Jij al weekend?quote:
Heerlijk manquote:
Jaquote:
Echt klote jaquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt klote ja
Ik kan niet quoten op mobiel ineens :S
quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:18 schreef naatje_1 het volgende:
Als alles goed gaat ben ik rond 16.40 op 3fm
Dat moet jij wetenquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het goed is luister ik rond 16:40 geen radio hehe.
Enjoyquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach komt wel weer goedNu lekker jointje roken.
Lekkerrrrquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik tik vanavond wel een paar biertjes weg
Het quote knopje is er nietquote:
Gelukkig heb ik mij zelfgebouwde PC nog anders was het even wat lastiger geweestquote:
Nice.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mij zelfgebouwde PC nog anders was het even wat lastiger geweest
Een mod is ook user hoor. Geen uitverkorene of zo (lol)quote:
Champignonsquote:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rode ui, rode paprika, champignons, kip
Vegan a la kaneelstokje
Is lekker op de pizza of in de pastaquote:
Ha Remqoquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:34 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Is lekker op de pizza of in de pasta
Die voor Loka met mozzarella, pesto en tomaat. Zal dalijk even foto posten.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die van mij met rode ui, chorizo en salami.
Pics?!quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deegje zelf gemaakt vanmiddag. Sausje zelf gemaakt. Ben trots.
Ey Haagsquote:
Lekkahquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rode ui, rode paprika, champignons, kip
Vegan a la kaneelstokje
We gaan naar het nieuwe normaalquote:
NORMAAL DOENquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
We gaan naar het nieuwe normaal
Ik ben neo-normaal, champignons horen daarbij, paddo's daarentegen...quote:
Champignonsquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik ben neo-normaal, champignons horen daarbij, paddo's daarentegen...
Ja lekkerquote:
dacht is crew topic want alleen blauw post hierquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een mod is ook user hoor. Geen uitverkorene of zo (lol)
Oh. Jij bent ook welkom hoor vriendquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dacht is crew topic want alleen blauw post hier
zelfsquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh. Jij bent ook welkom hoor vriend
Zelf jij
Zo is KLB ook ten onder gegaanquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dacht is crew topic want alleen blauw post hier
was jij niet ook mod toenquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:13 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zo is KLB ook ten onder gegaan
Ja, maar toen was ik zo'n beetje de enige blauwequote:
Nee, de koffie is opquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
is het hier viesdick en gezellich???
Ik las homovriendquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh. Jij bent ook welkom hoor vriend
Zelf jij
Je leest wat je wil lezen blijkt maar weer eens.quote:
Jij las dat ookquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je leest wat je wil lezen blijkt maar weer eens.
Akkoordquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je leest wat je wil lezen blijkt maar weer eens.
14-18 dikquote:
Wat moet jequote:
Vertelquote:
Na 3 maanden was het klaar, had er geen zin meer in en privé ging het kut.quote:
Dat is snel.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Na 3 maanden was het klaar, had er geen zin meer in en privé ging het kut.
Zolang zijn pik maar in mijn bek zitquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal je een homovriend op je oogkas geven dwaas
Etto stilettoquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
ama de pama lama
fok-it in de pokit
fleurige blouse
Nee dat was 14-18 meter aan boulevardquote:
Ettoquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
ama de pama lama
fok-it in de pokit
fleurige blouse
Ik typte. Ik lees mijn eigen posts niet terugquote:
Gvd wat flauwquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat was 14-18 meter aan boulevard
Wat agressief weerquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal je een homovriend op je oogkas geven dwaas
voel jij je daar te goed voor?quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik typte. Ik lees mijn eigen posts niet terug
Moet je ook zeker niet doen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik typte. Ik lees mijn eigen posts niet terug
Nee zeker niet. Al moet ik wel toegeven dat ik mezelf af en toe mycroft om eens goed te kunnen bulderen.quote:
(lol)quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je ook zeker niet doen.
Net alles weer gekuist, alles is weer fris en fruitigquote:
ohquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Al moet ik wel toegeven dat ik mezelf af en toe mycroft om eens goed te kunnen bulderen.
Almachtige heerquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Net alles weer gekuist, alles is weer fris en fruitig
Nee, ik zoek mijn eigen posts op.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
ik kan daar niet zo goed in komen, waarom je jezelf op zou zoeken om te zien wat anderen over je te zeggen hebben
beetje narcistisch welquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, ik zoek mijn eigen posts op.
Haal je daar soms spirituele wijsheden uit?quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, ik zoek mijn eigen posts op.
Hij is wel erg goed in dingen uit zichzelf halen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haal je daar soms spirituele wijsheden uit?
wat ben jij chaggo vandaagquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij is wel erg goed in dingen uit zichzelf halen.
Ja ik vraag dus of ik in overtreding was he.quote:
Ja ga maar weerquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:42 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja ik vraag dus of ik in overtreding was he.
Ik vind mezelf gewoon grappig.quote:
Nee, is gewoon lachenquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haal je daar soms spirituele wijsheden uit?
Zolang je niet vervolgens op “invoeren” drukt vind ik het best.quote:
een baksteen werkt goedquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:13 schreef phoenyx het volgende:
Oke dan laat ik wel wat vallen op mijn muis als ik per ongeluk boven invoeren staat
een baksteen in jouw kontgat ookquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:14 schreef wietparkiet het volgende:
baksteen op je monitor zou ook helpen
Dat was een fiene tijd.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:37 schreef Fok-it het volgende:
GRTD had hier NOOIT last van #GRTDgang @Amarantha @wietparkiet @Mortaxx @JanCees
Dolfienquote:
Komt omdat het onz sc is. Mensen denken dat het schuim hier hoortquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:37 schreef Fok-it het volgende:
Waarom komen alle zuigers, trollen en gekkies toch altijd deze SC opzoeken. GRTD had hier NOOIT last van #GRTDgang @:Amarantha @:Wietparkiet @:Mortaxx @:JanCees
GEEN ONZ-SC is wel een goede jaquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt omdat het onz sc is. Mensen denken dat het schuim hier hoort
Misschien de sc hernoemen
Wie nou weerquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:37 schreef Fok-it het volgende:
Waarom komen alle zuigers, trollen en gekkies toch altijd deze SC opzoeken. GRTD had hier NOOIT last van #GRTDgang @:Amarantha @:Wietparkiet @:Mortaxx @:JanCees
Valt toch wel wat meequote:Op vrijdag 17 april 2020 21:37 schreef Fok-it het volgende:
Toen sliep ik maximaal 4 a 5 uur per nacht door die scquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:37 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Toen sliep ik maximaal 4 a 5 uur per nacht door die sc
Beter JNG SCquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:37 schreef Fok-it het volgende:
Pub SCquote:
Daar zaten wel echt een paar mafketels bijquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal volwassen geworden
Qua leeftijd wel jaquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal volwassen geworden
Op wat voor manier?quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien gooit corona roet in het eten.
Al die vuurpijlen die in de lucht op 1.5 meter uit elkaar knallen kan je onmogelijk handhavenquote:
Ze gaan de grenzen nooit sluiten, haal het pas aan het eind van het jaar opquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat je shit niet de grens over komt straks.
Dat is tot nu toe ook mijn enige voordeel aan corona, dat verbod is er nog nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die vuurpijlen die in de lucht op 1.5 meter uit elkaar knallen kan je onmogelijk handhaven
quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze gaan de grenzen nooit sluiten, haal het pas aan het eind van het jaar op
En geen zwarte Piet discussie waarschijnlijk zonder intochtquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe ook mijn enige voordeel aan corona, dat verbod is er nog niet
Ook dat, qua nutteloze discussie's kan 2020 toch best een goed jaar wordenquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En geen zwarte Piet discussie waarschijnlijk zonder intocht
Hoe gaat het met je verder, maat?quote:
Ach. Ik vind de mensen zonder vitale beroepen in de trein-discussie ook wel bijzonder nutteloos wordenquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook dat, qua nutteloze discussie's kan 2020 toch best een goed jaar worden
Goed om te lezen, met mij ook primaquote:
Is die er dan?quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach. Ik vind de mensen zonder vitale beroepen in de trein-discussie ook wel bijzonder nutteloos worden
Mooi man! Blij om te horenquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Goed om te lezen, met mij ook prima
Ja dat is ook zoiets, iedereen moet even zijn/haar zegje hebben nuquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach. Ik vind de mensen zonder vitale beroepen in de trein-discussie ook wel bijzonder nutteloos worden
Jazeker. Genoeg mensen die vinden dat als je met de trein gaat je niet moet janken als je volgende week op de IC ligt met je egoïstische hoofdquote:
Ohquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jazeker. Genoeg mensen die vinden dat als je met de trein gaat je niet moet janken als je volgende week op de IC ligt met je egoïstische hoofd
Jezus, dat gaat ook weer wat ver hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jazeker. Genoeg mensen die vinden dat als je met de trein gaat je niet moet janken als je volgende week op de IC ligt met je egoïstische hoofd
In Drenthe niet nee, daar rijden maar 4 treinen op een dagquote:
COR genotquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik veel hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In Drenthe niet nee, daar rijden maar 4 treinen op een dag
Vraag me af hoe ik in lege coupes dat moet oplopen danquote:
1x per uurquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In Drenthe niet nee, daar rijden maar 4 treinen op een dag
Ja ik zit ook na te denken nu, volgens mij heeft Drenthe maar 2 verbindingenquote:
Naar de bewoonde wereld en terug in de tijd.quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ik zit ook na te denken nu, volgens mij heeft Drenthe maar 2 verbindingen
Meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ik zit ook na te denken nu, volgens mij heeft Drenthe maar 2 verbindingen
Godverquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar de bewoonde wereld en terug in de tijd.
Klinkt als veel, weet niet waaromquote:
Autistquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
Heb trouwens al in die bijna 27 jaar dat ik hier rondloop maar 3x in de trein gezeten
Ik woon er zelf zo goed als, ik mag het zeggenquote:
Hoe danquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
Heb trouwens al in die bijna 27 jaar dat ik hier rondloop maar 3x in de trein gezeten
quote:
quote:
Heb mijn hele leven alles op de fiets kunnen doen, later scooter en nu autoquote:
Trein is chillerquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:33 schreef R-woud93 het volgende:
En een jaartje de bus, daarna ook nooit meer ingezeten
Buschauffeurs zijn altijd kutquote:
Ja die ervaring had ik ook, maar hou er niet zo van om afhankelijk te zijn van ietsquote:
Mja ga gelukkig zelden met de bus.quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buschauffeurs zijn altijd kutecht altijd
Beetjequote:Op vrijdag 17 april 2020 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima toch. Dan is dit wel perfecte afleiding.
Groningenquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er gaat niets boven Groningen
@:zipportal
Daar zijn ze allemaal broer en zus van elkaar jaquote:
Oh, dan is het dus incest genot, ook goedquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zijn ze allemaal broer en zus van elkaar ja
Even op je taal letten svpquote:
Duhquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij wilde niet in mijn topic reageren
Je maakt het mij en @SuperHartje niet makkelijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal wel weer een BNW' er zijn
hahahahahaha
Moderator ben je altijd en overal 👮🏻♂quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij ONZ mod dan?
ach man, stel sneeuwvlokjes daarquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je maakt het mij en @:superhartje niet makkelijk
Die user heb ik echt nog nooit zien postenquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je maakt het mij en @:superhartje niet makkelijk
HOEK'Nquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja zeg wat denk je wel niet van me.
Wiequote:Op vrijdag 17 april 2020 23:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die user heb ik echt nog nooit zien posten
Ja en waar is je respect voor mij en sh gebleven?quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ach man, stel sneeuwvlokjes daar
Oh voor jullie wel hoor, dat jullie niet knettergek worden van die antisemitische jankbrigade elke dag...quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja en waar is je respect voor mij en sh gebleven?
zeg amadepamaquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja zeg wat denk je wel niet van me.
Bedtijd hequote:
Jij zit altijd vol caffeinequote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:22 schreef Tjacka het volgende:
Lol mijn topic is verplaatst naar onz
Ik ben mad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |