Ai dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Gwn half jaar kei intensmaar hij zei iets waar ik triggered op was en ipv redelijk reageren of boos worden heb ik hem maar gewoon geblockt want geen zin in toxic.
En na zo’n uitspraak kan ik je ook niet meer serieus nemen of moeite voor je doen dus ja dan maar zo.
Ja vind ik ook. Mja, er was een reden dat ik de hele tijd zei wil geen relatie en die is nu uit de mouw gekomen.quote:
Ik heb zin in een festival en dan naar de klote te gaanquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:21 schreef 00wildchild het volgende:
Zin om gewoon darktech fitje aan te trekken en in m’n eentje te gaan dansen hier op een stream. Beter dan dat eindeloze zitten/ liggen/ niksen/ schoonmaken/ eten maken/ ugh.
Dit klinkt wel apart haha.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:25 schreef 00wildchild het volgende:
Heb er precies uit gehaald wat ik aanvankelijk van hem wilde.
Ik ook. Hou op met mij. Had alles ready om naar Unpolished te gaan maar we zijn niet gegaan want het was te gezellig.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb zin in een festival en dan naar de klote te gaan
Ik ook wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb zin in een festival en dan naar de klote te gaan
Avontuur. En dat was het.quote:
Mijn eerste festival staat op 3 juno. Ik vrees dat het niet doorgaatquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ook. Hou op met mij. Had alles ready om naar Unpolished te gaan maar we zijn niet gegaan want het was te gezellig.
Daar ga ik nog lang spijt van hebben.
Dat weet k wel zeker. Maar waar gaat de fantasie naartoe?quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijn eerste festival staat op 3 juno. Ik vrees dat het niet doorgaat
Is in Den Haag ken je nietquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat weet k wel zeker. Maar waar gaat de fantasie naartoe?
The crave?quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Woon niet zo ver van Den Haag af hoor.
Op naar het volgende avontuur haha.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Avontuur. En dat was het.Heb gewoon op tijd de stekker eruit getrokken want meer dan wat hij gekregen heeft verdient ‘ie niet.
Oh nee ken ik idd niet. Genre?quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
The crave?
Niemand kent ooit iets wat in Den Haag gebeurt
Niemand komt ooit in de buurt van wat hij was, en ik was, en wij waren.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op naar het volgende avontuur haha.
Aaahquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niemand komt ooit in de buurt van wat hij was, en ik was, en wij waren.
Maar echt he.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou gatverdamme zeg om te kotsen.
Ja lekker.quote:
Is maar goed ook denk ik.quote:
Nee pittige kaasquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ja lekker.
Oude brokkelkaas
Ook lekker, als het ook nog eens hartig isquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Is maar goed ook denk ik.
Het beste bij elkaar naar boven halen (ben oprecht veel minder gaan stappen en heb hem ook aardig tegen kunnen houden in dingen) maar ook impulsief af beiden en dan totale totale escalatie waar iedereen z’n moeder een hartaanval van zou krijgen als ze eens wisten.
Ja heerlijk! Met mosterdzaadjes en pepertjesquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:44 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ook lekker, als het ook nog eens hartig is
Ja lekker toxic.quote:
Zullen we hem volproppen inclusief Hollandse vlagprikkertjesquote:
Ik wil eerst kaas eten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:46 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zullen we hem volproppen inclusief Hollandse vlagprikkertjes
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:46 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zullen we hem volproppen inclusief Hollandse vlagprikkertjes
Met mosterd en chilisaus als dipjequote:Op zaterdag 18 april 2020 21:46 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Met mosterdzaadjes en pepertjes
Bewaar de vlaggetjes voor Ettoquote:
Is goed.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Bewaar de vlaggetjes voor Etto
In een oude huid moet je wel erg hard duwen tho voor het een beetje blijft zitten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Bewaar de vlaggetjes voor Etto
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
In een oude huid moet je wel erg hard duwen tho voor het een beetje blijft zitten.
Ja maar Coronaquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op naar het volgende avontuur haha.
Even doordrukkenquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
In een oude huid moet je wel erg hard duwen tho voor het een beetje blijft zitten.
Twee uurtjes?quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb opgezocht. Wel chill twee uurtjes.
Ja hooguit daarna ben ik dat zat.quote:
En na 6 minuten weer voorbijquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja hooguit daarna ben ik dat zat.
Dit is meer waar ik goed op ga.Vooral vanaf 3 minuten goddddddddomme jantje lekker zeg.
Daarna moet ik altijd even kwartiertje bijkomen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh denk je kunt maar drie minuten hard gaan
Never. Ben degene die alle afters al heeft uitgestippeld.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh denk je kunt maar drie minuten hard gaan
Ik ook, maar niet te veel aan denkenquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:19 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ook goed hoor.
Ben alleen een beetje verdrietig over de zomer
Thanks voor de mentionquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, ik volg eigenlijk alleen BTS in het K-pop genre. Zouden ze dan meekomen als voorprogramma of gewoon apart?
@:Kingroland kent Gidle misschien wel.
Jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:59 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Gidle zou ook komen.
Ken je die?
Lekker manquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
Vandaag wel BBQ gehad in de tuin
Dat mag en huh was er geen regen bij jouquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
Even de kliklijn bellenquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik nietquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
Nee, wel bewolkt maar was lekker buitenquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat mag en huh was er geen regen bij jou
Regen? ik heb alleen maar zon gezien vandaagquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat mag en huh was er geen regen bij jou
Ik ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Regen? ik heb alleen maar zon gezien vandaag
Hang maar weer op, had maar 2 gasten.quote:
Ben al bijna zomerbruin, en dat in aprilquote:
Valt me op dat vooral rond stations nu echt hele groepen samenkomen omdat daar toch amper meer gehandhaafd wordtquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hang maar weer op, had maar 2 gasten.
Het station hier is leeg en uitgestorven.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt me op dat vooral rond stations nu echt hele groepen samenkomen omdat daar toch amper meer gehandhaafd wordtGewoon hele groepen van 10+ man vaak hier
Oh. Wel nice. En de periode daarvoor?quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Regen? ik heb alleen maar zon gezien vandaag
Maat zelfs Utrecht Centraal is uitgestorven.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het station hier is leeg en uitgestorven.
Normaal zit het vol toeristen die naar de Zaanse Schans willen
Het is op 2 dagen na al 2 weken hetzelfdequote:Op zaterdag 18 april 2020 22:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh. Wel nice. En de periode daarvoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |