Het wordt tijd dat er naast het omt ook eens naar andere adviseurs geluisterd gaat worden, zodat er langzaam een exit strategie ontwikkeld kan worden en dit soort onderkoninkjes hun mond gaan leren houden:quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:56 schreef JANdeDERDE het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)verreageren-a3996962
Interessant artikel wat gaat over een econoom. Die voor de EU een rapport heeft geschreven over de economische gevolgen van een pandemie voor de EU.
Hij spreekt al over 'Zelfmoord' mbt onze reactie erop.
Toen wij als verpleeghuismedewerkers in maart niet getest mochten worden en alle aanwezige persoonlijke beschermingsmiddelen achter slot en grendel gingen, was mijn conclusie dat het voor de overheid niet erg hoog op het prioriteitenlijstje stond om de huizen coronavrij te houden.quote:
dan heeft hij het snel geschrevenquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:56 schreef JANdeDERDE het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)verreageren-a3996962
Interessant artikel wat gaat over een econoom. Die voor de EU een rapport heeft geschreven over de economische gevolgen van een pandemie voor de EU.
Hij spreekt al over 'Zelfmoord' mbt onze reactie erop.
mensen worden dik van suikerquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:59 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Of gewoon een vet-tax, zodat mensen niet gestraft worden om te dik te zijn, maar gestimuleerd worden om gezond te kopen.
Dit ja.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen wij als verpleeghuismedewerkers in maart niet getest mochten worden en alle aanwezige persoonlijke beschermingsmiddelen achter slot en grendel gingen, was mijn conclusie dat het voor de overheid niet erg hoog op het prioriteitenlijstje stond om de huizen coronavrij te houden.
Je wordt ook alleen toegelaten bij politiek den haag als je niet te kritisch bent natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:03 schreef Jed1Gam het volgende:
App Osterhaus, die journalisten zijn wel heel erg zwak.
Die vragen, de Russische Mafia.![]()
Rutte heeft het wel heel makkelijk zo.
Iedere partij een blik nieuwe ballen opentrekken en vooraf handen wassen, risico zo goed als nihil, of in ieder geval aanvaardbaar lijkt mij.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:01 schreef Jed1Gam het volgende:
Tennis zit er voorlopig niet in, misschien is de bal besmet.
Ja ik snap ook niet waarom je niet gewoon op een veld kan gaan tennissen, daarna gewoon thuis douchen. Maar Rutte heeft het net toch echt gezegd.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:14 schreef highender het volgende:
[..]
Iedere partij een blik nieuwe ballen opentrekken en vooraf handen wassen, risico zo goed als nihil, of in ieder geval aanvaardbaar lijkt mij.
Bron: ad.nlquote:Het aantal Nederlandse coronapatiënten op de intensive care blijft dalen. Het zijn er nu 1235, dus 23 minder dan gisteren. Daarvan liggen 1183 mensen in Nederland en 52 in Duitsland.
Het aantal ic-patiënten gaat in een gestaag tempo omlaag, maar de daling versnelt nog niet, aldus Ernst Kuipers, voorzitter van het Landelijk Netwerk Acute Zorg. Volgens Kuipers komen elke dag twintig nieuwe patiënten op de intensive care, terwijl er dagelijks veertig mensen de ic verlaten.
Vind ik ook. De mate van beschaving is af te lezen aan hoe een samenleving omgaat met de zwakkeren erin. Bij mijn zoon op de instelling was de ergernis ook groot toen de verdachte gevallen onder het personeel met veel moeite getest konden worden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit ja.
En omdat deze mensen toch al oud/ziek zijn, komen ze niet in aanmerking voor de IC, dus die belast je er niet mee. Makkelijke slachtoffers en half Nederland haalt z'n schouders erover op.
Maar m.i. is het een schande als je een 'ontwikkeld' land pretendeert te zijn.
Het begint een steeds minder intelligent wordende lockdown te lijken, intelligentie kenmerkt zich o.a. door nuancering, daar is voorlopig dus nog geen sprake van.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:15 schreef Jed1Gam het volgende:
Ja ik snap ook niet waarom je niet gewoon op een veld kan gaan tennissen, daarna gewoon thuis douchen. Maar Rutte heeft het net toch echt gezegd.
Minder risico dan een bezoek aan de supermarkt of gewoon over straat lopen lijkt me.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:14 schreef highender het volgende:
[..]
Iedere partij een blik nieuwe ballen opentrekken en vooraf handen wassen, risico zo goed als nihil, of in ieder geval aanvaardbaar lijkt mij.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:19 schreef highender het volgende:
[..]
Het begint een steeds minder intelligent wordende lockdown te lijken, intelligentie kenmerkt zich o.a. door nuancering, daar is voorlopig dus nog geen sprake van.
Mensen worden dik van teveel kcal. Wanneer je meer kcal tot je neemt dan je verbruikt. Punt!quote:
Want je hebt geen andere opties..? Godsamme wat zijn er toch een hoop mensen weinig vindingrijk..quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:22 schreef VacaLoca het volgende:
Wordt het 24/7 op elkaars lip zitten nu wel zat zeg.
Laat mensen toch hopen zeg. In je laatste posts ben je alleen pessimistisch aan het doen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:23 schreef Jane het volgende:
Rutte weet dat het nog helemaal niet goed gaat, maar probeert ook nog steeds om geen paniek te veroorzaken.
Gevolg is dat velen nu helemaal in verwarring raken, want "Het gaat toch goed?".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |