abonnement Unibet Coolblue
pi_192962663
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 14:20 schreef Wirelessmouse het volgende:
Gewoon weer openen voor mensen onder de 50, prima eerste stap.
Iedereen boven de 50 een Johan Derksen kapsel.
pi_192962989
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 20:15 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

En, hoe vind je de aanstaande opening?

Zelf vind ik het een mooie stap, verwacht er geen "pieken" door.
Iets te vroeg. Mij had 1 juno wel mooi geweest. Maar gezien dat een hoop users al vanaf begin juli lopen te zeiken dat ze niet naar de kapper kunnen had het ook nog veel vroeger gekund.

Ik ga voorlopig nog niet naar de kapper. Als de stormloop een beetje voorbij is ga ik wel ergens in juni. Veel veiliger zo.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_192963127
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Iets te vroeg. Mij had 1 juno wel mooi geweest. Maar gezien dat een hoop users al vanaf begin juli lopen te zeiken dat ze niet naar de kapper kunnen had het ook nog veel vroeger gekund.

Ik ga voorlopig nog niet naar de kapper. Als de stormloop een beetje voorbij is ga ik wel ergens in juni. Veel veiliger zo.
Zal inderdaad wel ramvol zitten de eerste maand. Ik ben wel benieuwd naar de maatregelen, waar ik altijd ga hebben ze 10 stoelen ongeveer...kijken hoe ze dat gaan doen.. En eventuele mondkapjes.
  Moderator dinsdag 5 mei 2020 @ 21:03:58 #154
9859 crew  Karina
Woman
pi_192963523
Zodra ze weer open mogen volgende week ga ik meteen langs om een afspraak te maken, ik zie er niet uit :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_192967682
We maken ons echt druk om kappers. :')
Bijna niemand ziet ons echt want als het goed is zit je redelijk binnen. Overal gaan een stuk meer mensen dood dan normaal dood zouden gaan. We mogen onze opa’s/ oma’s/ ouders niet zien en heel veel mensen sterven nu in eenzaamheid, maar jeetje wat zien we er toch stom uit met onze ongekapte haartjes.

:')
pi_192968683
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 02:41 schreef 00wildchild het volgende:
We maken ons echt druk om kappers. :')
Bijna niemand ziet ons echt want als het goed is zit je redelijk binnen. Overal gaan een stuk meer mensen dood dan normaal dood zouden gaan. We mogen onze opa’s/ oma’s/ ouders niet zien en heel veel mensen sterven nu in eenzaamheid, maar jeetje wat zien we er toch stom uit met onze ongekapte haartjes.

:')
We mogen / mochten onze opa en oma niet zien ivm overbezette IC's. De IC capaciteit begint weer toe te nemen dus kan het straks weer behandeld worden zoals kwetsbare individuen vóór de crisis werden behandeld. Als in de kwetsbaren moeten er om denken en de wereld kan doorgaan.

Social distancing met een semi lockdown is er nooit voor andere doeleinden geweest dan voor ontlasten van IC's en het anders invullen qua intepretatie is waar je mogelijk straks mensen krijgt die panisch worden als het leven niet altijd zo doorgaat.

Daarom zal dit ook wel even duren voor alles weer zoals voorheen was maar het voorzichtig opstarten en stoppen met panisch doen is stap 1.
  woensdag 6 mei 2020 @ 07:35:30 #157
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_192968803
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 02:41 schreef 00wildchild het volgende:
We maken ons echt druk om kappers. :')
Bijna niemand ziet ons echt want als het goed is zit je redelijk binnen. Overal gaan een stuk meer mensen dood dan normaal dood zouden gaan. We mogen onze opa’s/ oma’s/ ouders niet zien en heel veel mensen sterven nu in eenzaamheid, maar jeetje wat zien we er toch stom uit met onze ongekapte haartjes.

:')
Het gaat ook niet perse om de kapper zelf natuurlijk alhoewel dat ook wel belangrijk is natuurlijk (uiterlijke verzorging is altijd belangrijk). Maar meer om het grotere plaatje dat er weer meer dingen kunnen en er weer zaken open gaan. Dat is wel heel belangrijk ook voor de economie en voor de mens zelf.

Dus laten we hopen op goed nieuws vanavond ^O^
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_192968879
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 02:41 schreef 00wildchild het volgende:
We maken ons echt druk om kappers. :')
Bijna niemand ziet ons echt want als het goed is zit je redelijk binnen. Overal gaan een stuk meer mensen dood dan normaal dood zouden gaan. We mogen onze opa’s/ oma’s/ ouders niet zien en heel veel mensen sterven nu in eenzaamheid, maar jeetje wat zien we er toch stom uit met onze ongekapte haartjes.

:')
Veel mensen werken wel gewoon door. Dan is het wel fijn om er netjes uit te zien.

Maar die lockdown van de verpleeghuizen mag ook wel versoepeld worden wat mij betreft ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')