Handig. Ik heb m'n tandarts nog in Nederland maar kan er niet meer komenquote:Op donderdag 16 april 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
Tandartsen en orthodontisten openen per 20 april de deuren van hun praktijken weer voor reguliere behandelingen, dat schrijft NU.nl op basis van mails die de nieuwssite in handen heeft. De praktijken volgen adviezen op van de mondzorgkoepels, het RIVM en het ministerie van Volksgezondheid, die eerder hadden besloten dat tot die datum alle niet-spoedeisende hulp werd opgeschort.
hoestje welquote:Op donderdag 16 april 2020 19:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Heb je ook een hardnekkig hoestje en verhoging?
Dat is waarquote:Op donderdag 16 april 2020 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt zat andere kwaliteiten
quote:
ik kan best een uiltje knappen ja..quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 19:42 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik kan best een uiltje knappen ja..
maar eerst naar huis, eten en daarna spelletje spelen (lees waarschijnlijk achter pc in elkaar storten)
quote:Op donderdag 16 april 2020 19:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als je tarieven gedaald zijn en je geen ziekteverschijnselen meer hebt...
quote:Op donderdag 16 april 2020 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Door slotjes posten is er een van
Hey men!quote:Op donderdag 16 april 2020 19:54 schreef Nick1975 het volgende:
Irritant, ik heb een gemiste oproep, maar als ik terugbel: 'door een technische storing is de verbinding verbroken.' Al vanaf 1700.
Jaloersquote:Op donderdag 16 april 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Wat ben ik blij dat de Chinees weer open is
Gelijk vleermuizenstront bestellen toch?quote:Op donderdag 16 april 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Goeie, die missen we inderdaad nog.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
Er komt toch zeker wel een kleffe afhaal Chinees in Foqueville of niet?
Liever wereldkeuken.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
@Budapestenaar runt de Chinees vanuit z'n voortuin.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
Die mag inderdaad niet ontbreken, dat is een vitaal onderdeel van de samenleving.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
Wel een beetje een karige naam zo, ik zou gaan voor de 'Wok of life'.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:Budapestenaar runt de Chinees vanuit z'n voortuin.
[ afbeelding ]
Nee geen ruimte voor.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
Naamsverandering is goedgekeurd door de gemeente. Even overschilderenquote:Op donderdag 16 april 2020 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje een karige naam zo, ik zou gaan voor de 'Wok of life'.
quote:Op donderdag 16 april 2020 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Naamsverandering is goedgekeurd door de gemeente. Even overschilderen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2020 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:Budapestenaar runt de Chinees vanuit z'n voortuin.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |