abonnement Unibet Coolblue
pi_192966908
Over het hele seizoen gezien vond ik het ook wel aardig genoeg om te blijven kijken maar het is inderdaad net een dure film. Ziet er mooi uit goede muziek maar een verhaal van likmevestje. Snap nooit zo goed waarom je zo veel zou investeren in hoe het eruit ziet maar niks in het plot.
Ik vond het best leuk dat ze uit het park zijn maar er lijkt gewoon geen idee achter wat er gebeurt te zitten. Het grootste probleem is denk ik dat ongeveer geen van de karakters een plan lijkt te hebben of als ze een plan hebben dat ze het met niemand delen dus dat wij als kijker het niet kunnen begrijpen.
Wat was Dolores plan nou? Hopen dat ze aangesloten wordt op Serac's supercomputer en dat Maeve van gedachte veranderd en Caleb haar idee accepteerd?
Die Caleb was gewoon een acessoire van Dolores dit seizoen, lijkt ongeveer geen enkele eigen motivatie te hebben. Nu in de laatste aflevering vraagt hij naar haar motivaties maar ze kaatst zo ongeveer gewoon de bal terug zonder iets te verklaren.
Serac's plan dan? De mensen controleren met zijn supercomputer en hosts uitroeien, van hem begrijp ik nog een beetje dat we niet weten wat hij doet gezien dat vaker is met een antagonist. Maar het is mij onduidelijk waarom hij 90% van het seizoen een hologram was en één keer niet en dan instant doodgaat.
Bernard, wat is hij nou eigenlijk aan het doen? Gewoon een beetje ronddwalen? Waarom moest hij nu opeens zo nodig gebruik maken van die key dat hij niet eens even Stubbs kon helpen terwijl hij dit hele seizoen echt nergens veel haast of iets nuttigs te doen leek te hebben.
Maeve, ja muh daughter ofzo maar dat begint wel heel erg saai te worden na 3 seizoenen. Plus dat ze opeens van gedachte veranderd. Misschien in plaats van honderd keer met Dolores vechten en nutteloze nazi slachtpartijen oefenen om nog steeds verslagen te worden door Dolores was het een idee geweest om het toch uit te praten gezien dat op het einde blijkbaar toch tot de mogelijkheden behoorde.
Men in black, waarom de fuck gaat hij als hij alle hosts wil vermoorden in zijn eentje naar Delos en wat denkt hij zo te bereiken. Het is toch een tien keer beter idee als hij een plan smeed of op zijn minst een paar medestanders.
Hale/Dolores, waarom de fuck is ze nou opeens zo boos op de originele? Ja ze zei dat ze naar haar dood werd gestuurd en Dolores dat niet erg vind klopt ergens wel maar Dolores spaarde zichzelf ook niet bepaald. Zoals heel de tijd in deze serie proberen ze niet eens een conversatie hierover het is meteen strijd. Blijft over na dit hele relaas een hoop karakters waar ik bij geen één echt veel voor ze voel want het is gewoon niet duidelijk wat ze willen of waar ze voor staan. Behalve one-liner achtige dingen als Men in black hurr durr ik ga alle hosts killen.
pi_192969686
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Was zeker niet de sterkste finale van de serie. Vond het hele seizoen wel interessant, met een leuke insteek, maar ver van het niveau van seizoen 1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor seizoen 4 zijn er ook niet veel vragen meer over. Hoe lang heeft Bernard in die andere 'wereld' doorgebracht (wat trouwens ook echt een vaag verhaal is waar ik nog steeds de ballen van snap)? En wat is er in de tussentijd op aarde gebeurt? Hale de boel overgenomen met hosts? Mensheid de hosts genuked? Zal zoiets wel worden. Tijd zal het leren. Tot over 2 jaar :W :W
Ja die ben ik ook kwijt.
Verhaal zelf was aardig met het feit dat mensen net als hosts geen keuzes hebben.

Overigens meer mensen opgevallen dat het incite logo op de maze leek?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192970488
Finale was okeyish. Het einde met Meave en Jesse Pinkman was een beetje een zwak aftreksel dat ik al vaker gezien heb in een film

Geen tiet, dus dat was wel jammer.
pi_192971686
Vond het wel een beetje een wat minder seizoen, maar heb me zeker wel vermaakt hoor.

Volgend seizoen dus post-apocalyptische Aarde, waar Bernard dus in ontwaakt. Ik ben daar wel heel benieuwd naar, want Rehoboam's voorspelling dat binnen 125 jaar de mensheid kapot gaat komt sowieso dus uit. Dat lijkt me ook wel een leuke setting.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 7 mei 2020 @ 19:44:50 #55
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_193000148
Ik vond seizoen 1 wel tof en seizoen 2 een beetje een zooitje, maar wat ze nu met seizoen 3 aan het doen zijn boeit me echt helemaal niks. Ik heb het t/m aflevering 5 volgehouden, maar het stopt hier. Wat een troep.
  Eindredactie Games dinsdag 12 mei 2020 @ 10:14:32 #56
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193079192
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2020 19:44 schreef Tijn het volgende:
Ik vond seizoen 1 wel tof en seizoen 2 een beetje een zooitje, maar wat ze nu met seizoen 3 aan het doen zijn boeit me echt helemaal niks. Ik heb het t/m aflevering 5 volgehouden, maar het stopt hier. Wat een troep.
Ik ben ooit begonnen met seizoen 1 en gestopt met kijken na episode 2. Vorige week toch weer opgepakt, zit nu op S02E08 en heb echt moeite om verder te kijken. Wat een matigheid allemaal zeg, zit me af en toe gewoon te ergeren.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_193079435
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:14 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik ben ooit begonnen met seizoen 1 en gestopt met kijken na episode 2. Vorige week toch weer opgepakt, zit nu op S02E08 en heb echt moeite om verder te kijken. Wat een matigheid allemaal zeg, zit me af en toe gewoon te ergeren.
Zou seizoen 2 stoppen en gewoon even een seizoen recap op YouTube kijken en daarna aan seizoen 3 beginnen. 2 was heel heel matig.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_193084224
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:29 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Zou seizoen 2 stoppen en gewoon even een seizoen recap op YouTube kijken en daarna aan seizoen 3 beginnen. 2 was heel heel matig.
Dan kun je beter meteen stoppen met kijken, 2 was stukken beter dan 3.
pi_193169826
Ik heb me er ook eindelijk door heen geworsteld.
Teveel filosofisch geneuzel over keuzes, vrijheid, goed en slecht. Het was me totaal niet meer duidelijk wie wat waarom deed. En wie nu een host is/was en wie niet. Of dat dingen in het heden of verleden afspeelden. En eindeloos veel onzinnige schiet scenes waarin kogels blijkbaar van papier zijn.
De hele setting/wereld/thema vond ik echt tof, maar ben de draad helemaal kwijt.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_193170298
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2020 19:44 schreef Tijn het volgende:
Ik vond seizoen 1 wel tof en seizoen 2 een beetje een zooitje, maar wat ze nu met seizoen 3 aan het doen zijn boeit me echt helemaal niks. Ik heb het t/m aflevering 5 volgehouden, maar het stopt hier. Wat een troep.
Bij mij was het helaas na aflevering 2 al klaar ;(
pi_193301447
Ik ben aan het twijfelen of ik aan seizoen 3 moet beginnen.
Seizoen 1 vond ik ok, seizoen 2 vond ik een grote warboel.

Wat raden jullie mij aan?

Poll: Moet ik seizoen 3 gaan kijken?
Ja, geef het een kans
Nee, tijdverspilling
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  dinsdag 18 mei 2021 @ 17:16:45 #62
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199487184
Net seizoen 3 eindelijk afgekeken maar ik vond dit verreweg het slechtste seizoen en had echt moeite soms om mijn aandacht er bij te horen. De karakters doen me ook echt weinig meer. Zonde na zo'n sterk seizoen 1.
pi_204976528

27 juni begint het weer.

Zijn er nog mensen die het volgen of is iedereen afgehaakt bij seizoen 3? :P
  Moderator maandag 6 juni 2022 @ 14:05:13 #64
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_204976553
Ik ben tijdens s03e03 afgehaakt, heb seizoen 1 een tijd geleden nog een keer opnieuw gekeken, dacht er even over om seizoen 2 ook weer te kijken, maar had er gewoon geen zin meer in.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_204976558
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 14:01 schreef Flitskikker het volgende:

Zijn er nog mensen die het volgen of is iedereen afgehaakt bij seizoen 3? :P
Ik niet hoor :P , ik vind alle seizoenen tot nu toe even boeiend.
In de loop van S1 kon je al vrijwel raden dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elk seizoen is weer heel anders, en dat maakt het juist dat het interessant blijft, vind ik althans :)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_204977603
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 14:01 schreef Flitskikker het volgende:
Zijn er nog mensen die het volgen of is iedereen afgehaakt bij seizoen 3?
Seizoen 3 was wel wat minder, maar nog steeds wel goed (want HBO). Wel zin in het vierde seizoen, al moet ik wel even een goede recap kijken op YouTube.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 6 juni 2022 @ 17:07:15 #67
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_204978038
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 14:01 schreef Flitskikker het volgende:

27 juni begint het weer.

Zijn er nog mensen die het volgen of is iedereen afgehaakt bij seizoen 3? :P
Ik ga het wel kijken, maar niet meteen, want heb geen HBO Max. :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_204978426
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 14:01 schreef Flitskikker het volgende:

27 juni begint het weer.

Zijn er nog mensen die het volgen of is iedereen afgehaakt bij seizoen 3? :P
Afgehaakt bij seizoen 3. Zelden een serie gevolgd waar ik op een gegeven moment de draad helemaal kwijt was.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_204981408
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 16:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Seizoen 3 was wel wat minder, maar nog steeds wel goed (want HBO). Wel zin in het vierde seizoen, al moet ik wel even een goede recap kijken op YouTube.
Als je die vindt hou ik me aanbevolen :P O-)
  dinsdag 7 juni 2022 @ 09:19:16 #70
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_204982671
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 18:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Afgehaakt bij seizoen 3. Zelden een serie gevolgd waar ik op een gegeven moment de draad helemaal kwijt was.
Idem. Halverwege het 2e seizoen had ik dat al enigszins en ik werd het een beetje zat om door allerlei verteltrucjes steeds op het verkeerde been te worden gezet. Maar ik ben halverwege de eerste aflevering van seizoen 3 afgehaakt.
De serie is wmb te slim voor zijn eigen bestwil.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_204984029
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:20 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Als je die vindt hou ik me aanbevolen :P O-)
Alt Shift X heeft per aflevering een recap, maar die duren wel 15 minuten. Weet iemand anders nog een goede recap?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_204991362
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 14:01 schreef Flitskikker het volgende:

27 juni begint het weer.

Zijn er nog mensen die het volgen of is iedereen afgehaakt bij seizoen 3? :P
but why??

Na het laatste seizoen is de formule wel klaar
  Moderator woensdag 8 juni 2022 @ 09:30:28 #73
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204991373
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 18:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Afgehaakt bij seizoen 3. Zelden een serie gevolgd waar ik op een gegeven moment de draad helemaal kwijt was.
pi_204992556
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_204994118
quote:
Dat is idd een goede recap, maar gaat wel alleen maar over seizoen 1 & 2. Daar hebben de seizoen 3 afhakers weinig aan :P
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_204994166
Oops

Deze dan maar erna


[ Bericht 98% gewijzigd door Tim86 op 08-06-2022 14:47:39 ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Forum Admin woensdag 8 juni 2022 @ 16:35:14 #77
35723 crew  GGMM
pi_204995715
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 27 juni 2022 @ 14:28:44 #78
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_205161905
Hoewel ik seizoen 3 echt matig vond toch maar even stiekem aflevering 1 van het nieuwe seizoen zo kijken.

Edit; positief verrast door 1e aflevering, ga toch wel weer kijken dit seizoen.

[ Bericht 30% gewijzigd door maxi-mus op 27-06-2022 15:31:04 ]
pi_205179909
Ik begrijp er echt helemaal niks meer van, seizoen 1 vond ik echt top maar daarna is het echt te complex geworden
pi_205180355
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 13:03 schreef byah het volgende:
Ik begrijp er echt helemaal niks meer van, seizoen 1 vond ik echt top maar daarna is het echt te complex geworden
Seizoen 1 was echt geweldig O+ Ook op zichzelf staand (dus dat je alleen dit seizoen kijkt) een geweldige serie. Seizoen 2 werd het chaos. En seizoen 3 was gewoon niet leuk meer. Dus ik laat seizoen 4 maar aan me voorbij gaan. Er is nog genoeg wat ik graag wil zien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205181788
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 13:03 schreef byah het volgende:
Ik begrijp er echt helemaal niks meer van, seizoen 1 vond ik echt top maar daarna is het echt te complex geworden
Had ik ook, seizoen 1 was goed, seizoen 2 hebben ze het onnodig moeilijk/verwarrend gemaakt. Seizoen 3 niet meer aan begonnen. Vind het wel best zo.
  maandag 4 juli 2022 @ 09:19:09 #82
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205231542
Die recap van seizoen 3 was wel echt hard nodig.
Ik wist er he-le-maal niks meer van.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205239980
Ep 2 gezien. Het is wel echt buitengewoon scary... Waar gaat dit heen. Tot nu toe stuk beter dan S3.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205242776
Erg lekker sfeertje inderdaad!
pi_205243984
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 09:19 schreef Ang3l het volgende:
Die recap van seizoen 3 was wel echt hard nodig.
Ik wist er he-le-maal niks meer van.
Ik heb het idee dat ze nu iets minder complex gaan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator dinsdag 5 juli 2022 @ 18:49:45 #86
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_205247561
Als ik dit zo lees moet ik weer eens opnieuw beginnen :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 5 juli 2022 @ 18:52:34 #87
9859 crew  Karina
Woman
pi_205247598
Snap er nog niet veel van eigenlijk. Ik denk dat ik dit maar gewoon als een heel apart verhaal ga zien. Denk dat dat het wat eenvoudiger maakt :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205249128
Had even mijn twijfels bij het seizoen tot nu toe, maar nu we terug naar een theme park gaan in de jaren... 60? ben ik er weer helemaal voor _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_205289485
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 18:52 schreef Karina het volgende:
Snap er nog niet veel van eigenlijk. Ik denk dat ik dit maar gewoon als een heel apart verhaal ga zien. Denk dat dat het wat eenvoudiger maakt :')
Denk dat die wereld van Christina (Dolores) een theme park of simulatie is. Als ze door de straten loopt hoor je dingen als "wooow have you tried this/seen this?" blabla. Dat lijken mij gewone mensen die in het park zijn (of simulatie dat kan ook).

Reddit.com/r/westworld verduidelijkt wel een boel. Verder vond ik de tweede aflevering helemaal niet zo lastig te begrijpen. Ze lijken het wat minder moeilijk te maken dan seizoen drie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205289488
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 20:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Had even mijn twijfels bij het seizoen tot nu toe, maar nu we terug naar een theme park gaan in de jaren... 60? ben ik er weer helemaal voor _O_
The Roaring Twenties. :)

Nu nog Futureworld in seizoen vijf ofzo. Het vijfde wordt overigens de laatste, wat mij betreft wel helemaal prima is. We krijgen closure.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205289865
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 20:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
The Roaring Twenties. :)

Nu nog Futureworld in seizoen vijf ofzo. Het vijfde wordt overigens de laatste, wat mij betreft wel helemaal prima is. We krijgen closure.
Wat mij betreft hebben we al closure gehad van het originele verhaal aan het eind van seizoen 2. Seizoen 3 en 4 zijn echt compleet op zichzelf staande verhalen tot nu toe.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_205292374
Seizoen 3 vond ik vrij waardeloos, het meeste ervan heb ik ook schijnbaar verdrongen. Desondanks toch met seizoen 4 begonnen en ik moet zeggen dat dit weer duidelijk een stap in de juiste richting lijkt te zijn tot dusver. Ze maken het inderdaad allemaal iets minder moeilijk om te volgen hoewel de serie natuurlijk vol blijft zitten met mysteries.
pi_205308979
vond seizoen 3 juist een stuk beter dan S2, heb wel even laatste kwartier van de finale van S3 opnieuw gekeken om te kijken of ik iets gemist had bij begin van S4 want snapte er niks meer van :P

S4 begint in ieder geval wel weer goed. Zoals zo vaak bij HBO shows is het toch net wat meer kwaliteit en aparter dan andere serie's
pi_205312160
Met episode 3 zit ik wel weer op hypetrain :s)
pi_205312699
Ontzettend goede aflevering weer. Het lijkt toch wat meer dystopian horror nu. Ik vind m echt scary. :D

Zou dat ene meisje in de woestijn Caleb's dochter zijn?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Admin dinsdag 12 juli 2022 @ 07:47:39 #96
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205313957
quote:
Op maandag 11 juli 2022 @ 22:25 schreef Discombobulate het volgende:

Zou dat ene meisje in de woestijn Caleb's dochter zijn?
Dat vermoed ik ook. Ik verwacht eigenlijk weer een mixup van tijdlijnen die langer is dan een paar maanden uit elkaar.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_205376051
Wat een aflevering :o _O_
pi_205380403
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 09:27 schreef Flitskikker het volgende:
Wat een aflevering :o _O_
Heb er zin in vanavond
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205381364
Kan ik S2 en S3 overslaan en gelijk aan S4 beginnen?
pi_205382343
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 19:35 schreef polderturk het volgende:
Kan ik S2 en S3 overslaan en gelijk aan S4 beginnen?
Nee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')