen op Tinder.
Waarom zou je je daar mee bezig houden.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja ik bedoel die sneuneuzen in BNW.
0 matches zeker hahaquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh haha jammer zat net met die van mij erop
Ja ik snap ook wel het verschil tussen new world en bekende persoon.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Etto iets anders bedoeld
Oh op dit moment kan het me allemaal echt aan mijn anus oxiderenquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:52 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Da's Zweden, niet SP.
Ik stem ook voor wat balans, potje pol
Omdat ik walg van complotdenken. Dat volk is levensgevaarlijk. Moet je gewoon direct met feiten lam leggen die handel.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom zou je je daar mee bezig houden.
Op Omegle bedoelde ikquote:
Ik weet niet of er zoveel roest isquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh op dit moment kan het me allemaal echt aan mijn anus oxideren
Zin in heksenverbrandingen aan een zendmastquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik walg van complotdenken. Dat volk is levensgevaarlijk. Moet je gewoon direct met feiten lam leggen die handel.
> BNWquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:55 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zin in heksenverbrandingen aan een zendmast
Wow veel.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op Omegle bedoelde ik
En nee heb er lekker mooi 9
Ik sprokkel alvast houtjes, zijn er nog heksen ter beschikking?quote:
Hillary en Merkel geloof ik... Want dat hep op feesboek gestaanquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik sprokkel alvast houtjes, zijn er nog heksen ter beschikking?
Tinder Gold heeft volgens mij echt geen zin.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:56 schreef 00wildchild het volgende:
Heb net al m’n matches weer verwijderd. Word er zo moe van dat ik met mijn niet uitgegeven 1000+ euro (hallo zelfreflectie je geeft geld uit aan onzin en 80-100 euro voor twee stukjes vlees, een kindermenu en wat wijntjes per keer uit eten WTF) bijna Tinder gold zou nemen.
🙋🏻♀quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik sprokkel alvast houtjes, zijn er nog heksen ter beschikking?
Tinder plus heeft geen zin. Bij Gold kan ik zien wie mij heeft gerechts. Ben een vrouw. Denk dat het wel uitmaakt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tinder Gold heeft volgens mij echt geen zin.
Trouwens.. nu je twee tafels heb is het stootgevaar natuurlijk wel verdubbeld... al bij stilgestaan?quote:
Laatst grote schoonmaak gehouden want er zitten veel inactieven op.quote:
Wij kunnen ook gewoon daten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:56 schreef 00wildchild het volgende:
Heb net al m’n matches weer verwijderd. Word er zo moe van dat ik met mijn niet uitgegeven 1000+ euro (hallo zelfreflectie je geeft geld uit aan onzin en 80-100 euro voor twee stukjes vlees, een kindermenu en wat wijntjes per keer uit eten WTF) bijna Tinder gold zou nemen.
Jou ga ik niet verbranden, jouw aanwezigheid brengt al vuur genoegquote:
Is wel handig om te zien wie jou liket, bespaart een hoop tijd.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tinder Gold heeft volgens mij echt geen zin.
Als vrouw zie je dat wel als je gewoon alles naar rechts swipet, iedereen dan een match.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Tinder plus heeft geen zin. Bij Gold kan ik zien wie mij heeft gerechts. Ben een vrouw. Denk dat het wel uitmaakt.
Ik ga het zwarte woud maar neermaaienquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hillary en Merkel geloof ik... Want dat hep op feesboek gestaan
Jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Trouwens.. nu je twee tafels heb is het stootgevaar natuurlijk wel verdubbeld... al bij stilgestaan?
Oh gelukkig doen mijn matches dat al bij mij.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laatst grote schoonmaak gehouden want er zitten veel inactieven op.
Die ene like die ik heb staan doe ik het ook niet voor, en dat zal dan ook wel tegenvallen als ik die foto uiteindelijk zie.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is wel handig om te zien wie jou liket, bespaart een hoop tijd.
Dat is toch niemand bij jouquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is wel handig om te zien wie jou liket, bespaart een hoop tijd.
Dat eerstequote:Op zondag 19 april 2020 00:02 schreef 00wildchild het volgende:
Maar krijg je gewoon net als dat je soms een secret reveal mag doen de hele lijst met rechts swipers of moet je alsnog swipen maar dan alleen degenen die jou hebben gedaan?
Jupquote:Op zondag 19 april 2020 00:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dus gewoon een hele grid met foto’s?
Je gaat nu Tinder Gold nemen alleen voor die ego-boost hequote:
Het is ook het meest aantrekkelijk als je net zoals ik een goed koppie hebtquote:Op zondag 19 april 2020 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh gelukkig doen mijn matches dat al bij mij.
[..]
Die ene like die ik heb staan doe ik het ook niet voor, en dat zal dan ook wel tegenvallen als ik die foto uiteindelijk zie.
Laatste tijd verrassend weinig inderdaad. Ondanks de stijging in aantal gebruikers vanwege het Coronavirus.quote:
Wat een act.quote:Op zondag 19 april 2020 00:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is ook het meest aantrekkelijk als je net zoals ik een goed koppie hebt
Natuurlijk wel, mensen pikken nu juist ineens hobby's op of hebben tijd om een boek te lezen.quote:Op zondag 19 april 2020 00:04 schreef 00wildchild het volgende:
Maar Corona dus nvmbijna niemand heeft meer wat te melden tenzij je kapper bent ofzo.
Lieve schat de ego boost boeit me precies niets. Een leuk uiterlijk is leuk maar er zitten ook zat keerpunten aan.quote:Op zondag 19 april 2020 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat nu Tinder Gold nemen alleen voor die ego-boost he
Heb je ook allemaal Aziaten nuquote:Op zondag 19 april 2020 00:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is ook het meest aantrekkelijk als je net zoals ik een goed koppie hebt
[..]
Laatste tijd verrassend weinig inderdaad. Ondanks de stijging in aantal gebruikers vanwege het Coronavirus.
Nee heb het eigenlijk amper over werk studie gehad met fwb. Ging gelijk de diepte in. Dat zoek ik, maar wil dan ook snel afspreken en dat kan nu dus niet.quote:Op zondag 19 april 2020 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, mensen pikken nu juist ineens hobby's op of hebben tijd om een boek te lezen.
Alsof ze anders veel te melden hebben. Moeten ze het dan over hun werk hebben?
Sorry vriend, feiten zijn feiten.quote:
Eentje, maar dan op het minder populaire “Happn”. Verwijderde mij dezelfde avond alweer helaas.quote:
Vraag me altijd af in hoeverre je die op Tinder gaat vindenquote:Op zondag 19 april 2020 00:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Lieve schat de ego boost boeit me precies niets. Een leuk uiterlijk is leuk maar er zitten ook zat keerpunten aan.
Ik wil een inhoudelijke connectie.
Of artsquote:Op zondag 19 april 2020 00:04 schreef 00wildchild het volgende:
Maar Corona dus nvmbijna niemand heeft meer wat te melden tenzij je kapper bent ofzo.
Misschien kan je je locatie op Italië zetten. Daar vinden ze oudere mannen die nog thuis wonen geen probleemquote:Op zondag 19 april 2020 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eentje, maar dan op het minder populaire “Happn”. Verwijderde mij dezelfde avond alweer helaas.
moeten we nu gaan raden ofzo?quote:
Alles kan je vinden op tinder. Moet gewoon voor beide personen het juiste moment zijn, dan kunnen er magische dingen gebeuren vriend.quote:Op zondag 19 april 2020 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me altijd af in hoeverre je die op Tinder gaat vinden
Ja dat niet kunnen afspreken is dan wel kut ja.quote:Op zondag 19 april 2020 00:06 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee heb het eigenlijk amper over werk studie gehad met fwb. Ging gelijk de diepte in. Dat zoek ik, maar wil dan ook snel afspreken en dat kan nu dus niet.
Heb je op Tinder niet allemaal asians die 8000 miles ver weg zijn?quote:Op zondag 19 april 2020 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eentje, maar dan op het minder populaire “Happn”. Verwijderde mij dezelfde avond alweer helaas.
Leuk koppie is relatief.quote:Op zondag 19 april 2020 00:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry vriend, feiten zijn feiten.
Zou het ook niet weten. Gebruik het nog niet zo lang.quote:Op zondag 19 april 2020 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kans is net zo groot als irl.quote:Op zondag 19 april 2020 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan had je moeten vragen, wat zal ik eens gaan doen vandaag? Je brengt ons nu op een dwaalspoorquote:Op zondag 19 april 2020 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee want weet het zelf toch ook nog niet.
Autistquote:Op zondag 19 april 2020 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan had je moeten vragen, wat zal ik eens gaan doen vandaag? Je brengt ons nu op een dwaalspoor
Wel vaker de laatste tijd inderdaad, omdat Tinder passport nu dus ook beschikbaar is voor niet-betalende gebruikers. Vind het maar irritant eigenlijk.quote:Op zondag 19 april 2020 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je op Tinder niet allemaal asians die 8000 miles ver weg zijn?
Subjectief bedoel je?quote:
Maar dit was toch altijd al zo? Ik had al tijden allemaal mensen in mijn swipelijst die in Amerika of Azië wonen, en ik had echt geen betaald account.quote:Op zondag 19 april 2020 00:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel vaker de laatste tijd inderdaad, omdat Tinder passport nu dus ook beschikbaar is voor niet-betalende gebruikers. Vind het maar irritant eigenlijk.
Meh. Dit is nu al de tweede keer dat je mijn post serieus neemt dus right back at yaquote:
Ja jeetje pff niet moeilijk doen hoor nu.quote:Op zondag 19 april 2020 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan had je moeten vragen, wat zal ik eens gaan doen vandaag? Je brengt ons nu op een dwaalspoor
Kan je een relatief leuk hoofd hebbenquote:
Klopt het bestaat al langer.quote:Op zondag 19 april 2020 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dit was toch altijd al zo? Ik had al tijden allemaal mensen in mijn swipelijst die in Amerika of Azië wonen, en ik had echt geen betaald account.
Goalsquote:
Ja maar ik heb dan ook erg veel checks op het ass spectrum dus zou best kunnenquote:Op zondag 19 april 2020 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh. Dit is nu al de tweede keer dat je mijn post serieus neemt dus right back at ya
Same. Veel toeristen ook vooralquote:Op zondag 19 april 2020 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dit was toch altijd al zo? Ik had al tijden allemaal mensen in mijn swipelijst die in Amerika of Azië wonen, en ik had echt geen betaald account.
Kk hoerenquote:Op zondag 19 april 2020 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van die belachelijk lekkere wijven op Tinder die alleen maar Insta-volgers willen
Ja.quote:Op zondag 19 april 2020 00:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je een relatief leuk hoofd hebben
Het is opzich wel slim. Je hoeft alleen account aan te maken en je Insta profiel in je bio te zetten en flink wat volgers erbijquote:Op zondag 19 april 2020 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van die belachelijk lekkere wijven op Tinder die alleen maar Insta-volgers willen
Wel gevolgd.quote:
Die ik net tegenkwam had wel 14k volgersquote:Op zondag 19 april 2020 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is opzich wel slim. Je hoeft alleen account aan te maken en je Insta profiel in je bio te zetten en flink wat volgers erbij
Dan is ze vast ergens iets aan het promoten, filmpjes aan het maken of speelt ze in een soapquote:Op zondag 19 april 2020 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ik net tegenkwam had wel 14k volgersen alleen maar omdat je lekker bent.
Hoe zou het die chick over 20 jaar vergaan? #dtv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |