abonnement Unibet Coolblue
  PR en moderator woensdag 27 mei 2020 @ 14:08:14 #126
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_193336953
Oooh ik had aflevering 1 nog niet afgekeken :'(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 27 mei 2020 @ 14:42:11 #127
403253 Meke
after all this time? always.
pi_193337414
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:58:52 #128
403253 Meke
after all this time? always.
pi_193339860
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:59 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind het bijzonder om te zien hoe het spel gespeeld wordt zonder dat ze er echt heel bekend mee zijn. Verder vind ik het bizar lange afleveringen 135 minuten (incl. reclames) is wel erg extreem en dan krijg je dat je enorme gesprekken te zien krijgt :{.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks een week na uitzending toch maar even in spoiler _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_193345490
Iemand een linkje naar aflevering 4?
pi_193345669
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 22:40 schreef schuschuho het volgende:
Iemand een linkje naar aflevering 4?
Nog niet; je kunt de link in post #109 in de gaten houden, daar zal hij wel verschijnen :P
pi_193345731
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 22:48 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Nog niet; je kunt de link in post #109 in de gaten houden, daar zal hij wel verschijnen :P
Dank je, ga ik doen.
pi_193351867
Die Martin begint me steeds meer op m'n zenuwen te werken zeg... Zoals Samara al zei: een echte Alfa-man. Of hij gaat erg ver komen en wint of het backfired straks een keer in z'n gezicht.

Ik had medelijden met Aaron, tot twee keer toe moeten rennen in de Argentijnse hitte. Ga er maar aan staan. Vind hem wel enorm sympathiek.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 28 mei 2020 @ 13:39:51 #133
403253 Meke
after all this time? always.
pi_193352986
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 12:08 schreef ChatGirl het volgende:
Die Martin begint me steeds meer op m'n zenuwen te werken zeg... Zoals Samara al zei: een echte Alfa-man. Of hij gaat erg ver komen en wint of het backfired straks een keer in z'n gezicht.

Ik had medelijden met Aaron, tot twee keer toe moeten rennen in de Argentijnse hitte. Ga er maar aan staan. Vind hem wel enorm sympathiek.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_193366123
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 12:08 schreef ChatGirl het volgende:
Die Martin begint me steeds meer op m'n zenuwen te werken zeg... Zoals Samara al zei: een echte Alfa-man. Of hij gaat erg ver komen en wint of het backfired straks een keer in z'n gezicht.

Ik had medelijden met Aaron, tot twee keer toe moeten rennen in de Argentijnse hitte. Ga er maar aan staan. Vind hem wel enorm sympathiek.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_193484164
BossHoss gaven in de afgelopen aflevering aan: op naar de volgende drie weken. Wait whut nog maar op de helft en zo vlak voor de finale? :o

Enfin, vond deze aflevering een mooie. Bekende opdrachten komen terug in een leuke vorm. En dat wraak zoet zal zijn blijkt maar weer }) Vind de reacties best wel overtrokken op die ene actie _O-
mag het weten
pi_193485040
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 08:54 schreef Joosie200 het volgende:
BossHoss gaven in de afgelopen aflevering aan: op naar de volgende drie weken. Wait whut nog maar op de helft en zo vlak voor de finale? :o

Enfin, vond deze aflevering een mooie. Bekende opdrachten komen terug in een leuke vorm. En dat wraak zoet zal zijn blijkt maar weer }) Vind de reacties best wel overtrokken op die ene actie _O-
Ja die opmerking verraste mij ook. Hoe de fuck kun je 6 weken "ongezien" vrij nemen voor zo'n project. Al zou dat ergens ook verklaren waarom er zeker 3 studenten en een model mee doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_193486611
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja die opmerking verraste mij ook. Hoe de fuck kun je 6 weken "ongezien" vrij nemen voor zo'n project. Al zou dat ergens ook verklaren waarom er zeker 3 studenten en een model mee doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had zo gehoopt dat jouw spoiler een rood scherm had gekregen.....maar inderdaad, heb hardop gelachen om die aktie van Jessica :D !

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2020 11:44:12 ]
pi_193486726
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 11:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik had zo gehoopt dat jouw spoiler een rood scherm had gekregen.....maar inderdaad, heb hardop gelachen om die aktie van Jessica :D !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_193486749
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 11:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens :Y
pi_193486817
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja die opmerking verraste mij ook. Hoe de fuck kun je 6 weken "ongezien" vrij nemen voor zo'n project. Al zou dat ergens ook verklaren waarom er zeker 3 studenten en een model mee doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou echt he. Voelt meer als een complete zomervakantie die ik voor het laatst in mijn examenjaar had lol.

En qua spoiler. Dit had de groep zo hard kunnen zien aankomen gelet op wat er eerder is gebeurd bij een andere opdracht. Vond Aaron nogal als een relnicht reageren :')
mag het weten
pi_193492378
Ah, iedereen deelt dezelfde mening als die ik ook had na de aflevering. Ik zou ook hetzelfde hebben gedaan, fuck de groep als ze me eerst keihard naaien. Dan zou ik ook lekker voor mezelf kiezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie denken jullie trouwens dat De Mol is?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_193492727
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:48 schreef ChatGirl het volgende:
Ah, iedereen deelt dezelfde mening als die ik ook had na de aflevering. Ik zou ook hetzelfde hebben gedaan, fuck de groep als ze me eerst keihard naaien. Dan zou ik ook lekker voor mezelf kiezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie denken jullie trouwens dat De Mol is?
Yves......maar puur een gevoel, krijg te weinig van het Duits mee om dit goed te beredeneren :@ :)
pi_193494996
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:48 schreef ChatGirl het volgende:
Ah, iedereen deelt dezelfde mening als die ik ook had na de aflevering. Ik zou ook hetzelfde hebben gedaan, fuck de groep als ze me eerst keihard naaien. Dan zou ik ook lekker voor mezelf kiezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie denken jullie trouwens dat De Mol is?
Martin bedoelde Paula jah, dus die weet ook goed dat Colleen liegt en blijft liegen.
Aaron legt het er erg bovenop, dramaqueen. Zal me niets verbazen als hij de mol is..

Martin was wel snel stil en weg, die vertrouwt denk ik alleen Yves nog.. al heeft die ook diepe gronden..
dag
pi_193575300
Ben ik de enige die nog live kijkt?? Spannende aflevering was het.....
pi_193575926
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juni 2020 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben ik de enige die nog live kijkt?? Spannende aflevering was het.....
Ik heb geen Sat1, dus kijk altijd terug zodra ie op de vaste plek staat om te downloaden. Dus morgen hoor je van mij wat ik er van vind :P
mag het weten
pi_193577149
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juni 2020 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben ik de enige die nog live kijkt?? Spannende aflevering was het.....
Vooral het einde was mysterieus... wachten op de verdere ontknoping volgende week.
"Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
pi_193578336
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 00:17 schreef diedrick het volgende:

[..]

Vooral het einde was mysterieus... wachten op de verdere ontknoping volgende week.
Ja nogal!

quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 22:52 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik heb geen Sat1, dus kijk altijd terug zodra ie op de vaste plek staat om te downloaden. Dus morgen hoor je van mij wat ik er van vind :P
Ben benieuwd :)
pi_193582041
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juni 2020 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben ik de enige die nog live kijkt?? Spannende aflevering was het.....
Nee, ik keek ook live, maar ik kan geen twee dingen tegelijk :D

Waar ik me steeds meer aan begin te ergeren is dat ze bij een opdracht, als ie is afgelopen te horen krijgen 'oh ja, als jullie willen kunnen jullie het bedrag nog verdubbelen door x te doen'. Maak dat gewoon onderdeel van de opdracht. De dood of de gladiolen! Nu heb ik telkens het idee dat ze toch elke keer geld in de pot willen krijgen.

Wel klasse van Aaron aan het begin van de aflevering om het met Jessica uit te spreken.

Martin is nog steeds fucking irritant zeg....
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_193582077
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 12:41 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Nee, ik keek ook live, maar ik kan geen twee dingen tegelijk :D

Waar ik me steeds meer aan begin te ergeren is dat ze bij een opdracht, als ie is afgelopen te horen krijgen 'oh ja, als jullie willen kunnen jullie het bedrag nog verdubbelen door x te doen'. Maak dat gewoon onderdeel van de opdracht. De dood of de gladiolen! Nu heb ik telkens het idee dat ze toch elke keer geld in de pot willen krijgen.

Wel klasse van Aaron aan het begin van de aflevering om het met Jessica uit te spreken.

Martin is nog steeds fucking irritant zeg....
Ik vond gisteren juist Aaron zo irritant, wat kan die gast veel praten zeg! :o :D
pi_193590092
Tijd voor aflevering 6. Jetz geht los. Wunderbar. Wat blijft Aaron toch een dramalama. Wel leuk om te zien hoe ze opdrachten uit de Vlaamse serie een eigen twist meegeven. En dan het einde, ganz Ehrlich supertoll.

[ Bericht 69% gewijzigd door Joosie200 op 12-06-2020 13:52:18 ]
mag het weten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')