abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Moderator woensdag 15 april 2020 @ 10:34:52 #51
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192627701
Blijkbaar heeft Bill Gates een of andere promo video voor Microsoft laten maken met niemand minder dan de spirit- kokende Marina Abramovic.
Echter zou de promo zoveel dislikes hebben gehad, dat het weer is verwijderd.
Je vindt dus wel YouTubes uit de conspiracy hoek, maar geen objectieve filmverslagen erover.
Dus dat laat ik maar even achterwege.
Iemand hier meer over gezien/ gehoord?

https://nationalfile.com/(...)ru-marina-abramovic/
A child is born with no state of mind.
  woensdag 15 april 2020 @ 11:05:20 #52
175455 Summers
Know Thyself
pi_192627995
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:34 schreef SuperHartje het volgende:
Blijkbaar heeft Bill Gates een of andere promo video voor Microsoft laten maken met niemand minder dan de spirit- kokende Marina Abramovic.
Echter zou de promo zoveel dislikes hebben gehad, dat het weer is verwijderd.
Je vindt dus wel YouTubes uit de conspiracy hoek, maar geen objectieve filmverslagen erover.
Dus dat laat ik maar even achterwege.
Iemand hier meer over gezien/ gehoord?

https://nationalfile.com/(...)ru-marina-abramovic/
Iets van 600 likes had en 26.000 dislikes (dus dat ging de verkeerde kant op ) en een stukje van de video gezien
en in dat stukje was niks bijzonders te zien maar iedereen kent creepy Marina Abramovic van spirit cooking :r en mensen als Hillary Clinton en jon podesta doen daaraan mee .

93499974_3216703735047421_153778069922906112_n.jpg?_nc_cat=108&_nc_sid=8024bb&_nc_ohc=VsrFn-RQMGkAX8wZ9Kp&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=24dce077a82ce8eafc93c35e000fd709&oe=5EBE53E8

Hierin worden stukjes van de promo video vertoond

[ Bericht 9% gewijzigd door Summers op 15-04-2020 12:25:48 ]
ER IS GEEN GRENS IN WAARNEMEN . Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192629309
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 06:39 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Kun jij wel lezen?
Ik heb het voornamelijk over een Youtube video die ik niet terug kan vinden en die hier niet gepost is.
Ik zeg duidelijk dat de context belangrijk is en de quotes uit zijn verband zijn getrokken door gekkies.
Omdat er wat ongeloof is ("hoe kun je Gates nu beschuldigen van zoiets?") probeer ik duidelijk te maken hoe de gekkies hem proberen te framen.
Ah, excuus, verkeerd geÔnterpreteerd - dan zitten we op 1 lijn. :P
  woensdag 15 april 2020 @ 18:12:15 #54
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192634016
_O-
Omnibus in omnibus.
  woensdag 15 april 2020 @ 18:23:17 #55
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192634208
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 11:05 schreef Summers het volgende:

[..]

Iets van 600 likes had en 26.000 dislikes (dus dat ging de verkeerde kant op ) en een stukje van de video gezien
en in dat stukje was niks bijzonders te zien maar iedereen kent creepy Marina Abramovic van spirit cooking :r en mensen als Hillary Clinton en jon podesta doen daaraan mee .

[ afbeelding ]

Je weet dat een omgedraaide pentagram helemaal geen duivels symbool hoeft te zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door EttovanBelgie op 15-04-2020 18:39:34 ]
Omnibus in omnibus.
pi_192636002
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 18:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je weet dat een omgedraaide pentagram helemaal geen duivels symbool hoeft te zijn?
En dat Bill Gates geen enkele functie bij Microsoft bekleed tegenwoordig.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
“The Grand Canyon is a minor crevice compared to the vast chasm of ignorance of that man,” - Salmond about Donald Trump
  woensdag 15 april 2020 @ 19:48:24 #57
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192636038
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En dat Bill Gates geen enkele functie bij Microsoft bekleed tegenwoordig.
Maar zou het een satanistische transhumanist zijn?

DURF VRAGEN TE STELLEN!

...

8)7
Omnibus in omnibus.
pi_192636106
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Maar zou het een satanistische transhumanist zijn?

DURF VRAGEN TE STELLEN!

...

8)7
Och, al zou dat zo zijn, het gros van de grootste misdaden tegen de mensheid tot de dag van vandaag komen van abrahamitische religies, mischien moeten we de satanisten ook eens een kans geven, veel slechter kunnen ze het niet doen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
“The Grand Canyon is a minor crevice compared to the vast chasm of ignorance of that man,” - Salmond about Donald Trump
pi_192637292
Er is niets mis mee om kritisch en met een vergrootglas naar het werk van dit soort mensen te kijken, die met hun enorme rijkdommen hun ‘ideeŽn’ kunnen realiseren, zoals bevolkingen vaccineren, wat een grote impact (positief of negatief) op een land kan hebben. Helemaal wanneer je arme, ongeschoolde mensen, die vaak weinig/geen rechten hebben in die landen, met iets inspuit.

Dus als een niet complotdenker juich ik dit onderzoek toe.
  woensdag 15 april 2020 @ 22:49:19 #60
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192639787
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 00:33 schreef Summers het volgende:
Bill gates :') nog ff en hij kan de straat niet meer op omdat iedereen hem een engerd vind . Hij hoeft maar 1 keer te tweeten , instagram , facebook of you tube en hij krijgt een tsunami over zich heen van mensen die hem uitkotsen _O_
Alle valse idolen vallen .
Idool nee. Maar holy sjit hij heeft van niks .. ja niks een gigantisch bedrijf gemaakt.

Hij klopt bij IBM aan en zegt software te hebben voor hun pc's .. IBM geeft m een zak geld en een deal dat hij de software ook mag verspreiden op andere merken, met dat geld kocht hij Dos voor een habbekrats en verkocht hij het door naar elk pc merk..
Met dat geld wat hij binnen harkte plunderde hij nog even geniale idee van overal en nergens weg Xerox en Apple, en kopieerde hij die ideeŽn en bouwde zo Microsoft tot een miljarden bedrijf.
( Kort samengevat )

Oh en ja hij heeft ook veel geld gestoken in vaccins, maar ik snap wel dat daar veel hier zwaar allergisch voor zijn.
Pope John Paul II shot first!!!
  woensdag 15 april 2020 @ 22:56:47 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192639943
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Je weet dat satan en zo.. althans de gene die wij kennen niet eens op die manier in de bijbel voor komt hť..
  donderdag 16 april 2020 @ 00:33:22 #62
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_192641321
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Allemaal toeval.

Connecting dots is voor paranoÔde losers.

#Samen geld inzamelen met Wolter Kroes voor 1,5 meter afstand voor nationale gehandicapten sporters tegen Nep-Nieuws.
Huig
pi_192641680
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:44 schreef FrietZonderPatat het volgende:
Er is niets mis mee om kritisch en met een vergrootglas naar het werk van dit soort mensen te kijken, die met hun enorme rijkdommen hun ‘ideeŽn’ kunnen realiseren, zoals bevolkingen vaccineren, wat een grote impact (positief of negatief) op een land kan hebben. Helemaal wanneer je arme, ongeschoolde mensen, die vaak weinig/geen rechten hebben in die landen, met iets inspuit.

Dus als een niet complotdenker juich ik dit onderzoek toe.
Er is geen onderzoek gaande en Gates injecteert niemand op eigen houtje, vaccinatie word gedaan in samenwerking met de regeringen van de landen waar het om gaat, precies zoals vaccinatie in Nederland gedaan word alleen zijn er landen op de wereld waar men niet zoals Nederland geld genoeg heeft om dat te kunnen doen, daar hebben ze dan NGO's zoals de Gates Foundation voor nodig.
pi_192641688
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 00:33 schreef Orwell het volgende:

[..]

Allemaal toeval.

Connecting dots is voor paranoÔde losers.

#Samen geld inzamelen met Wolter Kroes voor 1,5 meter afstand voor nationale gehandicapten sporters tegen Nep-Nieuws.
Nou ja, het is niet eens toeval want er is helemaal geen verbinden, Gates werkt niet meer voor Microsoft en heeft niets te maken met advertenties voor HoloLens 2. Dots connecten die geen connecties hebben is inderdaad voor paranoide losers.
  donderdag 16 april 2020 @ 01:16:10 #65
38065 TheFreshPrince
oh no you didn't
pi_192641694
Verder stelt zo'n petitie weinig voor, iedere idioot kan daar een petitie aanmaken en gezien het aantal conspiracy theorists op deze planeet zullen ze die 100.000 handtekeningen wel binnenhalen in een maand.

Voor wie ook een petitie wil starten:

https://petitions.whitehouse.gov/user/login?destination=petition/create
pi_192641850
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 01:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er is geen onderzoek gaande en Gates injecteert niemand op eigen houtje, vaccinatie word gedaan in samenwerking met de regeringen van de landen waar het om gaat, precies zoals vaccinatie in Nederland gedaan word alleen zijn er landen op de wereld waar men niet zoals Nederland geld genoeg heeft om dat te kunnen doen, daar hebben ze dan NGO's zoals de Gates Foundation voor nodig.
Nee, maar mocht die onderzoek komen dan ben ik daar zeker voor. 'Samenwerking' met zeer corrupte en onderdrukkende regimes stellen mij verder niet echt gerust. Die regimes willen vaak ook af van die enorme sloppenwijken (met soms honderdduizenden zeer arme inwoners) die naast moderne wijken met wolkenkrabbers bestaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 april 2020 @ 01:41:22 #67
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_192641854
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 01:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou ja, het is niet eens toeval want er is helemaal geen verbinden, Gates werkt niet meer voor Microsoft en heeft niets te maken met advertenties voor HoloLens 2. Dots connecten die geen connecties hebben is inderdaad voor paranoide losers.
Move on, people.
Niks te zien hier, er is helemaal geen verbinden.
het staat allemaal los van elkaar.
Gates werkt niet meer voor Microsoft
Huig
pi_192641915
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 01:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
Verder stelt zo'n petitie weinig voor, iedere idioot kan daar een petitie aanmaken en gezien het aantal conspiracy theorists op deze planeet zullen ze die 100.000 handtekeningen wel binnenhalen in een maand.

Voor wie ook een petitie wil starten:

https://petitions.whitehouse.gov/user/login?destination=petition/create
Geniaal. Een overheidsorgaan met een petitiemogelijkheid voor mensen die de overheid niet vertrouwen. Behalve de uitkomst van deze petitie dan.
  donderdag 16 april 2020 @ 08:23:36 #69
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192643490
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 01:40 schreef FrietZonderPatat het volgende:

[..]

Nee, maar mocht die onderzoek komen dan ben ik daar zeker voor. 'Samenwerking' met zeer corrupte en onderdrukkende regimes stellen mij verder niet echt gerust. Die regimes willen vaak ook af van die enorme sloppenwijken (met soms honderdduizenden zeer arme inwoners) die naast moderne wijken met wolkenkrabbers bestaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is alles wat je hebt?
It's muffin time.
pi_192646826
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 01:40 schreef FrietZonderPatat het volgende:

[..]

SPOILER
Dus je beweert hier dat de Gates foundation massamoord pleegt in Kenia met goedkeuring van de Keniaanse regering?
Als dat zo is waarom is dan de mortaliteit al jaren daldende in Kenia? Leg eens uit want mischien dat ik iets mis wat jij wel begrijpt.

En vertel dan ook eens welk vaccinatie programma van de Gates Foundation daar verantwoordelijk voor is, je zal toch wel weten waar je het over hebt? Of niet?
pi_192648366
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 08:23 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dit is alles wat je hebt?
Blijkbaar heb jij nog minder te zeggen.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 12:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dus je beweert hier dat de Gates foundation massamoord pleegt in Kenia met goedkeuring van de Keniaanse regering?
Als dat zo is waarom is dan de mortaliteit al jaren daldende in Kenia? Leg eens uit want mischien dat ik iets mis wat jij wel begrijpt.

En vertel dan ook eens welk vaccinatie programma van de Gates Foundation daar verantwoordelijk voor is, je zal toch wel weten waar je het over hebt? Of niet?
Lekkere stropop is dat. Nergens zeg ik dat ze massamoord plegen. Ik juich alleen onderzoek toe (de uitslag daarvan is dan nog onbekend), omdat ik me zorgen maak dat ‘individuen’ met enorme vermogens (zoals Bill) hun ‘ideetjes’ op grote schaal op een bevolking kunnen uitvoeren. Zeker als er arme ongeschoolde mensen, in dictatoriale landen, waar ze weinig rechten hebben bij betrokken zijn. Dat is alles.

Of de mortaliteit dalend is of niet, onderzoek in dit soort projecten, uitgevoerd op een bevolking, is altijd goed. Daarnaast weten we niet wat voor gevolgen die vaccinaties op lange termijn hebben. Verder is het bezwaar niet zozeer dat de mortaliteit hiermee stijgt, maar dat het mensen minder vruchtbaar maakt en dus gesteriliseerd worden.
pi_192648426
Het doel 100.000 ondertekenaars is inmiddels ruim gehaald: 141.838
pi_192649338
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 14:01 schreef FrietZonderPatat het volgende:
Het doel 100.000 ondertekenaars is inmiddels ruim gehaald: 141.838
Ja, en nu?

Denk je dat er iets mee gedaan wordt? :P
  donderdag 16 april 2020 @ 15:07:50 #74
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192649455
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 14:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, en nu?

Denk je dat er iets mee gedaan wordt? :P
Kon me de raid on area51 nog herinneren, paar miljoen aanmeldingen en uiteindelijk stond er 50 man.
En de petitie voor het aanstellen van Wilders om de gulden terug te krijgen.
De petitie om uit de EU te stappen.
De pietitie.
De petitie for leubach om farao te worden van Nederland.
En ga maar even door .. enige wat het kreeg is wat media aandacht en daarna verdween het als sneeuw voor de zon.

En dan nog mocht het uitlopen in een onderzoek is het in 5 min klaar.
pi_192649501
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 13:58 schreef FrietZonderPatat het volgende:

[..]

Blijkbaar heb jij nog minder te zeggen.
[..]

Lekkere stropop is dat. Nergens zeg ik dat ze massamoord plegen. Ik juich alleen onderzoek toe (de uitslag daarvan is dan nog onbekend), omdat ik me zorgen maak dat ‘individuen’ met enorme vermogens (zoals Bill) hun ‘ideetjes’ op grote schaal op een bevolking kunnen uitvoeren. Zeker als er arme ongeschoolde mensen, in dictatoriale landen, waar ze weinig rechten hebben bij betrokken zijn. Dat is alles.

Of de mortaliteit dalend is of niet, onderzoek in dit soort projecten, uitgevoerd op een bevolking, is altijd goed. Daarnaast weten we niet wat voor gevolgen die vaccinaties op lange termijn hebben. Verder is het bezwaar niet zozeer dat de mortaliteit hiermee stijgt, maar dat het mensen minder vruchtbaar maakt en dus gesteriliseerd worden.
Kom eens met bewijs voor je beweringen over onvruchtbaarheid? Of bewijs van wat dan ook want je doet allerlei wilde uitspraken zonder ook maar enige onderbouwing.
pi_192651181
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2020 15:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Kom eens met bewijs voor je beweringen over onvruchtbaarheid? Of bewijs van wat dan ook want je doet allerlei wilde uitspraken zonder ook maar enige onderbouwing.
Ik heb geen bewijs, en beweer zelf niks. Misschien even wat beter lezen wat ik schrijf. Ik sta alleen achter dit soort 'onderzoeken', omdat ik liever niet heb dat rijke individuen zomaar hun fantasieŽn op bepaalde bevolkingsgroepen loslaten en daarop hun experimenten uitvoeren.

Als Bill Gates zou besluiten om Nederlanders massaal te gaan vaccineren zou jij er ook vraagtekens bij zetten en het een en ander willen weten. Dan heb jij nog de voordelen van een democratische regering, dat je geschoold bent en kritisch kan kijken naar wat er precies in je gespoten gaat worden, en een rechtssysteem die jou kan bijstaan mocht je onrecht zijn aangedaan. Jij hebt dus makkelijk praten vanuit het rijke Nederland en verheerlijkt daarom zo makkelijk alles wat Bill 'daar' aan het uitvoeren is. Dus ik ben voor dit onderzoek. Een onderzoek dat ervoor moet zorgen dat we zeker weten dat die mensen geen onrecht wordt aangedaan. Ik zeg dus niet dat er "massamoord" wordt gepleegd of dat er mensen "gesteriliseerd" worden, omdat er vooralsnog geen onderzoek is en dus ook geen uitslag.
pi_192651317
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 17:07 schreef FrietZonderPatat het volgende:

[..]

Ik heb geen bewijs, en beweer zelf niks. Misschien even wat beter lezen wat ik schrijf. Ik sta alleen achter dit soort 'onderzoeken', omdat ik liever niet heb dat rijke individuen zomaar hun fantasieŽn op bepaalde bevolkingsgroepen loslaten en daarop hun experimenten uitvoeren.

Als Bill Gates zou besluiten om Nederlanders massaal te gaan vaccineren zou jij er ook vraagtekens bij zetten en het een en ander willen weten. Dan heb jij nog de voordelen van een democratische regering, dat je geschoold bent en kritisch kan kijken naar wat er precies in je gespoten gaat worden, en een rechtssysteem die jou kan bijstaan mocht je onrecht zijn aangedaan. Jij hebt dus makkelijk praten vanuit het rijke Nederland en verheerlijkt daarom zo makkelijk alles wat Bill 'daar' aan het uitvoeren is. Dus ik ben voor dit onderzoek. Een onderzoek dat ervoor moet zorgen dat we zeker weten dat die mensen geen onrecht wordt aangedaan. Ik zeg dus niet dat er "massamoord" wordt gepleegd of dat er mensen "gesteriliseerd" worden, omdat er vooralsnog geen onderzoek is en dus ook geen uitslag.
Maar Bill Gates kan nooit de beslissing nemen om Nederlanders massaal te gaan vaccineren.
  donderdag 16 april 2020 @ 17:55:23 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192651820
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 17:07 schreef FrietZonderPatat het volgende:

[..]

Ja natuurlijk zet ik daar vraagtekens bij, hoe houd hij dat vol?
Bedoel als hij dat gaat doen, dan zal hij wel drukke dag hebben, 17 miljoen Nederlanders..

Respect!
pi_192809169
435 000 ondergetekende al.
pi_192809198
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 00:59 schreef Belgosome het volgende:
435 000 ondergetekende al.
Wat denk je dat er gaat gebeuren als er 50 miljoen handtekeningen zijn? Nog steeds niks.

Blijf het hilarisch vinden, een petitie voor mensen die de overheid niet vertrouwen, zodat de overheid naar iets gaat kijken wat ze niet vertrouwen. :D
  KLB - Rechtsgekkie 2019 dinsdag 28 april 2020 @ 17:37:04 #81
445346 -Chakotay-
pi_192846185
Teller staat op 452579
pi_192862285
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 01:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat denk je dat er gaat gebeuren als er 50 miljoen handtekeningen zijn? Nog steeds niks.

Blijf het hilarisch vinden, een petitie voor mensen die de overheid niet vertrouwen, zodat de overheid naar iets gaat kijken wat ze niet vertrouwen. :D
Het is volgens mij eerder om aan te tonen dat er heel veel mensen weet hebben van verborgen agenda's. Mensen worden bewuster.
pi_192862299
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:54 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Het is volgens mij eerder om aan te tonen dat er heel veel mensen weet hebben van verborgen agenda's. Mensen worden bewuster.
En dan? Gaan ze een hele grote taart bakken om dat bewustzijn te vieren?

Vrij nuttig als het niets uithaalt.
pi_192862374
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Vanuit het gedrag hoger op zal het niets verander nee. Maar het zijn interessante tijden.
  Moderator woensdag 29 april 2020 @ 19:15:38 #85
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192862533
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat kan, er kan niks gebeuren.
Er kan ook een beweging ontstaan, afhankelijk van de ernst van de situatie.
Het kan eik verschillende kanten opgaan.

Toen er een paar vrouwen piepten over emancipatie dacht de meerderheid van de mannen vast ook: ja leuk en nu de keuken in.
Nu is het inmiddels overrated :D
A child is born with no state of mind.
  woensdag 29 april 2020 @ 22:43:10 #86
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192866336
quote:

[..]

Neuh, mensen lezen vooral heel veel onzin en nemen dat voor waarheid aan... het liefst als het een beetje schreeuwerig sensationeel is en over grote boze elites gaat en zo...

Soort hobby-isme
Omnibus in omnibus.
  donderdag 30 april 2020 @ 01:30:25 #87
175455 Summers
Know Thyself
pi_192868195
quote:

[..]

Echt he fijne ontwikkeling .
ER IS GEEN GRENS IN WAARNEMEN . Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192885970
Weten weer al wat de precieze aanklacht is tegen Bill Gates? Of blijven we er gewoon lekker op los fantaseren?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 1 mei 2020 @ 09:31:46 #89
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192886253
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 17:37 schreef -Chakotay- het volgende:
Teller staat op 452579
Ja het aantal retards in de wereld is verbazingwekkend soms.
It's muffin time.
pi_192888118
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 08:58 schreef xpompompomx het volgende:
Weten weer al wat de precieze aanklacht is tegen Bill Gates? Of blijven we er gewoon lekker op los fantaseren?
Hij schijnt nu in India terecht te staan voor misdaden tegen de mensheid. :')

Zie Corona-topic.
pi_192888155
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 09:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

De VS heeft al 328.689.000 inwoners. Als alleen Amerikanen hebben getekend, gaat het alsnog om 0,14% van de bevolking.
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:46:47 #92
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192888226
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:42 schreef Morrigan het volgende:

[..]

De VS heeft al 328.689.000 inwoners. Als alleen Amerikanen hebben getekend, gaat het alsnog om 0,14% van de bevolking.
Het is niet alsof 100% van de wereldbevolking deze petitie voor zijn snuffert krijgt. En het is niet alsof 100% van de mensen die deze petitie zien en het er mee eens zijn zin hebben om te tekenen
It's muffin time.
  KLB - Rechtsgekkie 2019 vrijdag 1 mei 2020 @ 13:12:05 #93
445346 -Chakotay-
pi_192889559
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 09:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

vind je het normaal dat Bill Gates oppert dat de hele wereld gevaccineerd moet worden?
pi_192889670
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:12 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

vind je het normaal dat Bill Gates oppert dat de hele wereld gevaccineerd moet worden?
Waarom zou hij die mening niet mogen hebben?
  vrijdag 1 mei 2020 @ 17:56:12 #95
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192894809
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:12 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Eh.. ja.. is dat zo'n rare mening dan? Ik snap het even niet. Je bedoelt vaccins tegen ziektes toch? Dat lijkt mij een nobel streven.
It's muffin time.
pi_192896255
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 17:56 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Eh.. ja.. is dat zo'n rare mening dan? Ik snap het even niet. Je bedoelt vaccins tegen ziektes toch? Dat lijkt mij een nobel streven.
Het is nogal afhankelijk van ťťn klein detail. Wil hij de hele wereld de mogelijkheid bieden om zich te vaccineren, of wil hij iedereen ter wereld vastbinden en tegen hun wil een injectie geven?
Dat eerste lijkt mij een mooi streven.
Dat tweede doet vermoeden dat hij er een dubieus motief voor heeft. Aangezien er geen bewijs van het tweede is, geef ik hem het voordeel van de twijfel en denk dat hij nobel probeert te zijn.
  zondag 3 mei 2020 @ 02:50:28 #97
175455 Summers
Know Thyself
pi_192920360
Video: Huge Crowd In America Demanding For Bill Gates Arrest

https://conservativeus.co(...)kyId3P9mY0Ba0oYQawD8
  zondag 3 mei 2020 @ 10:19:31 #98
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192922281
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 02:50 schreef Summers het volgende:
Video: Huge Crowd In America Demanding For Bill Gates Arrest

https://conservativeus.co(...)kyId3P9mY0Ba0oYQawD8

Wereldwijd hebben mensen genoeg van deze charlatan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192922566
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 10:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wereldwijd hebben mensen genoeg van deze charlatan.
Wereldwijd lukt het de complotgekkies niet om te beargumenteren wat de beste man nou eigenlijk fout heeft gedaan.
  zondag 3 mei 2020 @ 11:27:24 #100
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192923106
Bovenstaande normie heeft zich weer laten gelden met het typische passieve agressieve generaliseren

Het vaccinatie-activisme van de Bill Gates Foundation

De stichting van de voormalige Microsoft-baas Bill Gates, de ‘ Bill and Melinda Gates Foundation (BMGF), wordt gecontroleerd door drie bewindvoerders: Bill en Melinda Gates, en de hedgefonds manager Warren Buffett. De Stichting heeft een vermogen van 50 miljard dollar – waarvan ongeveer de helft afkomstig is van Buffett en financiert verschillende charitatieve projecten.

De BMGF is na de Verenigde Staten, de grootste donor van de wereld gezondheid organisatie WHO en betaalde in de jaren 2018, $ 200 miljoen – meer dan Duitsland, Frankrijk en Zweden samen in dezelfde periode. Dit is niet de enige manier waarop de WHO door Gates wordt gefinancierd. De vaccin-alliantie GAVI, vroeger onder de naam van “Global Alliance for Vaccins and Immunization” bekend, stelde de WHO in 2018 nog eens 150 miljoen dollar ter beschikking. Een van de belangrijkste donoren van de GAVI, is op zijn beurt weer de BMGF, in 2016 met bijvoorbeeld 1,5 miljard dollar.

In Duitsland kreeg het Robert Koch-Instituut, als nationaal bevoegde epidemiologische autoriteit (bij ons RIVM), in november 2019, $ 250.000. Naar de Charitť in Berlijn (werkgever van prof. Christian Drosten) gingen in 2019 en 2020 meer dan 300.000 dollar. Zoals het ook het geval is met de WHO, is het vermoeden van belangenverstrengeling duidelijk, zodra deze instellingen of hun medewerkers, politieke aanbevelingen doen die invloed hebben op bedrijven die door de stichting ondersteunt worden, of waar zij via beleggingen in geÔnvesteerd is.

etc etc.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')