Wel, ik zou blij zijn als ik mijn geld ergens aan zou kunnen uitgeven.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat ze de prijzen omhoog pompen, let maar op.
Daarnaast denk ik dat het wel meevalt, mensen worden onzeker over hoe ze hun geld gaan uitgeven.
Ja dat vond ik ook, echter je kunt je afvragen in hoeverre bloeddonoren een representatieve groep zijn.quote:
Ook hier zit natuurlijk een vertraging in daarnaast ga je geen bloed doneren als je je (enigzins) ziek voelt.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook, echter je kunt je afvragen in hoeverre bloeddonoren een representatieve groep zijn.
dan is nog de vraag welk % daarvan voldoende antistoffen heeft voor immuniteitquote:Op donderdag 16 april 2020 10:07 schreef StateOfMind het volgende:
Slechts 3 procent zou antistoffen hebben.
Volgens Nu.nl
https://www.npostart.nl/live/npo-1quote:Op donderdag 16 april 2020 10:11 schreef kilon het volgende:
Ik kan niet kijken..Heeft iemand het linkje naar de presentatie?
Als ik zo naar de groepen kijk (vooral 50-70) dan valt dat misschien ook wel mee. Zou wel goed zijn om te zien of er nog veel regionale verschillen zijn.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook, echter je kunt je afvragen in hoeverre bloeddonoren een representatieve groep zijn.
Ik bedoel eigenlijk de PowerPoint. Ik kan niet kijken omdat ik moet surveilleren bij schoolexamens. Maar bedanktquote:Op donderdag 16 april 2020 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/live/npo-1
https://www.tweedekamer.n(...)etails?id=2020A01621quote:Op donderdag 16 april 2020 10:12 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk de PowerPoint. Ik kan niet kijken omdat ik moet surveilleren bij schoolexamens. Maar bedankt
Bedanktquote:Op donderdag 16 april 2020 10:13 schreef Remco het volgende:
[..]
https://www.tweedekamer.n(...)etails?id=2020A01621
De concentratie antistoffen is iig behoorlijk groot (rechterkant x-as).quote:Op donderdag 16 april 2020 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is nog de vraag welk % daarvan voldoende antistoffen heeft voor immuniteit
Excuus, werk ze.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:12 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk de PowerPoint. Ik kan niet kijken omdat ik moet surveilleren bij schoolexamens. Maar bedankt
gewoon van je cafe een geloof maken en gaan.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:43 schreef Pumpalov het volgende:
Horeca : minder plekken, coronatoeslag, verplicht doorlopende consumptie om de tafelaars die met een kop koffie een uur blijven zitten niet een te grote aanslag te laten zijn op de omzet, afhalen op 'bedieningstafel'. Veel andere opties zijn er niet direct.
Vriendin van mij heeft een relatief klein café, heeft al aangegeven dat indien ze kan openen dit eerst met dit soort beperkende maatregelen zal zijn en allereerst voor de vaste gasten.
Tafels met QR codes erop. Krijg je een pingetje op je telefoon als je bestelling klaar is en deze kan je ophalen bij bezorgraam/loket/tafel. Verder heb je wel redelijk opgesomd wat de max gaat zijn ja..quote:Op donderdag 16 april 2020 09:43 schreef Pumpalov het volgende:
Horeca : minder plekken, coronatoeslag, verplicht doorlopende consumptie om de tafelaars die met een kop koffie een uur blijven zitten niet een te grote aanslag te laten zijn op de omzet, afhalen op 'bedieningstafel'. Veel andere opties zijn er niet direct.
Vriendin van mij heeft een relatief klein café, heeft al aangegeven dat indien ze kan openen dit eerst met dit soort beperkende maatregelen zal zijn en allereerst voor de vaste gasten.
Het relaas van Jaap missen staat gelijk aan een misdaadquote:Op donderdag 16 april 2020 10:15 schreef TheArt het volgende:
Kwam Baudet daar nou net 40 minuten te laat binnen en heeft hij dus het complete verhaal van Jaap gemist?
Ik geloof dat ze dit soort mogelijkheden toentertijd met de rokerskerken al flink onmogelijk hebben gemaaktquote:Op donderdag 16 april 2020 10:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon van je cafe een geloof maken en gaan.
Kans op besmetting wordt zo wel minder als iedereen thuis zit zonder werk.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:04 schreef quirina het volgende:
Veel mensen die ontslagen worden of contract niet verlengd. Bij jullie ook?
Ze hebben in heel veel zaken toch al van die trileieren. Komen nu goed van pas.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:21 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Tafels met QR codes erop. Krijg je een pingetje op je telefoon als je bestelling klaar is en deze kan je ophalen bij bezorgraam/loket/tafel. Verder heb je wel redelijk opgesomd wat de max gaat zijn ja..
Daar leek het wel op ja. Zal je zien dat hij straks een onzinnige vraag gaat stellenquote:Op donderdag 16 april 2020 10:15 schreef TheArt het volgende:
Kwam Baudet daar nou net 40 minuten te laat binnen en heeft hij dus het complete verhaal van Jaap gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |