Kan ook mobielquote:Op donderdag 16 april 2020 01:20 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dan zou ik je laptop maar meenemen om hem te beschermen tegen al die internethelden
Ohja. Tis al laat, ben niet meer zo helder.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 16 april 2020 13:57 schreef murp het volgende:
Zeg @:ItsTheBradgeHere, waarom kon ik niet via FOK! je stream bekijken en waarom moest het via YT?
ja dat bedoel ik, waarom gaat dat niet?quote:Op donderdag 16 april 2020 14:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
maar die wordt niet ge-embed.
Geen idee! Ik kopieer gewoon de link, embed'm via die YouTube optie hier maar it can notquote:Op donderdag 16 april 2020 14:59 schreef murp het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, waarom gaat dat niet?
testquote:Op donderdag 16 april 2020 15:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Geen idee! Ik kopieer gewoon de link, embed'm via die YouTube optie hier maar it can not
Met de tijdquote:Op donderdag 16 april 2020 16:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bradge ouwe knakker, wanneer weer food review
quote:Op donderdag 16 april 2020 16:20 schreef diadakan het volgende:
Braddie jij bent helemaal autogek nu vraag ik mij af kan jij alle busjes nog herinneren waarmee jij vroeger naar school bent gegaan?
Ja dat werkt wel, maar streams niet.quote:
Is dat geen optie die je moet aanzetten?quote:Op donderdag 16 april 2020 18:11 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja dat werkt wel, maar streams niet.
Nee. Je hebt bij streams een linkje om te delen. Maar ik krijg 'm eigenlijk nooit ge-embed, snap niet hoe dat kan.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:13 schreef murp het volgende:
[..]
Is dat geen optie die je moet aanzetten?
Ik heb html rechten dus ik zou het dan kunnen proberen als je live gaat.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee. Je hebt bij streams een linkje om te delen. Maar ik krijg 'm eigenlijk nooit ge-embed, snap niet hoe dat kan.
Hilarischquote:Op donderdag 16 april 2020 18:24 schreef diadakan het volgende:
[..]
Sorry als je niet met busjes naar school ging.. Daar ging ik een beetje vanuit.
Kanaal TheBradgequote:Op donderdag 16 april 2020 19:20 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Bekloot me niet! Of kijk ik verkeerd?
Het is juni vriendquote:Op donderdag 16 april 2020 19:20 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Bekloot me niet! Of kijk ik verkeerd?
Ik zat op bradgetv te kijken.quote:
Braad vernietigt alle natuurwetten. Anders zouden we allang als planeetjes om zijn massa cirkelen.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:10 schreef ZwangerPetro het volgende:
https://ishetal1juno.nl/
Deze site klopt dus niet?
Hij streamt niet op BradgeTV héquote:Op donderdag 16 april 2020 20:10 schreef ZwangerPetro het volgende:
https://ishetal1juno.nl/
Deze site klopt dus niet?
Ja en zodra hij weer begint met streamen op BradgeTV, dan begint de hele cyclus weer opnieuw.quote:
Dat gaat Z E K E R gebeurenquote:Op donderdag 16 april 2020 23:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dat is best vlot gegaan binnen een avondje. Het filmpje op Dumpert lijkt je geen windeieren te leggen. Nu het publiek proberen vast te houden en daarop verder bouwen!
Wat is nou het verschil tussen je kanalenquote:Op donderdag 16 april 2020 23:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat gaat Z E K E R gebeurenMan wat is dit raar om te beseffen eigenlijk, 1000 mensen die speciaal voor mij en mijn muziek geabonneerd zijn
Ik ken niemand, zij kennen mij niet, en toch laat ik dusdanig een indruk achter dat mensen blijven kijken. Dat is ergens een enorme boost voor mijn zelfbeeld als muzikant, maar érgens is het ook wel iets wat ik niet goed kan plaatsen of zo
![]()
Ik vind het zéker nice dat ik het gehaald![]()
Kanaal A is muziek en Engelstalig. Kanaal B zijn vlogs en Nederlandstalig.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat is nou het verschil tussen je kanalen
Gefeliciteerd, nu verdien je toch wel een tyros?quote:Op donderdag 16 april 2020 23:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat gaat Z E K E R gebeurenMan wat is dit raar om te beseffen eigenlijk, 1000 mensen die speciaal voor mij en mijn muziek geabonneerd zijn
Ik ken niemand, zij kennen mij niet, en toch laat ik dusdanig een indruk achter dat mensen blijven kijken. Dat is ergens een enorme boost voor mijn zelfbeeld als muzikant, maar érgens is het ook wel iets wat ik niet goed kan plaatsen of zo
![]()
Ik heb een SX-700, vind het prima zo.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:49 schreef diadakan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nu verdien je toch wel een tyros?
Dit is toch wel heel talentvol of niet danquote:Op donderdag 16 april 2020 22:02 schreef Yozzz het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7892877_c2b6e077
Overloper!
Nou ja niet iedereenquote:Op vrijdag 17 april 2020 00:28 schreef nom-de-guerre het volgende:
Huh, ik zie "maar" 998abonnees. Op de livecounter zijn het er nog minder, namelijk 965. Wat een deceptie. Of een flauwe grap waarna iedereen weer is gaan unsubscriben.
Dankquote:Op vrijdag 17 april 2020 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is toch wel heel talentvol of niet dan
Was een lekkere stream inderdaad!quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
DankIk heb mezelf vanavond ook wel een beetje overtroffen met een medley van wat liedjes
quote:Op donderdag 16 april 2020 23:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
![]()
waar?quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:17 schreef KapiteinIglo het volgende:
zei je nou echt: krijg zelf de tering joh snol
![]()
![]()
![]()
Shots fired
Ahh verkeerde kanaal keek ikquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:17 schreef phoenyx het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCuwE33ZuMjFdxtCDY2ZCnow
Deze vind ik leukerquote:Op donderdag 16 april 2020 22:02 schreef Yozzz het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7892877_c2b6e077
Overloper!
quote:
Wowquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Deze vind ik leukerIk mis t schuurtje
![]()
https://www.dumpert.nl/item/6727430_1f0593dd
Half Nederland...quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:28 schreef KapiteinIglo het volgende:
![]()
Toch vraag ik me af, hoe iemand met zoveel talent voor muZiek, zoveel verkeerd kan doen, dat half Nederland hem kent en treitert![]()
Lekker muziek blijven maken @:itsthebradgehere
quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:28 schreef KapiteinIglo het volgende:
![]()
Toch vraag ik me af, hoe iemand met zoveel talent voor muZiek, zoveel verkeerd kan doen, dat half Nederland hem kent en treitert![]()
Lekker muziek blijven maken @:itsthebradgehere
Sowieso, die keyboardfilmpjes krijgen meestal rond de 100 views, wat niet zoveel is op 1000 abonnees. Er lijkt een discrepantie te zijn tussen je doelgroep en je abonnees.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:15 schreef F.Sinatra het volgende:
Lekker bezig Bradge![]()
![]()
Bradge, is het niet beter om om het Engelse kanaal alleen maar Engelse liedjes te streamen/posten?!
Bassie en Adriaan trekt het internationale publiek niet zo aan lijkt me.
Ja, ik ga wel wat meer met een schema doenquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:21 schreef Nikonlover het volgende:
Wow!!! Je hebt er veel opgezet![]()
Is het niet beter om wat uploaden betreft met een schema te werken? Gespreid uploaden is beter dan een hele bulk in een keer
Ja die vond ik ook wel grappigquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:21 schreef Bluedisplay het volgende:
Deze is ook leuk, met de lagere tonen bij de stukken van de man
Eetschema?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel wat meer met een schema doen
Okay, daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:20 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Mja.. Er zitten ook Nederlandse users tussen. 19,5% van de kijkers is Nederlands, 10 % komt uit Amerika.
Daar onder staat India en daar onder de UK, dus ik denk dat er voor elk wat wils is
Vlogs doen het beter, en die ga ik nog wel oppikken op dat kanaal. Maar dat komt wel. Ik vind de muziekcontent daar leukerquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:22 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Sowieso, die keyboardfilmpjes krijgen meestal rond de 100 views, wat niet zoveel is op 1000 abonnees. Er lijkt een discrepantie te zijn tussen je doelgroep en je abonnees.
Dat valt mee. Er zit er 1 in de chat die áltijd roept "Brad!!! Talk English" als ik met een Nederlands iemand zit te praten tussendoor. En die haakt dan altijd af en komt later terug. Maar ik ga niet mijn complete stream taal aanpassen, want net zoals met een streamer zoals Dovydas, die heeft mensen uit polen/litouwen/rusland etc in z'n streams, die spreken amper Engels. Zou raar zijn als die opeens tegen die gast (Die uit Litouwen komt) SPREEK LITOUWS OF IK UNSUB!!! REEEquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:27 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Okay, daar heb je een punt.
Kan me wel voorstellen dat als je vooral Nederlands praat in de stream, mensen buiten Nederland snel afhaken.
Je bent de kapitein op je eigen schip Bradge!quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat valt mee. Er zit er 1 in de chat die áltijd roept "Brad!!! Talk English" als ik met een Nederlands iemand zit te praten tussendoor. En die haakt dan altijd af en komt later terug. Maar ik ga niet mijn complete stream taal aanpassen, want net zoals met een streamer zoals Dovydas, die heeft mensen uit polen/litouwen/rusland etc in z'n streams, die spreken amper Engels. Zou raar zijn als die opeens tegen die gast (Die uit Litouwen komt) SPREEK LITOUWS OF IK UNSUB!!! REEE
Ik snap je helemaal hoor! Alleen heb ik publiek wat ook Nederlands is dus ontkom ik er niet aan om alleen maar Engels te praten helaas, zou daar ook compleet gek van worden, want mijn accent is nogal steenkoolquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:32 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Je bent de kapitein op je eigen schip Bradge!
Je hebt 1000 subs, dus je doet het prima. Waren louter suggesties.
Ik blijf nog wel die keyboardvideo's uploaden, en ga dagelijks live. Maar er gaat ook gewoon muziekvlog content komen, en die gaat wél van re-de-lijke kwaliteit worden, maar meer ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:18 schreef F.Sinatra het volgende:
Denk dat het nu kwestie is van volhouden en kwalitatief goede content plaatsen op regelmatige tijden.
Zou jammer zijn om een kanaal met 1000 subs nu te laten ploffen.
Is toch prima man.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:20 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel die keyboardvideo's uploaden, en ga dagelijks live. Maar er gaat ook gewoon muziekvlog content komen, en die gaat wél van re-de-lijke kwaliteit worden, maar meer ook niet
Jaquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:22 schreef junkiexp het volgende:
Die subs zijn echt een achtbaan, je het de afgelopen 12 uur als 10x de 1K subs gehaald
Nee joh, je Engels is meer dan prima.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal hoor! Alleen heb ik publiek wat ook Nederlands is dus ontkom ik er niet aan om alleen maar Engels te praten helaas, zou daar ook compleet gek van worden, want mijn accent is nogal steenkool
Dat inderdaad, je hoort wel dat je uit NL komt maar je bent meer dan goed te verstaanquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:32 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Nee joh, je Engels is meer dan prima.
Dank beidenquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat inderdaad, je hoort wel dat je uit NL komt maar je bent meer dan goed te verstaan
Klopt, tijd om daarmee te stoppenquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dank beidenMerk dat ik té kritisch op mezelf ben dus
Precies. Daar hoef je niet over in te zitten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:32 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Nee joh, je Engels is meer dan prima.
Als je het editing kan noemenquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:22 schreef phoenyx het volgende:
Hey Braddie, doe je trouwens ook aan video-editing?
Met welk programma als ik vragen mag? Wil zelf ook eens wat proberen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Als je het editing kan noemenIk knip er pauzes en versprekingen uit en doe af en toe wat kunstmatig in/uitzoomen that's it.
Adobe Premierequote:Op vrijdag 17 april 2020 18:43 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Met welk programma als ik vragen mag? Wil zelf ook eens wat proberen.
Je verwacht het niet hequote:
Oh oke praten en muziekmakenquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:27 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Offline. Ben er met iets meer dan een uurtje weer
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Uurtje ongeveer ben ik er weer
Oehh lekker vissticks op een broodje. Smakelijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dank. Ben nog wat visstickjes aan't bakken. Had écht te weinig gegeten
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 17 april 2020 20:20 schreef phoenyx het volgende:
Smakelijk eten, maak je daar ook een vlogje van?
Moet je de volgende keer zelf wat vriendelijker zijn, sufkutquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:34 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ow, dat is niet echt gebruikersvriendelijk.
Lol je hebt niet eens een idee wat ik heb gedaan. Letterlijk niks namelijk, hij vond het alleen irritant dat ik muziekaanvragen deed die hij niet wou doen, dus ban.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Moet je de volgende keer zelf wat vriendelijker zijn, sufkut
Nou, nee.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:43 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Lol je hebt niet eens een idee wat ik heb gedaan. Letterlijk niks namelijk, hij vond het alleen irritant dat ik muziekaanvragen deed die hij niet wou doen, dus ban.
Je zit nu gewoon te liegen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:45 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou, nee.
Je liep constant te trollen, wilde persé jouw zin doordrijven met 1 liedje waarvan ik al aangaf dat ik die niet zou kunnen spelen omdat het een hardcore remix was van een nummer. Daarnaast kwam je steeds met verzoekjes van dat kaliber en hadden je comments een trollende ondertoon, niet alleen naar mij toe, maar ook naar andere mensen in de chat. Ik had je al een waarschuwing gegeven in de vorm van een time-out, vervolgens ging je door en toen kreeg je een ban.
Niet net doen alsof ik gek ben. Dank
Wat ben jij vermoeiend.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:49 schreef phoenyx het volgende:
Ik heb 2 nummers aangevraagd, heb geen idee wanneer ik mijn wil doordreef, ook geen idee wanneer ik andere users aanviel of trollend naar jou wasJe hebt gewoon iets in je hoofd gekregen of was al gefrustreerd ik heb geen idee maar ik geloof niet dat jij echt gelooft dat je gedrag normaal is/was
Je zat keihard te trollen alleen probeerde het te verpakken wat niet lukte.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:43 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Lol je hebt niet eens een idee wat ik heb gedaan. Letterlijk niks namelijk, hij vond het alleen irritant dat ik muziekaanvragen deed die hij niet wou doen, dus ban.
Mooi. Dan moet je alleen wel elke keer dat hij gaat streamen komen opdraven.quote:
Dit is pas getroll en gelogen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:07 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Je zat keihard te trollen alleen probeerde het te verpakken wat niet lukte.
Terechte ban, ben blij dat je uit de chat bent.
Ja dan weet je toch dat wat je zegt niet zo is. Kan je nog 1 voorbeeld aanhalen dat ik negatief was tegen braddy of anderen daar?quote:
Denk je dat ik dat heb onthouden wat je precies zei? Je zat gewoon te trollen op het randje.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:26 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja dan weet je toch dat wat je zegt niet zo is. Kan je nog 1 voorbeeld aanhalen dat ik negatief was tegen braddy of anderen daar?
Je zit gewoon te liegen. Weet je zelf ook en is vrij walgelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:29 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat heb onthouden wat je precies zei? Je zat gewoon te trollen op het randje.
En verder ga ik er niet op in, te negatief voor dit topic.
Je weet dondersgoed waar je mee bezig bent, laat hem gewoon met rust.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:32 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je zit gewoon te liegen. Weet je zelf ook en is vrij walgelijk.
Je maakt geen grapje? Ik deed toen helemaal niet raar. Ik vroeg voor de lol een hardcore nummer aan en een vocaal nummer en dat was het inderdaad. Als dat al zo'n ramp is, voor de rest deed ik niks uberhaupt. Hou eens op met dit gedrag zegquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed waar je mee bezig bent, laat hem gewoon met rust.
Doei! Je doet niet meer mee...quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:56 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je maakt geen grapje? Ik deed toen helemaal niet raar. Ik vroeg voor de lol een hardcore nummer aan en een vocaal nummer en dat was het inderdaad. Als dat al zo'n ramp is, voor de rest deed ik niks uberhaupt. Hou eens op met dit gedrag zeg
Ach hou toch op johquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:13 schreef diadakan het volgende:
[..]
Doei! Je doet niet meer mee...
Deal with it.
Hou eens op met dit stomme gedrag zeg. Ik deed niks verkeerd. Jullie zijn gewoon rasechte fok!kers die graag even fel willen zijn weerquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kap gewoon met janken. Je bent terecht eruit gekicked met je kinderachtige gekut.
Kan je ook een keer normaal doen of is dit alles wat je kanquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:32 schreef diadakan het volgende:
Gast. Kappen, je loopt te janken als een klein kind.
Fel? Jij gedraagt je toch op een manier waar meerdere mensen, waaronder de eigenaar van het kanaal, zich aan storen. Gewoon je verlies nemen en wieberen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:30 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hou eens op met dit stomme gedrag zeg. Ik deed niks verkeerd. Jullie zijn gewoon rasechte fok!kers die graag even fel willen zijn weerJullie moeder kan trots zijn zeg
Ik denk dat mijn moeder trotser is op mensen die gewoon netjes een weerwoord geven dan op mensen die alleen maar uit zijn op reacties door te stoken. Stop hiermee Phoenyx.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:30 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hou eens op met dit stomme gedrag zeg. Ik deed niks verkeerd. Jullie zijn gewoon rasechte fok!kers die graag even fel willen zijn weerJullie moeder kan trots zijn zeg
Dat is dus niet waar. Wat ik deed stelde niks voor. Mensen zaten hem in de chat onder zijn ogen te pesten terwijl hij het niet door had en ik vraag wat aan en krijg wel een banquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Fel? Jij gedraagt je toch op een manier waar meerdere mensen, waaronder de eigenaar van het kanaal, zich aan storen. Gewoon je verlies nemen en wieberen.
Nou dit is precies wat ik bedoel. Mensen zijn hier zelfs onbeleefd, ik blijf netjes en jij kan opkomen voor die mensen omdat het jou goed uitkomtquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:34 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn moeder trotser is op mensen die gewoon netjes een weerwoord geven dan op mensen die alleen maar uit zijn op reacties door te stoken. Stop hiermee Phoenyx.
Accepteren en door. Oh, en een beetje zelfreflectie kan ook geen kwaad.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:36 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Wat ik deed stelde niks voor. Mensen zaten hem in de chat onder zijn ogen te pesten terwijl hij het niet door had en ik vraag wat aan en krijg wel een banIk begrijp hoe leuk het voor jou moet zijn om nu zo te kunnen reageren hoor, dat is toch het fijne
Maar in dit geval slaat het nergens op en jullie gedrag hier ook niet. Lekker gemakkelijk te zeggen dat ik wat verkeerd deed maar niemand kan ook maar een klein voorbeeld herinneren
Tering jij verwacht dat er een dossier over jou is opgebouwd vol met bewijslast waarom jij geblokt bent.... Dude je hebt het echt te hoog in je boel.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:36 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Wat ik deed stelde niks voor. Mensen zaten hem in de chat onder zijn ogen te pesten terwijl hij het niet door had en ik vraag wat aan en krijg wel een banIk begrijp hoe leuk het voor jou moet zijn om nu zo te kunnen reageren hoor, dat is toch het fijne
Maar in dit geval slaat het nergens op en jullie gedrag hier ook niet. Lekker gemakkelijk te zeggen dat ik wat verkeerd deed maar niemand kan ook maar een klein voorbeeld herinneren
Ow nu is het zelfs zo dat het gedrag van anderen goedgepraat wordt dus terwijl ik hier ook weer niks misdoequote:Op vrijdag 17 april 2020 22:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Mensen zijn hier onbeleefd met een reden, die reden ben jij. Als jij dat niet door hebt moet je het probleem niet bij andere zoeken maar bij jezelf.
[ afbeelding ]
Ja weer lekker nietszeggend.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Accepteren en door. Oh, en een beetje zelfreflectie kan ook geen kwaad.
Precies dit zegt ook wel weer waar het op neerkomtquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:39 schreef diadakan het volgende:
[..]
Tering jij verwacht dat er een dossier over jouw is opgebouwd vol met bewijslast waarom jij geblokt bent.... Dude je hebt het echt te hoog in je boel.
Daarnaast is naar mijn mening jouw gejank al voldoende om je te blokken.
Ik deed niks verkeerd, hier ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nette versie dat het kanaal leuker is voor iedereen zonder jouw gezwam.
Is goed. Doei doei.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:42 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik deed niks verkeerd, hier ook niet
Gezien je gestook en getroll in dit topic nu, en het getroll in mijn chat een x weken geleden is dat maar beter ook. Joejoe.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:44 schreef phoenyx het volgende:
Nou Braddie ik ben niet meer je grootste fan dat kan ik je wel vertellen.
TR gemacht, stoppen nu je verpest het hele topicquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:44 schreef phoenyx het volgende:
Nou Braddie ik ben niet meer je grootste fan dat kan ik je wel vertellen.
gestook en getroll? Ik reageer alleen maar netjes op de nare reacties van anderen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:45 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Gezien je gestook en getroll in dit topic nu, en het getroll in mijn chat een x weken geleden is dat maar beter ook. Joejoe.
TR vanwege wat?quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:46 schreef junkiexp het volgende:
[..]
TR gemacht, stoppen nu je verpest het hele topic
Kapitein Iglo opent een topic en Brad gaat vissticks bakken. Sluikreclame werkt dus.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Medley is iets van 1,5 uur geworden. Komt los op m'n kanaal, wat een waanzinquote:Op zaterdag 18 april 2020 00:20 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Braad is al een uur bezig met een onafgebroken medly, wat een baas![]()
![]()
Gaaf was het hé!quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:47 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Medley is iets van 1,5 uur geworden. Komt los op m'n kanaal, wat een waanzin
Kloptquote:Op zaterdag 18 april 2020 00:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Hoezo moet dat?Omdat 'ie anders midden in een zin stopt of zo?
Goede reacte onder het artikel:quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:33 schreef phoenyx het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
https://www.bynouk.nl/waarom-stop-hou-op-zo-vreselijk-zinloos-is/
[..]
[..]
Wat leesvoer voor jullie
quote:“Stop hou op” is al jaren geen kreet meer van de kanjertraining. Jammer dat door dit artikel de Kanjertraining in verkeerd daglicht komt. Ik zie als leerkracht al jarenlang hele mooie dingen door de kanjertraining. En uiteraard gaat het om hoe je iets zegt en je grenzen aangeeft. En dat leer je juist door de kanjerlessen op de juiste manier te geven.
Wat moet jij eenzaam zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:33 schreef phoenyx het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
https://www.bynouk.nl/waarom-stop-hou-op-zo-vreselijk-zinloos-is/
[..]
[..]
Wat leesvoer voor jullie
Ze zijn wel terug te kijken!quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:23 schreef herverwijderd het volgende:
Ik mis alle medleystreams... zondagavond kan ik weer kijken!
Ja jullie hebben elkaar nog maar ik word helemaal wegverketterd door jullie. Dat ik eenzaam ben is jullie schuldquote:
Nee dit is als een broodje paling. Bradge gaat uiteindelijk voor de kaviaar op een toastje, de Genos.quote:
Die Genos kan hij echt niet zomaar betalen hoor. Dan mogen er wel 100k subs bij. Of sugar daddy moet weer willen doneren.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee dit is als een broodje paling. Bradge gaat uiteindelijk voor de kaviaar op een toastje, de Genos.
quote:
Doelen stellen hè. Misschien nog een SX900 eerst.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Genos kan hij echt niet zomaar betalen hoor. Dan mogen er wel 100k subs bij. Of sugar daddy moet weer willen doneren.
Gisternacht nog even geknipt en geplaktquote:
Dit keyboard is zeker wél een blijvertje. Alleen het neusje van de zalm (en wat mijn uiteindelijk doel is) is de Genos. Of de Genos 2 als 'ie, waarschijnlijk, eind van't jaar wordt aangekondigd en niet duurder wordt dan de Genos 1.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee dit is als een broodje paling. Bradge gaat uiteindelijk voor de kaviaar op een toastje, de Genos.
Binnenkort weg dusquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dit keyboard is zeker wél een blijvertje. Alleen het neusje van de zalm (en wat mijn uiteindelijk doel is) is de Genos. Of de Genos 2 als 'ie, waarschijnlijk, eind van't jaar wordt aangekondigd en niet duurder wordt dan de Genos 1.
Jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ga jij ook binnenkort weg uit dit topic?
KOEKOEKquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ga jij ook binnenkort weg uit dit topic?
Soberzoquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Gisternacht nog even geknipt en geplaktHoeveel liedjes zou ik gespeeld hebben, 80?
Kijk deze user eens mad zijn 😂quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:25 schreef Welvaert het volgende:
Dat jullie deze man hier zo vereren zeg.. Heeft een keyboard van 1000 piek kunnen kopen van onze belastingcenten. Heeft verder z’n eigen woning en auto’tje en draagt letterlijk niks bij aan onze maatschappij. Laat hem lekker in de vergetelheid raken en stop making stupid people famous gasten
Uit mezelf besteld, en dan? Ga lekker ergens anders janken maat.quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:58 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Oke welke FOK!ker probeert jou vet te mesten? Of heb je uit jezelf die pizza besteld?
Dan moet je ook niet janken over je overgewicht. Dit veroorzaak je namelijk helemaal zelf.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Uit mezelf besteld, en dan? Ga lekker ergens anders janken maat.
Doet hij toch niet meer?quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:18 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet janken over je overgewicht. Dit veroorzaak je namelijk helemaal zelf.
Ik herinner me nog een pizza filmpje dat je ging janken dat mensen jou een hartaanval wilden bezorgen, omdat ze pizza's voor je gingen bestellen. Uiteindelijk had je ook echt hartkloppingen gehad. Goed om te zien dat je ervan geleerd hebt.
Ja. 1e kanaal heeft nog wel prioriteit natuurlijk, maar af en toe weer een filmpje op het 2e kanaal kan welquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Toch ook maar weer verder met het tweede kanaal?
Ja, verbaasde mij ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:28 schreef F.Sinatra het volgende:
Die medley Bradge
En zo uit je mouw, tof!
Lekker hoor. Helaas niet live kunnen joinenquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, verbaasde mij ookGewoon 75 + minuten aan een stuk door
Ik ben met iets meer dan een half uurtje weer live.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:29 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Lekker hoor. Helaas niet live kunnen joinen
Ga het proberen!quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik ben met iets meer dan een half uurtje weer live.
Mooie welvaertquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:25 schreef Welvaert het volgende:
Dat jullie deze man hier zo vereren zeg.. Heeft een keyboard van 1000 piek kunnen kopen van onze belastingcenten. Heeft verder z’n eigen woning en auto’tje en draagt letterlijk niks bij aan onze maatschappij. Laat hem lekker in de vergetelheid raken en stop making stupid people famous gasten
Jellyquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:25 schreef Welvaert het volgende:
Hij moest naar het ziekenhuis en de arts had hem dringend verzocht om af te vallen. Maar van wat ik zie is hij nu nog dikker dan een paar jaar terug.quote:
http://klad.nl/ Ga hier je hersenspinsels opschrijven, gebruik daar niet dit topic voor, dank u.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:35 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Hij moest naar het ziekenhuis en de arts had hem dringend verzocht om af te vallen. Maar van wat ik zie is hij nu nog dikker dan een paar jaar terug.
En hij is veel te dik om te sporten. Ik denk dat lopen al een uitdaging is. Voeding is de enige manier voor hem om af te vallen. Maar zijn dieet bestaat vooral uit gefrituurd voedsel en koolhydratenMaar zou me niks verbazen als hij denkt dat deegwaren en aardappelen goed zijn voor mensen met een inactieve levensstijl.
Joh doe geen moeite. Hij geeft af op kritiek hier maar hij is degene die al jaren in zijn oude patronen leeft. Volgend jaar wellicht richting de 180 kilo genot. Misschien streamt hij zijn eerste infarctje wel voor onsquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:35 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Hij moest naar het ziekenhuis en de arts had hem dringend verzocht om af te vallen. Maar van wat ik zie is hij nu nog dikker dan een paar jaar terug.
En hij is veel te dik om te sporten. Ik denk dat lopen al een uitdaging is. Voeding is de enige manier voor hem om af te vallen. Maar zijn dieet bestaat vooral uit gefrituurd voedsel en koolhydratenMaar zou me niks verbazen als hij denkt dat deegwaren en aardappelen goed zijn voor mensen met een inactieve levensstijl.
Prima ontbijt. Zo nog wat vissticks in de panquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Uit mezelf besteld, en dan? Ga lekker ergens anders janken maat.
Jij komt hier ook alleen maar om negatief te doenquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Joh doe geen moeite. Hij geeft af op kritiek hier maar hij is degene die al jaren in zijn oude patronen leeft. Volgend jaar wellicht richting de 180 kilo genot. Misschien streamt hij zijn eerste infarctje wel voor ons
En jullie om zijn vraatzucht aan te moedigen. Weet niet wat erger isquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:42 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Jij komt hier ook alleen maar om negatief te doen
Dan ga je toch lekker weg.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jullie om zijn vraatzucht aan te moedigen. Weet niet wat erger is
Dat dusquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:01 schreef Faux. het volgende:
Jongens, als je het niet leuk vindt, post dan niet. Het is je absoluut goed recht om dit of heel leuk of heel stom te vinden, maar negeer deze hele reeks gewoon als laatstgenoemde het geval is. Leven en laten leven.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:01 schreef Faux. het volgende:
Jongens, als je het niet leuk vindt, post dan niet. Het is je absoluut goed recht om dit of heel leuk of heel stom te vinden, maar negeer deze hele reeks gewoon als laatstgenoemde het geval is. Leven en laten leven.
Jij bent zo te zien nog nooit op de braddie trein geweest?quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:01 schreef Faux. het volgende:
Je kan toch prima 1x per week een pizza eten als je verder gezond eet?quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:26 schreef diadakan het volgende:
Braddie ik snap dat je niet op wortels en sla gaat zitten knagen. Maar pizza's bestellen... Is dat nou verstandig, een beetje letten op je voeding kan geen kwaad.
Ben het wel gewend dat er gezeikt wordt over mijn eetgedrag of mijn gewicht of hoe ik vlog of hoe ik mij kleed of what not. Mensen hebben blijkbaar zelf zó'n in triest leven dat ze maar gaan afgeven op een ander terwijl die ander letterlijk niemand kwaad doet met z'n filmpjesquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:29 schreef F.Sinatra het volgende:
Stop gewoon met zeuren over Bradge z'n eten of gewicht of wat dan ook. Hoe ziet je eigen leven eruit als je hier alleen maar vervelend loopt te doen over een ander?
Je zat laatst zelfs nog iemand die buiten was gewoon tering snol te noemen maar oke.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:32 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ben het wel gewend dat er gezeikt wordt over mijn eetgedrag of mijn gewicht of hoe ik vlog of hoe ik mij kleed of what not. Mensen hebben blijkbaar zelf zó'n in triest leven dat ze maar gaan afgeven op een ander terwijl die ander letterlijk niemand kwaad doet met z'n filmpjes![]()
Laat het los, hou het dicht bij jezelf.
Ik blijf gewoon filmpjes uploaden, dat er commentaar komt logisch, maar de zoveelste preek over mijn gewicht of iets anders is echt het ene oor in en het andere oor uit, bespaar jezelf de moeite.
Zeker, maar ik betwijfel of dat bij braddie het geval is.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Je kan toch prima 1x per week een pizza eten als je verder gezond eet?
Ook als je 80kg moet afvallen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Je kan toch prima 1x per week een pizza eten als je verder gezond eet?
"Gewoon"quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:37 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je zat laatst zelfs nog iemand die buiten was gewoon tering snol te noemen maar oke.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:01 schreef Faux. het volgende:
Nou mensen hier mogen toch ook wel op wat meer reageren dan alleen op je muziek. Het is een discussieforum, je kan mensen niet de mond snoeren alleen maar omdat je bepaalde reacties niet fijn vindt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:45 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik ga Faux nog maar een keer quoten, en dan hoop ik dat het gezeik over de zaken die er niet toe doen bij iemand die YouTube filmpjes maakt voor z'n plezier klaar zijn. Het gaat niet om iemand zijn status, het gaat om de filmpjes, die vindt je leuk, of je vindt ze niet leuk:
[..]
En als dat niet zou zo zijn, wat voor probleem heb je daar dan mee?quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:40 schreef diadakan het volgende:
[..]
Zeker, maar ik betwijfel of dat bij braddie het geval is.
Dat moet hij niet, maar dan nog kan je prima 1x per week iets minder gezond eten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:41 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ook als je 80kg moet afvallen?
Boeiendquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:51 schreef diadakan het volgende:
Ik heb commentaar gerelateerd aan de inhoud van jouw filmpje... Een pizza recensie en dan mag ik niet zeggen dat ik het "gek" vind dat je pizza eet? Maak er dan geen filmpje van...
En om het nog erger te maken heb ik een miniscuul gedeelte van die pizza betaald.
Je kan het ook omdraaien, je kan er ook niet op reageren.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:51 schreef diadakan het volgende:
Ik heb commentaar gerelateerd aan de inhoud van jouw filmpje... Een pizza recensie en dan mag ik niet zeggen dat ik het "gek" vind dat je pizza eet? Maak er dan geen filmpje van...
En om het nog erger te maken heb ik een miniscuul gedeelte van die pizza betaald.
Discussiëren mag. Maar vraag jezelf af wat je er mee op schiet. Atheïsten komen ook niet op zondagochtend de dienst verstoren omdat ze het er niet mee eens zijn. Geheelonthouders komen ook niet de biertjes uit de handen van studenten slaan. Als TS graag filmpjes maakt en er zijn mensen die die filmpjes graag zien, laat ze lekker joh.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:50 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou mensen hier mogen toch ook wel op wat meer reageren dan alleen op je muziek. Het is een discussieforum, je kan mensen niet de mond snoeren alleen maar omdat je bepaalde reacties niet fijn vindt.
Nou dan had je gister wel een aantal mensen mogen bannen als beledigen een criteria is.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Discussiëren mag. Maar vraag jezelf af wat je er mee op schiet. Atheïsten komen ook niet op zondagochtend de dienst verstoren omdat ze het er niet mee eens zijn. Geheelonthouders komen ook niet de biertjes uit de handen van studenten slaan. Als TS graag filmpjes maakt en er zijn mensen die die filmpjes graag zien, laat ze lekker joh.
Maar nogmaals, discussiëren mag, mits het niet beledigend wordt.
Mods bannen niet, en veel van ons werk is onzichtbaar. Er wordt regelmatig genote, ge-DM’d, etc. Dus er wordt gewoon gehandhaafd.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:01 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou dan had je gister wel een aantal mensen mogen bannen als beledigen een criteria is.
Zelf vind ik het nogal wat anders om in de praktijk met opzet iets te verzieken in plaats van online gewoon flinke vraagtekens te stellen maar oke. Je punt is duidelijk, discussiëren mag, jammer Braddie, je hebt controle over je youtubekanaal maar gelukkig niet op fok!
Nou hij heeft zijn moeder nog om de boodschappen te betalen, je kan niet zo stellen dat de uitkeringen omlaag moeten, veel mensen hebben het heel karig daarmee.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:02 schreef diadakan het volgende:
[..]
Het liefst zou ik dat wel doen bij dit soort door de overheid betaalde junkfoodblog.
Dat braddie geen werk heeft: prima
Dat braddie een uitkering krijgt: prima
Dat braddie filmpjes maakt terwijl hij keyboard speelt: prima en hartstikke knap
Dat braddie filmpjes maakt van het wegschransen van een pizza: naar mijn mening verwerpelijk.
Maar prima, maar met dit soort gedrag lokt bij mij uit dat de uitkeringen wel wat minder mogen. Of nu heel relevant zeker met zijn postuur dat hij achteraan staat bij de rij voor een IC bed mocht hij dat nodig hebben (wat ik hem absoluut niet gun).
En ik snap dat het niet leuk is om mijn mening te horen.. Maar ik vind dat dat een beetje uitgelokt wordt met pizza filmpjes.
Ik ben zelf eigenlijk wel wat benieuwd of ik als enige van jou een dm kreeg of dat je ook die andere mensen een boodschap meegaf gisterquote:Op zaterdag 18 april 2020 16:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Mods bannen niet, en veel van ons werk is onzichtbaar. Er wordt regelmatig genote, ge-DM’d, etc. Dus er wordt gewoon gehandhaafd.
Ik wil z'n moeder er niet bij betrekken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:04 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou hij heeft zijn moeder nog om de boodschappen te betalen, je kan niet zo stellen dat de uitkeringen omlaag moeten, veel mensen hebben het heel karig daarmee.
Ik kreeg ook geregeld een DM van Faux. Prima mod hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:05 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik ben zelf eigenlijk wel wat benieuwd of ik als enige van jou een dm kreeg of dat je ook die andere mensen een boodschap meegaf gister
quote:
Vervelend voor je.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:09 schreef phoenyx het volgende:
Het gaat er niet om dat ik het topic las en niet wou wegklikken. Het gaat erom dat Braddie mij gebanned heeft op youtube
Is mij ook wel eens overkomen. Zit er nog voor in therapiequote:Op zaterdag 18 april 2020 16:09 schreef phoenyx het volgende:
Het gaat er niet om dat ik het topic las en niet wou wegklikken. Het gaat erom dat Braddie mij gebanned heeft op youtube
Ja dat weten we, en je gaat niet unbanned worden zie ik aan Braddie zijn posts.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:09 schreef phoenyx het volgende:
Ik zit de hele tijd netjes te doen, misschien ziet hij dat ook wel in en denkt hij over een paar dagen van hmm dat was inderdaad niet echt nodig. Wat is het nut van jullie om elke keer maar te blijven zeggen tegen hem van je hebt gebanned dan moet je bij die ban blijven staan en het nooit heroverwegen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:12 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja dat weten we, en je gaat niet unbanned worden zie ik aan Braddie zijn posts.
Wat is het nut om er dan over blijven door te zagen?
Ok. Genoteerd. En nu weer lief doen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:14 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd netjes te doen, misschien ziet hij dat ook wel in en denkt hij over een paar dagen van hmm dat was inderdaad niet echt nodig. Wat is het nut van jullie om elke keer maar te blijven zeggen tegen hem van je hebt gebanned dan moet je bij die ban blijven staan en het nooit heroverwegen.
Zal even moeten kijken, maar denk het haast wel weer!quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:17 schreef junkiexp het volgende:
Vanavond weer livesteeam @:ItsTheBradgeHere?
Zometeen mag ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 16:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Zal ik even moeten kijken, maar ik denk het haast wel weer!
Lekker man, hoeveel subs zit je nu exact?quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Zal ik even moeten kijken, maar ik denk het haast wel weer!
1005quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Lekker man, hoeveel subs zie je nu exact?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |