quote:
Haal hem dan.quote:
Eentje is genoeg hoorquote:
Je hebt niet eens nog een treinkaartje liggen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eentje is genoeg hoor
En vind je het heel erg als ik hem nu even laat liggen?
Het is gewoon nog Nederland 😁quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:18 schreef iamredleader het volgende:
Spreekt stokkie al een woordje Duits? Damn, dat is ver weg
25km naar het dichtstbijzijnde station, 12km naar de bushalte, en dan ook nog de beruchte Ter Apel bus. Tis goedquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt niet eens nog een treinkaartje liggen?
De fastfoods zijn gewoon open🙄quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:58 schreef aKboR het volgende:
Wouw. Ik was er eigenlijk helemaal klaar voor.
Maar dit is wel erg ver zonder open restaurants onderweg.
(te ver)
Mooie verplaatsing
Jij overleefd de Ter Apel bus prima maar daarna is het ook nog een flinke wandeling inderdaad😁quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
25km naar het dichtstbijzijnde station, 12km naar de bushalte, en dan ook nog de beruchte Ter Apel bus. Tis goed
Ik ben niet vies van Fastfood, maar met zo een rit wil ik in een echt restaurant lekker tot rust komen met goede koffie/espresso en een beetje luxe bediening en eten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:27 schreef gedoes het volgende:
[..]
De fastfoods zijn gewoon open🙄
(Verder is alles inderdaad uitgestorven😑)
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Verder dan boerenkraampjes met zelfbediening ga je echt niet komen....quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:38 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van Fastfood, maar met zo een rit wil ik in een echt restaurant lekker tot rust komen met goede koffie/espresso en een beetje luxe bediening en eten.![]()
Na 19.00 uur mag je gewoon nog doorcrossen 😆quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik sowieso nooit meer zo ver ga rijden nu de Vmax 100 is
Ik rij liever 's middagsquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:44 schreef gedoes het volgende:
[..]
Na 19.00 uur mag je gewoon nog doorcrossen 😆
Ik zou normaal ook niet zomaar zo'n eind doen maar nu er niemand op de weg te vinden is en mijn auto anders ontwenningsverschijnselen gaat vertonen (ook ik zit verplicht thuis)...
Ik betaal natuurlijk niet voor niets een bak wegenbelasting en roettax. Dan wil ik af en toe ook even stinken
Niets moet. Via de A28 en A37 kan ook.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
als ik zou rijden moet ik via duitsland. geniaal
Aj, zit eventjes in de polder de komende tijd. Dan is het me net even te ver, anders was het maar een klein half uurtjequote:
Als je de grens over komt en overal net even te hard gaat rijden moet je dat inderdaad wel kunnen halen normaal gesprokenquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Aj, zit eventjes in de polder de komende tijd. Dan is het me net even te ver, anders was het maar een klein half uurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |