Ja, dat dus....quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, dat dus....
Ik was met een collega aan het kletsen, die kijkt weleens als hij ergens op moet wachten of hij nog een leuke zaak over zijn woonplaats kan vinden van de laatste tijd.
Nou, dat kon ik ook
Ja maar ook, hoe fake je dat? Ik zou niet weten hoe ik een gaatje moet vullen zonder dat het een assistente opvalt dat ik geen flauw idee heb waar ik mee bezig ben.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's eigenlijk wel het ultieme dieptepunt... tandards zijn is een dieptepunt, maar faken dat je er een bent da's veel erger
ik heb er nog over gedacht om een doosje met plastic handschoenen neer te zetten, maar dat leek me wat overdrevenquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bedrijven gaan er heel verschillend mee om lijkt het. Ik heb toevallig te maken met twee zeer panische bedrijven die niet eens dingen in de brievenbus durven te stoppen.
;quote:Oplegging straf
- veroordeelt verdachte tot een gevangenisstraf van 6 maanden
De assistent was misschien ook wel fake?quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar ook, hoe fake je dat? Ik zou niet weten hoe ik een gaatje moet vullen zonder dat het een assistente opvalt dat ik geen flauw idee heb waar ik mee bezig ben.
Alles fakequote:Op vrijdag 17 april 2020 10:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
De assistent was misschien ook wel fake?
Ja, maar vooral dat dusquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar ook, hoe fake je dat? Ik zou niet weten hoe ik een gaatje moet vullen zonder dat het een assistente opvalt dat ik geen flauw idee heb waar ik mee bezig ben.
Mijn tandarts heeft geen assistent.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lol, veel youtube gekeken misschien?quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, maar vooral dat dus
Hij heeft jaren aan mijn gebit gewerkt![]()
Complete kies gefixt toen die afgebroken was, dikke prima.
Mijn huidige tandarts kon ook niets vreemds ontdekken
Dus hij heeft zich er prrrrrima doorheen gefaked
Oh oh...quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn tandarts heeft geen assistent.
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
;
Misschien kan hij die tijd gebruiken om daadwerkelijk te studeren voor z'n MSc.
Deels gevolgde opleiding wellicht?quote:
Whehequote:Op vrijdag 17 april 2020 10:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zou echt geweldig zijn... Momentje mevrouw, ik kijk even hoe dit moet
"Ik ben zo terug, even een nieuw boortje pakken achter"quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zou echt geweldig zijn... Momentje mevrouw, ik kijk even hoe dit moet
hij was e basis voor de serie Suits?quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, maar vooral dat dus
Mijn vorige tandarts was wel studiemaatjes met 'm. Maar wat dát nu helemaal zegt...quote:
Zelfstudie op YT, samen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn vorige tandarts was wel studiemaatjes met 'm. Maar wat dát nu helemaal zegt...
Krijgen mensen meteen zo'n beeld van jequote:Op vrijdag 17 april 2020 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er nog over gedacht om een doosje met plastic handschoenen neer te zetten, maar dat leek me wat overdreven
Ik kan me wel voorstellen dat hij de basis redelijk beheerst als hij bijvoorbeeld wel zijn hele bachelor heeft afgerond en misschien ook wel de master gevolgd heeft, maar deze gewoon niet gehaald heeft. Dus dan kan hij opzich prima faken en in principe zélfs een prima tandarts zijn (afhankelijk van de reden dat hij de studie niet afmaakte). Hoe dan ook maakt dat allemaal niet uit in een beroep waar die papieren juist zo enorm belangrijk zijn, ik bedoel dat is het voor een reden. Wat een lapzwansquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, maar vooral dat dus
Studiemaatjes op de niet bestaande tandarts academie?quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn vorige tandarts was wel studiemaatjes met 'm. Maar wat dát nu helemaal zegt...
Dat ja.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:58 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat hij de basis redelijk beheerst als hij bijvoorbeeld wel zijn hele bachelor heeft afgerond en misschien ook wel de master gevolgd heeft, maar deze gewoon niet gehaald heeft. Dus dan kan hij opzich prima faken en in principe zélfs een prima tandarts zijn (afhankelijk van de reden dat hij de studie niet afmaakte). Hoe dan ook maakt dat allemaal niet uit in een beroep waar die papieren juist zo enorm belangrijk zijn, ik bedoel dat is het voor een reden. Wat een lapzwans![]()
. Hij heeft nog geluk dat hij er zo lang mee weggekomen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |