Kloptquote:Op zaterdag 18 april 2020 00:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Hoezo moet dat?Omdat 'ie anders midden in een zin stopt of zo?
Goede reacte onder het artikel:quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:33 schreef phoenyx het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
https://www.bynouk.nl/waarom-stop-hou-op-zo-vreselijk-zinloos-is/
[..]
[..]
Wat leesvoer voor jullie
quote:“Stop hou op” is al jaren geen kreet meer van de kanjertraining. Jammer dat door dit artikel de Kanjertraining in verkeerd daglicht komt. Ik zie als leerkracht al jarenlang hele mooie dingen door de kanjertraining. En uiteraard gaat het om hoe je iets zegt en je grenzen aangeeft. En dat leer je juist door de kanjerlessen op de juiste manier te geven.
Wat moet jij eenzaam zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:33 schreef phoenyx het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
https://www.bynouk.nl/waarom-stop-hou-op-zo-vreselijk-zinloos-is/
[..]
[..]
Wat leesvoer voor jullie
Ze zijn wel terug te kijken!quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:23 schreef herverwijderd het volgende:
Ik mis alle medleystreams... zondagavond kan ik weer kijken!
Ja jullie hebben elkaar nog maar ik word helemaal wegverketterd door jullie. Dat ik eenzaam ben is jullie schuldquote:
Nee dit is als een broodje paling. Bradge gaat uiteindelijk voor de kaviaar op een toastje, de Genos.quote:
Die Genos kan hij echt niet zomaar betalen hoor. Dan mogen er wel 100k subs bij. Of sugar daddy moet weer willen doneren.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee dit is als een broodje paling. Bradge gaat uiteindelijk voor de kaviaar op een toastje, de Genos.
quote:
Doelen stellen hè. Misschien nog een SX900 eerst.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Genos kan hij echt niet zomaar betalen hoor. Dan mogen er wel 100k subs bij. Of sugar daddy moet weer willen doneren.
Gisternacht nog even geknipt en geplaktquote:
Dit keyboard is zeker wél een blijvertje. Alleen het neusje van de zalm (en wat mijn uiteindelijk doel is) is de Genos. Of de Genos 2 als 'ie, waarschijnlijk, eind van't jaar wordt aangekondigd en niet duurder wordt dan de Genos 1.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee dit is als een broodje paling. Bradge gaat uiteindelijk voor de kaviaar op een toastje, de Genos.
Binnenkort weg dusquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dit keyboard is zeker wél een blijvertje. Alleen het neusje van de zalm (en wat mijn uiteindelijk doel is) is de Genos. Of de Genos 2 als 'ie, waarschijnlijk, eind van't jaar wordt aangekondigd en niet duurder wordt dan de Genos 1.
Jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ga jij ook binnenkort weg uit dit topic?
KOEKOEKquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ga jij ook binnenkort weg uit dit topic?
Soberzoquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Gisternacht nog even geknipt en geplaktHoeveel liedjes zou ik gespeeld hebben, 80?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |