Ai dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Gwn half jaar kei intensmaar hij zei iets waar ik triggered op was en ipv redelijk reageren of boos worden heb ik hem maar gewoon geblockt want geen zin in toxic.
En na zo’n uitspraak kan ik je ook niet meer serieus nemen of moeite voor je doen dus ja dan maar zo.
Ja vind ik ook. Mja, er was een reden dat ik de hele tijd zei wil geen relatie en die is nu uit de mouw gekomen.quote:
Ik heb zin in een festival en dan naar de klote te gaanquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:21 schreef 00wildchild het volgende:
Zin om gewoon darktech fitje aan te trekken en in m’n eentje te gaan dansen hier op een stream. Beter dan dat eindeloze zitten/ liggen/ niksen/ schoonmaken/ eten maken/ ugh.
Dit klinkt wel apart haha.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:25 schreef 00wildchild het volgende:
Heb er precies uit gehaald wat ik aanvankelijk van hem wilde.
Ik ook. Hou op met mij. Had alles ready om naar Unpolished te gaan maar we zijn niet gegaan want het was te gezellig.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb zin in een festival en dan naar de klote te gaan
Ik ook wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb zin in een festival en dan naar de klote te gaan
Avontuur. En dat was het.quote:
Mijn eerste festival staat op 3 juno. Ik vrees dat het niet doorgaatquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ook. Hou op met mij. Had alles ready om naar Unpolished te gaan maar we zijn niet gegaan want het was te gezellig.
Daar ga ik nog lang spijt van hebben.
Dat weet k wel zeker. Maar waar gaat de fantasie naartoe?quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijn eerste festival staat op 3 juno. Ik vrees dat het niet doorgaat
Is in Den Haag ken je nietquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat weet k wel zeker. Maar waar gaat de fantasie naartoe?
The crave?quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Woon niet zo ver van Den Haag af hoor.
Op naar het volgende avontuur haha.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Avontuur. En dat was het.Heb gewoon op tijd de stekker eruit getrokken want meer dan wat hij gekregen heeft verdient ‘ie niet.
Oh nee ken ik idd niet. Genre?quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
The crave?
Niemand kent ooit iets wat in Den Haag gebeurt
Niemand komt ooit in de buurt van wat hij was, en ik was, en wij waren.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op naar het volgende avontuur haha.
Aaahquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niemand komt ooit in de buurt van wat hij was, en ik was, en wij waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |