Senseo is prima hoor, snap wel dat je niet zo'n ding van 4K haaltquote:Op woensdag 15 april 2020 13:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga zo'n senseo switch halen
noem me een pauper ik geef er niet om
Oh ik vind het wel leuk om een gewaardeerd forumlid in deze setting te horen.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat mag. Het ging eerst een stuk over zijn situatie en dat hij nog bij zijn ouders woont. Toen ben ik vrij snel afgehaakt. Ieder z'n ding.
Ja zie het net ja. Njah, je hebt wel de gratis variant maar die is voor paupers.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Spotify is volgens mij ook gewoon een tientje.
2,50 zeg ik toch teringquote:Op woensdag 15 april 2020 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Spotify is volgens mij ook gewoon een tientje.
Mja, Apple Music doet hetzelfde maar wel integratie met alle Apple zooi. Qua aanbod volgens mij ook redelijk gelijkwaardig.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spotify is wel lekker hoor, 1 klik chromecast, 1 klik laptop, 1 klik ps4
heerlijk man
4kquote:Op woensdag 15 april 2020 13:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Senseo is prima hoor, snap wel dat je niet zo'n ding van 4K haalt
Noem geen namen verder
Prima TT makker!quote:
iPhone 11 voor mevrouw Lans is zojuist binnengekomen.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mja, Apple Music doet hetzelfde maar wel integratie met alle Apple zooi. Qua aanbod volgens mij ook redelijk gelijkwaardig.
Ja dan heb je alle tijdquote:Op woensdag 15 april 2020 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs met wwgenot dronk ik geen senseo. Kun je nagaan.
moet jij wetenquote:Op woensdag 15 april 2020 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs met wwgenot dronk ik geen senseo. Kun je nagaan.
quote:Op woensdag 15 april 2020 13:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
iPhone 11 voor mevrouw Lans is zojuist binnengekomen.
Pics van mevrouw Lans met de Iphone 11, anders Adolfquote:Op woensdag 15 april 2020 13:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
iPhone 11 voor mevrouw Lans is zojuist binnengekomen.
te ABN voor mij als platte westfriesquote:Op woensdag 15 april 2020 13:23 schreef onlogisch het volgende:
@:El-Stinho klinkt wel als een echte korfballer.
Een beetje een balletje jaquote:Op woensdag 15 april 2020 13:23 schreef onlogisch het volgende:
Mwoah.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:23 schreef onlogisch het volgende:
Vond het een saai gesprek verder, maar ben dan ook geen fan van voetbalpodcasts dus niet echt objectiefquote:Op woensdag 15 april 2020 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een beetje een balletje ja
Maar hij doet het erg goed.
Ik zit op mijn werklaptop. Ik mail je wel even een picca door.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pics van mevrouw Lans met de Iphone 11, anders Adolf
Zelden zo'n saaie podcast gehoord. Los van Stijn, trouwens.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vond het een saai gesprek verder, maar ben dan ook geen fan van voetbalpodcasts dus niet echt objectief
ik ook nietquote:Op woensdag 15 april 2020 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk geen 5 vrienden. Dat mag geen verrassing zijn.
jouw probleemquote:Op woensdag 15 april 2020 13:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat gaat niet op mijn SAMSUNG telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |