Vuile klootzak!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon doorkijken.
Ik beloof je dat het einde zo tof is dat je denkt goh wat blij dat ik hierop gewacht heb!
Prima acteurs, matige kutfilmquote:
Je kijkt hem morgen nog maar een keer als je niet dronken bent.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima acteurs, matige kutfilm
Dat is mijn review en daar zal je het mee moeten doen
IK BEN NIET DRONKENquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kijkt hem morgen nog maar een keer als je niet dronken bent.
Gozer hier heeft zo'n auto puur voor de lol, zijn ouders hebben een huis van 7 miljoen en hij rijdt ook een BMW M8 en en klassieke Jaguar.quote:
Welke filmquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima acteurs, matige kutfilm
Dat is mijn review en daar zal je het mee moeten doen
Die film is gewoon heel matig René. Dat jij dat soort prullaria hier aan durft te prijzen.quote:
soort aandachtstrekkerij dusquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Gozer hier heeft zo'n auto puur voor de lol, zijn ouders hebben een huis van 7 miljoen en hij rijdt ook een BMW M8 en en klassieke Jaguar.
Staat hij hem zondag helemaal in de was te zetten en schoon te maken. Kan daar wel om lachen stiekem.
Mwoah waarom.quote:
waarom moet je dan aan hem vragen maar het is duidelijk een geval aandacht willenquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah waarom.
Hij heeft er originele Brabus velgen onder zitten die duurder zijn als die auto.
Ik snap dat jij dat vindt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Die film is gewoon heel matig René. Dat jij dat soort prullaria hier aan durft te prijzen.
Een ruime voldoende inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een ruime voldoende inderdaad.
Als jij dit soort cijfers vroeger op je rapport had zien staan had je nu wellicht een baan gehad.
Zoquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij dit soort cijfers vroeger op je rapport had zien staan had je nu wellicht een baan gehad.
hateful eightquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
Ik slinger ook Netflix eens aan.
Graag tips.
Dan niet 2Klulquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:48 schreef GGMM het volgende:
Tips zijn niet meer nodig. Het wordt Edge of Tomorrow
Doei.
Leuke Renéquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een 7,9, je blijft je eigen standaarden verloochenen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:48 schreef GGMM het volgende:
Tips zijn niet meer nodig. Het wordt Edge of Tomorrow
Doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |