quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
"dan moet je buddy maar waarnemen en probeer op zn minst een dag of 3 in te dienen"
tevens: https://www.reddit.com/r/(...)resulted_in_us_both/;r
;r
Klopt, dat ook wel. Vind 4,5 overigens ook gewoon teveel voor wat ik uberhaupt beschikbaar heb staan, heb niet zo'n overschot zoals veel van de operationele collega's.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Volgens mij van de week nog gehoord vanuit FNV dat ze opnemen niet kunnen verplichten. Maar goed als ze het zo spelen zou ik gewoon opnemen en dan kijken hoe ze het oplossen. Dan ook niet jouw probleem toch.
Drie weken op de pleequote:Op vrijdag 17 april 2020 11:21 schreef Debsterr het volgende:
Had juist extra bijgekocht om volgend jaar januari naar Mexico te kunnen 3 weken.
Dat idee heb ik altijd bij Mexicoquote:
Oh, dat heb ik niet zoquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd bij MexicoSpontaan buikloop na de eerste avond. Lijkt me een prachtig land, maar dat houdt me een beetje tegen.
Ja da's bij mij ook altij t gezeik. Ik heb super veel vrije dage over, maar t komt nooit echt uit. Eigenlijk zouden ze dan verwachten dat je je vrije dagen opneemt (want dat drukt de kosten/schulden), maar in de dagen dat je er bent gaat overwerken (want t werk moet wel af).quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel lastig hoor. Ik word gevraagd voor einde periode 6 4,5 dag op te nemen. Maar ik heb tot half juni al geen enkele volle werkweek i.v.m. alle vrije dagen en mijn parttime dag 1x in de 2 weken. Tsjaa, nog meer vrij, wanneer doe ik mijn werk dan?
The burning ring of fire!quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet zosowieso pittig eten zijn we wel gewend, en ik denk dat je vooral even beetje moet opbouwen in zo'n land
.
Op Cuba de helft van mijn verblijft op de wc gezeten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd bij MexicoSpontaan buikloop na de eerste avond. Lijkt me een prachtig land, maar dat houdt me een beetje tegen.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:05 schreef Debsterr het volgende:
tevens: https://www.reddit.com/r/(...)resulted_in_us_both/;r
;r
Dat lijkt me zo erg in India.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Op Cuba de helft van mijn verblijft op de wc gezeten.5 kilo afgevallen
Dag koning. Fix de wereld eens. Je maakt er een zooitje van.quote:
Delhi bellyquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo erg in India.
Zou er best een x heen willen (als we ooit nog mogen eizen), maar die bombay belly houdt me wel tegen
De hygiene daar.....................
Gelukkig mag je nu toch nergens naar toe.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou er best een x heen willen (als we ooit nog mogen eizen), maar die bombay belly houdt me wel tegen
Eindelijk een positief bericht van Q. O wacht.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig mag je nu toch nergens naar toe.
Eens.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb me vandag toch een chagrijnige dag op t werk.
Omdat ik aan t eine van de keten werk (rapportages en analyses naar management), zie ik dat er zaken fout gaan. Dan wil ik ook nog uitzoeken waarom (eigenlijk niet mijn taak, maar werk er al heel lang dus kan t sneller vinden), maar ik kan t niet oplossen. Dat moet toch echt de veroorzaker doen.
Maar ondertussen kijkt wel iedereen kwaad naar mij dat t nog steeds niet is opgelost (duurt ook echt al weken). Ey, don't shoot the fucking messenger. Wees blij dat ik constateerde dat er ergens iets gruwelijk fout gaat! Beetje slecht he, als de laatste in de keten dat pas ziet. Maar als je wil gaan mopperen, doe dat dan waar t fout gaat.
Manager zal dat laatste vinden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's bij mij ook altij t gezeik. Ik heb super veel vrije dage over, maar t komt nooit echt uit. Eigenlijk zouden ze dan verwachten dat je je vrije dagen opneemt (want dat drukt de kosten/schulden), maar in de dagen dat je er bent gaat overwerken (want t werk moet wel af).
Als dat structureel zo is, dat moet de mananger iets aan z'n onderbezetting doen.
Of je werkt te traag
Ik mag jou ook niet stalken nu.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eindelijk een positief bericht van Q. O wacht.
Ik werd een beetje panisch bij t lezen. Alles kriebelde.quote:
Nee maar ben wel in t dorp van m'n ouders geweest, dus wie weet start t straks!quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig mag je nu toch nergens naar toe.
En dan van die opmrkingen als "Hak eens een knoop door", "we lopen vertraging op" en "Ja... nou dan horen we wel wanneer t eindelijk eens is opgelost he!"quote:
Gewoon mensen aan de schandpaal nagelenquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan van die opmrkingen als "Hak eens een knoop door", "we lopen vertraging op" en "Ja... nou dan horen we wel wanneer t eindelijk eens is opgelost he!"
Ja. Uh. Wat wil je dat ik er aan doe?!
Nog 6 reminders sturen?
Hoi queenie,quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dag koning. Fix de wereld eens. Je maakt er een zooitje van.
Ik hoorde het ook op 538quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:01 schreef gianni61 het volgende:
Slimmer chillen is corona killen.
juist.
Gewoon oplossen. Doe gewoon niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan van die opmrkingen als "Hak eens een knoop door", "we lopen vertraging op" en "Ja... nou dan horen we wel wanneer t eindelijk eens is opgelost he!"
Ja. Uh. Wat wil je dat ik er aan doe?!
Nog 6 reminders sturen?
AL DIE EITJES IN BEDquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werd een beetje panisch bij t lezen. Alles kriebelde.
Wat een horror.
mag ik het open maken?quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net een pakketje gekregen en durf het niet eens open te maken vanwege corona
Durfde je het wel aan te nemen?quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net een pakketje gekregen en durf het niet eens open te maken vanwege corona
Ik dacht er eerst niet bij na en heb nu even het vel van m'n handen gewassenquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Durfde je het wel aan te nemen?
Half uur in de oven op 100 graden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:24 schreef CherryLips het volgende:
nadat ik het heb open gemaakt is mijn interesse ook meteen weg. net als bij de meeste cadeaus.quote:
Dat is ook snel weg.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nadat ik het heb open gemaakt is mijn interesse ook meteen weg. net als bij de meeste cadeaus.
behalve als er voedsel in zit
Die durf je wel aan te nemen van een jong kereltje dat het ook niet zo op hygiëne heeft en dit heeft lopen inpakken voor je?quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond worden de boodschappen bezorgd
Dat soort landen durf ik gewoon niet heen. Ik overleef dat nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even 3 keer in de neus peuteren voordat ie het pak rijst inpakt waar zijn collega Kevin 10 minuten eerder nog overheen geniest heeftquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Die durf je wel aan te nemen van een jong kereltje dat het ook niet zo op hygiëne heeft en dit heeft lopen inpakken voor je?
Ja, nu ben je toch al besmet, dus maakt het niet meer uit,quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht er eerst niet bij na en heb nu even het vel van m'n handen gewassen
Neequote:Op vrijdag 17 april 2020 12:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Die durf je wel aan te nemen van een jong kereltje dat het ook niet zo op hygiëne heeft en dit heeft lopen inpakken voor je?
Hou opquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Even 3 keer in de neus peuteren voordat ie het pak rijst inpakt waar zijn collega Kevin 10 minuten eerder nog overheen geniest heeft
Dat is verdomme geen kattenpis.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat soort landen durf ik gewoon niet heen. Ik overleef dat niet
Sowieso is dr zorg in die regionen wat anders dan hier. Ik weet nog van een oud huisgenootje die stage ging lopen in Bsngladesh. Op de tweede avond kreeg ze een steekvlam in het gezicht. Is ze eerst met een taxi de halve stad doorgereisd op zoek naar een ziekenhuis. Uiteindelijk in een kliniek terecht gekomen waar ze behandeling kreeg, maar ook te horen kreeg van een westerse arts die daar werkte dat als ze geen littekens wilde overhouden ze zsm moest zien dat ze weer in Nederland kwam omdat de kans op infectie in Bangladesh met alle vervuiling en hitte nagenoeg 100% was
Volgende avond zat ze in het vliegtuig naar huis
Vanavond de lokale middenstand weer steunenquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond worden de boodschappen bezorgd
Alleen als je gezicht ofzo hebt aangeraakt en het komt in je neus / ogen etc.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nu ben je toch al besmet, dus maakt het niet meer uit,
net al gedaan door een lekker broodje te gaan halenquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:48 schreef STING het volgende:
[..]
Vanavond de lokale middenstand weer steunen
Dit. Je hoeft het niet op te zoeken, maar ga me er ook niet voor opsluiten. Gewoon naar buiten, boodschappen doen etc.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:48 schreef Californium het volgende:
Waarom niet gewoon accepteren dat je ziek kan worden....
Vorige week nog gedaan. Sla vanavond even over. Probeer het bij 1x per week te houdenquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:48 schreef STING het volgende:
[..]
Vanavond de lokale middenstand weer steunen
Verstandig, ik hou het bij 1x keer per 2-3 weken, meer dan genoeg iddquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vorige week nog gedaan. Sla vanavond even over. Probeer het bij 1x per week te houden
Misschien woensdag ofzo weer. In mijn eentje haal ik het minimum bedrag vaak nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vorige week nog gedaan. Sla vanavond even over. Probeer het bij 1x per week te houden
Er zit hier gelukkig een vreettent in de buurt met een minimumbedrag van ¤5, dat scheelt wel. En hun burgers en pizza zijn meer dan prima.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Misschien woensdag ofzo weer. In mijn eentje haal ik het minimum bedrag vaak niet![]()
En best wat spul gekocht de laatste weken (kleding in de sale, yogamatje, gewichtjes etc) dus even niet bestellen kan ook best fijn zijn om geld te besparen. Maar volgende week weer loon
Ik ook! Omdat ik minder in de kantine eet, vaker kook omdat ik meer tijd heb om te koken. Ook tijdens de lunch vaak want lekker. En ik eet minder omdat ik minder sport ( soms wel snaai trek mja, doe ook maar 1 keer per week boodschappen dus vrij weinig in huis).quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er zit hier gelukkig een vreettent in de buurt met een minimumbedrag van ¤5, dat scheelt wel. En hun burgers en pizza zijn meer dan prima.
Ik merk wel dat ik deze weken minder aan eten uitgeef. Niet dat broodje of gehaktbal in de kantine, eten voor een week kopen ipv iedere dag even boodschappen doen...
Welgunstig ook dat ik wat overhoud deze maand aangezien ik volgende week nieuwe banden moet betalen
Ho ho, de Italianen moeten eerst zelf eens leren de eigen broek op te kunnen houdenquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:06 schreef gianni61 het volgende:
misschien dat ik morgen de lokale italiaan ook maar eens sponsor
sinds vorig jaar is de eigenaar (en het hele personeel) gewoon nederlander.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ho ho, de Italianen moeten eerst zelf eens leren de eigen broek op te kunnen houden
Oh, ok, dan mag het.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sinds vorig jaar is de eigenaar (en het hele personeel) gewoon nederlander.
Maar ze maken wel goede pizza's
Hahaha, jij denkt dat ze tijd krijgen voor dat neus peuteren?quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Even 3 keer in de neus peuteren voordat ie het pak rijst inpakt waar zijn collega Kevin 10 minuten eerder nog overheen geniest heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Snaaien doe ik dan wel gewoon net als andersquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook! Omdat ik minder in de kantine eet, vaker kook omdat ik meer tijd heb om te koken. Ook tijdens de lunch vaak want lekker. En ik eet minder omdat ik minder sport ( soms wel snaai trek mja, doe ook maar 1 keer per week boodschappen dus vrij weinig in huis).
Maar de loonsverhoging (100 per maand) werkt ook mee
quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha, jij denkt dat ze tijd krijgen voor dat neus peuteren?Ze zijn gewoon CL een beetje aan het pesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom de spoiler erbijquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon CL een beetje aan het pesten.
Als je moet, dan moet jequote:Op vrijdag 17 april 2020 13:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha, jij denkt dat ze tijd krijgen voor dat neus peuteren?
Maar het zijn kinderen dus minder vatbaar dus geen probleemquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:16 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en 1,5 meter afstand houden gebeurd dus ook absoluut nietmensen die voor minimum loon werken o.b.v. 0 uren contract en niet thuis kunnen blijven
geen goede health check
corona
Die boodschappen inpakken?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar het zijn kinderen dus minder vatbaar dus geen probleem
Bij dat soort beroepen moeten ze nu nog harder werken dan normaal al het geval wasquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:16 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en 1,5 meter afstand houden gebeurd dus ook absoluut nietmensen die voor minimum loon werken o.b.v. 0 uren contract en niet thuis kunnen blijven
geen goede health check
corona
Ja toch? Of zijn dat niet Kevin en Djayden van 15/16 jaar oud?quote:
quote:
Nee joh, die distributiecentra van Picnic staan vol met Sjonnies van rond de 40, wat studenten die nu niks anders kunnen en Aziatische vrouwtjes.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja toch? Of zijn dat niet Kevin en Djayden van 15/16 jaar oud?
Bejaardenquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:23 schreef DrMarten het volgende:
Moet zeggen dat ik echt wel waardering heb voor die jogens en meisjes in de supermarkten. Als je ziet dat er nog steeds types zijn die zich er niks van aantrekken en er gewoon tegenaan gaan staan om iets uit het schap te pakken
Mjah, ze houden zich er soms zelf ook wel heel slecht aan hoor... dan probeer ik ze te ontwijken en komen ze bekant recht op je afquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:23 schreef DrMarten het volgende:
Moet zeggen dat ik echt wel waardering heb voor die jogens en meisjes in de supermarkten. Als je ziet dat er nog steeds types zijn die zich er niks van aantrekken en er gewoon tegenaan gaan staan om iets uit het schap te pakken
Vanmorgen weer. Lekker met z’n tweeën naar de winkel, overal stil gaan staan zodat ze in de weg staan voor anderen.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel alles weer in huis voor het weekend
Condooms, glijmiddel en een nieuwe camera?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is de livestream ook ergens te zien?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Condooms, glijmiddel en een nieuwe camera?
CE ff DM'en om te horen hoeveel bitcoin je moet overmaken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is de livestream ook ergens te zien?
Was vanmorgen weer lekker vroeg omdat de hulp er weer was. Dus ook op tijd in de super geweest en dan is het zo lekker ruimquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Was vanmorgen weer lekker vroeg omdat de hulp er weer was. Dus ook op tijd in de super geweest en dan is het zo lekker ruim![]()
Net 25km gefietst weer met onderweg een stop bij de boer voor asperges![]()
Deze week een keer geen thuis uit eten. Maar dus vanavond asperges en morgen zelf pizza maken volgens het recept van heston
Oeh spannendquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Ik heb geen idee wat voor lekkers er dit weekend op het menu staat
Dat zijn soms de beste mails.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leuk zo'n conversatie via de mail tussen twee mensen waarbij jij in de cc staat.
Ze zijn wel makkelijk af te handelen in ieder geval.quote:
Bekant.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, ze houden zich er soms zelf ook wel heel slecht aan hoor... dan probeer ik ze te ontwijken en komen ze bekant recht op je af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |