Dat heeft weinig met onze samenleving te maken, maar meer met de natuur. Zolang de mens als doel heeft om te overleven, zal hij reserves aanleggen. Ook als dat ten koste van anderen gaat.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
That's capitalism. Het is ondeugdelijk als wat. En het is gewoon puur een gevolg van hoe onze samenleving gestructureerd is. Entrepreneurship heeft eigenlijk niets te maken met kwaliteiten zoals intelligentie of empathisch vermogen. Er zijn altijd mensen die er een slaatje uit proberen te slaan. Die vrije markt mag van mij wel wat minder en meer inzetten op een maatschappij die voornamelijk om wetenschap draait. En zorg. Die dingen hebben we harder nodig dan mensen of bedrijven die aan deze crisis willen verdienen.
Eensch.quote:
Mooi nieuws.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:33 schreef kol7680 het volgende:
OMT: per 1 mei weer genoeg plek op ic's voor niet-coronapatiënten
Het OMT gaat ervan uit dat er over twee weken nog 700 coronapatiënten op de ic’s liggen. Nu zijn dat er een kleine 1300, waardoor er nauwelijks ruimte is voor patiënten met andere aandoeningen. Een van de voorwaarden voor het verlichten van alle maatregelen tegen het coronavirus, is dat de zorgcapaciteit op orde is en de ic’s weer ruimte hebben voor opvang van andere patiënten. Aan dat laatste zou dus per 1 mei zijn voldaan.
Bron:
https://www.parool.nl/ned(...)apatienten~b57dae59/
75-80 jaar terug een baas en nu weer.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:57 schreef raptorix het volgende:
Wow check dat bedrag wat deze baas op haalt!
https://www.justgiving.com/fundraising/tomswalkforthenhs
Net of er nu nog mensen zijn die in een overvolle toko willen zitten. De horeca is sowieso gedoemdquote:
Als de overheid vandaag bekend maakt dat je morgen de horeca weer in mag zitten alle kroegen overvol dit weekend. Gegarandeerd. Ik zet dan vannacht al een klapstoeltje neer.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
Net of er nu nog mensen zijn die in een overvolle toko willen zitten.
dan gaan we naar witte de with @KingRolandquote:Op donderdag 16 april 2020 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Als de overheid vandaag bekend maakt dat je morgen de horeca weer in mag zitten alle kroegen overvol dit weekend. Gegarandeerd. Ik zet dan vannacht al een klapstoeltje neer.
Dit.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Als de overheid vandaag bekend maakt dat je morgen de horeca weer in mag zitten alle kroegen overvol dit weekend. Gegarandeerd. Ik zet dan vannacht al een klapstoeltje neer.
Jaap gaat boeken insprekenquote:Op donderdag 16 april 2020 09:42 schreef raptorix het volgende:
Jaap, wat een grafiekenbaas toch, die gaat straks helemaal binnenlopen in het speakerscircuit![]()
![]()
Uhm, ja.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:39 schreef Sickert het volgende:
Net of er nu nog mensen zijn die in een overvolle toko willen zitten
wordt een ouderwetse koninginnenachtquote:Op donderdag 16 april 2020 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
En het ging meteen mis na je postquote:Op donderdag 16 april 2020 09:42 schreef raptorix het volgende:
Jaap, wat een grafiekenbaas toch, die gaat straks helemaal binnenlopen in het speakerscircuit![]()
![]()
Eén ding is zeker: terrasje pakken zit er niet in dit jaar. Als ze al open mogen, is er nooit plek!quote:Op donderdag 16 april 2020 09:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit.
De horeca gaat een recordomzet maken als ze weer open mogen.
's nachts een handdoekje neerleggen.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:56 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Eén ding is zeker: terrasje pakken zit er niet in dit jaar. Als ze al open mogen, is er nooit plek!
Een weekje ja, en zal ik je voorspellen wat er gaat gebeuren?quote:Op donderdag 16 april 2020 09:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit.
De horeca gaat een recordomzet maken als ze weer open mogen.
Ben ik wel benieuwd naar?quote:Op donderdag 16 april 2020 09:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een weekje ja, en zal ik je voorspellen wat er gaat gebeuren?
Dat ze de prijzen omhoog pompen, let maar op.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd naar?
De kroegen zitten echt wel weer vol hoor. Heeeul veel mensen zullen uit eten gaan.
Als de horeca nog deze zomer open gaat, zal er geen terrasstoel leeg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |