Kan ook mobielquote:Op donderdag 16 april 2020 01:20 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dan zou ik je laptop maar meenemen om hem te beschermen tegen al die internethelden
Ohja. Tis al laat, ben niet meer zo helder.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 16 april 2020 13:57 schreef murp het volgende:
Zeg @:ItsTheBradgeHere, waarom kon ik niet via FOK! je stream bekijken en waarom moest het via YT?
ja dat bedoel ik, waarom gaat dat niet?quote:Op donderdag 16 april 2020 14:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
maar die wordt niet ge-embed.
Geen idee! Ik kopieer gewoon de link, embed'm via die YouTube optie hier maar it can notquote:Op donderdag 16 april 2020 14:59 schreef murp het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, waarom gaat dat niet?
testquote:Op donderdag 16 april 2020 15:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Geen idee! Ik kopieer gewoon de link, embed'm via die YouTube optie hier maar it can not
Met de tijdquote:Op donderdag 16 april 2020 16:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bradge ouwe knakker, wanneer weer food review
quote:Op donderdag 16 april 2020 16:20 schreef diadakan het volgende:
Braddie jij bent helemaal autogek nu vraag ik mij af kan jij alle busjes nog herinneren waarmee jij vroeger naar school bent gegaan?
Ja dat werkt wel, maar streams niet.quote:
Is dat geen optie die je moet aanzetten?quote:Op donderdag 16 april 2020 18:11 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja dat werkt wel, maar streams niet.
Nee. Je hebt bij streams een linkje om te delen. Maar ik krijg 'm eigenlijk nooit ge-embed, snap niet hoe dat kan.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:13 schreef murp het volgende:
[..]
Is dat geen optie die je moet aanzetten?
Ik heb html rechten dus ik zou het dan kunnen proberen als je live gaat.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee. Je hebt bij streams een linkje om te delen. Maar ik krijg 'm eigenlijk nooit ge-embed, snap niet hoe dat kan.
Hilarischquote:Op donderdag 16 april 2020 18:24 schreef diadakan het volgende:
[..]
Sorry als je niet met busjes naar school ging.. Daar ging ik een beetje vanuit.
Kanaal TheBradgequote:Op donderdag 16 april 2020 19:20 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Bekloot me niet! Of kijk ik verkeerd?
Het is juni vriendquote:Op donderdag 16 april 2020 19:20 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Bekloot me niet! Of kijk ik verkeerd?
Ik zat op bradgetv te kijken.quote:
Braad vernietigt alle natuurwetten. Anders zouden we allang als planeetjes om zijn massa cirkelen.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:10 schreef ZwangerPetro het volgende:
https://ishetal1juno.nl/
Deze site klopt dus niet?
Hij streamt niet op BradgeTV héquote:Op donderdag 16 april 2020 20:10 schreef ZwangerPetro het volgende:
https://ishetal1juno.nl/
Deze site klopt dus niet?
Ja en zodra hij weer begint met streamen op BradgeTV, dan begint de hele cyclus weer opnieuw.quote:
Dat gaat Z E K E R gebeurenquote:Op donderdag 16 april 2020 23:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dat is best vlot gegaan binnen een avondje. Het filmpje op Dumpert lijkt je geen windeieren te leggen. Nu het publiek proberen vast te houden en daarop verder bouwen!
Wat is nou het verschil tussen je kanalenquote:Op donderdag 16 april 2020 23:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat gaat Z E K E R gebeurenMan wat is dit raar om te beseffen eigenlijk, 1000 mensen die speciaal voor mij en mijn muziek geabonneerd zijn
Ik ken niemand, zij kennen mij niet, en toch laat ik dusdanig een indruk achter dat mensen blijven kijken. Dat is ergens een enorme boost voor mijn zelfbeeld als muzikant, maar érgens is het ook wel iets wat ik niet goed kan plaatsen of zo
![]()
Ik vind het zéker nice dat ik het gehaald![]()
Kanaal A is muziek en Engelstalig. Kanaal B zijn vlogs en Nederlandstalig.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat is nou het verschil tussen je kanalen
Gefeliciteerd, nu verdien je toch wel een tyros?quote:Op donderdag 16 april 2020 23:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat gaat Z E K E R gebeurenMan wat is dit raar om te beseffen eigenlijk, 1000 mensen die speciaal voor mij en mijn muziek geabonneerd zijn
Ik ken niemand, zij kennen mij niet, en toch laat ik dusdanig een indruk achter dat mensen blijven kijken. Dat is ergens een enorme boost voor mijn zelfbeeld als muzikant, maar érgens is het ook wel iets wat ik niet goed kan plaatsen of zo
![]()
Ik heb een SX-700, vind het prima zo.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:49 schreef diadakan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nu verdien je toch wel een tyros?
Dit is toch wel heel talentvol of niet danquote:Op donderdag 16 april 2020 22:02 schreef Yozzz het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7892877_c2b6e077
Overloper!
Nou ja niet iedereenquote:Op vrijdag 17 april 2020 00:28 schreef nom-de-guerre het volgende:
Huh, ik zie "maar" 998abonnees. Op de livecounter zijn het er nog minder, namelijk 965. Wat een deceptie. Of een flauwe grap waarna iedereen weer is gaan unsubscriben.
Dankquote:Op vrijdag 17 april 2020 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is toch wel heel talentvol of niet dan
Was een lekkere stream inderdaad!quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
DankIk heb mezelf vanavond ook wel een beetje overtroffen met een medley van wat liedjes
quote:Op donderdag 16 april 2020 23:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |