wat zouden ze zeggen als je er een sollicitatie als 'hostess bij een seksclub' bijzetquote:Op donderdag 16 april 2020 08:58 schreef bitterbal het volgende:
moet weer een lijstje met nepsollicitaties maken :p
Ik denk wat delen van de donkere toren, maar het is echt lang geleden dat ik die gelezen heb.quote:
Denk dat ze ze niet eens bekijkenquote:Op donderdag 16 april 2020 08:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat zouden ze zeggen als je er een sollicitatie als 'hostess bij een seksclub' bijzet
Heerlijke seriequote:Op donderdag 16 april 2020 08:59 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik denk wat delen van de donkere toren, maar het is echt lang geleden dat ik die gelezen heb.
Ja dat waren 8 boeken toch ofzo?quote:Op donderdag 16 april 2020 09:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Heerlijke serie
Moet ik nodig weer eens gaan lezen
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 09:00 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja dat waren 8 boeken toch ofzo?
Zal het zo eens opzoeken.
Dat zijn de enige boeken die ik nooit heb gelezenquote:Op donderdag 16 april 2020 08:59 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik denk wat delen van de donkere toren, maar het is echt lang geleden dat ik die gelezen heb.
- Cateringmedewerkster op de Foqueville Express.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:58 schreef bitterbal het volgende:
Wat doe je moeilijk? Met LinkedIn komen de vacatures vanzelf op je af. Paar keer klikken en je krijgt ook direkt een bevestigingsmail.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:58 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2020 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- Cateringmedewerkster op de Foqueville Express.
- Serveerster in De Gekke Gerbil.
- Kaiserbroodjesbakster.
das een slimme tipquote:Op donderdag 16 april 2020 09:01 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk? Met LinkedIn komen de vacatures vanzelf op je af. Paar keer klikken en je krijgt ook direkt een bevestigingsmail.
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 april 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zijn de enige boeken die ik nooit heb gelezen
Elke dag ja?quote:Op donderdag 16 april 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
Die postnl bezorger hier zal wel denken wat diemij elke dag brengt
Een verhalenbundelquote:Op donderdag 16 april 2020 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook nietMisschien toch eens aan beginnen. Heb If It Bleeds wel in de pre-order staan
Gewoon solliciteren op functies als piloot enzo.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:58 schreef bitterbal het volgende:
Haat aan Holly.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een verhalenbundel
Ik ben er nog niet uit wat ik nou van de Bill Hodges-trilogie vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |