Oh die moet je echt kijken, ik hou helemaal niet van Marvel, maar de Punisherquote:Op zaterdag 18 april 2020 02:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Niet gezien, maar hun standoff was gewoon de schuld van die slet die haar benen niet bij elkaar kon houden, maar ook haar waffel niet kon opentrekken
Nee dat is niet zo.quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is toch zo???
Like Yuh Miss Me, a song by Collie Buddz on Spotify
Heb je Gotham gezien?quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:51 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oh die moet je echt kijken, ik hou helemaal niet van Marvel, maar de Punisher
Nu de stress om mijn vader weg is gaat het best goed, geen problemen met de lockdown en zo.quote:
Mooi!quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nu de stress om mijn vader weg is gaat het best goed, geen problemen met de lockdown en zo.
Lekker rustig
Zeker een aanraderquote:
Flauwekul en buiten dat geen antwoord.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
Come Around, a song by Collie Buddz on Spotify
[..]
Zeker een aanrader
[..]
Flauwekul en buiten dat geen antwoord.
Ook weinig verschil, enige is dat ik niet meer kom eten bij mn ouders. Voor de rest hou ik contact met mn familie via whatsapp en videochat.quote:
Werd hij gemaakt ja!! Toen hij wist dat Rick leefde wilde hij gelijk eerlijk zijn, Lori hield dit steeds tegen! Alles was anders gelopen als Rick direct was geïnformeerd en zijn character was overduidelijk het type die het had begrepen. Zij heeft de boel op stelten lopen zetten.quote:
Wat doe je dan?quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ook weinig verschil, enige is dat ik niet meer kom eten bij mn ouders. Voor de rest hou ik contact met mn familie via whatsapp en videochat.
En ik ben toch nog 4 dagen per week bezig met vrijwilligerswerk.
Nobelquote:Op zaterdag 18 april 2020 02:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ook weinig verschil, enige is dat ik niet meer kom eten bij mn ouders. Voor de rest hou ik contact met mn familie via whatsapp en videochat.
En ik ben toch nog 4 dagen per week bezig met vrijwilligerswerk.
Ik als vrouw zijnde zie het totaal anders. Haantjesgedrag en dan vooral van Shane.quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Werd hij gemaakt ja!! Toen hij wist dat Rick leefde wilde hij gelijk eerlijk zijn, Lori hield dit steeds tegen! Alles was anders gelopen als Rick direct was geïnformeerd en zijn character was overduidelijk het type die het had begrepen. Zij heeft de boel op stelten lopen zetten.
Ik heb een tuin ^^quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Moestuin opzetten en tuin bijhouden.
Hij wilde Lori niet meer loslaten. Dat heeft helemaal niets van doen met het zijn van een vrouw of man, het is de samenloop van omstandigheden. Shane wilde nokken en eerlijk zijn, Lori wilde blijven ketsen en liegen. Uiteindelijk heeft dat Shane gek gemaakt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:59 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik als vrouw zijnde zie het totaal anders. Haantjesgedrag en dan vooral van Shane.
Ja laat maar.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij wilde Lori niet meer loslaten. Dat heeft helemaal niets van doen met het zijn van een vrouw of man, het is de samenloop van omstandigheden. Shane wilde nokken en eerlijk zijn, Lori wilde blijven ketsen en liegen. Uiteindelijk heeft dat Shane gek gemaakt.
Zonde dat je sterkste argument is dat je een vrouw bent, daar ga je weinig mensen mee overtuigen ben ik bang.quote:
Dat heeft alles te maken met man of vrouw zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij wilde Lori niet meer loslaten. Dat heeft helemaal niets van doen met het zijn van een vrouw of man, het is de samenloop van omstandigheden. Shane wilde nokken en eerlijk zijn, Lori wilde blijven ketsen en liegen. Uiteindelijk heeft dat Shane gek gemaakt.
Geen idee.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:02 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij zou een tuin moeten hebben, maar dat heb ik al eens gezegd geloof ik.
Voor iemand die zich met regelmaat benadeeld voelt vanwege het vrouwzijn, wil je wel erg graag de verschillen benadrukken en met het vingertje naar de man wijzen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:03 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat heeft alles te maken met man of vrouw zijn.
Mannen laten veel moeilijker los, niet alleen in series ook irl.
Ik meen mijn vingertje naar sommige mannen ook echt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voor iemand die zich met regelmaat benadeeld voelt vanwege het vrouwzijn, wil je wel erg graag de verschillen benadrukken en met het vingertje naar de man wijzen.
Niets persoonlijks, want ik waardeer je postgedrag, maar ik meen het wel.
Je moet het gewoon bij de feiten houden en zeggen dat dit haantjesgedrag was is gewoon veel te kort door de bocht. Lori wilde van 2 walletjes eten en als er gevoel in het spel is, staat dat gelijk aan met vuur spelen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik meen mijn vingertje naar sommige mannen ook echt.
Ow en ook echt naar sommige vrouwen.
Lori dacht dat Rick dood was, heb je wel opgelet?quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je moet het gewoon bij de feiten houden en zeggen dat dit haantjesgedrag was is gewoon veel te kort door de bocht. Lori wilde van 2 walletjes eten en als er gevoel in het spel is, staat dat gelijk aan met vuur spelen.
Idem en ik vind het van beiden respectloos en simpel. En nee, ik ben niet Roomser dan de paus.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:07 schreef IxCalypso het volgende:
En dan ging mijn vriend al die jaren niet eens vreemd, maar ik heb teveel gezien van mannen en vrouwen.
LOL, Shane ook. Toen Rick weer in beeld kwam, wilde Lori niet dat Rick iets wist en tegelijkertijd hun gezinnetje nieuw leven inblazen met af en toe shanepiemel.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Lori dacht dat Rick dood was, heb je wel opgelet?
Misschien hè, moet jij die serie nog eens opnieuw bekijken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
LOL, Shane ook. Toen Rick weer in beeld kwam, wilde Lori niet dat Rick iets wist en tegelijkertijd hun gezinnetje nieuw leven inblazen met af en toe shanepiemel.
Ik durf best te overwegen dat mijn geheugen me in de steek laat wb het verloop van de eerste seizoenen, maar ik ben er vrij zeker van dat Shane in eerste instantie enorm veel schuldgevoel had en vond dat hij het moest vertellen. Lori wilde dit niet ivm haar zoon en zijn vader reunited.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Misschien hè, moet jij die serie nog eens opnieuw bekijken.
ivm haar zoon ja, dat klopt, daarom wilde ze wachten, Shane wilde er vol voor gaan. Dat doe je niet als er kinderen zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik durf best te overwegen dat mijn geheugen me in de steek laat wb het verloop van de eerste seizoenen, maar ik ben er vrij zeker van dat Shane in eerste instantie enorm veel schuldgevoel had en vond dat hij het moest vertellen. Lori wilde dit niet ivm haar zoon en zijn vader reunited.
Shane wilde het op tafel hebben, hij had immens veel respect voor Rick en dat heeft Lori met haar gemanipuleer om zeep geholpen. Dat laatste geldt ook andersomquote:Op zaterdag 18 april 2020 03:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
ivm haar zoon ja, dat klopt, daarom wilde ze wachten, Shane wilde er vol voor gaan. Dat doe je niet als er kinderen zijn.
Maar goed, ik leer je gedachtengang wel kennen zo
De woorden* en het is wel de bedoeling dat je je zin afmaaktquote:
Ik bepaal al zolang ik hier ben zelf wat ik doe, nu ga ik even plassen zodat jij mooi kan kijken wat phones (kunnen) doenquote:Op zaterdag 18 april 2020 03:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De woorden* en het is wel bedoeling dat je je zin afmaakt
Heel sterk dame! Jij laat je door geen enkele vent wat dan ook wijsmakenquote:Op zaterdag 18 april 2020 03:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik bepaal al zolang ik hier ben zelf wat ik doe, nu ga ik even plassen zodat jij mooi kan kijken wat phones (kunnen) doen
Ik hou niet zo van mensenquote:Op zaterdag 18 april 2020 03:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heel sterk dame! Jij laat je door geen enkele vent wat dan ook wijsmakenhet zijn immers mannen. Niet dat je vrouwen vertrouwt, maar mannen nog minder.
Oh en succes.
quote:
Nee dat was duidelijk, is ook niet zo erg hoor, want ik kan ook maar een beperkte portie mensen dealenquote:
In een serie, waar je geen enkele invloed op hebt?quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee dat was duidelijk, is ook niet zo erg hoor, want ik kan ook maar een beperkte portie mensen dealen. Ik zie echter wel goede en slechte dingen in zowel mannen als vrouwen en wil wel gerechtigheid zien.
Met de corona heb ik zelf goddank nog niet echt te maken gehad in mijn familie.vrienden kring of directe omgeving.quote:
Lekker manquote:
Tja, kut serie.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:32 schreef IxCalypso het volgende:
Ik had ook graag gewild dat Preacher seizoen 5,6.7 er waren gekomen. Maarja.
Totaal irrelevant. Die gerechtigheid vind hier en nu plaats, waar jij mijn inziens iets te makkelijk de slachtoffer rol wil toe eigenen voor de vrouw.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:31 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
In een serie, waar je geen enkele invloed op hebt?
8.0 zover imdb iets zegtquote:
Als je eens eerlijk bent, vrouwen zijn toch vaker het slachtoffer.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Totaal irrelevant. Die gerechtigheid vind hier en nu plaats, waar jij mijn inziens iets te makkelijk de slachtoffer rol wil toe eigenen voor de vrouw.
Wederom totaal irrelevant. Dat is hetzelfde als discriminatie, door dat dus bevooroordeeld te roepen. Snap je dat?quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als je eens eerlijk bent, vrouwen zijn toch vaker het slachtoffer.
Neuh.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En dat doet IMBD dus niet.
Je hebt me gemist, he?
Beetje wat jij zei over Shane en Lori?quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wederom totaal irrelevant. Dat is hetzelfde als discriminatie, door dat dus bevooroordeeld te roepen. Snap je dat?
Places, a song by Martin Solveig, Ina Wroldsen on Spotify
Ik ben echter dan zo'n schijt serie. Effe downtime punten pakken. brbquote:
Verhuizen in deze tijd vergt wel wat aanpassingsvermogen idd. Alles moet nu nu afstand, en dat zal ook niet gelijk anders worden denk ik.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met de corona heb ik zelf goddank nog niet echt te maken gehad in mijn familie.vrienden kring of directe omgeving.
Voor mij is er niet veel veranderd , behalve dan dat er weer problemen zijn met mijn schildklier , en dat nu niet irl met de arts bespreken,maar alles telefonisch gaat. En dat zorgt voor flinke frustraties..![]()
En verder dat mijn moeder haar boerderij heeft verkocht![]()
een paar weken geleden een ander huis heeft gekocht in het mooie corona rijke gehucht Cuijk
en dat we 3 maanden de tijd hebben om alles uit te ruimen, in te pakken en verhuizen.
Lekker handig allemaal met al die maatregelen![]()
![]()
Maar goed , dat moet gewoon wel gebeuren![]()
Ik word wel een beetje moe van bepaalde maatregelen/regels en tijdelijke wetten(verordeningen?) en zulks , maar verder vermaak ik me thuis prima![]()
Hoe zit dat met jouw hooikoorts? medicijnen voor? of mag je die nu niet gebruiken vanwege corona?
Corona?quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:57 schreef IxCalypso het volgende:
Van 18, naar 33, naar 40, 44, 48, 49 mensen online.
Het lijkt te stoppen.
Grote boerderij en heel veeel spullenquote:Op zaterdag 18 april 2020 03:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Verhuizen in deze tijd vergt wel wat aanpassingsvermogen idd. Alles moet nu nu afstand, en dat zal ook niet gelijk anders worden denk ik.
3 maanden is tijd zat denk ik? Weet niet hoe groot jullie huis is
Mja, ik heb pillen en neusspray gehad, maar mn neusspray is alweer op. Nieuwe halen komende week .
quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grote boerderij en heel veeel spullen![]()
Maar dat gaat helemaal goed komen![]()
Moet gewoon
Puzzie!quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grote boerderij en heel veeel spullen![]()
Maar dat gaat helemaal goed komen![]()
Moet gewoon
Ik werd plots helaas geraakt met een hevige coronagolf, maar m'n superieure mannengenen hebben me er nu al weer bovenop geholpenquote:
Nee totaal niet, want we zijn het daar nog steeds enorm over oneens.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Beetje wat jij zei over Shane en Lori?
De teksten hier zijn zo slechtquote:Op zaterdag 18 april 2020 04:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik werd plots helaas geraakt met een hevige coronagolf, maar m'n superieure mannengenen hebben me er nu al weer bovenop geholpen
Ik had van jou niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik werd plots helaas geraakt met een hevige coronagolf, maar m'n superieure mannengenen hebben me er nu al weer bovenop geholpen
Ik vind er echter geen reet aan.quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Allemaal speciaal voor jou bby
Jouw slaap/waak-ritme is nog bizarder dan die van mij.quote:
Van de meesten hiero, ik slaap de hele week en word wakker op vrijdag.quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jouw slaap/waak-ritme is nog bizarder dan die van mij.
België heeft weer wat punten binnen gesprokkeld.quote:
Maak dat de kat wijs.quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Van de meesten hiero, ik slaap de hele week en word wakker op vrijdag.
Belgium zero pointsquote:Op zaterdag 18 april 2020 04:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
België heeft weer wat punten binnen gesprokkeld.
Jelly. AS. FUCK!quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Van de meesten hiero, ik slaap de hele week en word wakker op vrijdag.
Wees er maar trots op.quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik maak jullie zoveel wijs
Dat slapen klopt inderdaad niet
Nouja, beetje zoals jij en anderen trots zijn op jullie praatjes toch? ^^quote:
Opvallende stijging vanaf het moment dat ik online kwam.quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:09 schreef IxCalypso het volgende:
66 nu, best veel voor deze tijd? Heb er eigenlijk nooit op gelet, ga ik doen vanaf nu.
Wat dan??quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jouw slaap/waak-ritme is nog bizarder dan die van mij.
Ik kan niet spreken voor de rest, maar ik ben 100% echt. Puzzie weet.quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nouja, beetje zoals jij en anderen trots zijn op jullie praatjes toch? ^^
Is dat positief offehh?quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
België heeft weer wat punten binnen gesprokkeld.
Pardon? Jij liet je niks vertellen door mij, dus heb ook voor geen seconde de illusie dat het andersom anders zou zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vind er echter geen reet aan.
Doe je best eens.
Tinaquote:
NLse rap/hiphop volgde ik nooitquote:Op zaterdag 18 april 2020 04:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nederlandse rap en hiphop volg ik helemaal niet meer en van die old-school nummertjes weet ik alleen nog de slechte
Geen Blood Geen Crip, a song by Kempi, Bloedserieus on Spotify
Zo gaat dat vaak ja als ik er uiteindelijk ben.quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Opvallende stijging vanaf het moment dat ik online kwam.
Nouja ik heb wel eens mensen ontmoet online die én goed konden praten én ook echt leuk waren.quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Pardon? Jij liet je niks vertellen door mij, dus heb ook voor geen seconde de illusie dat het andersom anders zou zijn.
wat is ditquote:
Nooit leuk geweest.quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zitten wel pareltjes tussen hoor, maar volgens mij is het al een tijdje niet best meer.
We hebben allemaal zo onze muren, is het niet?quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nouja ik heb wel eens mensen ontmoet online die én goed konde praten én ook echt leuk waren.
Je weet het niet hè?
Ik denk niet dat Tina muren had oorspronkelijk, maar de muren werden haar opgelegd. Of zie ik dat verkeerd alweer?quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We hebben allemaal zo onze muren, is het niet?
Wie is Tina?quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tina muren had oorspronkelijk, maar de muren werden haar opgelegd. Of zie ik dat verkeerd alweer?
quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tina muren had oorspronkelijk, maar de muren werden haar opgelegd. Of zie ik dat verkeerd alweer?
Ik volg ook niet echt iets ..quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nederlandse rap en hiphop volg ik helemaal niet meer en van die old-school nummertjes weet ik alleen nog de slechte
Geen Blood Geen Crip, a song by Kempi, Bloedserieus on Spotify
quote:
Wat is je mening over de 101barz van Lange Frans? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik volg ook niet echt iets ..![]()
Maar toen ik hun ooit een keer bij 101barz zag .. triggered![]()
Helden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Helden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Helden![]()
![]()
Die heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 18 april 2020 04:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat is je mening over de 101barz van Lange Frans? Ik vraag dit voor een vriend.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
ah dus daar heeft Killem zn naam vandaan
quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:35 schreef IxCalypso het volgende:
Wat me opvalt is dat veel mannensongs wel erg populair zijn, maar ze gaan wel erg vaak over de vrouw niet kunnen vinden, de ware niet, heel ander soort lyrics dan vrouwen artiesten gebruiken.
Je ziet niet zoveel vrouwen artiesten die mannen chasen.
Ja Opgezwolle vond ik juist minder. Ik wil wel een beetje flow hebben. Fresku vind ik ook maar meh puur vanwege z'n flow, want hij heeft harde teksten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien![]()
Ik begon pas echt met interesse te kijken toen ik Gino en Killer Kamal daar zag![]()
![]()
Ik heb wel veel hiphop gezien , was vooral gecharmeerd van Opgezwolle en nog wat andere Zwolse luitjes
Gelukkig heb je nu een leesbril van EyeLove.quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ik las in het begin toch echt iedere keer Willem Kieft![]()
![]()
Jij postte ooit een keer een video van De Liktquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:35 schreef IxCalypso het volgende:
Wat me opvalt is dat veel mannensongs wel erg populair zijn, maar ze gaan wel erg vaak over de vrouw niet kunnen vinden, de ware niet, heel ander soort lyrics dan vrouwen artiesten gebruiken.
Je ziet niet zoveel vrouwen artiesten die mannen chasen.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij postte ooit een keer een video van De Likt![]()
Dit ken ik niet![]()
Killem, de man die blijft verbazen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij postte ooit een keer een video van De Likt![]()
Dit ken ik niet![]()
Killem de man die zo voorspelbaar is als wat, zoals iedereen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Killem, de man die blijft verbazen.
Weet je zeker dat je dit wilt doen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:45 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Killem de man die zo voorspelbaar is als wat, zoals iedereen.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dit wilt doen?
quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Killem, de man die blijft verbazen.
En dan straks weer janken dat ik altijd zo tekeer ga tegen jou.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker bezig!!![]()
Kijk nu kan ik ze luisteren
Ow.quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En dan straks weer janken dat ik altijd zo tekeer ga tegen jou.![]()
Je hebt mazzel dat ik een top avond heb gehad met een van m’n beste vrienden en zijn vriendin. Heerlijk gegeten en daarna een paar flessen wijn + grammetje geconsumeerd.
Nouja jij wacht iig niet meer op me volgende week, das goed nieuws ^^quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]tja @:ixcalypso vond toch maar dat ik het erg slecht deed
Heeft niks met drugs te maken, dummy. Die gebruik ik bijna dagelijks. Lees m’n post nog een keer, misschien dat je het dan wel begrijpt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ow.
Dus ík heb mazzel omdat je lekker in je vel zit uiteindelijk na drugs? ^^
Hoe was het anders geweest, als je dit niet gehad had?
Pffffff. Silly.
Dit is er eentje om op te slaan, zoals zo vaak met jou. Coke is een agressor, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heeft niks met drugs te maken, dummy. Die gebruik ik bijna dagelijks. Lees m’n post nog een keer, misschien dat je het dan wel begrijpt.
Nee grapje, natuurlijk snap je het dan nog steeds niet.![]()
Zat ik niet zo lekker in m’n vel, dan had ik je muffe Limbo hol opengereten en je hier langzaam laten doodbloeden. Dus ja, je mag je zegeningen tellen.
Heeft alles met je drugs te maken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 04:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heeft niks met drugs te maken, dummy. Die gebruik ik bijna dagelijks. Lees m’n post nog een keer, misschien dat je het dan wel begrijpt.
Nee grapje, natuurlijk snap je het dan nog steeds niet.![]()
Zat ik niet zo lekker in m’n vel, dan had ik je muffe Limbo hol opengereten en je hier langzaam laten doodbloeden. Dus ja, je mag je zegeningen tellen.
Des te opmerkelijker dat ik vannacht zo vergevingsgezind ben, niet waar?quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:01 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dit is er eentje om op te slaan, zoals zo vaak met jou. Coke is een agressor, dat weet je toch?
Vergevingsgezind voor wat precies?quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Des te opmerkelijker dat ik vannacht zo vergevingsgezind ben, niet waar?
Maar een ruige beurt, daar ben jij wel aan toe, of niet?
Douw nog ‘s zo’n kankerstokkie in je muil. Corona is dol op rokers.quote:
Niets van aantrekkenquote:Op zaterdag 18 april 2020 04:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]tja @:ixcalypso vond toch maar dat ik het erg slecht deed
Je stupiditeiten. Jezus, moet ik echt alles uitleggen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Vergevingsgezind voor wat precies?
Ik heb echt nergens gelezen en ik volg het al vanaf het begin (toen mensen ons nog aanstellers vonden, te overdreven, tis maar een griepje, die fase), dat rokers zwaarder getroffen zijn dan anderen. Jij?quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Douw nog ‘s zo’n kankerstokkie in je muil. Corona is dol op rokers.
Dit is precies wat ik bedoelde over jou eerderquote:Op zaterdag 18 april 2020 05:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niets van aantrekken![]()
Ze vindt ons allemaal een stel losers, junks, 'Clones' en wanhopige sneuneuzen waar ze het liefst op neerkijkt .
Daarom wil ze ook graag in het middelpunt staan als ze weer een nachtje mag komen posten van manlief![]()
Voor de afwisseling is het wel leukquote:Op zaterdag 18 april 2020 05:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niets van aantrekken![]()
Ze vindt ons allemaal een stel losers, junks, 'Clones' en wanhopige sneuneuzen waar ze het liefst op neerkijkt .
Daarom wil ze ook graag in het middelpunt staan als ze weer een nachtje mag komen posten van manlief![]()
Ja doe eens.quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je stupiditeiten. Jezus, moet ik echt alles uitleggen?
Het is altijd leuk, daarom leeft deze nacht vaakquote:Op zaterdag 18 april 2020 05:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voor de afwisseling is het wel leukhaar arrogante toontje zou wat minder mogen, maar hey je kan niet alles hebben.
Are smokers and tobacco users at higher risk of COVID-19 infection?quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb echt nergens gelezen en ik volg het al vanaf het begin (toen mensen ons nog aanstellers vonden, te overdreven, tis maar een griepje, die fase), dat rokers zwaarder getroffen zijn dan anderen. Jij?
Post eens een link.
Likely, maar uit onderzoeken so far, is daar nog niks van geblekenquote:Op zaterdag 18 april 2020 05:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Are smokers and tobacco users at higher risk of COVID-19 infection?
Smokers are likely to be more vulnerable to COVID-19 as the act of smoking means that fingers (and possibly contaminated cigarettes) are in contact with lips which increases the possibility of transmission of virus from hand to mouth. Smokers may also already have lung disease or reduced lung capacity which would greatly increase risk of serious illness.
https://www.who.int/news-(...)smoking-and-covid-19
Nou optieven met je onnozelheid.
Deze nacht leeft per definitie maar één keer lieve schat.quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Het is altijd leuk, daarom leeft deze nacht vaak
Hoe gaat het eigenlijk in jouw omgeving qua corona? Ik las iets over je vader en zijn gezondheid. Corona? Jij zit natuurlijk ook in de brandhaard daar..quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb echt nergens gelezen en ik volg het al vanaf het begin (toen mensen ons nog aanstellers vonden, te overdreven, tis maar een griepje, die fase), dat rokers zwaarder getroffen zijn dan anderen. Jij?
Post eens een link.
Met mijn vader gaat het nu goed (goed... langzaamaan goed).quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk in jouw omgeving qua corona? Ik las iets over je vader en zijn gezondheid. Corona? Jij zit natuurlijk ook in de brandhaard daar..
Je hebt zoveel gezegd, en ik ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 05:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik bedoelde over jou eerder
De Vrijdag/Zaterdagnachtquote:Op zaterdag 18 april 2020 05:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Deze nacht leeft per definitie maar één keer lieve schat.
Tuurlijk. Sowieso is die Corona shit zwaar overtrokken, maar neem lekker nog een hijs. Zal je levensverwachting ten goede komen, junkie.quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Likely, maar uit onderzoeken so far, is daar nog niks van gebleken
Nee hoorquote:Op zaterdag 18 april 2020 05:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Met mijn vader gaat het nu goed (goed... langzaamaan goed).
Moet ik dat weer vertellen?
Nee hoorquote:Op zaterdag 18 april 2020 05:17 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb alleen gereageerd
Jij bent de enige die me niet snapt, ik zeg niks in het luchtledigequote:Op zaterdag 18 april 2020 05:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee hoor
Jij zegt al 2 jaar van alles ...meestal in het luchtledige ...dus geen idee wanneer wat voor wie bedoelt is , en daar ga ik mijn energie ook niet meer aan verdoen.
Wat ik eerder vannacht al tegen je zei: Jij bent een soort van kree
prima verder
ik hoef jou ook niet te snappen toch?quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij bent de enige die me niet snapt, ik zeg niks in het luchtledige
Nouja als je met me wil praten, dan lijkt me dat wel handig.quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik hoef jou ook niet te snappen toch?
Ik denk dat ik veel beter te volgen ben dan kree.quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:29 schreef puzziepie het volgende:
Laat ik er ff voor de duidelijkheid bij vermelden dat ik kree verder okay vind. maar jullie hebben allebei een bepaalde manier van posten. In het luchtledige over van alles lullen..en er is geen touw aan bast te knopen. Dus dat. vaag gedoe dus
Niets mis mee verder.
Nou nee...kree vertelt over zichzelf ..quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:30 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik denk dat ik veel beter te volgen ben dan kree.
Je kan nooit te veel hebben gezienquote:Op zaterdag 18 april 2020 05:28 schreef IxCalypso het volgende:
Ik heb teveel gezien, laat ik het zo zeggen
Als er niks mis mee is, kan je dan ophouden met het te hebben over ons als we er niet zijnquote:Op zaterdag 18 april 2020 05:29 schreef puzziepie het volgende:
Laat ik er ff voor de duidelijkheid bij vermelden dat ik kree verder okay vind. maar jullie hebben allebei een bepaalde manier van posten. In het luchtledige over van alles lullen..en er is geen touw aan vast te knopen. Dus dat. vaag gedoe dus
Niets mis mee verder.
Hate 2 burst your bubble.quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:30 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik denk dat ik veel beter te volgen ben dan kree.
Ik heb genoeg verteld over mezelf hier, meer dan de mensen die hier al jaren rondhangen (die worden altijd een beetje bangig).quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee...kree vertelt over zichzelf ..
quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dan moet je me vaker lezen en niet alleen in dit topic, en jij ging slapen.
Misschien ligt het aan jouw houding?quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb genoeg verteld over mezelf hier, meer dan de mensen die hier al jaren rondhangen (die worden altijd een beetje bangig).
Oh vast en die ga ik niet veranderen ^^quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
Misschien ligt het aan jouw houding?
Je denkt dat ik het met anderen over jou heb?quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:32 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als er niks mis mee is, kan je dan ophouden met het te hebben over ons als we er niet zijn
Oh nee dat weet ik niet, maar wel hier in dit topic.quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je denkt dat ik het met anderen over jou heb?![]()
Dan moet ik je teleurstellen, sorry
Je bent erg stellig over je overtuigingen en lijkt niet erg benieuwd naar een kritische noot. Lijkt me lastig om zo gevangen te moeten leven.quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oh vast en die ga ik niet veranderen ^^
Ow ik kan best tegen kritische noten hoor, maar ik ken niemand hiero.quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je bent erg stellig over je overtuigingen en lijkt niet erg benieuwd naar een kritische noot. Lijkt me lastig om zo gevangen te moeten leven.
Wat ik tegen jou zei ging ook over jouquote:Op zaterdag 18 april 2020 05:39 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oh nee dat weet ik niet, maar wel hier in dit topic.
Grappig, want ik denk dat ik voor meerderen in dit topic spreek als ik zeg dat jij zo'n zelfde vibe lijkt af te geven. Serveer andere meningen niet zo makkelijk af als je zelf gehoord wil worden.quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:40 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ow ik kan best tegen kritische noten hoor, maar ik ken niemand hiero.
Het enige wat ik van een afstand lees is veel patserij.
Nou dus, wat gaan we doen? Ik erger me eraan als je het over me hebt als ik er niet ben.quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat ik tegen jou zei ging ook over jou
Oh ik ben ook zo ja, ergens wel.quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Grappig, want ik denk dat ik voor meerderen in dit topic spreek als ik zeg dat jij zo'n zelfde vibe lijkt af te geven. Serveer andere meningen niet zo makkelijk af als je zelf gehoord wil worden.
Nou dan zijn we er toch? Met iets minder monoloog en iets meer dialoog, krijg je denk ik al een hele andere sfeer.quote:
But, that's not mequote:Op zaterdag 18 april 2020 05:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nou dan zijn we er toch? Met iets minder monoloog en iets meer dialoog, krijg je denk ik al een hele andere sfeer.
Ik zit niet vast, ik heb gewoon duidelijke principes ^^quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wederom, lijkt me lastig om zo vast te moeten zitten.
Nu ben ik echt weg
quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wederom, lijkt me lastig om zo vast te moeten zitten.
Nu ben ik echt weg
Niet jokkebrokkenquote:Op zaterdag 18 april 2020 05:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nou dus, wat gaan we doen? Ik erger me eraan als je het over me hebt als ik er niet ben.
Jij bent de enige die dat doet.quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet jokkebrokken![]()
Ik zou als ik jou was voortaan iedere vrijdag álles lezen wat hier is gepost in de tijd dat jij er niet bent
Maar ik vind jou eigenlijk wel een type die dit allang doet/deed. .. alles graag wil weten wat mensen zeggen, misschien eea tegen mensen kan gebruiken ...als het zo uitkomt.. Ik zeg wat als je toevallig hier een avondje mag komen , maar je bent niet interessant genoeg om over te hebben als je er niet bent
Principes zien als iets statisch en niet voor rede vatbaar zou je in mijn boekje waanzin kunnen noemen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 05:51 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik zit niet vast, ik heb gewoon duidelijke principes ^^
Ik heb geen Spotify.quote:Op zaterdag 18 april 2020 06:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het is een verslaving en ik ben hopeloos. Junkie zegt toch nog één laatste![]()
Help Me, a song by Or3o on Spotify
[..]
Principes zien als iets statisch en niet voor rede vatbaar zou je in mijn boekje waanzin kunnen noemen.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 06:26 schreef IxCalypso het volgende:
Iets waar je je hele leven achter staat.
En ja je kan er iets van afwijken, maar... mijn principes zijn er al mijn hele leven. Nog nooit de behoefte gehad om er van af te wijken.
Nou moet ik zeggen dat ik vrij vrije principes heb
Maar het blijven principes.
Hierzoquote:Op zaterdag 18 april 2020 02:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waar is m'n strijdbare broeder @:zeroku als je 'm nodig hebt.
In jouw geval is het eigenlijk voornamelijk je zogenaamde principes gebaseerd op jouw kortzichtigheid.quote:
Goed dat je er weer bent, voor een moment leek het erop alsof ik met Spotify niet geaccepteerd werd. Nu zullen ze wel 2x achter hun oren krabbenquote:Op zaterdag 18 april 2020 07:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hierzo. Luister met name tijdens het werken en dat is zelden op vrijdag en in het weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |