abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192687190
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:17 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn vader kreeg met een rusthartslag van 33 meteen een pacemaker en mocht daarna pas van de hartbewaking af.
Hoe kwam je vader er achter dat hij zo'n lage hartslag had? Had hij klachten? Hoe oud was hij toen dit speelde?
  zaterdag 18 april 2020 @ 18:35:21 #52
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192687218
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:33 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Hoe kwam je vader er achter dat hij zo'n lage hartslag had? Had hij klachten? Hoe oud was hij toen dit speelde?
Altijd last van koude voeten en nog wat kwaaltjes. Daarvoor ging hij naar de huisarts, die verwees hem door naar de cardioloog en die liet hem niet meer naar huis gaan.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_192689009
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 17:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dit klopt volgens mij niet. Je zou eerder verwachten dat je hartslag in rust hoger is omdat je aan het herstellen bent.
Ik had misschien "mensen die al een tijdje begonnen zijn met sporten" moeten zeggen. Als je regelmatig iets aan cardio doet is je hartslag in ruststand lager dan bij niet-sporters. 20 minuten na het sporten valt het hier al weer terug in. Je hart is al snel in staat om bloed rond te pompen met veel minder moeite.
Als we slapen herstelt je lichaam immers juist ook en je hartslag gaat dan ook gewoon omlaag, dus ik denk dat herstel niet al te gek veel uit maakt.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_192689178
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 20:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Ik had misschien "mensen die al een tijdje begonnen zijn met sporten" moeten zeggen. Als je regelmatig iets aan cardio doet is je hartslag in ruststand lager dan bij niet-sporters. 20 minuten na het sporten valt het hier al weer terug in. Je hart is al snel in staat om bloed rond te pompen met veel minder moeite.
Als we slapen herstelt je lichaam immers juist ook en je hartslag gaat dan ook gewoon omlaag, dus ik denk dat herstel niet al te gek veel uit maakt.
Zeker wel. Als ik diep ben gegaan is mijn rusthartslag de dag daarna echt een paar slagen hoger. En mijn hartritmevariabiliteit lager.

Hierin maakt het niet veel uit of het krachttraining is of duur.

Maargoed Hammie moet gewoon even de dokter bellen en even goed laten checken of alles in orde is. Wij kunnen op afstand weinig zinnigs zeggen.
Whatever...
pi_192689321
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:32 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Haha, valt mee. Als (vrijwel) iedereen zou menen dat het niet iets is om mee te doen, zou ik het daar bij laten.

Nu ga ik toch maar even met de huisarts bellen. :)
^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192689414
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 20:39 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Zeker wel. Als ik diep ben gegaan is mijn rusthartslag de dag daarna echt een paar slagen hoger. En mijn hartritmevariabiliteit lager.

Hierin maakt het niet veel uit of het krachttraining is of duur.

Maargoed Hammie moet gewoon even de dokter bellen en even goed laten checken of alles in orde is. Wij kunnen op afstand weinig zinnigs zeggen.
Huh. Nou weer wat geleerd dan :+
Nieuw is niet altijd beter.
pi_193034598
Kleine update: ben inmiddels bij de huisarts geweest.

Ik heb een abnormaal lage hartslag. (in rust geregeld onder de 40). Dit willen ze verder onderzoeken (moet dan paar dagen met apparaat rondlopen), en zonder al teveel vooruit de willen lopen op die uitslagen denken ze dat een pacemaker een logische vervolgstap zou zijn. :{ :{

In ieder geval, ze gaven aan de meting van de apple watch echt accuraat waren. Dus voor de users die hier melden dat je zo'n apple watch qua metingen niet serieus moet nemen, dat is dus niet waar.
pi_193034684
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 19:12 schreef Hamzoef het volgende:

Ik heb een abnormaal lage hartslag. (in rust geregeld onder de 40). Dit willen ze verder onderzoeken (moet dan paar dagen met apparaat rondlopen), en zonder al teveel vooruit de willen lopen op die uitslagen denken ze dat een pacemaker een logische vervolgstap zou zijn. :{ :{

In ieder geval, ze gaven aan de meting van de apple watch echt accuraat waren. Dus voor de users die hier melden dat je zo'n apple watch qua metingen niet serieus moet nemen, dat is dus niet waar.
Dan ben je niet voor niets geweest. Enneh, had ik toch gelijk dat die Apple Watch niet zo onbetrouwbaar is eh ;).

Sterker met je hart. Als het niets is fijn, maar als het wel iets is, beter dat ze je helpen dan dat je ineens omvalt.
Whatever...
  zaterdag 9 mei 2020 @ 19:27:47 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193034778
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 19:12 schreef Hamzoef het volgende:

Dapper dat je bent gegaan.

Pacemaker zou op den duur ook voor die vriendin van mij de ingreep zijn.

Maar het kan nog meevallen. Misschien is dat ook de eerste jaren voor jou nog niet aan de orde.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193034957
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 19:20 schreef Spanky78 het volgende:

Sterker met je hart. Als het niets is fijn, maar als het wel iets is, beter dat ze je helpen dan dat je ineens omvalt.
Thanks. ^O^

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 19:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dapper dat je bent gegaan.

Pacemaker zou op den duur ook voor die vriendin van mij de ingreep zijn.

Maar het kan nog meevallen. Misschien is dat ook de eerste jaren voor jou nog niet aan de orde.
Ja, ik hoop het. Ik heb het niet zo op medische ingrepen. Ik heb als kind blijkbaar ooit mijn amandelen laten knippen, maar dat kan ik me niet herinneren. Heb me voorgenomen me nooit te laten opereren. Pacemaker schijnt wel onder lokale verdoving te kunnen ipv narcose, dat vind ik wel een geruststellende gedachte.
pi_193034974
Goed dat je naar de huisarts bent gegaan en succes met het vervolg
  zaterdag 9 mei 2020 @ 19:48:03 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193035085
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 19:39 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Thanks. ^O^
[..]

Ja, ik hoop het. Ik heb het niet zo op medische ingrepen. Ik heb als kind blijkbaar ooit mijn amandelen laten knippen, maar dat kan ik me niet herinneren. Heb me voorgenomen me nooit te laten opereren. Pacemaker schijnt wel onder lokale verdoving te kunnen ipv narcose, dat vind ik wel een geruststellende gedachte.
Ik zou niet zo bang zijn voor narcose. Of ben je zo vatbaar voor de horrorverhalen?

Maar twee operaties gehad, de tweede was een spoedoperatie en het kon me echt niks schelen want die zou me verlossen van haast ondraaglijke pijn. Bij de eerste was ik wel nerveus, maar toen was ik nog zo jong.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 19:53:29 #63
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_193035199
Sterkte man! Komt vast allemaal goed! ^O^

En Apple Watch. _O_
pi_193035982
Narcose; ik werd nog nooit zo lekker uitgeslapen wakker! Dat hadden ze echt prima gedaan.

Anyway, echt niet te bang zijn voor de dokter. Ze zijn er om je te helpen en dat zullen ze ook echt doen als het nodig is.
Whatever...
  zondag 10 mei 2020 @ 09:06:21 #65
490926 Dachtjewat
Nothing beside remains
pi_193045088
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 12:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, dat klinkt al heel anders, hè? Dat zou mij dus echt niet overtuigen om herhaalde meldingen van een hartslag van onder de 40 per minuut niet serieus te nemen.
bovendien is het niet meer dan logisch dat Apple zoiets vermeld op hun site. Puur bedoeld om claims te voorkomen.
A traveller from an antique land
pi_193048184
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Dat kan ook juist de verklaring zijn. Mensen die beginnen met sporten krijgen ook een lagere rusthartslag, dan hoeft je hart minder hard te pompen voor hetzelfde resultaat
Onder de 50 is wel bizar laag, zelfs in ultieme rust.
pi_193049181
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 13:50 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Onder de 50 is wel bizar laag, zelfs in ultieme rust.
Ik zit soms op 45. Maar meestal iets hoger 47-48
Whatever...
pi_193055136
Ik heb ook zo laag, met slapen rond de 36, en in rust 38-40. Met intensief sporten schiet hij wel naar de 150/170, dus ik maak me geen zorgen. Die meldingen heb ik gewoon uitgezet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')