quote:Op donderdag 16 april 2020 05:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Nee, vrouwen en kinderen slaan is niet goed.
Ik hou wel van je hoorquote:Op donderdag 16 april 2020 05:58 schreef Lunatiek het volgende:
Optie "Ja, maar alleen als het de moeder van TS is" ontbreekt. Die mag namelijk wel wat klapjes voor een zekere daad uit het verleden.
moraal opleggen in Rotterdam?quote:Op zondag 19 april 2020 17:56 schreef stokj het volgende:
Deze vrouw wordt aangepakt met een riem.
https://www.ad.nl/rotterd(...)rinsenlaan~aea16403/
Het schijnt dat je daar elkaars vrouwen mag slaan.quote:Op zondag 19 april 2020 18:27 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
moraal opleggen in Rotterdam?
als er een stad is wat niet meer te redden is
daar slaan vrouwen zelfs vrouwenquote:Op zondag 19 april 2020 18:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Het schijnt dat je daar elkaars vrouwen mag slaan.
Tja, die grens zal voor een ieder anders liggen denk ik. Wat de een als een pets ziet, kan de ander als een pak slaag zien. En dan zijn de poppen aan het dansen.quote:Op zondag 19 april 2020 18:42 schreef 00wildchild het volgende:
Als ze flinke hoeken kan uitdelen en niet wil stoppen wel, maar als je echt zo’n wijvenpetsje hebt gekregen en je gaat daar dan van die gekke mokerslagen op teruggooien mogen ze je van me kopschoppen ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |