SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Ik ga hier over nadenkenquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:40 schreef Melting het volgende:
Begrijp ik dan goed dat dit verkeerd associëren is:
Kliklaminaat
Ze maakten een wereldreis door verre landen
Zagen armoe, maar ook luxe, volle stranden
De trip duurde jaren en jaren
Ze werden wereldburger, wijzer en ervaren
Zodoende wisten ze met elk probleem wel raad
Maar waarom heet dit gedicht nou kliklaminaat?
Ik ga even een wandeling maken en nadenken. Ik kan toch nergens een goede schaar in huis vinden dus maar even naar de Hema. Ja, ik koop meteen 2 stof scharenquote:
Even eruit is niet verkeerd.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga even een wandeling maken en nadenken. Ik kan toch nergens een goede schaar in huis vinden dus maar even naar de Hema. Ja, ik koop meteen 2 stof scharen
vandaag ongeveer 60 minuten aan de wandel geweestquote:
Oh ik heb zelf mijn schaar ergens weggelegd, en ik had geen zin om verder te zoekenquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb de stofschaar van mijn moeder, er stonden lijfstraffen op oneigenlijk gebruik ervan. Ding is wel zwaar, dus ik heb ook een reserve van Ikea liggen en eigenlijk zou ik een electrisch geval ofzo moeten hebben, knippen is best zwaar
quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:53 schreef just me het volgende:
[..]
vandaag ongeveer 60 minuten aan de wandel geweest
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:40 schreef Melting het volgende:
Begrijp ik dan goed dat dit verkeerd associëren is:
Kliklaminaat
Ze maakten een wereldreis door verre landen
Zagen armoe, maar ook luxe, volle stranden
De trip duurde jaren en jaren
Ze werden wereldburger, wijzer en ervaren
Zodoende wisten ze met elk probleem wel raad
Maar waarom heet dit gedicht nou kliklaminaat?
Wat mag van Mark?quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik laat het associëren even zitten en ga iets doen dat nu mag van Mark.
Duetten
Dat kan je wel zeggen...quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:49 schreef Symphonic het volgende:
Zo, de stream staat alvast aan met wat opvulherrie
Volgens mij Buck Owens.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wij degene is met wie ze zingt
Ed & Willem Bever?quote:
Andre en Dre doen we toch niet, hoop ik?quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zijn er wel meer die mogen, virtuele duetten met overleden artiesten zijn er vast wel meer dan nathalie cole en haar dode vader en Elvis met Martina mcBride
Nee die doen we nietquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Andre en Dre doen we toch niet, hoop ik?
Nee, Willem Beverquote:
Ja, samen met Ger Smit.quote:
Nostalgie.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, samen met Ger Smit.
We 2 jaar geleden hebben we de Fabeltjeskrant tentoonstelling bezocht, echt geweldig!
Ik hoorde pas een interview met de zoon van Loek de Levita, Robin, die een animatieversie maaktquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, samen met Ger Smit.
We 2 jaar geleden hebben we de Fabeltjeskrant tentoonstelling bezocht, echt geweldig!
Robin de Levita ken ik als producer van musicals, heeft ook voor Joop v/d Ende gewerkt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hoorde pas een interview met de zoon van Loek de Levita, Robin, die een animatieversie maakt
Loek was de (mede)producent van de Fabeltjeskrantquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Robin de Levita ken ik als producer van musicals, heeft ook voor Joop v/d Ende gewerkt.
Loek zegt me niet veel...
Ow, ik ken alleen meneer Chanowski als zodanig...quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Loek was de (mede)producent van de Fabeltjeskrant
Vind ik ook, zo op z'n tijdquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:23 schreef Symphonic het volgende:
Blijft stiekem toch een mooi nummer dit
Heb je die niet gewoon standaard op ignore?quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:24 schreef Symphonic het volgende:
Het verzoekje van DJ_Vout durf ik gewoon niet aan te klikken![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:24 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:24 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je die niet gewoon standaard op ignore?
Je zei het verkeerd. Je zei just me, maar je bedoelde spijkerbroek.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Ah hij werd zojuist nog een keer aangevraagd
Wat 'n na-aperquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Ah hij werd zojuist nog een keer aangevraagd
O ja, die moet zeker...quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Die andere van OS 1992 kan natuurlijk ook: Amigos Para Siempre
Just me..... je vloekt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:35 schreef just me het volgende:
Tering, wat blijft dit toch een sterk nummer
Die waren dan ook in Spanjequote:Op dinsdag 14 april 2020 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Het blijft fascinerend dat ik in die paar maanden in Italië destijds helemaal niks van dit nummer (of de Olympische Spelen an sich) meekreeg
soms mag datquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:35 schreef just me het volgende:
Tering, wat blijft dit toch een sterk nummer
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:37 schreef Symphonic het volgende:
Krijg nu verzoek voor het zelfde nummer, verschillende uitvoerenden
Oke, ik doe er dit uur een, en ergens aan het einde de andere versie
Ik weet welke en ik heb bewust die versie aangevraagd...quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben benieuwd wie de nep-na-aper is.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:37 schreef Symphonic het volgende:
Ga ik ook zeker draaienquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet welke en ik heb bewust die versie aangevraagd...
Ik zat net te denken aan Don't Go Breaking My Heartquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Je kunt een hele show vullen met duetten met Elton
Whehehe, ook die stond klaarquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zat net te denken aan Don't Go Breaking My Heart
Dit is de Beste Zangersversie idd.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Henk Poort heeft het toch nog niet met Nightwish gezongen?
Dit is de versie van de Tros, zo te horen...
Floor inderdaad....quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Henk Poort heeft het toch nog niet met Nightwish gezongen?
Dit is de versie van de Tros, zo te horen...
Ze stond allang op de kaart, maar door deze versie heeft het grote publiek haar "ontdekt" idd.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Toch wonderlijk hoe 1 song je zo op de kaart kan zetten.
Welverdiend overigens...
Dat bedoel ik, al die andere songs van haar tijdens Beste Zangers hadden lang niet zo'n impact...quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze stond allang op de kaart, maar door deze versie heeft het grote publiek haar "ontdekt" idd.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Net Teun en Toon van Ome Willem...
[ afbeelding ]
Dit was de live versie, niet de postuum samengestelde versie die een hit werd...quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik herinner me dit toch een beetje anders
Daar dacht ik ook al aanquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Uitgerekend Finkers maakte ooit een heel slecht grapje over iemands zangtalent: het was nét King Cole...
Hij zong het zelfs...quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Uitgerekend Finkers maakte ooit een heel slecht grapje over iemands zangtalent: het was nét King Cole...
Wel opletten,DDM vroeg net of Symph wilde stoppen met live-versiesquote:
Oh, hij luistert écht naar haar?quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:59 schreef just me het volgende:
[..]
Wel opletten,DDM vroeg net of Symph wilde stoppen met live-versies
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, hij luistert écht naar haar?
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, hij luistert écht naar haar?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kijk, livelink is er, nu kunnen de kerstliedjes wel
Melting, zeg er wat van !!!quote:
dan nu even lekker relaxenquote:
Goede avond.quote:
quote:
DDM, je vloekt!quote:
DDM & 503 - Erotisch duetquote:
Ik denk dat ik eerst maar gewoon het vrezoekje van DJ_VOut draaiquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, ik heb Symph even voor een groot dilemma gezet.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst maar gewoon het vrezoekje van DJ_VOut draai
Ease into it. Goed idee.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi. Hoor het voor het eerst.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi. Hoor het voor het eerst.
Vout kennende zou ik die maar niet draaien.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi. Hoor het voor het eerst.
Overigens was dit nummer de reden om deze show vandaag te doenquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]Proclaimers - Sunshine on Leith
ben al terugquote:
Iedereen probeert iedereen weg te zingenquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:12 schreef Melting het volgende:
Een dubbelduet?
Die zijn dus met z'n 4-en?
Klinkt alsof er iemand mist.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In petanque noemen we dit een triplet
Het lijkt inderdaad wel een beetje op een wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Iedereen probeert iedereen weg te zingen
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Alderliefste, die zo maar ineens ter ere van de verjaardag van buurman Willem in onze straat stonden te spelen en het zo gezellig vonden dat ze de hele avond bij de barbecue zijn gebleven.
Dat was een heel bijzondere, totaal onverwachte zondag...
Dat is inderdaad bijzonder. En een herinnering om op te teren.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Alderliefste, die zo maar ineens ter ere van de verjaardag van buurman Willem in onze straat stonden te spelen en het zo gezellig vonden dat ze de hele avond bij de barbecue zijn gebleven.
Dat is wel heel tofquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:14 schreef MadMaster het volgende:
quote:
De kinderen van buurman Willem, die van niks wist, hadden ons gevraagd of we het bezwaarlijk vonden dat er wat muziek in de straat te horen zou zijn. We dachten dat er een CD opgezet zou worden, totdat ik ineens iemand met een contrabas de straat in zag lopen, gevolgd door een gitarist en een drummer...quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bijzonder. En een herinnering om op te teren.
Ik vond het al apart dat de jouwe nog slechter was.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Oooh, dan is mijn verzoekje nog niet eens zó slecht!
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kinderen van buurman Willem, die van niks wist, hadden ons gevraagd of we het bezwaarlijk vonden dat er wat muziek in de straat te horen zou zijn. We dachten dat er een CD opgezet zou worden, totdat ik ineens iemand met een contrabas de straat in zag lopen, gevolgd door een gitarist en een drummer...
Dit is wel een erg ruime uitleg van de term "zingend".quote:
Cruyff deed ooit een zelfde slechte poging en ik zag gisteren op tv iets van het Duitse elftal zingend, voorafgaand aan het WK in 74 dat was ook niet fraaiquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit is wel een erg ruime uitleg van de term "zingend".
Eigen schuld.quote:
quote:
Die deden geen duetten. Dat was jarenlang een duo.quote:
quote:
quote:
Tja, ik ken ze alleen maar van naam door jou.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die deden geen duetten. Dat was jarenlang een duo.
Dit was Jolink.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:23 schreef livelink het volgende:
Die Joling doet ook alles voor het geld.
Ja, ik weiger zelfs zijn naam te onthouden.quote:
Ik zal ze pluggen tijdens de volgende Alfabetshow van MM.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik ken ze alleen maar van naam door jou.
Doe maar. Ik ben wel nieuwsgierig nu.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zal ze pluggen tijdens de volgende Alfabetshow van MM.
Die heeft 'm nog steeds gemute.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik weiger zelfs zijn naam te onthouden.
Geen idee eigenlijk. Klinkt niet slecht.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit stemmetje erbij, wie is dat?
+1quote:
Ik heb het opgezocht..... had verwacht dat DDM dit wel zou weten.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:25 schreef Symphonic het volgende:
Roy Orbinson en de Gatlin Brothers (en nog iemand)
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht..... had verwacht dat DDM dit wel zou weten.
Ook opgezochtquote:
Ik dacht al dat het niet verschrikkelijk klonk, wat ik normaal wél heb met liedjes van Roy Orbison.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij heeft het ook geschreven, dit zit zo knap in elkaar
Het is zo goed voor deze stemmen bij elkaar geschrevenquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het niet verschrikkelijk klonk, wat ik normaal wél heb met liedjes van Roy Orbison.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Goed dat ze het herhalen, anders had ik niet geweten dat zij dit zijn
Allang. Je hebt Jan Smit gemist.quote:
Dat denk ik niet...quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Allang. Je hebt Jan Smit gemist.
quote:
Henry, Lee, Nick en Polly Jean. Kwartet.quote:
Dat is een quintet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Henry, Lee, Nick en Polly en Jean. Kwartet.
In petanque heet dat een kwartet.quote:
Ik heb net geleerd dat dat een triplet isquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Henry, Lee, Nick en Polly Jean. Kwartet.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In petanque heet dat een kwartet.
Ofzo.
Ja, samen met Kylie.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:38 schreef livelink het volgende:
Hebben ze hierna samen zelfmoord gepleegd?
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:38 schreef livelink het volgende:
Tijdens de song zelfs, zo te horen...quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:38 schreef livelink het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
Je kunt toch ook wel een vrolijk liedje over een seriemoordenaar zingen.
Als ik PJ Harvey zie dan word ik niet zo vrolijk eigenlijkquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
Klopt!quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
ze passen best goed bij elkaarquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als ik PJ Harvey zie dan word ik niet zo vrolijk eigenlijk
Van Nick Cave wel...?quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als ik PJ Harvey zie dan word ik niet zo vrolijk eigenlijk
Wie is wie?quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Nick Cave wel...?![]()
[ afbeelding ]
In mijn volgend leven ga ik een shoarmatent openen met die naamquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Pita keet.
Klinkt als een shoarmatent.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
In mijn volgend leven ga ik een shoarmatent openen met die naam
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:50 schreef Melting het volgende:
Vluchten gaan niet meer....
En dat klopt. Vakantievluchten gaan niet meer.
Onze retourvlucht uit Spanje is gecanceld, de heenvlucht gaat nog wel...quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:50 schreef Melting het volgende:
Vluchten gaan niet meer....
En dat klopt. Vakantievluchten gaan niet meer.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:50 schreef livelink het volgende:
Schuilen bij elkaar kan ook al niet meer.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze retourvlucht uit Spanje is gecanceld, de heenvlucht gaat nog wel...
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij mag kennelijk niet bij mij. Sorry.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:50 schreef livelink het volgende:
Dat wordt terug lopen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnen een huishouden nog wel, met derden even niet...quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:50 schreef livelink het volgende:
Ja, Spanje, lijkt me heerlijk nu...quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ook lullig.
Dus je moet wel gaan, maar je mag niet meer terug.
Ja, maar na 4 weken schuilen bij elkaar wil je wel eens wat andersquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnen een huishouden nog wel, met derden even niet...
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar na 4 weken schuilen bij elkaar wil je wel eens wat anders
Ik zou het niet op deze manier tegen je man zeggen..quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar na 4 weken schuilen bij elkaar wil je wel eens wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |