Gaat naar omstandigheden prima. Druk bezig met schoolwerk nog af te krijgen voor het einde van het academisch jaar.quote:
College’s per videoverbinding of alles zelfstudie nu?quote:Op donderdag 16 april 2020 18:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat naar omstandigheden prima. Druk bezig met schoolwerk nog af te krijgen voor het einde van het academisch jaar.
Hoe gaat het bij jou? Nog hard aan het werk?
Kansen zien en benutten was altijd al een sterke eigenschap van mij.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Goed zo, Haags!Dat is pas ondernemerschap!
Ja, dat moet je kunnen. Ik heb dat niet zo.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kansen zien en benutten was altijd al een sterke eigenschap van mij.
Jij hebt zat andere kwaliteitenquote:Op donderdag 16 april 2020 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat moet je kunnen. Ik heb dat niet zo.
College's zijn over video, maar het is wel een stuk meer zelfstudie geworden.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
College’s per videoverbinding of alles zelfstudie nu?
Aan het werk wel, maar het is behoorlijk rustig
Zoals goed en daadkrachtig modden in tegenstelling tot sommige andere modsquote:Op donderdag 16 april 2020 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt zat andere kwaliteiten
Wat een sneer naar @Solotovskiquote:Op donderdag 16 april 2020 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals goed en daadkrachtig modden in tegenstelling tot sommige andere mods
Bedoel je de beste KLB mod van 2019?quote:Op donderdag 16 april 2020 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een sneer naar @:Solotovski
Die is het wel gewend om te horen, je word niet voor niets KLB modquote:Op donderdag 16 april 2020 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een sneer naar @:Solotovski
Het is 2020 vriend. Resultaten uit het verleden bieden geen enkele garantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bedoel je de beste KLB mod van 2019?
Prolongeren kun je lerenquote:Op donderdag 16 april 2020 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is 2020 vriend. Resultaten uit het verleden bieden geen enkele garantie voor de toekomst.
Ben wel benieuwd op wie je dan doeltquote:Op donderdag 16 april 2020 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is het wel gewend om te horen, je word niet voor niets KLB mod
Mod fightquote:Op donderdag 16 april 2020 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is 2020 vriend. Resultaten uit het verleden bieden geen enkele garantie voor de toekomst.
@murp natuurlijkquote:Op donderdag 16 april 2020 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd op wie je dan doelt
Ga er maar voor zitten, dit wordt weer zo'n ouderwets klassieke nederlaag voor Solotovskiquote:
Ik zit. Let the games begin!quote:Op donderdag 16 april 2020 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga er maar voor zitten, dit wordt weer zo'n ouderwets klassieke nederlaag voor Solotovski
Maar die acteer wel als halfbakke modquote:
Maar ik modereer wel!quote:Op donderdag 16 april 2020 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar die acteer wel als halfbakke mod![]()
We waren aan het roddelen over de mods hierquote:
Ah okquote:Op donderdag 16 april 2020 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We waren aan het roddelen over de mods hier
@murp heeft nog steeds de afspraak met mij lopen om samen een biertje te drinken.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar die acteer wel als halfbakke mod![]()
Was jij niet verkozen tot slechtste KLB mod?quote:Op donderdag 16 april 2020 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga er maar voor zitten, dit wordt weer zo'n ouderwets klassieke nederlaag voor Solotovski
Als ecte zolderkamer autist doe je dit natuurlijk op je zolderkamer via een video call!quote:Op donderdag 16 april 2020 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:murp heeft nog steeds de afspraak met mij lopen om samen een biertje te drinken.
Het is een uitslag die ik niet zal erkennen.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Was jij niet verkozen tot slechtste KLB mod?
hij was z'n schade hier vandaag aan het inhalen.. Onze Ab_Sauerhausquote:Op donderdag 16 april 2020 18:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig welquote:Op donderdag 16 april 2020 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ecte zolderkamer autist doe je dit natuurlijk op je zolderkamer via een video call!
Is de beste mod van het afvoerputje van FOK! niet gewoon super kutquote:Op donderdag 16 april 2020 18:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, echt ultiem kutquote:Op donderdag 16 april 2020 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is de beste mod van het afvoerputje van FOK! niet gewoon super kut
Hahaquote:Op donderdag 16 april 2020 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is de beste mod van het afvoerputje van FOK! niet gewoon super kut
Ga jij trouwens nog iedere dag naar kantoor of werk je ook thuis?quote:
Beetje wisselend. Ongeveer 2-3 dagen op kantoor en 1 dag thuis.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga jij trouwens nog iedere dag naar kantoor of werk je ook thuis?
die tag helemaal vergeten te zetten!quote:Op donderdag 16 april 2020 18:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Met kinderen thuis lijkt het me wel lastig om thuis te werken.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje wisselend. Ongeveer 2-3 dagen op kantoor en 1 dag thuis.
Ja, daar komt vrijwel niks van terechtquote:Op donderdag 16 april 2020 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met kinderen thuis lijkt het me wel lastig om thuis te werken.
Balen man. Wel nog alles met het vrouwtje?quote:Op donderdag 16 april 2020 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, daar komt vrijwel niks van terecht
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 16 april 2020 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Balen man. Wel nog alles met het vrouwtje?
Nog geen mot met haar gehad?quote:
Ieuwlquote:Op donderdag 16 april 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dit is toch geen slangquote:Op donderdag 16 april 2020 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat slangen best goed zijn in beffen.
Proestquote:Op donderdag 16 april 2020 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat slangen best goed zijn in beffen.
Top, heb volgens mij in mei een afspraak staanquote:Op donderdag 16 april 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
Tandartsen en orthodontisten openen per 20 april de deuren van hun praktijken weer voor reguliere behandelingen, dat schrijft NU.nl op basis van mails die de nieuwssite in handen heeft. De praktijken volgen adviezen op van de mondzorgkoepels, het RIVM en het ministerie van Volksgezondheid, die eerder hadden besloten dat tot die datum alle niet-spoedeisende hulp werd opgeschort.
mlem mlem mlemquote:Op donderdag 16 april 2020 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
heeft een beste beflap ja
Kijk eens aan.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
heeft een beste beflap ja
Mag je wel uitkijken dat eea niet per 23 april weer hardlopende teruggedraaid wordtquote:Op donderdag 16 april 2020 19:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Top, heb volgens mij in mei een afspraak staan
Handig. Ik heb m'n tandarts nog in Nederland maar kan er niet meer komenquote:Op donderdag 16 april 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
Tandartsen en orthodontisten openen per 20 april de deuren van hun praktijken weer voor reguliere behandelingen, dat schrijft NU.nl op basis van mails die de nieuwssite in handen heeft. De praktijken volgen adviezen op van de mondzorgkoepels, het RIVM en het ministerie van Volksgezondheid, die eerder hadden besloten dat tot die datum alle niet-spoedeisende hulp werd opgeschort.
hoestje welquote:Op donderdag 16 april 2020 19:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Heb je ook een hardnekkig hoestje en verhoging?
Dat is waarquote:Op donderdag 16 april 2020 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt zat andere kwaliteiten
quote:
ik kan best een uiltje knappen ja..quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 19:42 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik kan best een uiltje knappen ja..
maar eerst naar huis, eten en daarna spelletje spelen (lees waarschijnlijk achter pc in elkaar storten)
quote:Op donderdag 16 april 2020 19:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als je tarieven gedaald zijn en je geen ziekteverschijnselen meer hebt...
quote:Op donderdag 16 april 2020 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Door slotjes posten is er een van
Hey men!quote:Op donderdag 16 april 2020 19:54 schreef Nick1975 het volgende:
Irritant, ik heb een gemiste oproep, maar als ik terugbel: 'door een technische storing is de verbinding verbroken.' Al vanaf 1700.
Jaloersquote:Op donderdag 16 april 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Wat ben ik blij dat de Chinees weer open is
Gelijk vleermuizenstront bestellen toch?quote:Op donderdag 16 april 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Goeie, die missen we inderdaad nog.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
Er komt toch zeker wel een kleffe afhaal Chinees in Foqueville of niet?
Liever wereldkeuken.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
@Budapestenaar runt de Chinees vanuit z'n voortuin.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
Die mag inderdaad niet ontbreken, dat is een vitaal onderdeel van de samenleving.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
Wel een beetje een karige naam zo, ik zou gaan voor de 'Wok of life'.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:Budapestenaar runt de Chinees vanuit z'n voortuin.
[ afbeelding ]
Nee geen ruimte voor.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
Naamsverandering is goedgekeurd door de gemeente. Even overschilderenquote:Op donderdag 16 april 2020 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje een karige naam zo, ik zou gaan voor de 'Wok of life'.
quote:Op donderdag 16 april 2020 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Naamsverandering is goedgekeurd door de gemeente. Even overschilderen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2020 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:Budapestenaar runt de Chinees vanuit z'n voortuin.
[ afbeelding ]
Anders kan die nog wel naast de Walmart, daar is nog een stukje vrij tot aan de straat.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kijk ik nou door mijn glas-in-lood-ramen tegen zo’n lelijke afhaalchinees aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |