abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 april 2020 @ 20:35:48 #1
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_192637104
Een programma op sbs 6.

Mensen die wisselen van huis. Elke woensdag. Op de campingzender sbs.

In dit programma ruilen een rijk en een arm gezin een week lang van huis, bestedingsbudget en leven. Zou geld gelukkig maken? In dit sociale experiment wordt duidelijk hoe het is om ineens rijk te zijn of juist krap bij kas te zitten.

Dit is de eerste keer dat ik dit kijk.
Vind het mooi om als een valse hetero commentaar te leveren. Jullie ook?
pi_192637336
Mooi huis hebben die kerels maar vind het niet echt extreem luxe oid. Gewoon erg mooi.
Alius aliud dicit
pi_192637367
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:46 schreef Mrmime het volgende:
Mooi huis hebben die kerels maar vind het niet echt extreem luxe oid. Gewoon erg mooi.
Exact. Daarnaast valt het huis van de arme famiilie ook wel mee. Zouden veel mensen nog jaloers op zijn hoe goed het eruit ziet allemaal!
pi_192637460
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:48 schreef DeventerEagle het volgende:

[..]

Exact. Daarnaast valt het huis van de arme famiilie ook wel mee. Zouden veel mensen nog jaloers op zijn hoe goed het eruit ziet allemaal!
Ja eens. Hebben wel eens veel grotere tegenstellingen In het programma gezeten.

Ach ja, een kappersbeurt voor moeders is zo gek nog niet oO<
Alius aliud dicit
pi_192637568
Ze zitten in Almere, willen de familie Amsterdam laten meemaken en dan gaan ze shoppen in Enschede. Logisch.
A mind with a heart of it's own
pi_192637580
Oh wacht, zij heeft dus een salon in Enschede
A mind with a heart of it's own
pi_192757365
Mooi voor dat jochie!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_192758029
Heb de vorige seizoenen regelmatig gekeken, maar ben afgehaakt. Het 'arme' gezin besteld altijd op de eerste avond thuisbezorgd, de dames mogen altijd naar de kapper/schoonheidssalon, dan koop vader een sieraad en mogen de kinderen nog eens kleding kopen. Spontane is er wel een beetje af zo.
Vond het alleen altijd mooi om te zien hoe blij kinderen werden als ze even leuke dingen konden doen.
  woensdag 22 april 2020 @ 22:08:06 #9
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_192758362
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 21:54 schreef Pinuts het volgende:
Heb de vorige seizoenen regelmatig gekeken, maar ben afgehaakt. Het 'arme' gezin besteld altijd op de eerste avond thuisbezorgd, de dames mogen altijd naar de kapper/schoonheidssalon, dan koop vader een sieraad en mogen de kinderen nog eens kleding kopen. Spontane is er wel een beetje af zo.
Vond het alleen altijd mooi om te zien hoe blij kinderen werden als ze even leuke dingen konden doen.
Dat geldt helaas voor heel veel tv/film/media. Het wordt teruggebracht tot simpel gescript productiewerk, het mag ook niks meer kosten.
pi_192758632
Maar zoals sommigen,die in de bijstand of schuldhulp zitten,krijgen die geen problemen?Dat alles wat ze krijgen als inkomen gezien word?
pi_192758821
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 22:08 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Dat geldt helaas voor heel veel tv/film/media. Het wordt teruggebracht tot simpel gescript productiewerk, het mag ook niks meer kosten.
Klopt. Maar hier valt het gewoon te erg op. Iedere week exact hetzelfde riedeltje.
pi_192760085
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 21:54 schreef Pinuts het volgende:
Heb de vorige seizoenen regelmatig gekeken, maar ben afgehaakt. Het 'arme' gezin besteld altijd op de eerste avond thuisbezorgd, de dames mogen altijd naar de kapper/schoonheidssalon, dan koop vader een sieraad en mogen de kinderen nog eens kleding kopen. Spontane is er wel een beetje af zo.
Vond het alleen altijd mooi om te zien hoe blij kinderen werden als ze even leuke dingen konden doen.
Vergeet niet dat ze altijd spontaan het bedrag delen door aantal mensen minder dan het arme gezin..

En in supermarket altijd zeggen: Poeh hee we hebben nog net genoeg/ oh dat is nog best duur.

En het arme gezin altijd: WOW zoveel voor zo weinig etc.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_192762446
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 23:36 schreef RipCity het volgende:

[..]

Vergeet niet dat ze altijd spontaan het bedrag delen door aantal mensen minder dan het arme gezin..

En in supermarket altijd zeggen: Poeh hee we hebben nog net genoeg/ oh dat is nog best duur.

En het arme gezin altijd: WOW zoveel voor zo weinig etc.

Inderdaad. Dat 'rijke' gezin zegt altijd: Ja, maar hun zijn met 4 en wij met 2 dus eigenlijk moeten we de helft doen.
  donderdag 23 april 2020 @ 10:58:21 #14
311340 J83
New kid, be nice
pi_192763976
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 08:58 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat 'rijke' gezin zegt altijd: Ja, maar hun zijn met 4 en wij met 2 dus eigenlijk moeten we de helft doen.
Zeer vermoeiend en voorspelbaar inderdaad. Eigenlijk zou het arme gezin dan ook om verdubbeling van het weekbudget moeten vragen :7

Maar hoe lang brengen ze nou daadwerkelijk in elkaars huizen door, vraag ik me af. Dat kan toch nooit echt een week zijn, voor die 50 minuutjes televisie. Zal bij het rijke gezin toch ook enorm ten koste gaan van het bedrijf.
pi_192765467
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 10:58 schreef J83 het volgende:

[..]

Zeer vermoeiend en voorspelbaar inderdaad. Eigenlijk zou het arme gezin dan ook om verdubbeling van het weekbudget moeten vragen :7

Maar hoe lang brengen ze nou daadwerkelijk in elkaars huizen door, vraag ik me af. Dat kan toch nooit echt een week zijn, voor die 50 minuutjes televisie. Zal bij het rijke gezin toch ook enorm ten koste gaan van het bedrijf.
Weekend! Is te lezen in interviews met oude kandidaten. Meestal vrijdag tot zondag of maandag. Misschien dag ofzo langer als het buitenland is. Nooit een week. Veels te duur om week lang mensen te volgen voor zo’n korte aflevering.
Ze geven je alleen de illusie dat het veel langer is.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_192864471
Die arme mensen hebben er echt een teringzooi van in huis. Niet alleen rommelig, maar ook gewoon vies :{
Alius aliud dicit
  woensdag 29 april 2020 @ 21:02:15 #17
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_192864535
Mooie Chrysler ja
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_192903499
Die dochter van die patser was wel smakelijk!
pi_196654951
De aflevering van gisteren maakte de tongen los...


https://www.kijk.nl/progr(...)20-12-10/ILkhRplhRr1

https://www.rtlboulevard.(...)-steenrijk-straatarm
==============================
Ze verdient nu nog wel lekker maar als ze eruit gaat zien als haar moeder dan hoop ik dat ze een plan B heeft... ;)
pi_196669546
Vreselijke kind. Het was de grote Lotte show. Aan alles merkte je dat ze alleen maar meedeed om er zelf beter van te worden. En waar heeft een influencer in godsnaam stress van? Of ze wel genoeg likes krijgt?

[ Bericht 12% gewijzigd door alpeko op 11-12-2020 11:20:26 ]
pi_196669605
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:11 schreef alpeko het volgende:
Vreselijke kind. Het was de grote Lotte show. Aan alles merkte je dat ze alleen maar meedeed om er zelf beter van te worden. En waar het een influencer in godsnaam stress van? Of ze wel genoeg likes krijgt?
En dat voor maar 1450 euro.
pi_196669662
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:16 schreef Nober het volgende:

[..]

En dat voor maar 1450 euro.
O serieus? Dat verklaart ook waarom ze nog thuis woont. Anders niet te doen als je ook nog woonlasten in je eentje moet dragen.
pi_196669714
Hoe zijn die rijke mensen eigenlijk rijk. Lijkt me niet dat die dochter enorm verdient met wat gepromoot op Instagram. Die moeder heeft het geld?
  dinsdag 15 december 2020 @ 12:39:48 #24
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_196743862
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:22 schreef alpeko het volgende:

O serieus? Dat verklaart ook waarom ze nog thuis woont. Anders niet te doen als je ook nog woonlasten in je eentje moet dragen.
Ik ken Blaricum een beetje en die "schatrijke" Lotte woont in een gewoon rijtjeshuis.
Niets mis mee natuurlijk maar ze gedraagt zich alsof ze in een vrijstaande villa woont.

En wat ziet die moeder er oud uit. Als ze d'r haar niet zou verven, zou ze eruit zien als 70.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_196798180
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_197271681
Waar had die mevrouw nou last van? Frimologie en kapitaalsyndroom?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_197271972
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Waar had die mevrouw nou last van? Frimologie en kapitaalsyndroom?
Ik verstond ook frimologie maar ik denk dat ze fibromyalgie bedoelde.
pi_197272828
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Waar had die mevrouw nou last van? Frimologie en kapitaalsyndroom?
Als lelijk-zijn toch eens pijn zou doen....
pi_197273040
Die rijke vent is de broer van voetballer Cherry. En ze wonen niet in Enschede in hun “villa”, maar in Glanerbrug. Das nóg minder chique dan Enschede :') :')
Alius aliud dicit
  donderdag 7 januari 2021 @ 20:14:35 #30
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_197273687
Kijk kinderen... dit is een flat... dat zijn allemaal huisjes in 1 gebouw
De mensen zijn gek geworden
pi_197275759
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:14 schreef Da hopman het volgende:
Kijk kinderen... dit is een flat... dat zijn allemaal huisjes in 1 gebouw
Maar... Dat is toch ook zo? :D
Alius aliud dicit
pi_197278701
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:48 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Maar... Dat is toch ook zo? :D
Maar het is wat moeilijk voor te stellen dat kinderen niet weten wat een flat is. Hebben ze nooit Pluk van de Petteflet gelezen?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  vrijdag 8 januari 2021 @ 11:11:35 #33
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_197282471
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Waar had die mevrouw nou last van? Frimologie en kapitaalsyndroom?
fibromyalgie en cubitaal (tunnel) syndroom.

https://www.thehandclinic(...)aal-tunnel-syndroom/
pi_197284311
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:39 schreef kasper het volgende:

[..]

Ik ken Blaricum een beetje en die "schatrijke" Lotte woont in een gewoon rijtjeshuis.
Niets mis mee natuurlijk maar ze gedraagt zich alsof ze in een vrijstaande villa woont.

En wat ziet die moeder er oud uit. Als ze d'r haar niet zou verven, zou ze eruit zien als 70.
Dus die woning in het programma is niet haar woning?
pi_197284861
Hele tijd dat "oh maai kot" :r

Alles komt in ieder geval heel gescript en gemaakt over. Lijkt mij ook wel dat ze de rijke mensen (in dit geval) ook veel rijker laten lijken dan dat ze echt zijn.

Het zusje van haar werkt in een nagelsalon, dan kan je nooit heel rijk zijn :D
pi_197619383
Waarom zie je vaak bij de arme gezinnen een verrot interieur? Gat in een deur getrapt, tuin een oerwoud, ramen smerig, kapot behang etens resten bah. Heeft niks met geld te maken maar aan je verantwoordings gedrag.

En oh je hoort vaak sociale huurwoning, lieg niet net als bij paleis voor een prikkie tis gewoon in steenwijk koophuis en dan zeggen dat t een huurhuis is gaat wel erg ver.

Arm zijn of weinig geld hebben is geen reden om de boel te verpauperen dat gezin in Nijmegen zo! En oh dit is ook een koophuis... en dan zo ermee omgaan :(
Interessant he ?
pi_197621321
Ja dat zei ik dus ook al tegen m'n vriendin. Ook al ben je arm, dan kun je nog wel normaal schoonmaken en zorgen dat je niet alle deuren kapot schopt. Of gewoon voor weinig geld toch iets fatsoenlijks kopen of ophalen ergens. Bij paleis voor een prikkie doen ze het ook. Staan genoeg banken op weggeefhoeken bijvoorbeeld.

Maarja ik ben er ook van overtuigd dat arm zijn deels mentaliteit/karakter is. Voor sommige mensen is het gewoon niet anders en zou ook niet veranderen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')