SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
't Is wel een beetje raar,quote:
Ik voel hier ook geen liefde. Ik wil ook graag verstaan waar het over gaat. Ik ken maar een paar woorden Spaans (waaronder het woord voor kerk)..quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
Ik mis volgens mij het romantische gen voor dit soort liedjes.
De titel was: geef me een beetje van je liefde.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik voel hier ook geen liefde. Ik wil ook graag verstaan waar het over gaat. Ik ken maar een paar woorden Spaans (waaronder het woord voor kerk)..
No poco de tu amor por Julio?quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik voel hier ook geen liefde. Ik wil ook graag verstaan waar het over gaat. Ik ken maar een paar woorden Spaans (waaronder het woord voor kerk)..
Haar kleine zusje dan wel.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Dit is niet Anita MeyerDit is haar zus: Lies
Lidl Laais?quote:
Liesje om precies te zijnquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Dit is niet Anita MeyerDit is haar zus: Lies
Ga je nou zelf mee doen?quote:
quote:
Niet slobberen..... degusteren.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Even weer online whisky slobberen en dan treed ik toe...
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:18 schreef MadMaster het volgende:
I hope you can Co-op.quote:
Mijn eerste biertje is net op. Als ik zo doorga ben ik dronken rond 23.00quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je nou zelf mee doen?
Dan moet je sowieso meer alcohol aan laten rukken.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:18 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn eerste biertje is net op. Als ik zo doorga ben ik dronken rond 23.00
#metooquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek zingt mee want ik heb bier op dus dan mag het
Hoi Sacha.quote:
Het begint wel op te vallen nuquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:18 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Sacha.
Leuk dat je er ook weer een keer bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |