Oh die moet je echt kijken, ik hou helemaal niet van Marvel, maar de Punisherquote:Op zaterdag 18 april 2020 02:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Niet gezien, maar hun standoff was gewoon de schuld van die slet die haar benen niet bij elkaar kon houden, maar ook haar waffel niet kon opentrekken
Nee dat is niet zo.quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is toch zo???
Like Yuh Miss Me, a song by Collie Buddz on Spotify
Heb je Gotham gezien?quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:51 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oh die moet je echt kijken, ik hou helemaal niet van Marvel, maar de Punisher
Nu de stress om mijn vader weg is gaat het best goed, geen problemen met de lockdown en zo.quote:
Mooi!quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nu de stress om mijn vader weg is gaat het best goed, geen problemen met de lockdown en zo.
Lekker rustig
Zeker een aanraderquote:
Flauwekul en buiten dat geen antwoord.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
Come Around, a song by Collie Buddz on Spotify
[..]
Zeker een aanrader
[..]
Flauwekul en buiten dat geen antwoord.
Ook weinig verschil, enige is dat ik niet meer kom eten bij mn ouders. Voor de rest hou ik contact met mn familie via whatsapp en videochat.quote:
Werd hij gemaakt ja!! Toen hij wist dat Rick leefde wilde hij gelijk eerlijk zijn, Lori hield dit steeds tegen! Alles was anders gelopen als Rick direct was geïnformeerd en zijn character was overduidelijk het type die het had begrepen. Zij heeft de boel op stelten lopen zetten.quote:
Wat doe je dan?quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ook weinig verschil, enige is dat ik niet meer kom eten bij mn ouders. Voor de rest hou ik contact met mn familie via whatsapp en videochat.
En ik ben toch nog 4 dagen per week bezig met vrijwilligerswerk.
Nobelquote:Op zaterdag 18 april 2020 02:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ook weinig verschil, enige is dat ik niet meer kom eten bij mn ouders. Voor de rest hou ik contact met mn familie via whatsapp en videochat.
En ik ben toch nog 4 dagen per week bezig met vrijwilligerswerk.
Ik als vrouw zijnde zie het totaal anders. Haantjesgedrag en dan vooral van Shane.quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Werd hij gemaakt ja!! Toen hij wist dat Rick leefde wilde hij gelijk eerlijk zijn, Lori hield dit steeds tegen! Alles was anders gelopen als Rick direct was geïnformeerd en zijn character was overduidelijk het type die het had begrepen. Zij heeft de boel op stelten lopen zetten.
Ik heb een tuin ^^quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Moestuin opzetten en tuin bijhouden.
Hij wilde Lori niet meer loslaten. Dat heeft helemaal niets van doen met het zijn van een vrouw of man, het is de samenloop van omstandigheden. Shane wilde nokken en eerlijk zijn, Lori wilde blijven ketsen en liegen. Uiteindelijk heeft dat Shane gek gemaakt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:59 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik als vrouw zijnde zie het totaal anders. Haantjesgedrag en dan vooral van Shane.
Ja laat maar.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij wilde Lori niet meer loslaten. Dat heeft helemaal niets van doen met het zijn van een vrouw of man, het is de samenloop van omstandigheden. Shane wilde nokken en eerlijk zijn, Lori wilde blijven ketsen en liegen. Uiteindelijk heeft dat Shane gek gemaakt.
Zonde dat je sterkste argument is dat je een vrouw bent, daar ga je weinig mensen mee overtuigen ben ik bang.quote:
Dat heeft alles te maken met man of vrouw zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij wilde Lori niet meer loslaten. Dat heeft helemaal niets van doen met het zijn van een vrouw of man, het is de samenloop van omstandigheden. Shane wilde nokken en eerlijk zijn, Lori wilde blijven ketsen en liegen. Uiteindelijk heeft dat Shane gek gemaakt.
Geen idee.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:02 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij zou een tuin moeten hebben, maar dat heb ik al eens gezegd geloof ik.
Voor iemand die zich met regelmaat benadeeld voelt vanwege het vrouwzijn, wil je wel erg graag de verschillen benadrukken en met het vingertje naar de man wijzen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:03 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat heeft alles te maken met man of vrouw zijn.
Mannen laten veel moeilijker los, niet alleen in series ook irl.
Ik meen mijn vingertje naar sommige mannen ook echt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voor iemand die zich met regelmaat benadeeld voelt vanwege het vrouwzijn, wil je wel erg graag de verschillen benadrukken en met het vingertje naar de man wijzen.
Niets persoonlijks, want ik waardeer je postgedrag, maar ik meen het wel.
Je moet het gewoon bij de feiten houden en zeggen dat dit haantjesgedrag was is gewoon veel te kort door de bocht. Lori wilde van 2 walletjes eten en als er gevoel in het spel is, staat dat gelijk aan met vuur spelen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik meen mijn vingertje naar sommige mannen ook echt.
Ow en ook echt naar sommige vrouwen.
Lori dacht dat Rick dood was, heb je wel opgelet?quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je moet het gewoon bij de feiten houden en zeggen dat dit haantjesgedrag was is gewoon veel te kort door de bocht. Lori wilde van 2 walletjes eten en als er gevoel in het spel is, staat dat gelijk aan met vuur spelen.
Idem en ik vind het van beiden respectloos en simpel. En nee, ik ben niet Roomser dan de paus.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:07 schreef IxCalypso het volgende:
En dan ging mijn vriend al die jaren niet eens vreemd, maar ik heb teveel gezien van mannen en vrouwen.
LOL, Shane ook. Toen Rick weer in beeld kwam, wilde Lori niet dat Rick iets wist en tegelijkertijd hun gezinnetje nieuw leven inblazen met af en toe shanepiemel.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Lori dacht dat Rick dood was, heb je wel opgelet?
Misschien hè, moet jij die serie nog eens opnieuw bekijken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
LOL, Shane ook. Toen Rick weer in beeld kwam, wilde Lori niet dat Rick iets wist en tegelijkertijd hun gezinnetje nieuw leven inblazen met af en toe shanepiemel.
Ik durf best te overwegen dat mijn geheugen me in de steek laat wb het verloop van de eerste seizoenen, maar ik ben er vrij zeker van dat Shane in eerste instantie enorm veel schuldgevoel had en vond dat hij het moest vertellen. Lori wilde dit niet ivm haar zoon en zijn vader reunited.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Misschien hè, moet jij die serie nog eens opnieuw bekijken.
ivm haar zoon ja, dat klopt, daarom wilde ze wachten, Shane wilde er vol voor gaan. Dat doe je niet als er kinderen zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik durf best te overwegen dat mijn geheugen me in de steek laat wb het verloop van de eerste seizoenen, maar ik ben er vrij zeker van dat Shane in eerste instantie enorm veel schuldgevoel had en vond dat hij het moest vertellen. Lori wilde dit niet ivm haar zoon en zijn vader reunited.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |