zoetermeer is wel een leuke optiequote:Op donderdag 30 april 2020 00:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb 'm inmiddels gepinpoint dus zodra het kan hier ga ik op pad.
Kies maar: moet de volgende lokatie in provincie Groningen blijven, ergens flink bovenin, of nu meer naar Friesland?
graaf maar een kanaal naar dat niet bestaande zoete meer.... flikkeren we de stok er wel in komt die vanzelfquote:Op donderdag 30 april 2020 11:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zoetermeer is wel een leuke optie
Ligt ie nog steeds in doezum?quote:
Ik denk het?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:25 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ligt ie nog steeds in doezum?
Misschien ga ik hem een slinger geven, als ie er maandag nog ligt en het is mooi weer dan fiets ik die kant op.
Iemand heeft mij ooit verteld dat jij een verschrikkelijk lekker wijf was, maar dat is dus een illusie.quote:
Dat is mijn zusje.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Iemand heeft mij ooit verteld dat jij een verschrikkelijk lekker wijf was, maar dat is dus een illusie.
Fiets?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
Ah de backyard
daar hoef ik niet eens voor te pinpointen
5.1km.. maar goed nu nog met de auto aan het knutselen.. dus dat moet nog maar even w88 die stok
De wiki loopt te kutten met cookies, in Chrome Incognito werkt het wel gewoon. De Stok heeft in 2007 en 2008 in Oudehaske gelegen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:04 schreef nostra het volgende:
Niet heel ver weg. Zowel Maringo haar website als de Fok!Wiki lagen eruit, dus ik kon niet checken of deze al aan de beurt was geweest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of de bromtol had ook gekund.. Maar als je de halve auto uit elkaar hebt liggen wil ik die toch liever eerst even in elkaar lepelenquote:
Gaat dat vandaag nog lukken?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Of de bromtol had ook gekund.. Maar als je de halve auto uit elkaar hebt liggen wil ik die toch liever eerst even in elkaar lepelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je gaat op pad?quote:
Misschien vanavond, dan mag ik 130.quote:
Ja. Dan wacht ik even... Als het morgenavond wordt, ook prima.quote:
De goede oude tijd. Ouderwetse schakelbrommers.quote:
jawel hoorquote:Op maandag 4 mei 2020 15:02 schreef gebrokenglas het volgende:
De auto was dus nog niet klaar.
Da's een behoorlijke verplaatsing met de bromtol zeg...
De dag is nog niet om.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Dagoduck op 05-05-2020 17:11:47 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dan heeft ie een mooi stukkie afgelegd in nog geen dag tijd.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:06 schreef Piles het volgende:
Hij ligt in het mooie Utrecht. Foto's volgen nog
Minimaal 212 kilometerquote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heeft ie een mooi stukkie afgelegd in nog geen dag tijd.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:09 schreef gedoes het volgende:
Nouja, wat maakt het ook uit....
De tank is nog niet leeg, ik ga maar weer eens
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:09 schreef gedoes het volgende:
Nouja, wat maakt het ook uit....
De tank is nog niet leeg, ik ga maar weer eens
Durf je niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:11 schreef Nattekat het volgende:
32km
Kan nog altijd een zwarte hand plegen .
Je hebt geen bewijs.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Weten we direct wie er gelyncht moet worden
Misschien heb ik hem al.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Nou dan ga ik mee in de durf je niet..
Dan zou het acuut de laatste keer zijn dat ik op pad zou gaan.quote:
Ah joh, deel van het spel.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:23 schreef gedoes het volgende:
Dan zou het acuut de laatste keer zijn dat ik op pad zou gaan.
Iets met drie maal recht....
Als je op de gok ergens heen gaat zonder het te melden ben ik het met je eens. Als je aangeeft hem te halen is het een stukje fatsoen om desbetreffende hem te laten halen. (En daarmee bedoel ik niet; volgende week haal ik hem op maar als je daadwerkelijk dan in de auto stapt)quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah joh, deel van het spel.
Volgens mij heb ik twee keer misgegrepen, in Den Ilp en Etersheim. Tegenover 47 gelukte verplaatsingen.
Hij is bij gedoes. En gaat hopelijk vandaag weer op stapquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:32 schreef gedoes het volgende:
overigens nog niet thuis (nu verplichte pauze) en besloten dat ik hem morgen pas weer uit ga zetten
Hier 2x misgegrepen. De eerste keer kon ik 'm niet vinden en de tweede keer was de stok gejat.quote:Op woensdag 6 mei 2020 02:41 schreef gedoes het volgende:
[..]
Als je op de gok ergens heen gaat zonder het te melden ben ik het met je eens. Als je aangeeft hem te halen is het een stukje fatsoen om desbetreffende hem te laten halen. (En daarmee bedoel ik niet; volgende week haal ik hem op maar als je daadwerkelijk dan in de auto stapt)
Ja niet kunnen vinden kan.. De stok was er dan inweze gewoon...quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier 2x misgegrepen. De eerste keer kon ik 'm niet vinden en de tweede keer was de stok gejat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |