Wat ben jij vermoeiend.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:49 schreef phoenyx het volgende:
Ik heb 2 nummers aangevraagd, heb geen idee wanneer ik mijn wil doordreef, ook geen idee wanneer ik andere users aanviel of trollend naar jou wasJe hebt gewoon iets in je hoofd gekregen of was al gefrustreerd ik heb geen idee maar ik geloof niet dat jij echt gelooft dat je gedrag normaal is/was
Je zat keihard te trollen alleen probeerde het te verpakken wat niet lukte.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:43 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Lol je hebt niet eens een idee wat ik heb gedaan. Letterlijk niks namelijk, hij vond het alleen irritant dat ik muziekaanvragen deed die hij niet wou doen, dus ban.
Mooi. Dan moet je alleen wel elke keer dat hij gaat streamen komen opdraven.quote:
Dit is pas getroll en gelogen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:07 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Je zat keihard te trollen alleen probeerde het te verpakken wat niet lukte.
Terechte ban, ben blij dat je uit de chat bent.
Ja dan weet je toch dat wat je zegt niet zo is. Kan je nog 1 voorbeeld aanhalen dat ik negatief was tegen braddy of anderen daar?quote:
Denk je dat ik dat heb onthouden wat je precies zei? Je zat gewoon te trollen op het randje.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:26 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja dan weet je toch dat wat je zegt niet zo is. Kan je nog 1 voorbeeld aanhalen dat ik negatief was tegen braddy of anderen daar?
Je zit gewoon te liegen. Weet je zelf ook en is vrij walgelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:29 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat heb onthouden wat je precies zei? Je zat gewoon te trollen op het randje.
En verder ga ik er niet op in, te negatief voor dit topic.
Je weet dondersgoed waar je mee bezig bent, laat hem gewoon met rust.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:32 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je zit gewoon te liegen. Weet je zelf ook en is vrij walgelijk.
Je maakt geen grapje? Ik deed toen helemaal niet raar. Ik vroeg voor de lol een hardcore nummer aan en een vocaal nummer en dat was het inderdaad. Als dat al zo'n ramp is, voor de rest deed ik niks uberhaupt. Hou eens op met dit gedrag zegquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed waar je mee bezig bent, laat hem gewoon met rust.
Doei! Je doet niet meer mee...quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:56 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je maakt geen grapje? Ik deed toen helemaal niet raar. Ik vroeg voor de lol een hardcore nummer aan en een vocaal nummer en dat was het inderdaad. Als dat al zo'n ramp is, voor de rest deed ik niks uberhaupt. Hou eens op met dit gedrag zeg
Ach hou toch op johquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:13 schreef diadakan het volgende:
[..]
Doei! Je doet niet meer mee...
Deal with it.
Hou eens op met dit stomme gedrag zeg. Ik deed niks verkeerd. Jullie zijn gewoon rasechte fok!kers die graag even fel willen zijn weerquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kap gewoon met janken. Je bent terecht eruit gekicked met je kinderachtige gekut.
Kan je ook een keer normaal doen of is dit alles wat je kanquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:32 schreef diadakan het volgende:
Gast. Kappen, je loopt te janken als een klein kind.
Fel? Jij gedraagt je toch op een manier waar meerdere mensen, waaronder de eigenaar van het kanaal, zich aan storen. Gewoon je verlies nemen en wieberen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:30 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hou eens op met dit stomme gedrag zeg. Ik deed niks verkeerd. Jullie zijn gewoon rasechte fok!kers die graag even fel willen zijn weerJullie moeder kan trots zijn zeg
Ik denk dat mijn moeder trotser is op mensen die gewoon netjes een weerwoord geven dan op mensen die alleen maar uit zijn op reacties door te stoken. Stop hiermee Phoenyx.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:30 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hou eens op met dit stomme gedrag zeg. Ik deed niks verkeerd. Jullie zijn gewoon rasechte fok!kers die graag even fel willen zijn weerJullie moeder kan trots zijn zeg
Dat is dus niet waar. Wat ik deed stelde niks voor. Mensen zaten hem in de chat onder zijn ogen te pesten terwijl hij het niet door had en ik vraag wat aan en krijg wel een banquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Fel? Jij gedraagt je toch op een manier waar meerdere mensen, waaronder de eigenaar van het kanaal, zich aan storen. Gewoon je verlies nemen en wieberen.
Nou dit is precies wat ik bedoel. Mensen zijn hier zelfs onbeleefd, ik blijf netjes en jij kan opkomen voor die mensen omdat het jou goed uitkomtquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:34 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn moeder trotser is op mensen die gewoon netjes een weerwoord geven dan op mensen die alleen maar uit zijn op reacties door te stoken. Stop hiermee Phoenyx.
Accepteren en door. Oh, en een beetje zelfreflectie kan ook geen kwaad.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:36 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Wat ik deed stelde niks voor. Mensen zaten hem in de chat onder zijn ogen te pesten terwijl hij het niet door had en ik vraag wat aan en krijg wel een banIk begrijp hoe leuk het voor jou moet zijn om nu zo te kunnen reageren hoor, dat is toch het fijne
Maar in dit geval slaat het nergens op en jullie gedrag hier ook niet. Lekker gemakkelijk te zeggen dat ik wat verkeerd deed maar niemand kan ook maar een klein voorbeeld herinneren
Tering jij verwacht dat er een dossier over jou is opgebouwd vol met bewijslast waarom jij geblokt bent.... Dude je hebt het echt te hoog in je boel.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:36 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Wat ik deed stelde niks voor. Mensen zaten hem in de chat onder zijn ogen te pesten terwijl hij het niet door had en ik vraag wat aan en krijg wel een banIk begrijp hoe leuk het voor jou moet zijn om nu zo te kunnen reageren hoor, dat is toch het fijne
Maar in dit geval slaat het nergens op en jullie gedrag hier ook niet. Lekker gemakkelijk te zeggen dat ik wat verkeerd deed maar niemand kan ook maar een klein voorbeeld herinneren
Ow nu is het zelfs zo dat het gedrag van anderen goedgepraat wordt dus terwijl ik hier ook weer niks misdoequote:Op vrijdag 17 april 2020 22:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Mensen zijn hier onbeleefd met een reden, die reden ben jij. Als jij dat niet door hebt moet je het probleem niet bij andere zoeken maar bij jezelf.
[ afbeelding ]
Ja weer lekker nietszeggend.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Accepteren en door. Oh, en een beetje zelfreflectie kan ook geen kwaad.
Precies dit zegt ook wel weer waar het op neerkomtquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:39 schreef diadakan het volgende:
[..]
Tering jij verwacht dat er een dossier over jouw is opgebouwd vol met bewijslast waarom jij geblokt bent.... Dude je hebt het echt te hoog in je boel.
Daarnaast is naar mijn mening jouw gejank al voldoende om je te blokken.
Ik deed niks verkeerd, hier ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nette versie dat het kanaal leuker is voor iedereen zonder jouw gezwam.
Is goed. Doei doei.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:42 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik deed niks verkeerd, hier ook niet
Gezien je gestook en getroll in dit topic nu, en het getroll in mijn chat een x weken geleden is dat maar beter ook. Joejoe.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:44 schreef phoenyx het volgende:
Nou Braddie ik ben niet meer je grootste fan dat kan ik je wel vertellen.
TR gemacht, stoppen nu je verpest het hele topicquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:44 schreef phoenyx het volgende:
Nou Braddie ik ben niet meer je grootste fan dat kan ik je wel vertellen.
gestook en getroll? Ik reageer alleen maar netjes op de nare reacties van anderen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:45 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Gezien je gestook en getroll in dit topic nu, en het getroll in mijn chat een x weken geleden is dat maar beter ook. Joejoe.
TR vanwege wat?quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:46 schreef junkiexp het volgende:
[..]
TR gemacht, stoppen nu je verpest het hele topic
Kapitein Iglo opent een topic en Brad gaat vissticks bakken. Sluikreclame werkt dus.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dank. Ben nog wat visstickjes aan't bakken. Had écht te weinig gegeten
Medley is iets van 1,5 uur geworden. Komt los op m'n kanaal, wat een waanzinquote:Op zaterdag 18 april 2020 00:20 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Braad is al een uur bezig met een onafgebroken medly, wat een baas![]()
![]()
Gaaf was het hé!quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:47 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Medley is iets van 1,5 uur geworden. Komt los op m'n kanaal, wat een waanzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |