Kan ook mobielquote:Op donderdag 16 april 2020 01:20 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dan zou ik je laptop maar meenemen om hem te beschermen tegen al die internethelden
Ohja. Tis al laat, ben niet meer zo helder.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 16 april 2020 13:57 schreef murp het volgende:
Zeg @:ItsTheBradgeHere, waarom kon ik niet via FOK! je stream bekijken en waarom moest het via YT?
ja dat bedoel ik, waarom gaat dat niet?quote:Op donderdag 16 april 2020 14:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
maar die wordt niet ge-embed.
Geen idee! Ik kopieer gewoon de link, embed'm via die YouTube optie hier maar it can notquote:Op donderdag 16 april 2020 14:59 schreef murp het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, waarom gaat dat niet?
testquote:Op donderdag 16 april 2020 15:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Geen idee! Ik kopieer gewoon de link, embed'm via die YouTube optie hier maar it can not
Met de tijdquote:Op donderdag 16 april 2020 16:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bradge ouwe knakker, wanneer weer food review
quote:Op donderdag 16 april 2020 16:20 schreef diadakan het volgende:
Braddie jij bent helemaal autogek nu vraag ik mij af kan jij alle busjes nog herinneren waarmee jij vroeger naar school bent gegaan?
Ja dat werkt wel, maar streams niet.quote:
Is dat geen optie die je moet aanzetten?quote:Op donderdag 16 april 2020 18:11 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja dat werkt wel, maar streams niet.
Nee. Je hebt bij streams een linkje om te delen. Maar ik krijg 'm eigenlijk nooit ge-embed, snap niet hoe dat kan.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:13 schreef murp het volgende:
[..]
Is dat geen optie die je moet aanzetten?
Ik heb html rechten dus ik zou het dan kunnen proberen als je live gaat.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee. Je hebt bij streams een linkje om te delen. Maar ik krijg 'm eigenlijk nooit ge-embed, snap niet hoe dat kan.
Hilarischquote:Op donderdag 16 april 2020 18:24 schreef diadakan het volgende:
[..]
Sorry als je niet met busjes naar school ging.. Daar ging ik een beetje vanuit.
Kanaal TheBradgequote:Op donderdag 16 april 2020 19:20 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Bekloot me niet! Of kijk ik verkeerd?
Het is juni vriendquote:Op donderdag 16 april 2020 19:20 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Bekloot me niet! Of kijk ik verkeerd?
Ik zat op bradgetv te kijken.quote:
Braad vernietigt alle natuurwetten. Anders zouden we allang als planeetjes om zijn massa cirkelen.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:10 schreef ZwangerPetro het volgende:
https://ishetal1juno.nl/
Deze site klopt dus niet?
Hij streamt niet op BradgeTV héquote:Op donderdag 16 april 2020 20:10 schreef ZwangerPetro het volgende:
https://ishetal1juno.nl/
Deze site klopt dus niet?
Ja en zodra hij weer begint met streamen op BradgeTV, dan begint de hele cyclus weer opnieuw.quote:
Dat gaat Z E K E R gebeurenquote:Op donderdag 16 april 2020 23:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dat is best vlot gegaan binnen een avondje. Het filmpje op Dumpert lijkt je geen windeieren te leggen. Nu het publiek proberen vast te houden en daarop verder bouwen!
Wat is nou het verschil tussen je kanalenquote:Op donderdag 16 april 2020 23:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat gaat Z E K E R gebeurenMan wat is dit raar om te beseffen eigenlijk, 1000 mensen die speciaal voor mij en mijn muziek geabonneerd zijn
Ik ken niemand, zij kennen mij niet, en toch laat ik dusdanig een indruk achter dat mensen blijven kijken. Dat is ergens een enorme boost voor mijn zelfbeeld als muzikant, maar érgens is het ook wel iets wat ik niet goed kan plaatsen of zo
![]()
Ik vind het zéker nice dat ik het gehaald![]()
Kanaal A is muziek en Engelstalig. Kanaal B zijn vlogs en Nederlandstalig.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat is nou het verschil tussen je kanalen
Gefeliciteerd, nu verdien je toch wel een tyros?quote:Op donderdag 16 april 2020 23:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat gaat Z E K E R gebeurenMan wat is dit raar om te beseffen eigenlijk, 1000 mensen die speciaal voor mij en mijn muziek geabonneerd zijn
Ik ken niemand, zij kennen mij niet, en toch laat ik dusdanig een indruk achter dat mensen blijven kijken. Dat is ergens een enorme boost voor mijn zelfbeeld als muzikant, maar érgens is het ook wel iets wat ik niet goed kan plaatsen of zo
![]()
Ik heb een SX-700, vind het prima zo.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:49 schreef diadakan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nu verdien je toch wel een tyros?
Dit is toch wel heel talentvol of niet danquote:Op donderdag 16 april 2020 22:02 schreef Yozzz het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7892877_c2b6e077
Overloper!
Nou ja niet iedereenquote:Op vrijdag 17 april 2020 00:28 schreef nom-de-guerre het volgende:
Huh, ik zie "maar" 998abonnees. Op de livecounter zijn het er nog minder, namelijk 965. Wat een deceptie. Of een flauwe grap waarna iedereen weer is gaan unsubscriben.
Dankquote:Op vrijdag 17 april 2020 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is toch wel heel talentvol of niet dan
Was een lekkere stream inderdaad!quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
DankIk heb mezelf vanavond ook wel een beetje overtroffen met een medley van wat liedjes
quote:Op donderdag 16 april 2020 23:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
![]()
waar?quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:17 schreef KapiteinIglo het volgende:
zei je nou echt: krijg zelf de tering joh snol
![]()
![]()
![]()
Shots fired
Ahh verkeerde kanaal keek ikquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:17 schreef phoenyx het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCuwE33ZuMjFdxtCDY2ZCnow
Deze vind ik leukerquote:Op donderdag 16 april 2020 22:02 schreef Yozzz het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7892877_c2b6e077
Overloper!
quote:
Wowquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Deze vind ik leukerIk mis t schuurtje
![]()
https://www.dumpert.nl/item/6727430_1f0593dd
Half Nederland...quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:28 schreef KapiteinIglo het volgende:
![]()
Toch vraag ik me af, hoe iemand met zoveel talent voor muZiek, zoveel verkeerd kan doen, dat half Nederland hem kent en treitert![]()
Lekker muziek blijven maken @:itsthebradgehere
quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:28 schreef KapiteinIglo het volgende:
![]()
Toch vraag ik me af, hoe iemand met zoveel talent voor muZiek, zoveel verkeerd kan doen, dat half Nederland hem kent en treitert![]()
Lekker muziek blijven maken @:itsthebradgehere
Sowieso, die keyboardfilmpjes krijgen meestal rond de 100 views, wat niet zoveel is op 1000 abonnees. Er lijkt een discrepantie te zijn tussen je doelgroep en je abonnees.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:15 schreef F.Sinatra het volgende:
Lekker bezig Bradge![]()
![]()
Bradge, is het niet beter om om het Engelse kanaal alleen maar Engelse liedjes te streamen/posten?!
Bassie en Adriaan trekt het internationale publiek niet zo aan lijkt me.
Ja, ik ga wel wat meer met een schema doenquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:21 schreef Nikonlover het volgende:
Wow!!! Je hebt er veel opgezet![]()
Is het niet beter om wat uploaden betreft met een schema te werken? Gespreid uploaden is beter dan een hele bulk in een keer
Ja die vond ik ook wel grappigquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:21 schreef Bluedisplay het volgende:
Deze is ook leuk, met de lagere tonen bij de stukken van de man
Eetschema?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel wat meer met een schema doen
Okay, daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:20 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Mja.. Er zitten ook Nederlandse users tussen. 19,5% van de kijkers is Nederlands, 10 % komt uit Amerika.
Daar onder staat India en daar onder de UK, dus ik denk dat er voor elk wat wils is
Vlogs doen het beter, en die ga ik nog wel oppikken op dat kanaal. Maar dat komt wel. Ik vind de muziekcontent daar leukerquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:22 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Sowieso, die keyboardfilmpjes krijgen meestal rond de 100 views, wat niet zoveel is op 1000 abonnees. Er lijkt een discrepantie te zijn tussen je doelgroep en je abonnees.
Dat valt mee. Er zit er 1 in de chat die áltijd roept "Brad!!! Talk English" als ik met een Nederlands iemand zit te praten tussendoor. En die haakt dan altijd af en komt later terug. Maar ik ga niet mijn complete stream taal aanpassen, want net zoals met een streamer zoals Dovydas, die heeft mensen uit polen/litouwen/rusland etc in z'n streams, die spreken amper Engels. Zou raar zijn als die opeens tegen die gast (Die uit Litouwen komt) SPREEK LITOUWS OF IK UNSUB!!! REEEquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:27 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Okay, daar heb je een punt.
Kan me wel voorstellen dat als je vooral Nederlands praat in de stream, mensen buiten Nederland snel afhaken.
Je bent de kapitein op je eigen schip Bradge!quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat valt mee. Er zit er 1 in de chat die áltijd roept "Brad!!! Talk English" als ik met een Nederlands iemand zit te praten tussendoor. En die haakt dan altijd af en komt later terug. Maar ik ga niet mijn complete stream taal aanpassen, want net zoals met een streamer zoals Dovydas, die heeft mensen uit polen/litouwen/rusland etc in z'n streams, die spreken amper Engels. Zou raar zijn als die opeens tegen die gast (Die uit Litouwen komt) SPREEK LITOUWS OF IK UNSUB!!! REEE
Ik snap je helemaal hoor! Alleen heb ik publiek wat ook Nederlands is dus ontkom ik er niet aan om alleen maar Engels te praten helaas, zou daar ook compleet gek van worden, want mijn accent is nogal steenkoolquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:32 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Je bent de kapitein op je eigen schip Bradge!
Je hebt 1000 subs, dus je doet het prima. Waren louter suggesties.
Ik blijf nog wel die keyboardvideo's uploaden, en ga dagelijks live. Maar er gaat ook gewoon muziekvlog content komen, en die gaat wél van re-de-lijke kwaliteit worden, maar meer ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:18 schreef F.Sinatra het volgende:
Denk dat het nu kwestie is van volhouden en kwalitatief goede content plaatsen op regelmatige tijden.
Zou jammer zijn om een kanaal met 1000 subs nu te laten ploffen.
Is toch prima man.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:20 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel die keyboardvideo's uploaden, en ga dagelijks live. Maar er gaat ook gewoon muziekvlog content komen, en die gaat wél van re-de-lijke kwaliteit worden, maar meer ook niet
Jaquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:22 schreef junkiexp het volgende:
Die subs zijn echt een achtbaan, je het de afgelopen 12 uur als 10x de 1K subs gehaald
Nee joh, je Engels is meer dan prima.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal hoor! Alleen heb ik publiek wat ook Nederlands is dus ontkom ik er niet aan om alleen maar Engels te praten helaas, zou daar ook compleet gek van worden, want mijn accent is nogal steenkool
Dat inderdaad, je hoort wel dat je uit NL komt maar je bent meer dan goed te verstaanquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:32 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Nee joh, je Engels is meer dan prima.
Dank beidenquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat inderdaad, je hoort wel dat je uit NL komt maar je bent meer dan goed te verstaan
Klopt, tijd om daarmee te stoppenquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dank beidenMerk dat ik té kritisch op mezelf ben dus
Precies. Daar hoef je niet over in te zitten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:32 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Nee joh, je Engels is meer dan prima.
Als je het editing kan noemenquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:22 schreef phoenyx het volgende:
Hey Braddie, doe je trouwens ook aan video-editing?
Met welk programma als ik vragen mag? Wil zelf ook eens wat proberen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Als je het editing kan noemenIk knip er pauzes en versprekingen uit en doe af en toe wat kunstmatig in/uitzoomen that's it.
Adobe Premierequote:Op vrijdag 17 april 2020 18:43 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Met welk programma als ik vragen mag? Wil zelf ook eens wat proberen.
Je verwacht het niet hequote:
Oh oke praten en muziekmakenquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:27 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Offline. Ben er met iets meer dan een uurtje weer
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Uurtje ongeveer ben ik er weer
Oehh lekker vissticks op een broodje. Smakelijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dank. Ben nog wat visstickjes aan't bakken. Had écht te weinig gegeten
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dank. Ben nog wat visstickjes aan't bakken. Had écht te weinig gegeten
Neequote:Op vrijdag 17 april 2020 20:20 schreef phoenyx het volgende:
Smakelijk eten, maak je daar ook een vlogje van?
Moet je de volgende keer zelf wat vriendelijker zijn, sufkutquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:34 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ow, dat is niet echt gebruikersvriendelijk.
Lol je hebt niet eens een idee wat ik heb gedaan. Letterlijk niks namelijk, hij vond het alleen irritant dat ik muziekaanvragen deed die hij niet wou doen, dus ban.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Moet je de volgende keer zelf wat vriendelijker zijn, sufkut
Nou, nee.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:43 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Lol je hebt niet eens een idee wat ik heb gedaan. Letterlijk niks namelijk, hij vond het alleen irritant dat ik muziekaanvragen deed die hij niet wou doen, dus ban.
Je zit nu gewoon te liegen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:45 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou, nee.
Je liep constant te trollen, wilde persé jouw zin doordrijven met 1 liedje waarvan ik al aangaf dat ik die niet zou kunnen spelen omdat het een hardcore remix was van een nummer. Daarnaast kwam je steeds met verzoekjes van dat kaliber en hadden je comments een trollende ondertoon, niet alleen naar mij toe, maar ook naar andere mensen in de chat. Ik had je al een waarschuwing gegeven in de vorm van een time-out, vervolgens ging je door en toen kreeg je een ban.
Niet net doen alsof ik gek ben. Dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |