Vroege vogelquote:Op donderdag 16 april 2020 08:48 schreef Zeroku het volgende:
Carita de Inocente, a song by Prince Royce on Spotify
Vind jequote:
Ik kom er nu pas achter dat het al half 10 isquote:Op donderdag 16 april 2020 09:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vind je? Kon vanochtend nog lekker uitslapen.
La Mejor Versión de Mi - Remix, a song by Natti Natasha, Romeo Santos on Spotify
Haaiquote:
quote:
Not deep enough!quote:
Gefeliciteerd @robert en @IxCalypsoquote:Op zaterdag 18 april 2020 01:18 schreef IxCalypso het volgende:
Robert en ik zijn bijna jarig, dus een liedje van een beetje een pissige Robert![]()
Waar was je?quote:Op zaterdag 18 april 2020 01:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Geen idee, ben er net, het lijkt als ik terug lees een beetje leeg voor een vrijdag/zaterdag.
Een heel simpel spelletje deze keer, Legend of Keepers.quote:
Coolquote:Op zaterdag 18 april 2020 01:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Een heel simpel spelletje deze keer, Legend of Keepers.
Geen MMO, geen ingewikkeld iets, hoewel je moet wel nadenken bij deze. Ik vond hem leuk voor een avond![]()
Ik ben al veel langer gamer dan ik Fokker ben
Oh daar vond ik echt geen reet aan.quote:Op zaterdag 18 april 2020 01:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
CoolIk ook wel, maar ik ben meer een singleplayer, Tombraider
Niet getreurd, ik ben er nu!quote:Op zaterdag 18 april 2020 01:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Geen idee, ben er net, het lijkt als ik terug lees een beetje leeg voor een vrijdag/zaterdag.
Cheats serieus?quote:Op zaterdag 18 april 2020 01:41 schreef Stray_cat het volgende:
Ik vertaalde hele walkthroughs vanuit het engels.
Inclusief cheats
Sneeuwvlokjequote:Op zaterdag 18 april 2020 01:46 schreef IxCalypso het volgende:
De enige cheat die ik gebruik is Motherlode
Jij bent van het type waar er weinig van waren, maar oh zo veel mensen zo veel profijt van haddenquote:Op zaterdag 18 april 2020 01:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, ben een beetje een nerd op sommige vlakken
Iedereen kan cheats opzoeken, maar neuh, nooit gedaan op motherlode naquote:Op zaterdag 18 april 2020 01:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, ben een beetje een nerd op sommige vlakken
Achja, die zijn er ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 01:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij bent van het type waar er weinig van waren, maar oh zo veel mensen zo veel profijt van haddenvroegah
Ow, ik altijd, voor bijna iedereen op internet.quote:Op zaterdag 18 april 2020 01:48 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dan maar een sneeuwvlokje, wat een stom woord trouwens, gebruik ik echt nooit.
Welke type mensen zijn er weinig?quote:Op zaterdag 18 april 2020 01:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij bent van het type waar er weinig van waren, maar oh zo veel mensen zo veel profijt van haddenvroegah
Waarom?quote:Op zaterdag 18 april 2020 01:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ow, ik altijd, voor bijna iedereen op internet.
Mequote:Op zaterdag 18 april 2020 01:51 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Welke type mensen zijn er weinig?
Zonder clip is het net niet.quote:Op zaterdag 18 april 2020 01:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
Save Myself, a song by VINCINT on Spotify
Ik ben totaal geen kreequote:
Die de moeite namen cheats en walkthroughs aan de minder skill volle spelers zoals ik te distribuerenquote:Op zaterdag 18 april 2020 01:51 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Welke type mensen zijn er weinig?
Die kon je toch zelf opzoeken, of wacht, misschien bedoel je de minder bekende?quote:Op zaterdag 18 april 2020 01:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die de moeite namen cheats en walkthroughs aan de minder skill volle spelers zoals ik te distribueren
Doe dat graag, ik ben te aardigquote:Op zaterdag 18 april 2020 01:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die de moeite namen cheats en walkthroughs aan de minder skill volle spelers zoals ik te distribueren
Je snapt dat die dingen niet uit de lucht kwamen vallen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 01:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Die kon je toch zelf opzoeken, of wacht, misschien bedoel je de minder bekende?
Ik welquote:Op zaterdag 18 april 2020 01:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wij zijn te goed voor deze wereld
Ik zie deze nu pas, zat je te wachtenquote:Op zondag 12 april 2020 23:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
Is het nu weer een week wachten op @:ixcalypso of hoe zit dat?
Jajaquote:Op zaterdag 18 april 2020 01:59 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik zie deze nu pas, zat je te wachten
Je bent open en dat is aantrekkelijk denk ik.quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:01 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ben niet echt de vrolijkste en beste voor de wereld
En een beetje maf en wat de rest daar van vindt interesseert je geen fuck. Mooie houding.quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je bent open en dat is aantrekkelijk denk ik.
En afstotelijk tegelijkertijd voor sommigenquote:Op zaterdag 18 april 2020 02:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je bent open en dat is aantrekkelijk denk ik.
Jawel, dat is een misverstand, het interesseert me wel degelijk.quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En een beetje maf en wat de rest daar van vindt interesseert je geen fuck. Mooie houding.
WYA, a song by Carlie Hanson on Spotify
Ok, dat is onzin lijkt mij, maar dat voel jij zo.quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:04 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
En afstotelijk tegelijkertijd voor sommigen
Totaal oninteressant verder ook, maar gelukkig kan je je hier iedere vrijdag nacht belangrijk voelenquote:Op zaterdag 18 april 2020 02:01 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ben niet echt de vrolijkste en beste voor de wereld
Uhu dat zal het zijnquote:Op zaterdag 18 april 2020 02:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ok, dat is onzin lijkt mij, maar dat voel jij zo.
Nee hoor das echt zo, Puzzie is er 1 van, sinds een jaartje, daarvoor nietquote:Op zaterdag 18 april 2020 02:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ok, dat is onzin lijkt mij, maar dat voel jij zo.
Eerlijk van je. Je gaat er in elk geval goed mee om.quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:04 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jawel, dat is een misverstand, het interesseert me wel degelijk.
Echt hoorquote:Op zaterdag 18 april 2020 02:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Beautiful World, a song by Leon Else on Spotify
Nouja als ik hier elke dag zou zijn zou ik het niet trekken geloof ik , de dagelijkse sleur, de dagelijkse roddels, de dagelijkse kuttopics etcetc. Niks voor mijquote:Op zaterdag 18 april 2020 02:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Eerlijk van je. Je gaat er in elk geval goed mee om.
Ja, Jezus, pffff, jaren geleden ton met zout.quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee hoor das echt zo, Puzzie is er 1 van, sinds een jaartje, daarvoor niet
Dat is wel echt enkel voorbehouden aan de werkelijke strijders inderdaad, maar je houdt je prima staande.quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nouja als ik hier elke dag zou zijn zou ik het niet trekken geloof ik , de dagelijkse sleur, de dagelijkse roddels, de dagelijkse kuttopics etcetc. Niks voor mij
Whatever, het kwam niet van mijn kantquote:Op zaterdag 18 april 2020 02:12 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, Jezus, pffff, jaren geleden ton met zout.
Je staande houden, ik vraag me dat af hè op fora, wat is dat toch. De oude garde kan er moeilijk mee dealen als er nieuwkomers zijn die minder goed luisteren?quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is wel echt enkel voorbehouden aan de werkelijke strijders inderdaad, maar je houdt je prima staande.
Daze Inn, a song by Carlie Hanson on Spotify
Ik ben gewoon intens slap aan t lullen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:14 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je staande houden, ik vraag me dat af hè op fora, wat is dat toch. De oude garde kan er moeilijk mee dealen als er nieuwkomers zijn die minder goed luisteren?
Of wat bedoel je precies? ^^
Heel knap idd ...quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is wel echt enkel voorbehouden aan de werkelijke strijders inderdaad, maar je houdt je prima staande.
Daze Inn, a song by Carlie Hanson on Spotify
Not sure if...quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Not sure if...
I Feel Love, a song by Sam Smith on Spotify
Geen spotify hierquote:Op zaterdag 18 april 2020 02:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Psycho, a song by Tommy Lee Sparta on Spotify
Je spotify buddyquote:Op zaterdag 18 april 2020 02:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waar is m'n strijdbare broeder @:zeroku als je 'm nodig hebt.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Psycho, a song by Tommy Lee Sparta on Spotify
Gaat niet lang duren of het is de norm hier. Al moet ik doorgaan tot ik er bij neerval.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:35 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Spotify past nog minder in dit topic dan mij geouwehoer
Neganquote:
De reddingquote:Op zaterdag 18 april 2020 02:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Neganhet failliet van the walking dead.
Jouw geouwehoer lees ik en luister ik niet, Spotify precies andersom. Dan mag je mij uitleggen hoe jij jouw standpunt wil gaan beargumenteren.quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:35 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Spotify past nog minder in dit topic dan mij geouwehoer
Het werkt wel, ik deed dat met ouwehoerenquote:Op zaterdag 18 april 2020 02:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gaat niet lang duren of het is de norm hier. Al moet ik doorgaan tot ik er bij neerval.
Get Gal Anywhere, a song by Vybz Kartel, Rvssian on Spotify
Iedereen leest hetquote:Op zaterdag 18 april 2020 02:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jouw geouwehoer lees ik en luister ik niet, Spotify precies andersom. Dan mag je mij uitleggen hoe jij jouw standpunt wil gaan beargumenteren.
Ga daar maar niet vanuitquote:Op zaterdag 18 april 2020 02:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gaat niet lang duren of het is de norm hier. Al moet ik doorgaan tot ik er bij neerval.
Get Gal Anywhere, a song by Vybz Kartel, Rvssian on Spotify
Blind to You, a song by Collie Buddz on Spotifyquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Blind to You, a song by Collie Buddz on Spotify
Niet gezien, maar hun standoff was gewoon de schuld van die slet die haar benen niet bij elkaar kon houden, maar ook haar waffel niet kon opentrekkenquote:Op zaterdag 18 april 2020 02:45 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja jammer was dat, maar wel mooi, erg Darabont. En hij was een geweldige Punisher.
Ach hou toch op.quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Niet gezien, maar hun standoff was gewoon de schuld van die slet die haar benen niet bij elkaar kon houden, maar ook haar waffel niet kon opentrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |