abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197271681
Waar had die mevrouw nou last van? Frimologie en kapitaalsyndroom?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_197271972
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik verstond ook frimologie maar ik denk dat ze fibromyalgie bedoelde.
pi_197272828
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Als lelijk-zijn toch eens pijn zou doen....
pi_197273040
Die rijke vent is de broer van voetballer Cherry. En ze wonen niet in Enschede in hun “villa”, maar in Glanerbrug. Das nóg minder chique dan Enschede :') :')
Alius aliud dicit
  donderdag 7 januari 2021 @ 20:14:35 #30
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_197273687
Kijk kinderen... dit is een flat... dat zijn allemaal huisjes in 1 gebouw
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
pi_197275759
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:14 schreef Da hopman het volgende:
Kijk kinderen... dit is een flat... dat zijn allemaal huisjes in 1 gebouw
Maar... Dat is toch ook zo? :D
Alius aliud dicit
pi_197278701
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:48 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Maar... Dat is toch ook zo? :D
Maar het is wat moeilijk voor te stellen dat kinderen niet weten wat een flat is. Hebben ze nooit Pluk van de Petteflet gelezen?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  vrijdag 8 januari 2021 @ 11:11:35 #33
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_197282471
quote:
fibromyalgie en cubitaal (tunnel) syndroom.

https://www.thehandclinic(...)aal-tunnel-syndroom/
pi_197284311
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:39 schreef kasper het volgende:

[..]

Ik ken Blaricum een beetje en die "schatrijke" Lotte woont in een gewoon rijtjeshuis.
Niets mis mee natuurlijk maar ze gedraagt zich alsof ze in een vrijstaande villa woont.

En wat ziet die moeder er oud uit. Als ze d'r haar niet zou verven, zou ze eruit zien als 70.
Dus die woning in het programma is niet haar woning?
pi_197284861
Hele tijd dat "oh maai kot" :r

Alles komt in ieder geval heel gescript en gemaakt over. Lijkt mij ook wel dat ze de rijke mensen (in dit geval) ook veel rijker laten lijken dan dat ze echt zijn.

Het zusje van haar werkt in een nagelsalon, dan kan je nooit heel rijk zijn :D
pi_197619383
Waarom zie je vaak bij de arme gezinnen een verrot interieur? Gat in een deur getrapt, tuin een oerwoud, ramen smerig, kapot behang etens resten bah. Heeft niks met geld te maken maar aan je verantwoordings gedrag.

En oh je hoort vaak sociale huurwoning, lieg niet net als bij paleis voor een prikkie tis gewoon in steenwijk koophuis en dan zeggen dat t een huurhuis is gaat wel erg ver.

Arm zijn of weinig geld hebben is geen reden om de boel te verpauperen dat gezin in Nijmegen zo! En oh dit is ook een koophuis... en dan zo ermee omgaan :(
Interessant he ?
pi_197621321
Ja dat zei ik dus ook al tegen m'n vriendin. Ook al ben je arm, dan kun je nog wel normaal schoonmaken en zorgen dat je niet alle deuren kapot schopt. Of gewoon voor weinig geld toch iets fatsoenlijks kopen of ophalen ergens. Bij paleis voor een prikkie doen ze het ook. Staan genoeg banken op weggeefhoeken bijvoorbeeld.

Maarja ik ben er ook van overtuigd dat arm zijn deels mentaliteit/karakter is. Voor sommige mensen is het gewoon niet anders en zou ook niet veranderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')