abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192627048

TT verzamel spoiler in t klein.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.

SPOILER
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis

Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel

[ Bericht 8% gewijzigd door Filosoofert op 15-04-2020 09:46:15 ]
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_192627051
Ja dan niet hé
pi_192627056
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:37 schreef stokj het volgende:

[..]

Hahaha, ik had daarna aangegeven alleen maar voor havo en vwo beschikbaar te zijn en dat vonden zij weer jammer. Voor het studiejaar daarop konden ze 'me niet garanderen' dat ik alleen havo en vwo kon doen. Hadden ze me alleen maar vmbo gegeven en ben ik maar gestopt, was toch maar een extra iets. :P
Ik heb daar mijn burn-out opgelopen en ben arbeidsongeschikt geraakt.

Ze HADDEN het nog kunnen voorkomen door mij over te plaatsen naar een andere vestiging waar men heel tevreden over mij was (ik werkte daar 2 dagdelen per week) en daar had ik ook een functie kunnen krijgen die veel beter bij me paste, maar dat werd me echt niet gegund.
Tijdens een gesprek er over werd me dat zelfs vrij letterlijk zo verteld.
pi_192627059
Goedemorgen :W
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_192627060
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:39 schreef Filosoofert het volgende:
Ja dan niet hé
......

Ik zat er op te loeren om de OP te pakken...dan kon ik eindelijk dat homohuis weghalen.
pi_192627062
En ja; op de havo hebben we ook wel eens een docent volkomen radeloos gemaakt, maar da's anders dan iemand elke dag de hele dag door treiteren.
pi_192627065
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:39 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik heb daar mijn burn-out opgelopen en ben arbeidsongeschikt geraakt.

Ze HADDEN het nog kunnen voorkomen door mij over te plaatsen naar een andere vestiging waar men heel tevreden over mij was (ik werkte daar 2 dagdelen per week) en daar had ik ook een functie kunnen krijgen die veel beter bij me paste, maar dat werd me echt niet gegund.
Tijdens een gesprek er over werd me dat zelfs vrij letterlijk zo verteld.
Maar ze deden het op de manier zoals het hen uitkwam...treurig
pi_192627081
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:40 schreef stokj het volgende:

[..]

......

Ik zat er op te loeren om de OP te pakken...dan kon ik eindelijk dat homohuis weghalen.
Ow doe ik wel voor je, was leuk geweest.
pi_192627094
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:42 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Ow doe ik wel voor je, was leuk geweest.
^O^ ^O^ ^O^ _O_ _O_ _O_
pi_192627107
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:40 schreef stokj het volgende:

[..]

Maar ze deden het op de manier zoals het hen uitkwam...treurig
Ja bij het gesprek er over had de directeur 2 volkomen willekeurige medewerkers er bij gezet als signaal naar mij toe dat hij het gesprek niet serieus nam.
Hij vond dat ik te veel klaagde over mijn huidige baan en daarom wilde hij me niks anders gunnen.

Tja ik moest dagroosters maken, perioderoosters, examenroosters, ik moest de absenties bijhouden, Te Laat briefjes invoeren, bijhouden wie moest nablijven, alle klassen nalopen om te vertellen wie moest nablijven, de mediatheek beheren, kinderen in de mediatheek laten nablijven, er achteraan vangen als kinderen niet kwamen opdagen en hen extra strafuren geven, contact met de ouders onderhouden, een zwaar autistische stagiaire begeleiden, apparatuur uitlenen, algemene conciërgetaken uitvoeren, assisteren met biologie, scheikunde en natuurkunde, zelf ICT-lessen geven, surveilleren, cursussen volgen voor EHBO enzo enz enz enz enz enz. (En de werkzaamheden die ik tijdens het volgen van de cursussen niet kon doen, stapelden uiteraard op bij de werkzaamheden van de dag erna.)
En dat trok ik allemaal zo bij elkaar niet echt, en dat namen ze mij dus kwalijk! :')
pi_192627123
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:46 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja bij het gesprek er over had de directeur 2 volkomen willekeurige medewerkers er bij gezet als signaal naar mij toe dat hij het gesprek niet serieus nam.
Hij vond dat ik te veel klaagde over mijn huidige baan en daarom wilde hij me niks anders gunnen.

Tja ik moest dagroosters maken, perioderoosters, examenroosters, ik moest de absenties bijhouden, Te Laat briefjes invoeren, bijhouden wie moest nablijven, alle klassen nalopen om te vertellen wie moest nablijven, de mediatheek beheren, kinderen in de mediatheek laten nablijven, er achteraan vangen als kinderen niet kwamen opdagen en hen extra strafuren geven, contact met de ouders onderhouden, een zwaar autistische stagiaire begeleiden, apparatuur uitlenen, algemene conciërgetaken uitvoeren, assisteren met biologie, scheikunde en natuurkunde, zelf ICT-lessen geven, surveilleren, cursussen volgen voor EHBO enzo enz enz enz enz enz.
En dat trok ik allemaal zo bij elkaar niet echt, en dat namen ze mij dus kwalijk! :')
Ik snap nooit dat mensen zo naar kunnen zijn.
pi_192627125
@Filosoofert goede keuze in de OP
pi_192627144
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:46 schreef ToT het volgende:

[..]

Tja ik moest dagroosters maken, perioderoosters, examenroosters, ik moest de absenties bijhouden, Te Laat briefjes invoeren, bijhouden wie moest nablijven, alle klassen nalopen om te vertellen wie moest nablijven, de mediatheek beheren, kinderen in de mediatheek laten nablijven, er achteraan vangen als kinderen niet kwamen opdagen en hen extra strafuren geven, contact met de ouders onderhouden, een zwaar autistische stagiaire begeleiden, apparatuur uitlenen, algemene conciërgetaken uitvoeren, assisteren met biologie, scheikunde en natuurkunde, zelf ICT-lessen geven, surveilleren, cursussen volgen voor EHBO enzo enz enz enz enz enz. (En de werkzaamheden die ik tijdens het volgen van de cursussen niet kon doen, stapelden uiteraard op bij de werkzaamheden van de dag erna.)
Kortom: je was voor hun een werkpaard.
pi_192627145
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:47 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Ik snap nooit dat mensen zo naar kunnen zijn.
Same here.

En ondertussen werd ik continu door de halve school uitgescholden omdat ik de klootzak was die continu hun ouders belde en die hen niet nablijven enzo.
Bijna geen enkele docent trad hier tegenop, en soms kreeg ik juist publiekelijk voor de kinderen de wind van voren van een docent als ik er moeite mee had dat ze er niet tegen optrad.
pi_192627153
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:48 schreef ToT het volgende:

[..]

Same here.

En ondertussen werd ik continu door de halve school uitgescholden omdat ik de klootzak was die continu hun ouders belde en die hen niet nablijven enzo.
Bijna geen enkele docent trad hier tegenop, en soms kreeg ik juist publiekelijk voor de kinderen de wind van voren van een docent als ik er moeite mee had dat ze er niet tegen optrad.
Beter dat je daar weg bent, maar helaas voor jou wel te laat!
pi_192627154
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:48 schreef stokj het volgende:

[..]

Kortom: je was voor hun een werkpaard.
Yupyup, en dan krijg je ineens te horen dat ze willen dat je voor de zomervakantie vrijwillig ontslag neemt! _O- :')

Mijn opvolger had nog niet eens één derde van mijn taken, en die is volgens mij 2 maand later afgehaakt omdat hij overspannen werd! _O-
pi_192627156
Ik was te laat! -O-
pi_192627166
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:49 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Beter dat je daar weg bent, maar helaas voor jou wel te laat!
Klopt ja.

Ik kan nu echt helemaal niet meer tegen spanningen daardoor. -O-
Na een zooi therapieën is het wel een stuk minder erg geworden. Ik was echt een wrak.
pi_192627177
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Klopt ja.

Ik kan nu echt helemaal niet meer tegen spanningen daardoor. -O-
Na een zooi therapieën is het wel een stuk minder erg geworden. Ik was echt een wrak.
Pfff nou hoop dat het een stijgende lijn blijft.
pi_192627183
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:49 schreef Amee het volgende:
Ik was te laat! -O-
Jammer, altijd op tijd komen ;)
pi_192627189
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:49 schreef Amee het volgende:
Ik was te laat! -O-
Vanmiddag weer een kans.
pi_192627192
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:51 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Pfff nou hoop dat het een stijgende lijn blijft.
Precies! :Y
Ja zolang ik lekker thuis zit zonder allerlei akelige prikkelingen van buitenaf, gaat het wel.

Godver, ik moet nu weer aan de Arbo- en bedrijfsartsen enzo denken, brrrrrr..... :X :X :X :X :X
pi_192627196
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Yupyup, en dan krijg je ineens te horen dat ze willen dat je voor de zomervakantie vrijwillig ontslag neemt! _O- :')

Mijn opvolger had nog niet eens één derde van mijn taken, en die is volgens mij 2 maand later afgehaakt omdat hij overspannen werd! _O-
_O- _O- _O-

Toen ik die school verliet hadden ze een opvolger gevonden die vóórdat hij zijn eerste les had gegeven kwam te overlijden. Kwamen ze me terugsmeken van kom die vmbo klassen doen. Ik hield voet bij stuk want ik voelde me prettiger bij de hogere klassen. Heb ik het afgewezen. Hadden ze één of andere ouder die werkloos was voor de groep gezet die toen na 2 maanden ook overspannen was geraakt.
pi_192627212
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:52 schreef stokj het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Toen ik die school verliet hadden ze een opvolger gevonden die vóórdat hij zijn eerste les had gegeven kwam te overlijden. Kwamen ze me terugsmeken van kom die vmbo klassen doen. Ik hield voet bij stuk want ik voelde me prettiger bij de hogere klassen. Heb ik het afgewezen. Hadden ze één of andere ouder die werkloos was voor de groep gezet die toen na 2 maanden ook overspannen was geraakt.
:')
pi_192627224
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:51 schreef stokj het volgende:

[..]

Jammer, altijd op tijd komen ;)
Hahaha! Jij bent een stoute jongen geworden. Haha!
pi_192627234
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:52 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Vanmiddag weer een kans.
We'll see. Vanmiddag spelletjes spelen met @engine
pi_192627239
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:55 schreef Amee het volgende:

[..]

We'll see. Vanmiddag spelletjes spelen met @:engine
@engine _O_
pi_192627268
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:52 schreef stokj het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

_O- Fijn!

Ach ook leuk, wat dat nablijven betreft; eerst moesten de docenten het allemaal beurtelings doen. Was ik allang blij om omdat ik al op het randje stond om overspannen te worden.
Maar de leraren vonden het niet leuk om eens per 2 weken of zo 2 uurtjes op de laagste uitschot van de school te moeten babysitten (want dat zijn uiteraard de koters die het meeste spijbelden, ÉN dat waren degenen die mij ook zo enorm zaten te treiteren), dus heeft de directie in zijn oneindig grote wijsheid besloten om de leerkrachten te ontzien en MIJ die taak maar in de schoenen te schuiven, ELKE DAG!
Ik merkte meer en meer dat leraren de slechtste kinderen juist beloonden door allerlei straffen kwijt te schelden en hen te matsen door hen ondanks slechte cijfers maar over te laten gaan enzo.
Ik kan daar ontzettend slecht tegen en heb daar flink tegen zitten sputteren, maar ik moest m'n bek houden.
Toen dacht ik: "Wat zij kunnen, kan ik ook", dus liet ik die koters tijdens het nablijven ook maar lekker ouwehoeren en klieren. En ineens kregen die kinderen ook veel meer waardering voor mij.

Ja maar dat mocht niet, want het was wel straf he! :')
pi_192627289
Na een aantal gigantische woede-uitbarstingen en jankbuien zijn letterlijk ALLE docenten naar de directie gestapt om voor mij op te komen, maar de directie zei dat dit gewoon mijn werk was en hij had er geen boodschap aan dat ik het niet aan kon. :')
Overigens moet ik er bij zeggen dat deze vestiging een enorm verloop aan personeel had; elk jaar opnieuw moesten ze weer op zoek naar nieuwe leraren en andere personeelsleden.

Het gekke is dat de bijnaam van de algemeen directeur van de vestiging waar ik het WÉL naar mijn zin had, "Stalin" was! _O-
pi_192627302
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:00 schreef ToT het volgende:
Na een aantal gigantische woede-uitbarstingen en jankbuien zijn letterlijk ALLE docenten naar de directie gestapt om voor mij op te komen, maar de directie zei dat dit gewoon mijn werk was en hij had er geen boodschap aan dat ik het niet aan kon. :')
Overigens moet ik er bij zeggen dat deze vestiging een enorm verloop aan personeel had; elk jaar opnieuw moesten ze weer op zoek naar nieuwe leraren en andere personeelsleden.
Dat zo'n school überhaupt blijft bestaan dan hé.
pi_192627307
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:02 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Dat zo'n school überhaupt blijft bestaan dan hé.
Oh ze zijn ondertussen gefuseerd omdat ze onderuit dreigden te gaan! _O-
pi_192627313
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:02 schreef ToT het volgende:

[..]

Oh ze zijn ondertussen gefuseerd omdat ze onderuit dreigden te gaan! _O-
Haha ja lijkt me logisch
pi_192627342
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:55 schreef Amee het volgende:

[..]

We'll see. Vanmiddag spelletjes spelen met @:engine
Jaa *O*
pi_192627350
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:03 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Haha ja lijkt me logisch
Tja was wel grappig; onze directeur werd keihard voor "laffe herder" uitgemaakt door een docent en hij droop met zijn staart tussen de benen af.
Terwijl "Stalin" (van de andere vestiging) echt geen tegenspraak duldde. "Je wil niet 's ochtends ingeroosterd worden omdat je je kind naar de opvang moet brengen? Heb je mij vooraf voor toestemming gevraagd om een kind te mogen krijgen? NEE? Waarom maak je jouw kind dan mijn probleem?!? Verzoek afgewezen!"

_O- Echt zo heerlijk, die duidelijke richtlijnen op die school! (Althans als roostermaker. :T )
pi_192627361
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:06 schreef ToT het volgende:

[..]

Tja was wel grappig; onze directeur werd keihard voor "laffe herder" uitgemaakt door een docent en hij droop met zijn staart tussen de benen af.
Terwijl "Stalin" (van de andere vestiging) echt geen tegenspraak duldde. "Je wil niet 's ochtends ingeroosterd worden omdat je je kind naar de opvang moet brengen? Heb je mij vooraf voor toestemming gevraagd om een kind te mogen krijgen? NEE? Waarom maak je jouw kind dan mijn probleem?!? Verzoek afgewezen!"

_O- Echt zo heerlijk, die duidelijke richtlijnen op die school! (Althans als roostermaker. :T )
Pff hou op schei uit.

quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:05 schreef engine het volgende:

[..]

Jaa *O*
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
pi_192627369
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:05 schreef engine het volgende:

[..]

Jaa *O*
Ik zal winnen!
pi_192627382
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:07 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik zal winnen!
mag ik ook meedoen?
pi_192627388
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:06 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Pff hou op schei uit.
[..]

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
MATTIEEEEEEEEEEEEEE
pi_192627389
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:08 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

mag ik ook meedoen?
Ja. Heb je steam?
pi_192627409
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:07 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik zal winnen!
:D
Zou er niet al teveel vanuit gaan :+
pi_192627419
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:10 schreef engine het volgende:

[..]

Zou er niet al teveel vanuit gaan :+
🥺
pi_192627427
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:09 schreef Amee het volgende:

[..]

Ja. Heb je steam?
Zekersteweten
pi_192627666
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:11 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Zekersteweten
Tabletop?
pi_192627670
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:31 schreef Amee het volgende:

[..]

Tabletop?
hoe?
pi_192627704
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:32 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

hoe?
Dat is een programma voor bordspellen.
pi_192627816
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:35 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat is een programma voor bordspellen.
kan ik wel downloaden
pi_192627884
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:44 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

kan ik wel downloaden
Het kost wel geld. 20 euro ongeveer.
pi_192627906
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:52 schreef Amee het volgende:

[..]

POEHEEEE ff kijken ben vnv pas om 2045 thuis van het werk
pi_192628016
pi_192628017
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:52 schreef Amee het volgende:

[..]

Misschien ergens anders goedkoper? G2A ofzo..
Ik zwaai naar dieren.
pi_192628021
pi_192628023
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 11:07 schreef Geerd het volgende:

[..]

Of Kinguin volgens mij.
pi_192628032
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:55 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

POEHEEEE ff kijken ben vnv pas om 2045 thuis van het werk
Is goed!
pi_192628035
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 11:07 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat weet ik niet.
pi_192628148
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 11:08 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat weet ik niet.
:9
Ik zwaai naar dieren.
pi_192628178
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 11:18 schreef Geerd het volgende:

[..]

:9
Geerd de koopjesjager
pi_192628188
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 11:20 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Geerd de koopjesjager
Soo
Ik zwaai naar dieren.
pi_192628225
wat is compliment jonge
  woensdag 15 april 2020 @ 11:23:07 #59
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_192628226
Snel nog dingen kopen voordat het uitverkoopverbod in gaat.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_192628288
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 11:23 schreef dud0r het volgende:
  woensdag 15 april 2020 @ 11:38:10 #61
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_192628506
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 11:26 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vraag me af of het effect heeft op outlet spullen. Ik heb nog wat schoenen op het oog maar even wachten tot het salaris binnen is.
Keiharde porno!
pi_192628522
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 11:07 schreef Filosoofert het volgende:
@:engine @:hemarookworst
What's up? :D
pi_192628535
pi_192628610
W
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 11:40 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
WAZXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_192628753
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 11:23 schreef dud0r het volgende:
Uitverkoopverbod? :?
pi_192628789
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 11:58 schreef ToT het volgende:

[..]

Zodat de kleinere winkels misschien niet failliet gaan als de grotere winkels meer kunnen verdienen met hun uitverkoop......

*Weer verder aan het werk* :W
  woensdag 15 april 2020 @ 12:02:57 #67
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_192628792
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 11:58 schreef ToT het volgende:

[..]

https://www.emerce.nl/nie(...)verkoopverbod-online
Keiharde porno!
pi_192629221
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2020 12:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Zodat de kleinere winkels misschien niet failliet gaan als de grotere winkels meer kunnen verdienen met hun uitverkoop......

*Weer verder aan het werk* :W
quote:
Ah, helder! ^O^
pi_192629314
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 12:34 schreef ToT het volgende:

[..]

[..]

Ah, helder! ^O^
Alles logisch
pi_192629373
Wie is trouwens dat blonde chikie..van de meilandjes?

Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 15 april 2020 @ 12:48:07 #71
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_192629377
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 12:47 schreef Geerd het volgende:
Wie is trouwens dat blonde chikie..van de meilandjes?

[ afbeelding ]
Martien _O_
#KICKOUTZP
pi_192629488
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 12:48 schreef wollah het volgende:

[..]

Martien _O_
_O_
pi_192629515
Heel FOK! valt dood vandaag lijkt wel.
  woensdag 15 april 2020 @ 12:57:01 #74
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192629525
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 12:54 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

_O_
Abi
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192629529
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 12:57 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Abi
Sahbi
pi_192629540
Hoe is het daar?

Jij bent de hele dag aan het matten in het COR forum ofniet.
pi_192629547
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 12:48 schreef wollah het volgende:

[..]

Martien _O_
Hu zei heeft wel een kind? Maar geen vriend ofzo ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_192629559
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 12:58 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hu zei heeft wel een kind? Maar geen vriend ofzo ?
Nee, hij "wist" het eerst nog niet.

Ik heb me hier ook over verbaasd, dat is normaal denk ik.
pi_192629599
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 12:58 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Nee, hij "wist" het eerst nog niet.

Ik heb me hier ook over verbaasd, dat is normaal denk ik.
Hu.,..waar is die nu dan? Ik zit zomaar wat kleine stukjes te kijken maar...
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 15 april 2020 @ 13:00:30 #80
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192629601
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 12:57 schreef Filosoofert het volgende:
Hoe is het daar?

Jij bent de hele dag aan het matten in het COR forum ofniet.
Weet je hoe kkduf rest van het forum is. Hier soms uren geen post wat kan ik daar nu mee
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 15 april 2020 @ 13:02:12 #81
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192629633
En om nu de hele dag tussen een afgekeurde pseudomof en een vermoeiende kletstante rond te gaan hangen, tsja
pi_192629976
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:00 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Weet je hoe kkduf rest van het forum is. Hier soms uren geen post wat kan ik daar nu mee
ja lul dan ik lul wel terug vanmiddag.

quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:02 schreef Pumpalov het volgende:
En om nu de hele dag tussen een afgekeurde pseudomof en een vermoeiende kletstante rond te gaan hangen, tsja
Pohhh
pi_192630281
Dusja
pi_192630304
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 11:26 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lijkt alsof ze wil zeggen dat je niet door haar schaamhaar mag wroeten :D
Ook in moeilijke tijden.
pi_192630318
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Lijkt alsof ze wil zeggen dat je niet door haar schaamhaar mag wroeten :D
Weet niet wat voor bossen jij gewend bent maareh :9
pi_192630319
Ook weer liters pils en wijn ingeslagen :7 Vanavond sparerib op het menu, en garnalen met marinade en knoflook op een spies :7
Ook in moeilijke tijden.
pi_192630322
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:46 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Weet niet wat voor bossen jij gewend bent maareh :9
Oerwouden broer, Amazone kan er een puntje aan zuigen.
Ook in moeilijke tijden.
pi_192630324
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ook weer liters pils en wijn ingeslagen :7 Vanavond sparerib op het menu, en garnalen met marinade en knoflook op een spies :7
GENIETEN GOD!@
Ik zwaai naar dieren.
pi_192630343
quote:
ZO JALOERS

quote:

[..]

Oerwouden broer, Amazone kan er een puntje aan zuigen.
Lekker wroeten

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:46 schreef Geerd het volgende:

[..]

GENIETEN GOD!@
Hoe is het, zit je chill?
pi_192630346
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:46 schreef Geerd het volgende:

[..]

GENIETEN GOD!@
En de achter buuf uitschelden vanaf mijn balkon. Vind ze leuk. _O_ Kolere hoer dat het is. Gelukkig kan ze niet liplezen en drukt ze der jetsters tegen het raam _O_
Ook in moeilijke tijden.
pi_192630349
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:47 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

ZO JALOERS
[..]

Lekker wroeten
[..]

Yes ff paar biertjes...dan weer mooi geweest...
Ik zwaai naar dieren.
pi_192630350
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:47 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

ZO JALOERS
[..]

Lekker wroeten
[..]

Ja man, heb het wel s minder gehad :P
Ook in moeilijke tijden.
pi_192630380
Neee beter hé
pi_192630426
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:54 schreef Amee het volgende:

[..]

Hahaha! Jij bent een stoute jongen geworden. Haha!
Ach, soms verlang je naar bepaalde dingen maar dan heb je het niet ;( :P
pi_192630460
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:53 schreef stokj het volgende:

[..]

Ach, soms verlang je naar bepaalde dingen maar dan heb je het niet ;( :P
Zoals een goeie kilo spareribs
pi_192630473
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:55 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Zoals een goeie kilo spareribs
Jij zou tevreden zijn met een zeug of zwijn hé :P
pi_192630503
Compleet zwijn aan een spies geroosterd boven zelf gestookte fik :9~ :9~ :9~
Ook in moeilijke tijden.
pi_192630507
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:56 schreef stokj het volgende:

[..]

Jij zou tevreden zijn met een zeug of zwijn hé :P
Zo dan, nu wel.

Heb honger had geen brood bij en hier is alles dicht.

Ligt alleen snoep hier, maja, daar word ik niet gelukkig van.
pi_192630627
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:58 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Zo dan, nu wel.

Heb honger had geen brood bij en hier is alles dicht.

Ligt alleen snoep hier, maja, daar word ik niet gelukkig van.
Jeetje, wat een mishandeling. Kan je niet iets lekkers bestellen?
pi_192630703
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:06 schreef stokj het volgende:

[..]

Jeetje, wat een mishandeling. Kan je niet iets lekkers bestellen?
zou wel wat zijn om een shoarmaschotel te laten komen.
pi_192630715
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:12 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

zou wel wat zijn om een shoarmaschotel te laten komen.
:9 :9 :9 gewoon doen, vlees doet het altijd goed.
  woensdag 15 april 2020 @ 14:17:16 #102
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_192630749
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 11:07 schreef Filosoofert het volgende:
@:engine @:hemarookworst
Je riep?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_192630810
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:17 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Je riep?
ja mistte je

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:13 schreef stokj het volgende:

[..]

:9 :9 :9 gewoon doen, vlees doet het altijd goed.
Ja toch
  woensdag 15 april 2020 @ 14:22:57 #104
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_192630824
Hier ben ik dan
Uw ADH vitamine Worst
pi_192630835
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:22 schreef hemarookworst het volgende:
Hier ben ik dan
ja voelt fijn O+
  woensdag 15 april 2020 @ 14:28:58 #106
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_192630887
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:23 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

ja voelt fijn O+
Goeie OP, het dagbagger clubhuis is vooral leuk voor @Geerd
Uw ADH vitamine Worst
pi_192630947
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:28 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Goeie OP, het dagbagger clubhuis is vooral leuk voor @:Geerd
Mij leek het ook wel vet.
  woensdag 15 april 2020 @ 14:39:21 #108
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192631025
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:24 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

ja lul dan ik lul wel terug vanmiddag.
[..]

Pohhh
Ah en een excuusturk natuurlijk.

Daarom net maar m'n legdayprogramma gedraaid.
pi_192631034
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:39 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Ah en een excuusturk natuurlijk.

Daarom net maar m'n legdayprogramma gedraaid.
Huh turk?

Netjes netjes. ff traplopen.
  woensdag 15 april 2020 @ 14:40:58 #110
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192631048
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:39 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Huh turk?

Netjes netjes. ff traplopen.
Ben je gek matti loop dagelijks al honderden trappen op en af. Jaloers op het jaar 2100 waar er waarschijnlijk gewoon overal roltrappen zijn ipv al die kuttrapjes.
pi_192631051
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:40 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Ben je gek matti loop dagelijks al honderden trappen op en af. Jaloers op het jaar 2100 waar er waarschijnlijk gewoon overal roltrappen zijn ipv al die kuttrapjes.
vacuumbuizen denk ik
  woensdag 15 april 2020 @ 14:46:02 #112
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192631105
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:41 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

vacuumbuizen denk ik
En daar gaat Filo, op naar de koeien en daar voorbij

woensdag 15 april 2020 @ 14:47:01 #113
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_192631117
Nog viesdikker worden dan
Uw ADH vitamine Worst
pi_192631132
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:46 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

En daar gaat Filo, op naar de koeien en daar voorbij

als je goed kijkt, zie je het logo van de zender in beeld.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
Nog viesdikker worden dan
Sowieso _O_

Paar keer per eeuw een corona'tje trekt dat ook wel weer recht.
  woensdag 15 april 2020 @ 14:51:06 #115
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192631195
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:47 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

als je goed kijkt, zie je het logo van de zender in beeld.
[..]

Sowieso _O_

Paar keer per eeuw een corona'tje trekt dat ook wel weer recht.
Nu je het zegt
pi_192631210
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:51 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Nu je het zegt
Ja hé,

je ziet op de vleugels van het vliegtuig Jetix staan.
pi_192632071
@Pumpalov kom lullen dan ei
  woensdag 15 april 2020 @ 16:12:08 #118
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192632335
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:53 schreef Filosoofert het volgende:
@:pumpalov kom lullen dan ei
Even douchen en koken toch :'(
  woensdag 15 april 2020 @ 16:12:24 #119
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192632341
JE KAN OOK GEEN UUR ZONDER ME HE
pi_192632351
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 16:12 schreef Pumpalov het volgende:
UUR
Nee ga zo melken
  woensdag 15 april 2020 @ 16:18:40 #121
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192632447
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 16:12 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Nee ga zo melken
Mooie leef hoor. Vergeet je de uierbrander niet?
pi_192633047
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 16:12 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Nee ga zo melken
Sterkte met kolven!
pi_192633073
Heeft Haags een leven gekregen of zo? :?
pi_192633359
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:07 schreef ToT het volgende:
Heeft Haags een leven gekregen of zo? :?
HahahahahahahahhagahahahagaggagagahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahaHahahahahahahahhagahahahagaggagagahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahaHahahahahahahahhagahahahagaggagagahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahaHahahahahahahahhagahahahagaggagagahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahaHahahahahahahahhagahahahagaggagagahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahaha
pi_192633364
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:25 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

HahahahahahahahhagahahahagaggagagahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahaHahahahahahahahhagahahahagaggagagahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahaHahahahahahahahhagahahahagaggagagahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahaHahahahahahahahhagahahahagaggagagahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahaHahahahahahahahhagahahahagaggagagahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahaha
:D :T
pi_192633371
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 16:18 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Mooie leef hoor. Vergeet je de uierbrander niet?
Nee lekker bbq

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:04 schreef stokj het volgende:

[..]

Sterkte met kolven!
Thnks
pi_192633392
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:26 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Nee lekker bbq
[..]

Thnks
Maïskolven voor op de bbq? :P
pi_192633416
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:28 schreef ToT het volgende:

[..]

Maïskolven voor op de bbq? :P
Nee koeien kolven ofwel melken
pi_192633429
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:30 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Nee koeien kolven ofwel melken
Ah! :P

Mocht je nog een vrouw zoeken, dan ken ik nog een leuk programma voor je op tv! :P
pi_192633433
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:30 schreef ToT het volgende:

[..]

Ah! :P

Mocht je nog een vrouw zoeken, dan ken ik nog een leuk programma voor je op tv! :P
Nee ik heb een vrouw :9
pi_192633436
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:31 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

^O^
pi_192633534
quote:

[..]

Mocht je toch graag op tv willen zijn er ook programma's voor stellen :P
pi_192633624
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:38 schreef engine het volgende:

Mocht je toch graag op tv willen zijn er ook programma's voor stellen
Lingo bijvoorbeeld! :T
pi_192633640
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:44 schreef ToT het volgende:

[..]

Lingo bijvoorbeeld! :T
Temptation Island!!
pi_192633674
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Temptation Island!!
De ultieme relatietest :T
pi_192633710
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:49 schreef engine het volgende:

[..]

De ultieme relatietest :T
Precies :D :D
pi_192634040
quote:

[..]

Temptation Island!!
Och ja, zo heet dat! _O- Ik haal die 2 altijd door elkaar! :')
Met beiden wordt er met ballen gespeeld.
pi_192634097
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 18:13 schreef ToT het volgende:

[..]

Och ja, zo heet dat! _O- Ik haal die 2 altijd door elkaar! :')
Met beiden wordt er met ballen gespeeld.
Dit seizoen wel heel erg inderdaad :D
pi_192634112
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2020 18:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dit seizoen wel heel erg inderdaad :D
Ja, die gouden, groene en rode ballen vliegen je idd om de oren! :P
pi_192634124
Ik heb overigens nog nooit ook maar 1 aflevering van Temptation Island gezien! _O-
pi_192634135
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 18:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja, die gouden, groene en rode ballen vliegen je idd om de oren! :P
Precies...maar het woord raden?? :D :D
pi_192634151
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2020 18:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Precies...maar het woord raden?? :D :D
_O- Echt he! :D
We hebben het hier soms ff op staan omdat er wat anders achteraan komt wat semi-interessant is, en dan zit ik soms echt zo van: "WTF? Hoe kun je dat nou niet zien zeg?" _O-
pi_192634201
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2020 18:20 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Echt he! :D
We hebben het hier soms ff op staan omdat er wat anders achteraan komt wat semi-interessant is, en dan zit ik soms echt zo van: "WTF? Hoe kun je dat nou niet zien zeg?" _O-
Ha ha, totaal andere woorden raden omdat ze hopen meer letters goed te hebben :)
pi_192634295
quote:

[..]

Gaat je vrouw je melken? :+
pi_192634421
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 18:27 schreef stokj het volgende:

[..]

_O-
  woensdag 15 april 2020 @ 19:12:23 #146
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_192635155
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_192635212
Als er ooit een eind komt inderdaad..... :D
  woensdag 15 april 2020 @ 19:18:00 #148
484106 Kopjechino
pi_192635270
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Er is hoop! Kingsland waar ik naartoe zou gaan op koningsdag is verplaatst naar 19 september *O*
Duurt lang maar oké, iets met licht en een tunnel :P
pi_192635375
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
All good things must come to an end! :T
pi_192635410
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:18 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Er is hoop! Kingsland waar ik naartoe zou gaan op koningsdag is verplaatst naar 19 september *O*
Duurt lang maar oké, iets met licht en een tunnel :P
Dat klinkt inderdaad hoopvol!
pi_192635477
quote:

[..]

Temptation Island!!
Ik kan nooit begrijpen waarom je daar aan mee zou doen.
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
  woensdag 15 april 2020 @ 19:29:17 #152
484106 Kopjechino
pi_192635523
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:27 schreef RTR het volgende:
Als je aandachtsgeil bent
pi_192635561
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:29 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Als je aandachtsgeil bent
Dan nog begrijp ik het niet. Je staat in elk geval zwaar voor lul.
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
  woensdag 15 april 2020 @ 19:32:18 #154
484106 Kopjechino
pi_192635619
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:30 schreef RTR het volgende:
Dan nog begrijp ik het niet. Je staat in elk geval zwaar voor lul.
Ik kijk er niet naar, laat staan dat ik er aan mee zou doen. Snap er zelf ook niets van hoor _O-
pi_192635694
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:32 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ik kijk er niet naar, laat staan dat ik er aan mee zou doen. Snap er zelf ook niets van hoor _O-
Ze worden ook elk jaar dommer _O-
  woensdag 15 april 2020 @ 19:38:49 #156
484106 Kopjechino
pi_192635796
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:35 schreef RTR het volgende:
Ze worden ook elk jaar dommer _O-
Heb werkelijk geen idee, maar geloof je gelijk :D
Kan me moeilijk indenken dat mensen werkelijk zó dom zijn
pi_192635818
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:38 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Heb werkelijk geen idee, maar geloof je gelijk :D
Kan me moeilijk indenken dat mensen werkelijk zó dom zijn
Van die jonge vrouwen die echt alles hebben laten doen en dan nog geen 25 zijn _O-
  woensdag 15 april 2020 @ 19:42:03 #158
484106 Kopjechino
pi_192635886
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:39 schreef RTR het volgende:
Van die jonge vrouwen die echt alles hebben laten doen en dan nog geen 25 zijn _O-
Hoe wist je dit van mij? Dat vertel ik hier niemand :o
pi_192635910
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:42 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ook schaamlip correctie ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_192635912
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:42 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Je ziet er niet voor niks zo goed uit :@
  woensdag 15 april 2020 @ 19:43:55 #161
484106 Kopjechino
pi_192635944
quote:
4s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:42 schreef Geerd het volgende:
Ook schaamlip correctie ?
Gewoon helemaal laten dichtnaaien. Gebeurt toch nooit iets mee.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:42 schreef RTR het volgende:
Je ziet er niet voor niks zo goed uit :@
Jij weet niet eens hoe ik eruit zie 😛
pi_192635964
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:43 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

[..]

Jawel, keer foto van jou gezien in je auto (y)
pi_192635970
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:43 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

[..]

:D :D _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 15 april 2020 @ 19:45:12 #164
484106 Kopjechino
pi_192635977
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:44 schreef RTR het volgende:
Jawel, keer foto van jou gezien in je auto (y)
Oh wow. Goed geheugen _O-
pi_192635980
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:44 schreef Geerd het volgende:

[..]

:D :D _O- _O-
_O_
pi_192635988
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:45 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Oh wow. Goed geheugen _O-
Mijn foto zwerft hier ook nog ergens rond :')
  woensdag 15 april 2020 @ 19:46:20 #167
484106 Kopjechino
pi_192635995
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:45 schreef RTR het volgende:
Mijn foto zwerft hier ook nog ergens rond :')
Ik wil zien :o
pi_192636007
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:46 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ik wil zien :o
Ja ergens in een topic van 7 jaar geleden ofzo :') :')

DM me maar dan stuur ik m'n FB :)
  woensdag 15 april 2020 @ 19:47:34 #169
484106 Kopjechino
pi_192636017
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:47 schreef RTR het volgende:
Ja ergens in een topic van 7 jaar geleden ofzo :') :')

DM me maar dan stuur ik m'n FB :)
7 jaar _O-
pi_192636096
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:47 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

7 jaar _O-
Ontvangen?
  woensdag 15 april 2020 @ 19:54:21 #171
484106 Kopjechino
pi_192636161
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:51 schreef RTR het volgende:
Ontvangen?
:Y
pi_192636259
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:54 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

:Y
Mooi :)
pi_192636369
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:27 schreef RTR het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar tis zo heerlijk om naar te kijken :@ :D
pi_192636372
Als dit geen neuken wordt !
Ik zwaai naar dieren.
pi_192636383
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:03 schreef Geerd het volgende:
Als dit geen neuken wordt !
Kopje en RTR O+
pi_192636404
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Kopje en RTR O+
Wel video's maken _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 15 april 2020 @ 20:06:25 #177
484106 Kopjechino
pi_192636424
quote:
Kopje en RTR O+
Ik gun hem een stabieler iemand _O-
pi_192636425
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wel video's maken _O_ _O_ _O_
Yes please :D :D
pi_192636477
quote:

[..]

Kopje en RTR O+
pi_192636488
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:06 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ik gun hem een stabieler iemand _O-
Mijn bureaustoel is ook instabiel :P
  woensdag 15 april 2020 @ 20:11:21 #181
484106 Kopjechino
pi_192636528
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:09 schreef RTR het volgende:
Mijn bureaustoel is ook instabiel :P
Toch geen fijn idee dat elke keer als je erop zit je je afvraagt wanneer het fout zal gaan?
  woensdag 15 april 2020 @ 20:11:33 #182
484106 Kopjechino
pi_192636536
Oké dat klonk fout, zo bedoelde ik het niet :')
pi_192636540
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 18:27 schreef stokj het volgende:

[..]

Ik hoop het
pi_192636609
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:11 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Toch geen fijn idee dat elke keer als je erop zit je je afvraagt wanneer het fout zal gaan?
Het is de ervaring altijd weer waard ;)
  woensdag 15 april 2020 @ 20:16:28 #185
484106 Kopjechino
pi_192636649
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:14 schreef RTR het volgende:
Het is de ervaring altijd weer waard ;)
Ja en nee. Had liever gewild dat ik mijn exen nooit had leren kennen. Anderzijds zijn het wel ervaringen geweest waar ik van heb geleerd en sterker uit ben gekomen
pi_192636706
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:11 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Ik hoop het
Dat was laatst niet helemaal gelukt toch.....midden in de nacht.....
pi_192636733
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:16 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ja en nee. Had liever gewild dat ik mijn exen nooit had leren kennen. Anderzijds zijn het wel ervaringen geweest waar ik van heb geleerd en sterker uit ben gekomen
Daarvoor zijn het ook je exen toch :D

Waarom zou jij 'instabiel' zijn dan? Waar twee vechten hebben twee schuld toch?
pi_192636765
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat was laatst niet helemaal gelukt toch.....midden in de nacht.....
Huehuehue.....

nee
  woensdag 15 april 2020 @ 20:21:55 #189
484106 Kopjechino
pi_192636784
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:19 schreef RTR het volgende:
Daarvoor zijn het ook je exen toch :D

Waarom zou jij 'instabiel' zijn dan? Waar twee vechten hebben twee schuld toch?
Door die ervaringen ben ik kwetsbaarder. Nu na mijn laatst ex ben ik helemaal fucked up. Had al moeite met mensen vertrouwen en na hem is dat echt COMPLEET weg gewoon
pi_192636795
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:21 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Huehuehue.....

nee
Ahw......kusje erop?
pi_192636802
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ahw......kusje erop?
Naja dat is het hele probleem! :o
pi_192636816
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:22 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Naja dat is het hele probleem! :o
Oh ja.....kusje van mij dan? :*
pi_192636830
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oh ja.....kusje van mij dan? :*
:@ thanks
pi_192636943
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:21 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Door die ervaringen ben ik kwetsbaarder. Nu na mijn laatst ex ben ik helemaal fucked up. Had al moeite met mensen vertrouwen en na hem is dat echt COMPLEET weg gewoon
Dat is klote maar ook daar kom je weer overheen. Mijn laatste ex ging blijkbaar al drie maanden vreemd :') Kan niet zeggen dat dat zo goed is voor je zelfvertrouwen :') :')
  woensdag 15 april 2020 @ 20:36:10 #195
484106 Kopjechino
pi_192637114
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:29 schreef RTR het volgende:
Dat is klote maar ook daar kom je weer overheen. Mijn laatste ex ging blijkbaar al drie maanden vreemd :') Kan niet zeggen dat dat zo goed is voor je zelfvertrouwen :') :')
Vreemdgaan, ik walg daar van :r
Mijn laatste ex had schijnbaar de hele tijd een relatie terwijl hij met mij aan het daten was. Zij en ik zijn erachter gekomen dat we in hetzelfde bed sliepen, op dezelfde bank zaten en de rest kan je wel invullen. Hoe ben je zo :')
pi_192637647
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:11 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Ik hoop het
Veel plezier ;)
pi_192637666
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:36 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Vreemdgaan, ik walg daar van :r
Mijn laatste ex had schijnbaar de hele tijd een relatie terwijl hij met mij aan het daten was. Zij en ik zijn erachter gekomen dat we in hetzelfde bed sliepen, op dezelfde bank zaten en de rest kan je wel invullen. Hoe ben je zo :')
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:29 schreef RTR het volgende:

[..]

Probeer deze kloteperiode achter je te laten en te leven naar het heden en de toekomst, mijn kinderen. O~)
pi_192637668
:P _O- :+
  woensdag 15 april 2020 @ 21:04:30 #199
484106 Kopjechino
pi_192637689
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:03 schreef stokj het volgende:

[..]

[..]

Probeer deze kloteperiode achter je te laten en te leven naar het heden en de toekomst, mijn kinderen. O~)
Ja baas
pi_192637721
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:04 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ja baas
:D :P

Hoe is het verder?
pi_192637761
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:03 schreef stokj het volgende:

[..]

[..]

Stokj ouwe baas :D *O*
pi_192637804
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:07 schreef RTR het volgende:

[..]

Stokj ouwe baas :D *O*
Maestro, alles kloek in de broek? *O*
pi_192637837
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:10 schreef stokj het volgende:

[..]

Maestro, alles kloek in de broek? *O*
Directeur, met mien gaet altied goed met oe dan? *O*
pi_192637852
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:12 schreef RTR het volgende:

[..]

Directeur, met mien gaet altied goed met oe dan? *O*
Toe maar! Hier op het paleis is het maar een beetje dooie boel. Maarja het is dat of plat liggen van de Corona :P

Nee joh, alles gaat verder prima. Heb je nog gescoord?
pi_192637877
@ToT op welke heb jij gestemd :P
ONZ / Een vrouw slaan
  woensdag 15 april 2020 @ 21:17:21 #206
484106 Kopjechino
pi_192637939
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:05 schreef stokj het volgende:

[..]

Hoe is het verder?
Beetje kut, maar gaat beter. Heb je al gehoord dat ik gereageerd heb op een appartement? :D
pi_192637969
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:17 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Beetje kut, maar gaat beter. Heb je al gehoord dat ik gereageerd heb op een appartement? :D
Maak het altijd voor jezelf beter Kopje!
Wat goed! _O_ Hopelijk zit het dit keer echt mee!
  woensdag 15 april 2020 @ 21:19:42 #208
484106 Kopjechino
pi_192637982
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:18 schreef stokj het volgende:
Vorige keer was mijn eigen stomme schuld. Dit keer zeg ik het voor niets of niemand af! :(
Behalve als ik het zelf niks vind :+
pi_192637993
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:18 schreef stokj het volgende:

[..]

Exen kun je beter kwijt dan rijk zijn......
  woensdag 15 april 2020 @ 21:21:06 #210
484106 Kopjechino
pi_192638013
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
In mijn geval sowieso _O-
pi_192638026
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:21 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

In mijn geval sowieso _O-
Hier ook hoor :D
pi_192638031
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:19 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Vorige keer was mijn eigen stomme schuld. Dit keer zeg ik het voor niets of niemand af! :(
Behalve als ik het zelf niks vind :+
_O_ _O_ _O_ Zo is dat!

Neem het heft in eigen handen en bepaal zelf!
Hoe gaat het met gamen verder :P
  woensdag 15 april 2020 @ 21:22:18 #213
484106 Kopjechino
pi_192638032
Fuck mannen en fuckboys :(
  woensdag 15 april 2020 @ 21:22:36 #214
484106 Kopjechino
pi_192638037
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:22 schreef stokj het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_ Zo is dat!

K leef me eige leef
pi_192638040
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Klopt, onnodige hoofdpijn. En hoofdpijn wil je niet. Tenzij je er van houdt.
pi_192638046
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:22 schreef stokj het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_ Zo is dat!

Hoe gaat het met gamen verder :P
Dan blijven er heul weinig mannen over..... :D
pi_192638058
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:22 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

K leef me eige leef
Jammer dat er geen 'boks' emoticon is. Dat zou zo goed passen als compliment.
pi_192638085
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dan blijven er heul weinig mannen over..... :D
Klopt, zeker in deze tijden.
Zou Mark R niet iets voor jou zijn? Vlotte babbel, lang, beetje hamsterface.
pi_192638094
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:22 schreef Kopjechino het volgende:
Fuck mannen en fuckboys :(
Ik ben ook een man :'(
pi_192638105
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:25 schreef stokj het volgende:

[..]

Klopt, zeker in deze tijden.
Zou Mark R niet iets voor jou zijn? Vlotte babbel, lang, beetje hamsterface.
Brrrr, dat watje?
pi_192638122
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Brrrr, dat watje?
Hij toont in deze tijden toch zijn leiderschap :P
pi_192638145
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:26 schreef stokj het volgende:

[..]

Hij toont in deze tijden toch zijn leiderschap :P
Niet echt hoor.....er zijn nog teveel mensen niet op anderhalve meter afstand, met name daters....
pi_192638190
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Niet echt hoor.....er zijn nog teveel mensen niet op anderhalve meter afstand, met name daters....
Erg hé, hier ook. Het was mooi weer de afgelopen dagen en plots trekt iedereen er op uit (in korte broek ook nog).
pi_192638234
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:29 schreef stokj het volgende:

[..]

Erg hé, hier ook. Het was mooi weer de afgelopen dagen en plots trekt iedereen er op uit (in korte broek ook nog).
Terwijl ik gewoon in eigen tuin verbleef ...
  woensdag 15 april 2020 @ 21:35:36 #225
484106 Kopjechino
pi_192638317
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:24 schreef stokj het volgende:
Jammer dat er geen 'boks' emoticon is. Dat zou zo goed passen als compliment.
Welles 👊🏻
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:25 schreef RTR het volgende:
Ik ben ook een man :'(
Punt gemaakt.

Nee grapje :+
pi_192638430
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Terwijl ik gewoon in eigen tuin verbleef ...
Ook in de supermarkt zondigen vooral de oudjes door bijna dwars door je heen te lopen. Achja
pi_192638437
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:35 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Welles 👊🏻
[..]

Punt gemaakt.

Nee grapje :+
BOKS 👊🏻 :P
pi_192638505
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:40 schreef stokj het volgende:

[..]

Ook in de supermarkt zondigen vooral de oudjes door bijna dwars door je heen te lopen. Achja
Die 'jeugd' van tegenwoordig :6
  woensdag 15 april 2020 @ 21:46:10 #229
484106 Kopjechino
pi_192638554
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:40 schreef stokj het volgende:
BOKS 👊🏻 :P
:D *;
pi_192638819
  woensdag 15 april 2020 @ 22:27:10 #231
484106 Kopjechino
pi_192639357
Vriend van mij is helemaal verslaafd aan dit nummer haha
  woensdag 15 april 2020 @ 22:36:00 #233
484106 Kopjechino
pi_192639529
pi_192639571
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 22:36 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Man man man
Niet goed? :P
  woensdag 15 april 2020 @ 22:39:16 #235
484106 Kopjechino
pi_192639594
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 22:37 schreef stokj het volgende:
Niet goed? :P
Ik luister veel, maar dat soort remixes niet. Eerder zoiets
pi_192639639
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 22:39 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ik luister veel, maar dat soort remixes niet. Eerder zoiets
Voor mij mag dat op z'n tijd ook wel wezen.
Mij gaat het vooral om de beat (ik let niet zo goed op de tekst :P )
pi_192640270
:z :z :z
pi_192640999
quote:
Old skool _O_

Deze man weet.
pi_192642469
Eyo
Zonder wrijving geen glans
pi_192642830
Hello!
pi_192643184
Mogguh....
pi_192643274
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 23:57 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Old skool _O_

Deze man weet.
Zeker, en ze hebben ook ul to date mixen en vrouwen 😜
pi_192643275
quote:
17s.gif Op donderdag 16 april 2020 07:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh....
Hallo Cindy, goed geslapen?
pi_192643295
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 07:59 schreef stokj het volgende:

[..]

Hallo Cindy, goed geslapen?
Mwah niet echt.....jij wel?
pi_192643316
quote:
17s.gif Op donderdag 16 april 2020 08:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Mwah niet echt.....jij wel?
Valt mee, beetje te vroeg wakker.
Waardoor heb je niet zo goed geslapen?
pi_192643340
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 08:06 schreef stokj het volgende:

[..]

STOKVIS
pi_192643356
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 08:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

STOKVIS
Haga, hoe is het?
pi_192643361
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 08:10 schreef stokj het volgende:

[..]

Haga, hoe is het?
Prima. Daar?
pi_192643372
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 08:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Prima. Daar?
Jawel.
Wordt een heldere dag zo te zien
pi_192643378
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 08:12 schreef stokj het volgende:

[..]

Jawel.
Wordt een heldere dag zo te zien
Heerlijk ja. Maar vandaag zit ik op kantoor
pi_192643386
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 08:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Heerlijk ja. Maar vandaag zit ik op kantoor
Die post moet ook van tijd tot tijd worden bemand
pi_192643399
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 08:06 schreef stokj het volgende:

[..]

Beetje rusteloos door deze tijd....
pi_192643403
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 08:13 schreef stokj het volgende:

[..]

Die post moet ook van tijd tot tijd worden bemand
Uhu
pi_192643455
quote:
17s.gif Op donderdag 16 april 2020 08:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Beetje rusteloos door deze tijd....
Ja, ontspannen kan ook niet echt zoals men zou willen.
pi_192643457
Wat brengt ons deze mooie dag?
pi_192643460
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 08:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Uhu
Ben je alleen daar of verwacht je straks klanten?
pi_192643464
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 08:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Ik ga in ieder geval nu opstaan, de hofhouding heeft alles klaargezet in de douche.
pi_192643478
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 08:20 schreef stokj het volgende:

[..]

Ben je alleen daar of verwacht je straks klanten?
Nee met zijn drieën. Verwacht geen klanten.
pi_192643480
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 08:20 schreef stokj het volgende:

[..]

Ik ga in ieder geval nu opstaan, de hofhouding heeft alles klaargezet in de douche.
14.gif
pi_192643750
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 08:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

14.gif
HEUUUUUUUUUUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
pi_192643756
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2020 08:49 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Haaaiii
pi_192643833
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 08:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Haaaiii
Lekker met de kleintjes gisteren?
pi_192643895
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2020 08:49 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

HOOOOOOOOOOOOOOOOO
pi_192643913
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:00 schreef engine het volgende:

[..]

HOOOOOOOOOOOOOOOOO
HALLEEEEEEEEEEEEEEE
pi_192643959
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:04 schreef ToT het volgende:
:W
HOLD THE LINE
pi_192643989
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

HOLD THE LINE
VREET JIJ OOK ALTIJD HET KAAS WEG RONDOM HET KOMIJN?
pi_192643997
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:07 schreef ToT het volgende:

[..]

pi_192644004
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja ff druk, kon zo gauw ff niks anders verzinnen! :')
pi_192644012
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:08 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja ff druk, kon zo gauw ff niks anders verzinnen! :')
Ze worden er wel beter op. Hoe gaat het met mini en vrouwtje?
pi_192644014
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:07 schreef ToT het volgende:

[..]

IK VREET ROND DE GATEN
pi_192644028
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:09 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

IK VREET ROND DE GATEN
pi_192644130
quote:

[..]

Nee met zijn drieën. Verwacht geen klanten.
Relaxed!
pi_192644134
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:16 schreef stokj het volgende:

[..]

Relaxed!
Mwah.
pi_192644139
quote:

[..]

14.gif
Ja, ik moest eerst een dralla draaien. Er kwam weer een mooie frikandel uit die niet wegspoelde na 1x doortrekken _O- _O- _O-
pi_192644140
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:17 schreef stokj het volgende:

[..]

Ja, ik moest eerst een dralla draaien. Er kwam weer een mooie frikandel uit die niet wegspoelde na 1x doortrekken _O- _O- _O-
Eetze 14.gif
pi_192644151
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Eetze 14.gif
Thanks!
pi_192644155
Wat een dooie boel...
pi_192644165
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:19 schreef stokj het volgende:
Wat een dooie boel...
Is jouw verhaal niet een topic waard :')
pi_192644177
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:18 schreef stokj het volgende:

[..]

Thanks!
Xd
pi_192644182
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:19 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Is jouw verhaal niet een topic waard :')
Dan moet ik eerst dat dralla topic gaan optrommelen anders gaan Haga zijn collega's zeuren dat ik dit forum aan het vervuilen ben...maar het proberen waard dan maar?
pi_192644188
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:21 schreef stokj het volgende:

[..]

Dan moet ik eerst dat dralla topic gaan optrommelen anders gaan Haga zijn collega's zeuren dat ik dit forum aan het vervuilen ben...maar het proberen waard dan maar?
Nee bedankt
pi_192644211
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Nee bedankt
Wil je geen mooie pica zien?
pi_192644217
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:23 schreef stokj het volgende:

[..]

Wil je geen mooie pica zien?
Later.
pi_192644218
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ze worden er wel beter op. Hoe gaat het met mini en vrouwtje?
Mevrouw ToT is aan het werk maar dat eindigt binnen 2 - 3 weken. Goed balen dus. Verder gaat het wel goed met haar.
Met mini ging het gisteren beter, maar ik heb hem weer buiten rond laten hobbelen en alle ellende sloeg gisteravond weer toe; dikke ogen, snotteren, hoesten, jeuk, huilen enz.
Dat kan gewoon geen infectie meer zijnl dat moet gewoon hooikoorts zijn! -O-

Tof dat je het vraagt trouwens, man! :Y En hoe is het daar met iedereen?
pi_192644226
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:09 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

IK VREET ROND DE GATEN
pi_192644232
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:21 schreef stokj het volgende:

[..]

JA JA JA JA
pi_192644235
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:24 schreef ToT het volgende:

[..]

Mevrouw ToT is aan het werk maar dat eindigt binnen 2 - 3 weken. Goed balen dus. Verder gaat het wel goed met haar.
Met mini ging het gisteren beter, maar ik heb hem weer buiten rond laten hobbelen en alle ellende sloeg gisteravond weer toe; dikke ogen, snotteren, hoesten, jeuk, huilen enz.

Aai sterkte man
pi_192644245
quote:

[..]

Mooi, eindelijk een soort van bevestiging dat het hooikoorts is. Welkom bij de club! Als je de hooikoorts niet goed bestrijdt kan je er flink last van hebben, zeker op zo een leeftijd. Gelukkig is de kans groot dat hij er overheen groeit.
pi_192644248
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:25 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

JA JA JA JA
Doe maar niet, Haga heeft al gewaarschuwd en ik wil geen ban/note.
pi_192644250
OJa gaat goed Tot.
pi_192644260
quote:

[..]

Sterkte, maar beter hooikoorts dan een infectie toch :)
pi_192644261
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Aai sterkte man
Thx. :)
Ja was weer een rusteloze nacht, maar nog erger is dat deze problemen al veel eerder verholpen konden zijn als ik hem niet steeds naar buiten had genomen. -O- Maar ik snap het gewoon niet; buiten is er helemaal niks aan de hand met hem, de klachten komen steeds pas veel later, meestal rond bedtijd.
pi_192644268
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:26 schreef stokj het volgende:

[..]

Doe maar niet, Haga heeft al gewaarschuwd en ik wil geen ban/note.
Ja maar je kan er toch een mooi verhaal van maken.
pi_192644270
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:27 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja was weer een rusteloze nacht, maar nog erger is dat deze problemen al veel eerder verholpen konden zijn als ik hem niet steeds naar buiten had genomen. -O- Maar ik snap het gewoon niet; buiten is er helemaal niks aan de hand met hem, de klachten komen steeds pas veel later, meestal rond bedtijd.
;( het komt goed.
pi_192644277
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:27 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Ja maar je kan er toch een mooi verhaal van maken.
Dat is wel zo, ik heb er gelijk één in mijn hoofd zitten.
pi_192644278
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:26 schreef stokj het volgende:

[..]

Mooi, eindelijk een soort van bevestiging dat het hooikoorts is. Welkom bij de club! Als je de hooikoorts niet goed bestrijdt kan je er flink last van hebben, zeker op zo een leeftijd. Gelukkig is de kans groot dat hij er overheen groeit.
Okee dan.
Ja ik hoop inderdaad ook wel dat hij er overheen groeit; zou zo sneu zijn als hij in het voorjaar nooit naar buiten kan terwijl alle andere kindjes lekker voor het raam buiten spelen. -O-
pi_192644281
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:27 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja veel pollen nu hé.

Ik heb het ook pas een uurtje later.
pi_192644282
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
OJa gaat goed Tot.
Haha, mooi! :P
pi_192644286
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:27 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Sterkte, maar beter hooikoorts dan een infectie toch :)
Haha ja nou we hebben de hele tijd als een malle oogzalf met antibioticum zitten smeren. :P
pi_192644305
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:28 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Ja veel pollen nu hé.

Ik heb het ook pas een uurtje later.
Bij mini-ToT komt het pas echt vele uren later, en de ellende blijft de hele nacht doorgaan. Zelfs nu nog heeft hij er last van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')