Ik word steeds gecontacteerd door recruiters.. Ja dit lijkt me inderdaad bij uitstek de tijd om mijn vaste baan op te gevenquote:Op donderdag 16 april 2020 09:53 schreef Filosoofert het volgende:
Ik heb over 5 min een skype-call met een uitzendbureau.
Balen dat ik dat vergeten was
Boksquote:Op donderdag 16 april 2020 09:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik word steeds gecontacteerd door recruiters.. Ja dit lijkt me inderdaad bij uitstek de tijd om mijn vaste baan op te geven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou afbellenquote:Op donderdag 16 april 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
stiefmonster heeft zichzelf uitgenodigd voor de koffie
Ik ben de 1 procent.quote:
En dit!!!quote:Op donderdag 16 april 2020 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:bitterbal
Zeggen ze ook allemaal wat anders? Ikea presteerde het laatst om binnen twee uur vier meldingen te sturen, met steeds een andere verwachte bezorgtijdquote:Op donderdag 16 april 2020 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
talk about overkill:
bol.com push melding
PostNL push melding
bol.com email
postnl email
allemaal voor hetzelfde pakketje
nee tussen 10.05 en 12.05quote:Op donderdag 16 april 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeggen ze ook allemaal wat anders? Ikea presteerde het laatst om binnen twee uur vier meldingen te sturen, met steeds een andere verwachte bezorgtijd
Zwedenquote:Op donderdag 16 april 2020 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zeeland (en zweden, maar nu even niet)
Moet er echt wanneer dat in 2025 weer mag eens op vakantie. Alleen tig keer zakelijk geweestquote:Op donderdag 16 april 2020 10:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ZwedenEén van m’n favoriete landen. Ik ga graag kajakken in de Archipelago.
quote:Op donderdag 16 april 2020 10:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ZwedenEén van m’n favoriete landen. Ik ga graag kajakken in de Archipelago.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |