Ik wacht ook op de ondertitelingquote:
ik heb een beetje de neiging om uit te tunen en te wachten op een versie met ondertiteling die ik naar gelangen door kan spoelen of terug kan spoelen eigenlijkquote:
duurt best lang of zou het alleen voor de eerste aflevering zijn? Gelukkig even reclame.....even mijn hoofd resettenquote:
Precies dit maar dan kan zonder ondertiteling ook nog wel. Ik begin wel als ik het gewoon kan kijken wanneer ik wilquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:59 schreef Moira het volgende:
[..]
ik heb een beetje de neiging om uit te tunen en te wachten op een versie met ondertiteling die ik naar gelangen door kan spoelen of terug kan spoelen eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2020 22:07:48 ]
Maar wel een verrassende twist!quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
test en executie dat is ietwat anders dan bij ons
met die vingerafdruk om je scherm te zien
reclames ertussen is wat minder, maar ja daar ben ik zelf allang aan gewendquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar wel een verrassende twist!
Vond het ook wel prettig om me dan even paar minuten op dat Duits te hoeven concentreren want......damn, wat praten ze vlug en vooral heel onverstaanbaarquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
reclames ertussen is wat minder, maar ja daar ben ik zelf allang aan gewend
en lijkt mij niet dat The Mole daar meer kritiek krijgt dan dat ''promi's unter palmen''
onze Loiza deed aardig goed duits praten (bij dat lets dance Germany avontuur van d'r) bvquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vond het ook wel prettig om me dan even paar minuten op dat Duits te hoeven concentreren want......damn, wat praten ze vlug en vooral heel onverstaanbaar![]()
Ahw dat scheeltquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
onze Loiza deed aardig goed duits praten (bij dat lets dance Germany avontuur van d'r) bv
ja sommigen praten beetje onverstaanbaar, maar ik ben zelf wel gewend aan duitse taal, ik heb veel die zenders opstaan
Doet me denken aan de Saboteur Kroongetuige van RTL4/5 toen met BNers in Zweden. Die liepen dan naar een kluis met vingerscanner terwijl de groep toekijkt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
test en executie dat is ietwat anders dan bij ons
met die vingerafdruk om je scherm te zien
Dat heette toch Kroongetuige? Vond dat ook wel interessant om te volgenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Saboteur van RTL4/5 toen met BNers in Zweden. Die liepen dan naar een kluis met vingerscanner terwijl de groep toekijkt.
En dat vind ik toch minder spannend dan een "ouderwetse" dubbele laptopscherm met rood/groen scherm. Is toch een van de karakteristieken van WIDM/DM vind ik.
Verder maar eens De Mol Argentinië en Mexico terugkijken waar de mol precies zat en wat die deed tijdens de opdrachten
Saboteur was Net 5, soort WIDM en Big Brother in een. Kroongetuige bedoelde ik inderdaad. Vond ik best geslaagd met het who dunnit verhaaltjequote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat heette toch Kroongetuige? Vond dat ook wel interessant om te volgen
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:03 schreef ChatGirl het volgende:
Voor iedereen die op zoek was naar de aflevering met ondertiteling:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:03 schreef ChatGirl het volgende:
Voor iedereen die op zoek was naar de aflevering met ondertiteling:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |