Lol, veel youtube gekeken misschien?quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, maar vooral dat dus
Hij heeft jaren aan mijn gebit gewerkt![]()
Complete kies gefixt toen die afgebroken was, dikke prima.
Mijn huidige tandarts kon ook niets vreemds ontdekken
Dus hij heeft zich er prrrrrima doorheen gefaked
Oh oh...quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn tandarts heeft geen assistent.
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
;
Misschien kan hij die tijd gebruiken om daadwerkelijk te studeren voor z'n MSc.
Deels gevolgde opleiding wellicht?quote:
Whehequote:Op vrijdag 17 april 2020 10:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zou echt geweldig zijn... Momentje mevrouw, ik kijk even hoe dit moet
"Ik ben zo terug, even een nieuw boortje pakken achter"quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zou echt geweldig zijn... Momentje mevrouw, ik kijk even hoe dit moet
hij was e basis voor de serie Suits?quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, maar vooral dat dus
Mijn vorige tandarts was wel studiemaatjes met 'm. Maar wat dát nu helemaal zegt...quote:
Zelfstudie op YT, samen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn vorige tandarts was wel studiemaatjes met 'm. Maar wat dát nu helemaal zegt...
Krijgen mensen meteen zo'n beeld van jequote:Op vrijdag 17 april 2020 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er nog over gedacht om een doosje met plastic handschoenen neer te zetten, maar dat leek me wat overdreven
Ik kan me wel voorstellen dat hij de basis redelijk beheerst als hij bijvoorbeeld wel zijn hele bachelor heeft afgerond en misschien ook wel de master gevolgd heeft, maar deze gewoon niet gehaald heeft. Dus dan kan hij opzich prima faken en in principe zélfs een prima tandarts zijn (afhankelijk van de reden dat hij de studie niet afmaakte). Hoe dan ook maakt dat allemaal niet uit in een beroep waar die papieren juist zo enorm belangrijk zijn, ik bedoel dat is het voor een reden. Wat een lapzwansquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, maar vooral dat dus
Studiemaatjes op de niet bestaande tandarts academie?quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn vorige tandarts was wel studiemaatjes met 'm. Maar wat dát nu helemaal zegt...
Dat ja.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:58 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat hij de basis redelijk beheerst als hij bijvoorbeeld wel zijn hele bachelor heeft afgerond en misschien ook wel de master gevolgd heeft, maar deze gewoon niet gehaald heeft. Dus dan kan hij opzich prima faken en in principe zélfs een prima tandarts zijn (afhankelijk van de reden dat hij de studie niet afmaakte). Hoe dan ook maakt dat allemaal niet uit in een beroep waar die papieren juist zo enorm belangrijk zijn, ik bedoel dat is het voor een reden. Wat een lapzwans![]()
. Hij heeft nog geluk dat hij er zo lang mee weggekomen is.
Hij kan een beetje moeilijk in zijn eigen mond pulken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:59 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn oude tandarts had echt een super lelijk gebit. Ik weet dat mondgezondheid niet over mooi of lelijk gaat, maar ik vond dat toch geen goede reclame.
Doet me denken aan mijn orthodontist, zijn tanden stonden schots en scheefquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:59 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn oude tandarts had echt een super lelijk gebit. Ik weet dat mondgezondheid niet over mooi of lelijk gaat, maar ik vond dat toch geen goede reclame.
ja, er zullen best mensen zijn die ze zullen aantrekken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Krijgen mensen meteen zo'n beeld van je. Terwijl sommigen het juist waarschijnlijk wel zouden waarderen. Ik weet ook echt niet wat ik aan moet met sommige situaties, je wilt rekening houden maar ook weer niet overdreven rekening houden
.
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat hij de basis redelijk beheerst als hij bijvoorbeeld wel zijn hele bachelor heeft afgerond en misschien ook wel de master gevolgd heeft, maar deze gewoon niet gehaald heeft. Dus dan kan hij opzich prima faken en in principe zélfs een prima tandarts zijn (afhankelijk van de reden dat hij de studie niet afmaakte). Hoe dan ook maakt dat allemaal niet uit in een beroep waar die papieren juist zo enorm belangrijk zijn, ik bedoel dat is het voor een reden. Wat een lapzwans![]()
. Hij heeft nog geluk dat hij er zo lang mee weggekomen is.
ik was blij dat mijn tandarts vaak een mondkapje droeg, want vaak stonk hij gewoon uit zn bekquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn orthodontist, zijn tanden stonden schots en scheef
Nou ja, hij runde dus samen met zijn vrouw een tandartspraktijk... Misschien hadden ze het drukquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij kan een beetje moeilijk in zijn eigen mond pulken.
Oh ja, hier ookquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn orthodontist, zijn tanden stonden schots en scheef
Het verhaal wordt steeds beter joh.quote:Verdachte heeft betoogd dat aannemelijk is dat de ex-echtgenoot van de echtgenote van verdachte, die woont in Afghanistan, eerwraak heeft willen nemen. De echtgenote van verdachte is vervolgens afgeperst en onder druk gezet door haar ex-echtgenoot, waarna zij een onbekende Afghaanse man in de woning heeft toegelaten en toegang heeft verleend tot de laptop van verdachte. De documenten die op de laptop van verdachte stonden, konden op deze manier – zonder dat verdachte daarvan wist – worden vervalst en in Hongarije worden afgeleverd.
Zou me niks verbazen als het dezelfde is geweest of ook eentje die zo'n geintje heeft uitgehaaldquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kwam dit tegen van mijn tandarts...
Toen ben ik maar geswitcht
Wekt vertrouwen wel.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:09 schreef FranticDJ het volgende:
Bijzonder. De meubeltoko van mn salontafel verwijderd steeds alle berichten van anderen dan zichzelf van hun pagina.
eigen schuld.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:14 schreef DaMart het volgende:
Altijd handig als de kleine besluit om midden in een werktelefoongesprek even keihard op zijn xylofoon te gaan rammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |