Gaat naar omstandigheden prima. Druk bezig met schoolwerk nog af te krijgen voor het einde van het academisch jaar.quote:
College’s per videoverbinding of alles zelfstudie nu?quote:Op donderdag 16 april 2020 18:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat naar omstandigheden prima. Druk bezig met schoolwerk nog af te krijgen voor het einde van het academisch jaar.
Hoe gaat het bij jou? Nog hard aan het werk?
Kansen zien en benutten was altijd al een sterke eigenschap van mij.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Goed zo, Haags!Dat is pas ondernemerschap!
Ja, dat moet je kunnen. Ik heb dat niet zo.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kansen zien en benutten was altijd al een sterke eigenschap van mij.
Jij hebt zat andere kwaliteitenquote:Op donderdag 16 april 2020 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat moet je kunnen. Ik heb dat niet zo.
College's zijn over video, maar het is wel een stuk meer zelfstudie geworden.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
College’s per videoverbinding of alles zelfstudie nu?
Aan het werk wel, maar het is behoorlijk rustig
Zoals goed en daadkrachtig modden in tegenstelling tot sommige andere modsquote:Op donderdag 16 april 2020 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt zat andere kwaliteiten
Wat een sneer naar @Solotovskiquote:Op donderdag 16 april 2020 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals goed en daadkrachtig modden in tegenstelling tot sommige andere mods
Bedoel je de beste KLB mod van 2019?quote:Op donderdag 16 april 2020 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een sneer naar @:Solotovski
Die is het wel gewend om te horen, je word niet voor niets KLB modquote:Op donderdag 16 april 2020 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een sneer naar @:Solotovski
Het is 2020 vriend. Resultaten uit het verleden bieden geen enkele garantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bedoel je de beste KLB mod van 2019?
Prolongeren kun je lerenquote:Op donderdag 16 april 2020 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is 2020 vriend. Resultaten uit het verleden bieden geen enkele garantie voor de toekomst.
Ben wel benieuwd op wie je dan doeltquote:Op donderdag 16 april 2020 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is het wel gewend om te horen, je word niet voor niets KLB mod
Mod fightquote:Op donderdag 16 april 2020 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is 2020 vriend. Resultaten uit het verleden bieden geen enkele garantie voor de toekomst.
@murp natuurlijkquote:Op donderdag 16 april 2020 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd op wie je dan doelt
Ga er maar voor zitten, dit wordt weer zo'n ouderwets klassieke nederlaag voor Solotovskiquote:
Ik zit. Let the games begin!quote:Op donderdag 16 april 2020 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga er maar voor zitten, dit wordt weer zo'n ouderwets klassieke nederlaag voor Solotovski
Maar die acteer wel als halfbakke modquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |