SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
't Is wel een beetje raar,quote:
Ik voel hier ook geen liefde. Ik wil ook graag verstaan waar het over gaat. Ik ken maar een paar woorden Spaans (waaronder het woord voor kerk)..quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
Ik mis volgens mij het romantische gen voor dit soort liedjes.
De titel was: geef me een beetje van je liefde.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik voel hier ook geen liefde. Ik wil ook graag verstaan waar het over gaat. Ik ken maar een paar woorden Spaans (waaronder het woord voor kerk)..
No poco de tu amor por Julio?quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik voel hier ook geen liefde. Ik wil ook graag verstaan waar het over gaat. Ik ken maar een paar woorden Spaans (waaronder het woord voor kerk)..
Haar kleine zusje dan wel.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Dit is niet Anita MeyerDit is haar zus: Lies
Lidl Laais?quote:
Liesje om precies te zijnquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Dit is niet Anita MeyerDit is haar zus: Lies
Ga je nou zelf mee doen?quote:
quote:
Niet slobberen..... degusteren.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Even weer online whisky slobberen en dan treed ik toe...
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:18 schreef MadMaster het volgende:
I hope you can Co-op.quote:
Mijn eerste biertje is net op. Als ik zo doorga ben ik dronken rond 23.00quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je nou zelf mee doen?
Dan moet je sowieso meer alcohol aan laten rukken.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:18 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn eerste biertje is net op. Als ik zo doorga ben ik dronken rond 23.00
#metooquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek zingt mee want ik heb bier op dus dan mag het
Hoi Sacha.quote:
Het begint wel op te vallen nuquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:18 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Sacha.
Leuk dat je er ook weer een keer bent.
Karen en Richard Carpenterquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:27 schreef sacha het volgende:
dat zijn die anorexia patiënt en die dinges, hoe heten ze, mijn favoriet
hoe is het met sacha ?quote:
op zijn leeftijd zekerquote:
Goed om te horenquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:31 schreef sacha het volgende:
[..]
goe lieverd, inwith Scrutinizer, going strong!
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:31 schreef sacha het volgende:
[..]
goe lieverd, inwith Scrutinizer, going strong!
Ik dacht nog.... nu is iedereen nog redelijk nuchter... als je dan los wil gaan, kun je het beter nu doen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
Je bent in een rare draaibui, Melting.
Just Me is er toch gewoon?quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:37 schreef Melting het volgende:
Waar is de Godmother als je haar nodig hebt?
Ik ga beter los als ik dronken ben.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht nog.... nu is iedereen nog redelijk nuchter... als je dan los wil gaan, kun je het beter nu doen.
Plaatsgemaakt voor The Godfatherquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:37 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:39 schreef livelink het volgende:
Ik doe een gewaagde gok voor de titel: Godfather.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:37 schreef Melting het volgende:
dat is echt lang geledenquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga je weer eens met muntjes gooien?
Wij ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:41 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 mist zijn kloontjes nu toch wel een beetje. Vooral dat konijn...
Ko Nijn ?quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien maar weer eens in leven roepen dan. Mag alleen niet onder dezelfde naam.
Dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien maar weer eens in leven roepen dan. Mag alleen niet onder dezelfde naam.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:46 schreef DJ11 het volgende:
Family Of The Year - Hero
Eén van de mooiste nummers van het afgelopen decennium die ik veel te laat heb ontdekt.
En ze hebben achter de schermen genoeg hekel aan me om me te gaan dwarsbomen als ik het toch doe.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En ze hebben achter de schermen genoeg hekel aan me om me te gaan dwarsbomen als ik het toch doe.
Ik verzin wel een keer wat nieuws, t.z.t.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat ook kan, is Knien (lekker op z'n Sallands)
Tuurlijk! Gezellig mee doen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:52 schreef sacha het volgende:
mag ik eigenlijk wel raden?
kom zomaar binnenvallen
Iedereen mag radenquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:52 schreef sacha het volgende:
kom zomaar binnenvallen
Uiteraardquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:52 schreef sacha het volgende:
kom zomaar binnenvallen
Je mag altijd raden. Elk goed antwoord levert standaard 0 punten op. Aan het eind van de avond maken we de stand op.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:52 schreef sacha het volgende:
kom zomaar binnenvallen
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik zat dus aan dit liedje te denken net, toen ik Amy Lee zag staan.
Ann Lee - Two Times
We hebben al een user die BE als naam heeftquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Het ultieme konijnen-nummer is natuurlijk Bright Eyes van Art Garfunkel.![]()
Al het andere verbleekt daarbij. Zeker ook de titelsong van Sam Smith, voor de remake van die film Watership Down. Wat een generieke ellende is dat.
Mis je je files al ?quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:54 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel een lekker liedje voor in de auto
White Rabbit van Jefferson Airplane is ook best wel een goede plaat wmbquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Al het andere verbleekt daarbij. Zeker ook de titelsong van Sam Smith, voor de remake van die film Watership Down. Wat een generieke ellende is dat.
Zekerquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
White Rabbit van Jefferson Airplane is ook best wel een goede plaat wmb
En grappig dat eigenlijk niemand Mike Batt kentquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:55 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Korgis - Everybody's Got To Learn Sometime
Ja... de schrijver van dat nummer.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En grappig dat eigenlijk niemand Mike Batt kent
Symph..... je mag morgen aan het klussen.quote:
Bekend?quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:00 schreef DJ11 het volgende:
In de jaren 90 ook gecoverd door Baby D (bekend van Let Me Be Your Fantasy)
nutteloos feitje
quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Social distancing. Deze band was hun tijd ver vooruit.
De afstand tussen de tenen van mevrouw en de elleboog van meneer lijken me minder dan 1,5 meter..quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Social distancing. Deze band was hun tijd ver vooruit.
just me schudt haar heupen los.quote:
ducks in springquote:
quote:
Even gegoogled, vreselijk inderdaadquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:03 schreef DJ11 het volgende:
De zangeres van dit nummer is op gruwelijke wijze om het leven gekomen bij een roofmoord
Dat dusquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:08 schreef MadMaster het volgende:
OK, de gitarist van deze band is van de ene op de andere dag verdwenen en nooit meer teruggevonden.
Inmiddels is hij dood verklaard...
toch eerder 'n spleetje ?quote:
Is het zo'n dag?quote:
Zo denkt zijn huidige vrouw dus ook.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een oud fietsenrek moet je het leren...
Ik zal in het vervolg eerst een formulier in drievoud inleveren voordat ik de telefoon opneem als mijn moeder belt.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Labelle - Voule Vouz Cous Cous Avec Moi...
Tweevoud vind ik voldoende. Ik ben niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zal in het vervolg eerst een formulier in drievoud inleveren voordat ik de telefoon opneem als mijn moeder belt.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Tweevoud vind ik voldoende. Ik ben niet zo moeilijk.
Je dochter zegt iets anders...quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Tweevoud vind ik voldoende. Ik ben niet zo moeilijk.
Ja, maar zij moet alles in vijfvoud indienen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je dochter zegt iets anders...![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar zij moet alles in vijfvoud indienen.
Heel goedquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar zij moet alles in vijfvoud indienen.
Batterijen er uit halen...quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:16 schreef DJ11 het volgende:
Cappella - U Got To Know
* DJ11 heeft een binnenpretje nu
Komt die ook in je Italiaanse show?quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:16 schreef DJ11 het volgende:
Cappella - U Got To Know
* DJ11 heeft een binnenpretje nu
De vorige show begon zelfs met Cappella. De komende show niet...quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Komt die ook in je Italiaanse show?
Je moet 'm meer whisky voeren, dan gaat het beter.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:19 schreef sacha het volgende:
man3 tegen meneer M&M valt niet te spelen
quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Guys & Dolls - You Dont Have To Say You Love Me
Ik heb er net 5 in een uur op, jullie moeten me kunnen hebben...quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je moet 'm meer whisky voeren, dan gaat het beter.
Ohja, die van de supermarkt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Afgelopen maandag heb ik het origineel gedraaid![]()
Pino Donaggio - Io Che Non Vivo (Senza Te)
Voorgoed is wel erg lang.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Paul Young - Stay for good this time
Aa Aa Ie Aaaaaa...quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Paul Young![]()
Daar had ik wel alle singles van
Quote je nu je man?quote:
Wie niet...quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Paul Young was een van de zangers op Do They Know Its Christmas van Band Aid
/leukweetje...
Die had dan ook een eenzame Kerst.quote:
Hij dan ook geen Flappiequote:Op zaterdag 18 april 2020 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die had dan ook een eenzame Kerst.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die dankte God wel dat het Kerstmis was...
Dat was het ritme van de regen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik dacht dat er eentje aan het urineren was...Gelukkig is het regen.
De zeikplaat van de week...quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik dacht dat er eentje aan het urineren was...Gelukkig is het regen.
nope, met jou nietquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar moet je je niet op begeven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |